" HVOR HØRE DU DOG TIL UNGE ULV"
1 2
jack 16.09.2017 11:44
dagen det var dejlige sol skind når man tænke på at der hadet været dage hvor det blæste meget. Og nogle tære og dyr var kommet til skade jack var kommet til stor byen, eller det troede han for det var den eneste by jack hadet været i med sin far som dog ikke kunne komme med igen,jack hadet sin sorte lange læder jack på med hætte så folk ikke kunne se at han var et halv dyr jack var ikke sikker på om det var alle der nød det som han var. Jack hadet taget sin bue med i dag som sikkerhed det var ikke altid han kunne bruge sit hjemlig våben han stak sin snyde op i luften da han kunne dufte noget godt ” KOM OG KØB DEJLIGE Brandte KASTANJER KOM OG KØB ” jack gik stille der hen han hadet et svaghed for søde Sager jack stod og vente lidt og kikket rundt på folk de hadet der var mange racer her lige til mennesker til elver og trodlkale jack ryste på hovedet og gik tætter på manden. Da jack enlige kom tæt nok på sagde manden til ham ” va skulle det være HR ?”men blikket bliv dog lidt hårdt da han så en snude på den fremmet som lige var kommet hen til ham ” en pose brandte Kastanjer ” sagde jack høflige og lod hånden glide ned mod sin pung for at finde nogle par mønter
Mong 16.09.2017 11:59
inde i byen stod en gruppe mennesker samlet. de grinte og snakkede. det var fordi at et teatergruppe havde valgt at optrade med et lille stykke. foran stod en pige som hed Aileen og lavede en parodi på et halvdyr med halvdyrs sprog. de fleste i gruppen forstod ikke hvad hun sagde. men Aileen lignede et halvdyr lige nu. hun havde katte øre. hun sagde på halvdyrsk "idag var det en jagers pligt at give sin arv videre men ville det lykkes." hun gik tilbage i truppen og lød de andre spille deres stykke som de havde øvet på længe. Aileens øre var ægte mens de andre skuespillers var falske det kunne ses ved at de var lavet af stof. men Aileens bevægede sig som et halvdyrs øre ville gøre.
der gik en time før stykke var færdig. Aileen gik ud og hendes katte øre tog hun ind i kroppen og hendes menneske ører kom frem. hun satte sig omme bag scenen og sukkede. hun var godt træt. men det blev hun når hun lavede sit udseende om. hun så op på himlen og smilte. det var en dejlig dag.
jack 16.09.2017 13:09
Jack fik betalt manden og han kikket lidt ondt efter jack, men jack sagde ikke noget til det og tænke det måske bare var fordi han hadet haft en dårlige dag dog Stoppet jack op da han kunne se en folk mennesker stå og grine så han ville se hvad der forgik. Det var om bart en folk mennesker som forstillet et eller andet mest katte. et hårdt blik kom rundt på de forskellige mennesker, de gjorder nar af halvdyre ombart her det brød jack sig ikke om men han fnøs og trak hætten lidt over hovedet igen igen skulle . Lave sjov med ham nogle kikket lidt efter jack mens han stod og spiste det han hadet købt. Da stykket var færdig gik han hen og satte sig på en bæk og kikket rundt vis folk vidste hvordan det enlige var at være halv at noget som de fæleste så som kæledyr så ville de nok forstå det han sukket ldit og vidste ikke hvad han skulle fortage sig.længer nede af gaden kunne man høre musik og det lød faktis meget godt i jacks øre hvem spillet vidste jack ikke han tog en Brandt Kastanje i munden igen og Tygget lidt på den den var sur og sød noget jack holdte meget af hans øjne faldt på nogle børn som leget han smilte. og kom i tanke om hans Søskne der Hjemme hvad mund han skulle lave gå på en kro eller Sådan noget
Mong 16.09.2017 16:29
Aileens trup lavede ikke sjov med halvdyr men prøvede at fortælle deres historie. Aiæeen sukkede energiforladt bag scenen og rejste sig langsomt og tomt op og gik ud blandt folket. Hun gik ud til market og kiggede på et sjal. Hun frøs lidt og vejret var ved at blive koldt. Hun aå på et grønt sjal der så meget lækkert ud. Hun gik over til forhandleren og spuegte om prisen men det kostede mere end hun havde. Hun spuegte så om hun havde noget der var billiger og kvinden så rundt og fandt et sjal i blåt aom lige kostede det hun havde. Hun smilte og takkede og betalte.
