Danse danse dukke min! (Galavant)

Florence

Florence

Krystalisianer

Neutral God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 164 cm

Anno 06.07.2016 19:35
Fortsættelse af:
Galavants blik var blevet fanget ved en anden dæmons aura.. Den virkede vagt bekendt, hvilket fik ham til at hæfte blikket til manden der var gået hen for at tage jordbær. Han åbnede munden, var lige ved at tage kontakt til den fremmede med den sære aura, men blev stoppet i dette ved lyden af Florences milde, bløde stemme.
"Hva..?" Han blinkede let, forsøgende at jage gamle minder om en by i ørkenen, der i disse dage for længst var glemt og delvist gemt under ørkensandet, på flugt.
Endelig fokuserede blikket på den lille vampyr foran sig.
Han nikkede. " Ja.. Jeg tror aldrig jeg fik dit navn kæreste..? '' Han tog hendes hånd og kyssede den let, med overraskende bløde læber, henledende hen imod at hun gerne måtte introducere sig. En ilning gik igennem ryggen på ha da der begyndte at blive spildt op til dans med både fløjte og violin, og andre instrumenter han ikke havde styr på, men som han vidste hørte overklassen til. Hvvor han dog hadede dem, cirka lige så eget som han hadede det lysende halsbånd.
Quinns blik lå nysgerrigt på dem begge kunne han mærke, så Galavant gjorde det eneste der virkede fornuftigt hele dette akavede scenarie, og bukkede høfligt for Florence. " Må jeg få denne dans Frøken..? "
Han sendte et kort sideblik imod Quinn der gav et kort nik fra sig som for at give en tavs tilladelse til dæmonens handling. Forsigtigt ledte han Florence ud på dansegulvet, på en måde således at hun til hver en tid kunne trække sig tilbage eller sige fra. Alt imens et høfligt smil var plantet på den mørkhudedes læber, uden at tage sig af blikkene, men mere fokuseret på at komme gennem aftenens musik uden at skvatte sammen eller være alt for stiv i bevægelserne. Ra skulle ikke have den glæde af at kende til den svaghed hos Galavant.

viewtopic.php?f=449&t=9406

Florence lod jeg overrasket følge med dæmonen. Af alle svar hun skulle få var det her dog det hun aller mindst havde forventet. Lidt rapkæftethed, flabet eller halv provokerende svar havde måske fået hende til at falde lidt til jorden, men det her rev fuldtsændigt tæppet ud over fødderne på hende. Galvant kunne faktisk opfører sig høfligt og grunden til det fandt hun så også ud af da hendes blik fulgte hans hen på en herre der havde nikket godkendende. Galavants herre, tænkte Florence sig til imens hun lod sig trække afsted. Det var klart at hvis hans herrer var oppe i rang at Galavant så skulle opfører sig passende dertil.
"Florence" præsenterede hun sig imens de gik ud på gulvet hvor flere havde dannet par og var igang med at danse til musikken. Nervøsiteten faldt lidt tungt i hendes mave nu, hun havde ganske vist lært at danse, men aldrig prøvet det af i praksis. Så det at blive kastet ud i det fik hende til at se lidt nervøst rundt på de andre dansende i håb om at hurtigt at kunne regne ud hvad hun selv skulle foretage sig på gulvet.

