Karen

Karen

KL-hepper

1893
karakterer

Karen 20.04.2018 23:42
Lykke er blevet spyttet ud! *host*

Derfor skal hun have nogle relationer!

Det kan være venner, fjender og alt derimellem!

Hvis nogle har nogle konkrete idéer, er jeg også åben for det.

Lykke er med i mørkets hær. Hun er voldsomt racistisk og mener, at dæmoner hører til i toppen af fødekæden, så hvis man ikke er medlem af mørkets hær, skal der en del til at overbevise hende om, man er noget værd. På den anden side er hun imponerende loyal, når først man har bevist sit værd, og herefter vil hun gå gennem ild og vand for et individ.

SÅ! Hvis det ikke er for skræmmende, så send mig gerne en pm, svar her eller på discord! Som er Karanu#6919 forresten!

- Karanu

TheEvilQueen

863
karakterer

TheEvilQueen 21.04.2018 11:46
Jeg tænker da at Lykke, lol et navn xD, skal møde en af mine karakterer. Ved dog ikke helt hvem endnu. Hmm... Måske hun møder min dværg? Hun er på rejse mod Hovedstaden? Ellers kom endelig med forslag :)
Karen

Karen

KL-hepper

1893
karakterer

Karen 21.04.2018 12:03
Jamen jeg læser da lige karakterer igennem, når jeg får tid og smider en pm ^_^

Og navnet er med fuldt overlæg (credit til Dew, though) xD
v0idwitch

v0idwitch

3238
karakterer

v0idwitch 21.04.2018 13:12
Lykke skal klart møde min dæmon, Cayden. Han synes også at dæmoner er den eneste race der er noget værd xD og han er også i mørkets hær!

Karen

Karen

KL-hepper

1893
karakterer

Karen 21.04.2018 13:16
Uuuh! Jamen jo! Når jeg lige får tid, skal jeg nok sende en pm! (Er pt. til pen & paper tabletop, så det bliver nok først i aften) Jeg bruger lige noget tid på at tænke noget løst igennem, og så kommer jeg med en idé :3

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Helli
Lige nu: 1 | I dag: 10