jack 17.09.2017 16:55
Jack gik stille videre men Men måtte stoppe op da han nær hadet gået ind i en person som kom ud fra en bod med stof” Det må du undskylde jeg var vist i min engen lille verden ” sagde han uskylden men jack hadet stadige hætte på så man ikke lige kunne se ham. Jack kikket rundt men vidste ikke om han skulle men da han så hvem det var men han nikket og gik ind i stof butikken han skulle ha nyt stof til en pile kovere mest fordi den gammel og lidt slidt jacks hale stak dog lidt ud . Men han trak den hurtigt til igen og kikket på kvinden fra før om hun hadet set hvad han hadet under den lange jakke der skulle ike meget til at få folk til at reager på sådan en som jack det vidste han dog stille kom den gammel dame hen til og sagde så da han så hvem det var under kaben ” du er ikke velkommen her se at komme ud ” jack måtte gøre som hun sagde og rystede på hovedet han hadet jo ikke gjort noget måske troede de at jack bliv en monster lige så hurtigt som han gik hen og satte sig igen på bækken så han kunne altså ikke købe stof men det gjorder ham heller ikke noget
Mong 17.09.2017 17:14
Aileen så på ham da han gik ind i en butik som jo var dyrere end boden. Aileen nikkede som det var okey og kiggede videre på sjalet hun havde købt. hun tog det om sig og fulgte efter manden der havde gået ind i hende. hun skulle den vej alligevel. hun stod uden for butiken da kvinden råbte op. Aileen flippede helt ud. hun farede ind i butikken. "hvad i hele Krystallandet bilder du dig ind. at smide en person ud pga hans udseende. så vis jeg pludselig......" et par katte øre kom frem på hendes hoved ".....fik sådan et par øre så ville du også smide mig ud... jeg har lige så meget RET til at handle her som et hvert andet fint menneske har. og det har han også " hun pegede på fyren der var ved at gå ud."bare fordi man er en anden race kan man ikke bilde sig ind at smide kunder ud som er villig til at betale for dine vare" Aileen glemte alt om høflighed når folk nedgjorde en race. hun var måske selv menneske men at diskriminere en race var virkelig noget hun ikke kunne lig. hun knyttede næven og slog den i bordet. "så TAG LIGE AT FÅ LIDT RESPEKT FOR ANDRE!" råbte hun og gik ud. hun så efter manden og fuldte ham over til bænken. hun havde glemt at hun stadig havde katte ører på hovedet.
"hey.... er du okey?"
jack 17.09.2017 17:41
Jack hørte ikke hvad kvinderen diskonteret om men det kunne han jo med meget gode grunde ikke gøre. Da han sad udefor han prøvet at tænke sig lidt om hvorfor folk mund var så bange for ham for han hadet jo ikke gjort noget som helst. Han tog sig i nakken måske var det bare den måde de var på her i Krystallandet han glæde sig til at komme hjem igen, da en velkendt stemm kom gånde hen i mod ham måtte han kikket lidt mod hindens føder for det kunne jo være hun også var bange for halvdyr.” ja da hvorfor skulle jeg ikke være det ?” sagde han koldt hun ville måske smide ham væk fra bænken så måtte hun også det men den benhanlige ville han ikke give dem når de kom hjem til hans klang. Stille lyttet han til folk som gik på gaden og købet ind til ting og sager måske ind dag til aften mad, han valgte at rejse sig stille op og kike ned mod kvinden fra før nu kunne man se hvor høj han var nogle tænder kom frem under kappen og nogle ulve øjne kom til syne han var fuld dyr lige som sin far han var ikke bare en en med øre og hale nej men med hår og det hele dog var hans øjne velkommen at se ind i " du hinden fra før er du ikke også hinden der lavet en eller andne form for leg ? for de andre mennesker ??" man kunne tydlige høre at jack kom inden fra skovens mitte de hadet ikke ordet for skuespiller eller teater overhovet det eneste de gik op i var jag
Mong 17.09.2017 18:51
Aileen satte sig ved siden af ham og så på han med medfølelse. "fordi du blev smidt ud uden grund. det var ubehøvlet og uforskammet." forklaret Aileen med sin rolige stemme. hun så hvordan hans stille og de kolde øjne passede sammen da han rejste sig. ulve øjne var ikke kendt for at være venlige at se ind i. hun så på ham og smilte til ham selv om han talte koldt til hende.da han så talte til hende grinte hun varmt og nikkede. "jep det hedder skuespil. det er en slags leg men hvor der bliver fortalt en historie som en har fundet på. vores historie i dag handlede om et halvdyr der skulle gi sin arv videre" man var ikke bange for halvdyr mere som man måske var i gamle dage. Aileen havde ihvert fald ikke mødt nogle som var bange for halvdyr mere. hun vidste dog at nogle så dem som grimme. andre som kæledyr og andre igen som noget helt tredje. Aileen selv vidste ikke hvad hun var når hun nu kunne forvandle sig til så meget. hun kørte hænderne igennem håret og ørene forsvandt og blev til menneske øre igen. hun sukkede lidt og så på ham. "jeg ved ikke med dig men det er virkelig ikke okey at behandle nogle anderledes fordi de ser anderledes ud."