Credit: tofuvi.tumblr.com

Nadir

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 684 år

Højde / 173 cm

Htqz 08.07.2016 22:33
Han kunne godt fornemme at Florence nok ikke lige var ekspert hvad angik dans eller sådanne situationer. Hun burde vel være glad for at dansekortene for knapt 100 år siden havde listet sig ud af systemet for hvad de øverste fandt moderne. Ellers kunne hendes kort meget vel hurtigt være fyldt op. " De beærer mig Frøken.. Jeg er Galla-vant.." Han blinkede kort til hende, bare for at se hendes reaktion på det temmelig dårlige humor fra hans side. " Men det vidste De jo i forvejen fra vores tidligere møde.. " Et mentalt suk forlod ham, idet han placerede en hånd ved hendes hofte, og ledte hende ind i dansen. Et skridt af gangen, mens han selv forholdt et fuldt ud neutralt udtryk.
" Så, det at De ankommer med han højrøvede 'hellighed'.. " ( Et let forarget blik blev sendt ham idet et andet par dansede forbi ) ".. Antager jeg at han har fået hvad han han vil.? "
Han bemærkede skam godt hendes nervøsitet ved dansen, og overvejede let om hun aldrig havde danset før.. Måske ikke.. Eller også var det kedelige nonnedanse.. Med et mindre suk lænede han sig tættere på hende og hviskede hende kort i øret; " Ikke bekymre dig om hvor De skal danse hen. Jeg skal nok lede Frøkenen. De fokuserer bare på at efterligne de andre damer.. Som hende med blomsterne om livet i den grønne kjole.. Hun er ganske ferm til det." Han nikkede hen imod et andet par hvor en kvinde med lang pjusket kattehale, dansede med en anden. Nogen Galavant kendte fra tidligere arrangementer.
Midlertidigt i en kvindekrop, iført Paladsets tjenestepigeuniform, lys hud og med håret brunt, langt, krøllet og sat i en flettet, snoet knold i nakken, med et par løse kortere lokker. 
I denne krop kalder han sig selv Magda. 
Florence

Florence

Krystalisianer

Neutral God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 164 cm

Anno 09.07.2016 15:35
Florence var næsten helt paf over den fremmede person der talte til hende. Hun lyttede uden selv at give noget synderlig reaktion fra sig før Ra kom på tale. Hvad hun kunne forstå nu havde han haft hele hendes situation planlagt lige fra helbredelseshuset af. Hun vidste ikke rigtigt om det gjorde hende vred eller ej men hun ville gemme det til en anden gang end nu. Det udtryk hun gav fra sig var en smugle undertrykt latter over hvad Galavant havde kaldt Ra. Hun bøgede hovedet med et lille fnys inden hun rystede lidt på hovedet af det.
"Jeg gætter på det var det samtalen havde gået ud på i helbredelseshuset så?" spurgte hun imens hun holdt blikket nede på deres fødder for at kunne følge med. Hun havde ikke kunnet forstå et ord af hvad de havde sagt på deres dæmoniske sprog, alt hun havde samlet op i hendes leve tid havde kun været ja, nej og farvel, hvilket ikke altid lige var det mest brugbare i alle situationer. Især ikke når hendes verden nu teknisk set blev styrret af en dæmon. Hun skulle måske tage og lære sproget yderligere, fik hun som strejftanke midt i hendes tankespind.
Florence blev trukket ud af hendes tanker og hendes ansigt blev hevet op igen og da hun kunne høre Galavant tæt ved hendes øre, men istedet for at trække sig tilbage rykkede hun blikket til kvinden i grønt der dansede ubesværet med hendes partner. Som om hun kunne bevæge sig så graciøst, men at følge sin egen dansepartner virkede nemt nok for nu i hvert fald.

