Hobbit 02.08.2017 18:11

Kortet lå fladet ud på det store tunge træbord, med vægte i hver ende for ikke at krølle sammen igen. På kortet var der sat fem x formede røde brikker som indikerede lokationerne af opgaven der blev opstillet for krigerne i rummet. Baldwin så rundt på de fremmødte, med rank ryk og hænderne bag ryggen. Ventende på at den sidste trådte ind og efterlod rummet i stilhed. Blikket løb over de mange fremmødte. Mænd og kvinder, racer af flere afskygninger, store som små, brede som spinkle. Krigere hver og en, tro til dronningen, såvel som hans eget ord. Lokalet var oplyst af solens stråler der stod højt på himmelen og oplyste kortes fine aftegning af landet for alles blikke.
”Velkommen til mine krigere. Jeg vil gå direkte til den konkrete sag, spejdere har rapporteret om den seneste tid. Orkklaner har relokaliseret sig i landet og er blevet restløse. For ganske nyligt har jeg modtaget besked om Mørkets udsendinge der har forsøgt at tage kontakt til enkelte af disse klaner, med ønske om at indstille dem i hæren og dermed styrke Mørkets Lords ønske om krig. Disse klaner har afvist anmodning om fredsaftale og udgør derfor en trussel for landets sikkerhed” Baldwin så alvorligt på de forskellige ansigter i det store lokale, før han til sidst bevægede sig tættere på bordet og vendte sit blik derhen.
”Klanerne er lokaliseret ved Dødens kløft, grænselandet til Norden, en bjergkæde i Tusmørkedalen, i en ødemærk nær Kzar Mora og i grænselandet til Rubinien” som Baldwin nævnte de forskellige lokationer, viste han dem ligeledes på kortet med sin højre hånd. ”Vores første mål er Na’zeroth klanen nær Kzar Mora, for at forhindre Mørket i at optage dem til deres midte. Dernæst to delinger mod henholdsvis Rubiniens grænse og Tusmørkedalen, til de næste klaner.” Baldwin rettede sig op for at se på sine krigere, der alle holdte sig alvorlige miner. ”Et parti af minimum 10 krigere per klan, gerne med mulighed for en Ridders assistance – Drager har vidst sig yderst effektive mod Orkernes læderhud” påpegede han stadig i sit alvorlige mindset. ”Første Parti rejser afsted i morgen.”
//Reaktionstråd hvor folk kan vælge at tilmelde sig første angreb eller de senere som vil blive opdateret løbende.
Na’zeroth Klanen – Quest

Krystallandet