jack 17.09.2017 19:56
Jack vendte sig om da hun sakket igen dette væsen var lidt livs glad og at hun grinet af ham det hadet han ikke prøvet før men han smilte dog af hinden, ” mit navn er jack ” svaret han og rakte poten ud mod hinden for at hilse på den fremmet ude for and jack forstod ikke helt det hun snakket om så han trak bare på skulderen ” nåre det...jeg troede bare det var sådan folk var her om kræng det bider jeg ikke så meget mærke i jeg har oplevet det der var være ” svaret han kølige for hovedet for det var jo regitit han var trænet så meget i kamp at små Grimme bemærkninger ikke bed på ham dog da hun Snakket om sit arbejdet lytte jack efter for det mindet ham hans Stykke ørne faldt lidt ned ” det kender jeg alt for godt til hvor har du hørt den historie fra ?” spurte jack interessent mens han tænke hvad de lavet her når de ville have det lidt sjovt jack trak sin bue lidt over Skulderen og hals kende glittedere fint i sol lyset mund denne kvinde vidste hvordan man moret sig her
Mong 18.09.2017 13:17
hun så mod ham og tog hans pote i sin hånd. hun trykkede den blidt. "Aileen" svarede hun venligt og rejste sig op og så på ham og rystede på hovedet. "det er kun folk der er fordømmende der er sådan. alle andre er helt rolige omkring halvdyr." hun så på ham med sine brune øjne. de kunne nemt ændre sig vis hun ønskede det. men det var sjældent at folk lagde mærke til øjnene på en skuespiller. det var mere ansigts træk. hår og krops bygning.hun så på ham da han spurgte hvor hun havde den historie fra. "lidt fra alle mulige steder i krystallandet. vi rejser meget og de historier vi høre laver vi lidt om på og laver et stykke ud af det." sagde hun varmt og lagde armende om i nakken og så op på himlen. hun var livsglad fordi hun var stukket af hjemme fra den familie hun ikke var ønsket i. og som hun ikke ønskede. hun snakkede aldrig om det fordi det var fortid for hende. så længe hun ikke skulle stå foran sig far så ville hun flippe helt ud.
Aileen drejede om på hælen og begyndte at gå igennem market med sit sjal fint om halsen. Aileen vidste ikke selv hvad man lavede af sjov her i byen. hun havde kun været med truppen i byen ellers kom hun her sjældent.
jack 19.09.2017 18:32
Jack så efter hinden mens hun gik hvad skulle han gøre han vidste ikke om han var velkommen med hinden men jack valgte at følge efter Aileen stille kikket han rundt på alle de ander som gik rundt om kræng der var mange lyde som han ikke kendte til i nu, nogle lavet trylle kunster og ander solgte magiske genstande. Alt var så nyt men jack kikket dog lidt hen mod Aileen hun virkede meget sød ” såå hvad er du ??” spurte jack underen og kikket lidt op og ned af hinden ” du lugter nu ikke som menneske men du er i form af en ” sagde han stille og gik lidt tætter på hinden. Da der kom mange mennesker rundt om kræng dem jack måtte holde tempoet oppe så j hun ikke forsvandt han tog dog lidt om hindens skulderen, og måtte se tiden and hvor hun førte ham hen jack kunne dufte noget ssødt og som ulv hadet han en svag hed for søde sager dog rystede han det af sig
Mong 19.09.2017 19:26
ikke lugte som et menneske. hvordan kunne man ikke lugte som et menneske når man var et menneske. hu vendte sig om og gik baglæns. "jeg er skam et menneske. vis det er det jeg ønsker at være" grinte hun glad og vendte sig om igen og gik videre. hun var jo født menneske. men vis hun ønskede at få katteøre. ulve øre eller andet kunne hun formskifte til det.Aileen mærkede hans hånd på hendes skuldre og hun vendte hovedet mod ham og de kom ud af mængden. hun så mod en vogn og løb der over og råbte på et fremmet sprog ind i vognen. "Jack dette er truppens leder. han er en kentaure" en kentaure kom omme fra bag vognen frem og så på jack. han bukkede. Aileen var meget lille i forhold til ham. Aileen så op til ham og lagde armende om bag ryggen og så på jack. "er det ok jeg har jack på besøg her i vores lejer?" spurgte Aileen og truppens leder nikkede og vendte sig om og gik mod nogle andre fra truppen.
