Valkyrie 30.05.2018 20:30
Hans øjne var forfærdelig fascinerende at betragte, selv på afstand, var det tydeligt, at de holde noget specielt over sig.
" Dine øjne, er du født sådan? ". Måske det ikke var så normalt eller pænt at spørge, men man kunne næsten høre nysgerrigheden lavt, i den blide feminine stemme, der lod sig glide ud mellem de fyldige rosa læber, der så smukt blev fugtet af den jordbær røde tunge derefter.
" Ikke fordi der noget i vejen med dem, tværtimod.. ".
Et grin kunne ikke undgå at slippe ud, i det han spurgte om det var noget alle gjorde, eller om der var en bestemt grund til hun gjorde det.
" Jeg tror vi alle engang imellem ser op mod himlen og beundre dens billede for en nat eller dag. Men nej, der skam ikke en speciel grund, andet end at jeg elsker at se stjernerne og den måde, hvordan himlen er malet hver nat, altid forskellig, altid i forandring ". Hun sukkede svagt, af en indre glæde.
Hun registrerede ikke første gang hans skridt, dog da han kom tættere på, hørte hun det dog. Hendes mundvig trak en smule op i den ene side, før hun drejede rundt og støttede sig mod siden af muren, mens hun smilede en smule flabet til ham og så op i hans intense øjne, med de sølvgrå øjne af sine egne, der næsten lignede flydende sølv.
" Hej ". Hun gav et lille grin fra sig og betragtede hans øjne nøje. Hun trådte et skridt tættere på, så håret blidt gav et klask mod hendes ryg, før hun stod næsten helt op af ham og stillede sig på tærene og så ham direkte i øjnene, skønt hun skulle se op, fordi hun var så lille i forhold til ham.
" Og hvad vis jeg var? ". Hun gav et lille flabet smil fra sig og blottede kort de perle hvide tænder, før hun gav et grin fra sig. Hun trådte nogle få skridt bagud og klukkede blidt af grin, før hun drejede elegant rundt på den ene hæl og vendte ryggen til ham, hvor hun samlede sine hænder bag ryggen og begyndte så småt at gå frem, dog stoppede hun kort og så sig bagud, for at se om han ville følge med.
" Så, nu når du har spurgt mig.. hvad er du egentlig?. Et menneske?.. en engel? ". Hun gav et lille smil fra sig og sagde drilsk
" En vampyr måske? ".
Life isnt just a fairytail book, that you can close, when ever you feel like it