KraveKage 20.07.2021 07:24
I det sekund hun lagde hendes hånd På hans skulder, gik der ikke mere end 3 sekunder så var de forsvundet fra det sted de stod, og stod nu et nyt sted et kold sted, et sted hvor ingen magi var tilladt, og hvor din Værste fjende ikke var personen foran dig, men kulden omkring dig.
Manden der havde teleportere dem der hen gik ud af døren, for da denne åbne arena gjord umuligt at bruge magi, var man nød til at gå til fods, Ra kiggede på hende kort og vende ryggen til hende og gik nogle meter væk fra hende, han vende sig om og så på hende urørt af den sindssyge kolde vind, en hver anden voksen mand ville mærke vinden som Glasskår der skar igennem vinden.
“ dette er mit sted, dette er her du skal stå din test, enten dør eller også skåner jeg måske dit liv, du kan ikke komme ud her fra med mindre jeg tillader det, “ sagde han og kiggede til siden hvor efter en mand dukkede op ved ham og en ved hende, i armene havde han en kiste, den blev åbent og placeret på jorden, i den lå der alle mulige slags våben efter eget ønske.
Inden manden gik stillede han sig bag hende, tog en kniv og skar hendes tøj kort, sådan hun rigtig ville kunne mærke kulden på hendes hud, Ra selv fjernede hans frakke sådan hans brystkasse og overkrop var blottet, men ikke en minde kunne ses på Ra’s kolde ansigt.
Denne dæmon havde leget med ilden længe, og hun frygtede ikke Ra på nogen måde, men igen hvis hun intet liv havde, så hvad var der så at miste, det var sådan nogle typer der var farlige at have i en klan.
“ simple regler, kæmp til døden eller til den anden modstander giver op, og det så er op til den anden person at afgør skæbne på den opgivende person, vælg dit våben eller lad være du har 2 min til din kamp på liv og død går igang” Ra selv tog et sværd og en kniv til rådighed, kniven var gemt væk og sværdet satte han i jorden afventede af hendes træk.