jack 19.09.2017 20:48
Jack smilte op til den store kentauren og lage øren lidt tilbage han var stor men han virkede nu meget rolige, jack kikket hen mod Aileen igen da hun snakket mod ham,” hvad r en Truppens ?” spurte jack nysgerrige og vente hovedet tilbage mod person fra før alt det her var nyt ham de der var mange vogne her men han gætte sig til at de var her de fleste personer boet når de ikke lavet optræden som hun kaldte dem. Jack kunne se der ingen træer var overhovet og det gjorder ham lidt trist, jack sukket og savnet tæerne og skoven lidt men han måtte nok også snart vende tilbage igen. jack gik hurtigt bag efter Aillen for hun hadet vist en forstligene om hvor de skulle hen men han kom så i tanke om at hun sagde (det jeg ønsker at være) jack smilte lidt ved det ord det måtte være skønt at kunne skifte til hvem man måtte være. Jack hadet dog ikke det der skulle til det vidste han på fårhånd han kunne godt lide aileen hun var meget livs glad og det kunne han godt lide i stede for det mørke jack kunne godt komme der hen af og til men det var mest vist han var træt eller sur Over noget.
Mong 20.09.2017 11:44
Aileen gik over til en lille vogn og hoppede op i den og rakte hånden til ham for at hjælpe ham op i vognen. der lå en lille hø stak som sang og en bunke bøger. hun så på ham og sætte sig på høet. "en trup... jo det er os, det er dem der optræder, og laver forestillingen. også dem der for den til at fungere" forklarede hun og smilte hun elskede dette liv. istedet for det hendes far ville gi hende. det var slet ikke det hun ønskede. hun lagde sig op af væggen på vognen og så mod jack. "det er åbenbart ikke mange som kender til skuespillerne, eller truppens tilstede værelse." det lød trist i hendes øre at folk ikke kendte til det for folk kunne jo åbenbart godt lig at se det. jack 20.09.2017 16:00
Jack vidste ikke hvad hun talte om men lytte indersandt med han kløede sig lidt i nakken da Aileen var færdig med at snakke ” det da en Skam jeg syntes ellers i virker flinke ” vis man kunne se jacks hud blive rødt det var et andet liv jacks blik kikket op og ned af Alleen og fik så øje på bøgerne hun kunne lide at læse det mindet lidt om det store bibliotek de hadet hjemme hos ham Selv. Jack tog en af bøgeren og læste Titlen på bøgen et smil kom frem på hans læber. Jack vendte så sin opmærksomhed mod Aileen igen og sagde spørgerne ” er du interneret i bøger ??” jack tog hætten af og jakken så man kunne se en folt over krop komme frem han hadet en rød Skjorte på inden under som fremhævet hans sorte hår jack hørte nogle snakke ude for og det var faktis rat for så vidste han de ikke var helt af Lene her ude, jack strækste sig lidt og kikket rundt det var lidt minder ind det han var vand til, han suntes nu der var noget ud forderne den måde hun lå på men han bed ikke mærke i det lige med det samme for det kunne også være han tog fejl ” vi har et stor bibliotek med masser af bøger Hjemme i min landsby i skoven dog er er ikke så mange som læsere ” svaret han og trak på skulderen Mong 20.09.2017 16:23
Aileen så mod ham da han sagde det var en skam. "måske. men vi er jo hellere ikke kendte. for hos os gælder det ikke om at være flinke men om at være kendt. " hun så ud mod dem der talte. det var Vlad og Billy, to fyre der styrede på musiken i stykkerne.hun så mod bøgerne da han spurgte om hun kunne lig at læse bøger. "jeg kan lig at lærer" forklarede hun og så på en af de nederste bøger. en god historie om to forskellige racer der mødtes og blev venner. hun havde altid elsket den bog for den mindede om hvordan hun ønskede verden skulle være.
