Tråde til min Topalis

TheEvilQueen

863
karakterer

TheEvilQueen 15.02.2018 22:43

Mangler nogle tråde til min Topalis Senya. Hun er... ja, re-poster lige hendes personlighed herunder:

*re-post*

"Senya er en intelligent, ung kvinde. Hun har læst hos en healer i en hytte, som har lært hende at læse og skrive samt videre udviklet hendes evne til at heale. Hun har lært at læse komplicerede ord og ligeledes skrive dem, da hun er nød til det, for at kunne læse de healende besværgelser i bøgerne i stammen.
Af styrke, så har Senya ikke ret meget, og ej heller udholdenhed, fysisk. Hun er aldrig blevet kamptrænet med våben, så kan ikke håndtere så meget som en kniv. Hun har kun magien at forsvare sig med, men det er hun så også ret god til. Hun er meget stærk, men bestræber sig på at bruge sin magiske gave til at heale, ikke at skade. Men mentalt er hun ret stærk og udholden. Hun bliver sjældent forskrækket, og kan tåle rimelig meget tortur-behandling.
Senya virker også ret humorforladt, til trods for, at hendes kreative evner er rimelige. Hun kan godt lide at skrive historier fx.
Skoven, som grænser op til landevejen mod Det Centrale Krystalland, er hvor Senya bor, ligesom så mange andre af sine Topalis-fæller. De foretrækker skoven, fordi det minder om deres gamle land, eller Senya gør i hvert fald. Hun bor i en lille hytte, som folk kommer til, hvis de skal have hjælp af hendes healende kræfter. Eller støder på hytten helt tilfældigt."
*re-post*

Senya søger lidt af det hele, dog mest andre Topalis, som kan lære hende mere om det folkefærd/race. Det kunne være godt for hende, eftersom hun er vokset op hos en ældre dame, som ikke vidste noget som helst om Topalis-folket. Hun søger også venskaber og en supplier, som kan skaffe hende urter og planter til sine eliksirer. 
Derag

Derag

Lummerhummer

1693
karakterer

Derag 15.02.2018 22:52
Spike har genopfundet sig selv (delvist) efter at have været i skjul i disse mange år. Han er nu mere en vildmand end en kriger, og det kunne da tænkes at lave en tråd omkring at skaffe planter/urter?? :3

TheEvilQueen

863
karakterer

TheEvilQueen 16.02.2018 10:29
Det kunne være sjovt Derag, jeg er på! :D
Jinx

Jinx

3261
karakterer

Jinx 16.02.2018 14:53
Har faktisk selv en topalis kvinde hvis det er! ^^
så vi kan måske finde ud af noget 

TheEvilQueen

863
karakterer

TheEvilQueen 16.02.2018 17:21
Har faktisk selv en topalis kvinde hvis det er! ^^
så vi kan måske finde ud af noget 

Det er jeg med på! Interesseret! *peger på sig selv* Hun kunne have godt af at møde nogle andre topalis :)

KraveKage

Krave the Lone Wolf

3483
karakterer

KraveKage 16.02.2018 19:16
Er også game, har evt olympus som mulig person ;)

TheEvilQueen

863
karakterer

TheEvilQueen 16.02.2018 20:11
Er også game, har evt olympus som mulig person ;)

Altså jeg er frisk. Nogen bestemte idéer? :)

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Helli
Lige nu: 1 | I dag: 10