Nadir

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 684 år

Højde / 173 cm

Htqz 09.07.2016 22:04
Han anede krusningen af et smil på hendes læber som talen kom over på den fremmede dæmon. Han vidste ikke helt hvad han skulle ligge i det, om tanken om Ra gjorde hende varm om hjertet som en eller anden forelsket teenager, eller om det mere var morskab over Galavants foragt for bandelederen.
Et kort, knapt synligt nik forlod ham. " Ja, noget i den retning.. " Han ville ikke nævne helt konkret hvad deres samtale havde gået ud på. Men hun kunne muligvis regne det ud selv, dæmoner var ikke så dumme at de gjorde tjenester gratis, det lå nærmest i deres kultur.
"Så hvad fik ham til at joine med Dem til denne fest? Forsøge at opsnuse de højerestående..? " Blikket gled nærmest automatisk fra hende, hen over skulderen på hende for at se om han kunne få øje på sin herre fra mellem de dansende par på gulvet. " Eller de fa...." Han skar en grimasse som han følte halsen snøre sig sammen for at forhindre ham i at nævne noget om de dæmoner der måtte høre til lyset; en ordre han helt fra den første tid med sin nuværende herre havde fået om ikke at nævne de andre dæmoner selv hvis han kendte dem, for lysets sikkerheds skyld.
Han rømmede sig i stedet et par gange og fulgte kort Florences blik ned på deres fødder inden blikket blev hævet igen så de ikke lignede nybegyndere helt og aldeles. " Så.. Har De lært hans navn at kende? Og lad venligst være med at stirre alt for meget på fødderne.. Det får os til at ligne småbørn, hvis De træder mig over fødderne, gør De bare det, jeg er vant til det." Hvilket ikke engang var løgn, fra de ugentlige danselektioner børnene gennemgik, var Galavant nærmest altid tvungent med til at agere mand overfor den ene af de to døtre, at få en trampende fod hen over sine egne fødder i processen af en dans var dermed ikke uvandt for dæmonen.
Midlertidigt i en kvindekrop, iført Paladsets tjenestepigeuniform, lys hud og med håret brunt, langt, krøllet og sat i en flettet, snoet knold i nakken, med et par løse kortere lokker. 
Florence

Florence

Krystalisianer

Neutral God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 164 cm

Anno 10.07.2016 09:57
Florence prøvede at holde blikket oppe imens hun fulgte sin dansepartner som hun fik besked på. Hun bed sig dog lidt mærke i Galavants stop midt i en sætning. Det var ikke helt svært at regne ud at han havde mange restriktioner som fanget dæmon. En anelse medfølelse skylede hen over hende da hun viste hvor meget han sikkert holdt tilbage af sit flabede jeg. Men hun forstod nu også godt hvis hans familie ville have ham med i disse selvskaber skulle han kunne omgå sig.
"Fornavn måske, han kan vel have givet mig noget for at dække over det. Men jeg vil da mene at et brudstykke af det fuldenavn er harmløst for en dæmon at give ud?" svarede hun. Det var blevet lettere nu at falde i takt med musikken så hun kunne mere koncentrere sig om samtalen. "Og jeg tror egentlig ikke han er kommet her af nogen bestemt grund. Allermest så tror jeg han nyder opmærksomheden fra dem der kan genkende ham." fortalte hun imens hun erindrede det smørrede smil han havde givet hende engang.
"Jeg er ikke din første nybegynder?" spurgte hun så og smilte lettere underholdt op til Galavant over at han var så overbærende. Hun havde egentlig forventet ham som langt mere utålmodig eller at han ville have efterladt hende midt på gulvet over hendes mangel på træning.

Nadir

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 684 år

Højde / 173 cm

Htqz 10.07.2016 14:32
Han betragtede hendes ansigt med et tænksomt blik, mens det høflige smil blev på læberne af ham. " Det vil komme an på så meget.. Hvis dæmonens navn i forvejen er kort kan det være direkte farligt, men langt de fleste har lange og mange navne der er svært at udtale for folk der i forvejen ikke kan dæmonsk. Andre igen bruger titler som deres navne. "
Han ville helst ikke fortælle hende for meget om dæmonernes største svagheder; deres navne. Det var direkte ubehageligt, men så længe de holdt sig i bevægelse var der ikke alt for mange der kunne opfange deres samtale. " Så De har endnu ikke noget at kalde Deres egen herre, eller er han så højt på strå at han nyder at De trisser rundt og kalder ham herre istedet for et navn....? " Fiskede han fortsat lidt, inden samtalen skiftede emne.
" Opmærksomhed har han utvivlsomt på sig, efter hvad der skete på helbredelseshuset. Jeg er temmelig sikker på vagterne rundt omkring holder skarpt øje med at han ikke forsøger at skabe samme opstand her med sit slæng.. " Han løftede armen og svang Florence ud i en piruette inden han galant greb hende igen, denne gang med et lidt mere sandfærdigt smil på læberne. " Og nej det er De ikke, har ageret dansepartner for både min tidligere herre og nuværende herres døtre. "
Florence