"jeg kan faktisk også en masse sprog ud over krystalisk. jeg har lært halvdyrsk og kentaurask." sagde hun og vidste ikke om det var det som det blev kaldt men hun vidste hun kunne det. for hun havde lært det i sine manuskrifter
jack 20.09.2017 16:58
Jack trak på smile båndet gik rolige hen mod Aileen og satte sig ned ved siden af hinden ” du klare dig godt ” svaret han ærlige og charmeren jack kikket ned mod sine hænder en gang han hadet sin fars hånd han knyttet dem lidt sammen men sagde så stille ” jeg ville ønske ud kunne komme og se hvor jeg bor men min far ….( en smule stilhed )...er meget imod andre racer der kommer for tæt på klagen vi er meget hjemligheds fulde og han ser kun jeg er sammen med andre ulve men jeg er ikke som ham ” svaret han stille og Lænede sig lidt tætter på Alieen med et smil på læben han sukket lidt og lukket sine øjne lidt. Det var nu meget rat at slappe lidt af men han skulle nok også snart til at finde noget mad snart og et sted at sove for jack bliv her i nogle dage det var en lang tur hjem men det var nu en sjov tur. Halen lage han stille rundt om sig selv da han syntes det var rat ørne vifte frem og tilbage og lytte til Alle tinge der var her musikken og heste og så videre
Mong 20.09.2017 17:05
Aileen så på ham og blinkede en gange og hendes øre blev til ulve øre. "man kan jo bare snyde ham" sagde hun og så på ham med rolige øjne. hun havde varme brune øjne. hun havde dog en gnist om noget andet i øjnene som kun hun vidste hvad var. hun så på ham og så ud på Vlad og Billy. de var som onkler for hende. de tog sig af hende og passede hende som var hun deres niece. hun synes her var skyndt selv om man ikke sov så godt når vognen kørte. men så måtte man jo lave noget andet imens. jack 20.09.2017 17:15
Jack smilte rolige og grinet lidt det ville ikke være nok for ham han ” det ikke kun nok med øre man skal se ud som mig ” svaret han og peget på sig selv men han kunne godt lide hindens stil og Gnist hun hadet dog vidste jack ikke regitit hvad der var med hinden. Hun hadet et eller andet i tankeren som jack ikke kunne komme i tanke om noget men han gjorder dog teng til hun måtte lægge sig ned mod hans ben vis det var det hun ønsket jack vidste godt halvdyr gjorder deres mager hurtigt men jack ville godt tag sin tid lidt i nu han vente på hun gjorder som han viste teng til jack sukket han hadet enlige ikke haft en fast kæreste før eller mange for den sags skyld så han vidste ikke hvad det var men han ville holde øje med tingen som hun gjorder jack lod blikket ind i hindens et kort øje blik man kunne næsten forsvinde sig ind i hindens. Og jack gengælde hindens blik med det sammen. Et stille slik om munden kom det var dog ikke noget han lage mærke til men han kunne ikke lade være med at sige ” er der noget i vejen siden du kikker sådan der på mig ?” han tørte sig om munde lidt
Mong 20.09.2017 17:25
hun lå faktisk godt som hun lå. hun rystede på hovedet da han gjorde tegn til at hun skulle ligge på hans skød. hun lå nu godt sådan her. op af væggen på en høballe. hun så på ham og prøvede at finde ud af om hun nu kunne lave sådan fulde forvandlinger. hun havde aldrig prøvet. men måske det skulle være nu hun prøvede. "ja det kan jeg se. men ikke alle halvdyr ligner dig jo" grinte hun da hun havde set mange der kun havde øre og hale. ikke alle var fuldt ud halvdyr. nogle var kun 1/4 del dyr. andre var mere dyr end menneske fordi de var det rene indavl. hun så undrene på ham da han spurgte hvorfor hun kiggede på ham. det gjorde hun jo ikke. hun havde set ud på billy og Vlad, to fra holdet.
1 2
Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet