Emilia 03.11.2017 23:31
Jeg er rimelig ny på siden, så indtil videre har jeg kun én karakter, men jeg tænkte alligevel jeg ville prøve og slå op, for at kunne få bare lidt flere at lege med. Jeg vil prøve og opdatere denne tråd så ofte som muligt, så der er styr på hvad jeg søger hele tiden og så jeg får rigtig gang i min aktivitet herinde på siden, så vidt det er muligt.
Min aktivitet er lidt varierende efter hvad jeg laver IRL, men jeg prøver at svare med jævne mellemrum, dog forvent ikke jeg svarer flere gange om dagen, da jeg har mange ting jeg skal, jeg håber dog det er acceptabelt og I derude vil lege med mig og min indtil videre ene karakter.
Herunder vil der være en kort beskrivelse og hvad jeg søger på min karakter og kommende karakterer.
Margareta
Margareta er en ung lystpige der arbejder for Vigdis på bordellet i hovedstaden, hun er ofte letpåklædt og dømmer ikke på hvordan man ser ud, men mere at man accepterer hende. Hun kan godt lide at have lidt magt og kan derfor komme i komplikationer, hvis hun møder nogle der ikke imødekommer dette. I kan læse mere om hende ved at klikke her.
Margareta søger
- Kunder
- Bekendte fra hendes tidligere liv som tigger
- Evt. familiemedlemmerne (Moren Jinger Norleen (38 år) Broren Iohannes Norleen (20 år) og søsteren Marina Norleen (16 år) og evt. andre medlemmer der ikke er nævnt her eller på profil)
- Andet kan laves efter aftale.
Seeley
Seeley er en elemental der er skabt af ilden og som er meget voldelig. Han er torturmester og finder glæden i at slå og skade dem som ikke gør hvad han ønsker de skal gøre. Man skal være meget tæt på ham for at finde ind til et meget lille hjerte og det er meget få der får lov til at komme tæt på, uden at blive behandlet som træl eller slave. Han er fra Topalis hvor han er skabt af Vulkanen, men bevæger sig rundt efter de jobs som man ønsker ham ansat til, dog undgår han gerne Nordlandet, da det er en klar modsætning for hans element og han føler sig utilpas i forhold til at være der.
Seeley søger
- Nogen han har skadet eller kommer til at skade
- Nogle der kan komme helt tæt på uden han sårer dem
- Nogen der prøver grænser af med ham
- Andet kan laves efter aftale.
Hvis nogen har ønsker eller gode idéer til kommende karakterer jeg kan lave, når jeg har lavet nok indlæg, så er jeg også lutter ører.
Husk altid på, at du er den bedste version af dig selv ;)
Krystallandet