Florence

Krystalisianer

Neutral God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 164 cm

Anno 10.07.2016 14:47
Florence lod sig ubesværet dreje rundt og blive grebet. "nej, jeg er trods alt kun slavebundet og intet mere" sagde hun inden hun fik en lidt dårlig smag i munden over faktisk at sige det til nogen. For ikke at det skulle blive for ubehageligt fortsatte hun hurtigt derefter "Det er en stor familie De er bundet til?".
Hun skævede en smugle tilbage til manden som Galavant havde fået tilladelse til at følge med af. Det kunne ikke undgås at hendes nysgerrighed blev prikket til, med en så stærk magisk lænke som kunne holde selv de stærkeste dæmoner i skak på denne måde.
Hvilket også fik hende til at få lyst til at spørge ind til det endnu mere. Hun kunne dog godt se hvordan Galavant prøvede at undgå at snakke videre om det så hun holdt sig til simple samtale emner for nu.

Nadir

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 684 år

Højde / 173 cm

Htqz 10.07.2016 15:21
''Så han tog Dem med magt..? Ikke at det overrasker mig, han virker som typen..." Kommenterede han kort, mere henvendt til sig selv end til hende. Blikket gled kort over i den retning han havde set den fremmede dæmon gå imod, inden et mindre fnys af ren og skær irritation over den fremmede, forlod hans læber.
Blikket gled tilbage på Florences ansigt og fulgte hendes blik over på Quinn der stod og tydeligt morede sig over dæmonens lille rosenrøde dans med sine kammerater. Han drejede automatisk hovedet væk, for ikke at komme til at gøre noget dumt, om end grebet om Florence måske blev en smule mere hårdhændet.
" Stor familie og stor familie... Ved ikke hvad De antager som værende en stor familie. Mand, kone og en håndfuld rollinger.." Han rømmede sig kort. " Og nej, det er ikke ham De tror det er, hvis det er min herre De kigger efter.. Om end ham der.. " Han nikkede kort imod Quinns retning. " Højest sandsynligt bliver min nye herre når min nuværende herre dør. Sådan er det irriterende nok her; har du en dæmon i din magt vil den gå i arv indtil du ikke har flere arvinger eller med mindre et eller andet uforudset sker.. Så vi er vel lidt i samme båd.. De og jeg..? "
At stikke sin herre ud til en kvinde han selv knapt kendte eller vidste noget om, ville være uklogt. Især når kvinden lige havde indrømmet at hun var slave for en person der ikke ligefrem havde grønt kort ved Lyset, som hans egen herre tjente.
" Så sig mig.. Hvad vil han mig siden han sendte dig hen at danse med mig..? Tvivler på at det var med din egen gode vilje at du gik hen til mig..?" Hans toneleje blev en anelse dybere idet han brat gik fra des til dus.
Florence

Florence

Krystalisianer

Neutral God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 164 cm

Anno 10.07.2016 15:34
"Jeg tror jeg har en lille smugle ondt af dig" sagde Flornece i en lavere tone med et list skævt smil efter hun hade betragtet hvem hun nu viste til at være Galavants herres søn. Indtil videre var hun kun underlagt en person, omend han var noget af en mundfuld i sig selv. Selvom hun normalt var udmærket til børn kunne hun ikke rigtigt forestille sig at skulle tage sig af yngre folk for Ra.
Men Galavant havde jo nok ret i at de på den ene eller anden måde var i samme båd. Selvom hendes fangeskab var mere basseret på frygt og gæld frem for magi. Spørgsmålet hun så fik fik hende til at tænke lidt i stilhed imens de dansede videre hvorefter sangen kom til ende. Imens hende selv og folk omkring dem klappede af orkesteret lagde hun hovedet lidt på skrå, "Han er vil også lidt betaget af dig, jeg tør væde med at han ser potentiale i dig. Så han ville nok bare have en eller anden form for kontakt til dig" forklarede hun.
Florence kikkede igen hen imod sønnen. Med et lille nik gik hun derhen. "Jeg takker Dem mange gange for at jeg kunne låne deres tjener for i aften. Jeg finder ham yderst underholdende og ville høre om jeg kan holde ham ved min side lidt endnu imens jeg trækker lidt luft?" spurgte hun den unge herre da hun havde fået hans opmærksomhed.

Nadir

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 684 år

Højde / 173 cm

Htqz 10.07.2016 16:13
" Ondt af mig?" Dette fik Galavant til at hæve et øjenbryn lidt. For en vampyr der havde levet i, guderne-måtte-vide-hvor-mange-år, virkede hun temmelig naiv når det kom til dæmoner. " Tjae, man ville ønske det anderledes en gang imellem. " Indrømmede han dæmpet, mens de fortsatte dansen og han endelig kunne give slip på hende og høfligt klappe af musikerne, mens han inderst inde bandede instrumenterne langt væk.
" Han kan se så meget potentiale i mig han vil, jeg nægter at ende med at stå i gæld til ham. " Småsnerrede han ud af mundvigen, inden de vendte sig om og begav sig hen imod Quinn. Ikke noget han ligefrem havde forventet at hun ligefrem ville, men han holdt hende ikke fra det, det var jo hendes eget valg. Blikket gled dog kort imod det næsten tømte glas i den unge knægts hånd, mens han overvejede om det ville fortsætte sådan resten af aftenen, for så kunne det hurtigt blive en meget lang tur hjem.
Quinn bemærkede dog ikke dæmonens blik, men så istedet med et munteret smil til Florence, sendende hende et kort elevatorblik. " Det var Skam så lidt.. Luft... Har han gjort Dem syg..? " Blikket blev sendt over til Galavant der nærmest automatisk hev lidt ned i sin skjorte så Quinn kunne se at det magineutraliserende halsbånd stadig sad på sin plads med den lysende sten. Det forhindrede dog ikke Quinn i at lemre en finger ned ved låsen for at sikre sig at den ikke bare ville sprænge op. Da det ikke lod til at være problemet trak han fingeren til sig og gav et målrettet blik til De to langlevede sjæle foran ham. " Nuvel, De har min tilladelse, bare ikke hold ham alt for længe, eller ude af syn for vagterne. "
Galavant, rettede lidt på sin skjorte, inden han bukkede kort for den unge herre. " Mange tak.." Han vendte sig og rakte Florence sin arm, mens den fri hånd tog et par glas med ubestemmeligt indhold fra en forbigående tjeners bakke.
Florence

Florence

Krystalisianer

Neutral God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 164 cm

Anno 10.07.2016 16:31
Florence nikker taknemmeligt til den unge man med et smil inden hun tager Galavants arm. Dog nok ikke som han havde planlagt. Med en hånd om hans arm og den anden i hans hånd trækker hun ham forsigtigt efter sig igennem folkemængden, for ikke at afbryde nogle samtaler eller trække opmærksomheden til sig, hen imod en af de store glasdøre der første ud til en balkon.
Ude i den kolde natte luft giver hun slip på ham og trække vejret dybt ind. Det var muligvis ikke hendes første gang til et bal, men det havde allerede æret en del mere stressende og indelukket end når hun bare arbejde for kronen.
"Jeg gætter på De også er vant til den pressede stemning derinde?" spurgte hun så imens hun skævede lidt op til ham, men lod blikket lande ud på udsigten istedet derefter. Hun trak ærmerne som før lod skuldrene være bare op over dem, så de nu i det mindste var dækket af gennemsigtigt silke.

Nadir

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 684 år

Højde / 173 cm

Htqz 10.07.2016 17:10
Galavant lagde et let overasket blik ned til Florences måde at holde armen og hånden på, men fulgte hende da med ud hvor der var mere ro, ikke nær så meget musik og mere frisk luft. Han stak hende det ene glas han havde taget, noget der lignede frugtstykker svømmede rundt i noget der umiskendeligt lugtede af pærecider.
Han sukkede tungt inden han tog en slurk af sit glas.. Yep, helt klart cider.
" En del.. Den slipper man ikke for.. Hvor der er rige folk er der folk der forsøger at overgå hinanden, ægteskabstilbud der bliver begået, fuldskab og al den slags pjank. Det bliver kun værre når de er forsamlet sådan som de er her til aften, også med truslen om løbsk magi hængene over hovederne.. Normalt ville jeg ikke have så meget imod det, men med lås på mine evner er det mildt sagt pisseirriterende. "
Uden mulighed for at suge næring til sig gennem den negative energi han kunne opfange, var han nødt til at sørge for mere drikke og huske sig selv på at spise noget, så systemet i kroppen stadig fungerede. Kedelige skrøbelige menneskevæsner.
Hans blik gled ned på hende. " for koldt for dig..?"
Florence

Florence

Krystalisianer

Neutral God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 164 cm

Anno 10.07.2016 17:21
Florence to imod glasset med væsken hun ikke selv havde den fjerneste anelse om hvad var. Jo hun havde serveret det før, men da hun ikke selv overhovedet kunne indtage menneskelig føde eller drikkelse havde hun ikke sat sig synderligt ind i hvad det var for noget.
Hun kørte glasset lidt rundt imellem fingrene imens hun rystede på hovedet. "nej, men som De nok har gættet er det ikke ligeferm min fortrukkende påklædning" svarede hun imens hun først nu, hvor Galavant havde nævnt det, lagde mærke til amuletten der lignede nærmest en lås omkring hans hals. På en eller anden måde forstod hun godt hun ikke selv behøvede sådan noget med hendes healing magi, men hvad var det for en magi der skulle holdes i skak vel ham.
"Hvad er det der skal holdes i skak da?" spurgte hun med hovedet lidt på skrå imens hun lænede sig lidt op af balkonens gelænder. Glasset blev placeret ved hendes side lidt diskret da hun egentlig ikke ville indrømme at hun ikke kunne bruge det han havde anskaffet til hende til noget.

Nadir

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 684 år

Højde / 173 cm

Htqz 10.07.2016 17:51
Han nikkede let, mens han så undersøgene på hende. " Har han ordret den på dig eller hvad? " Det var en temmelig dristig sag at have på, hvis farven ikke havde været nok gjorde snittet det bestemt ikke bedre, kun for dem der betragtede hende.
Ubevidst begyndte han at klø oppe omkring halsbåndet da hun spurgte ind til hvilke kræfter der skulle holdes i hævd. " Teleportation.... Og en anden underudviklet evne jeg ikke har tilladelse af min herre til at udforske mere eller træne." Endnu en grimasse faldt over hans ansigt inden han lod hånden ned ved siden af sig som han satte sig ned ved kanten af et højbed. Blikket gled kort rundt for at undersøge hvor vagterne var placeret i haven så han ikke var forsvundet bag et træ eller lignene. . " Korte af det lange er at den anden evne er den der sørger for næring til mit 'væsen' " Hans blik gled til hendes gla. " akkurat som du ikke kan få næring ud af hverken frugten eller drikken der antager jeg..? " Galavant lænede sig en smule tættere på hende, over mod hendes hals under ren indskydelse lugtede han let til hende.. frisk.. ikke som lugten af pesten... " Nåede du at tage din egen portion eller blev den tvunget i dig af fjolset? " Det var ikke svært at gennemskue a fjolset var lig med Florences nye herre. Det må have været et umådeligt underholdende syn at se hende, en vampyrs, reaktion på det dæmonske blod, på kanten af sultedøde såvel som pestdøden.
Florence

Florence

Krystalisianer

Neutral God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 164 cm

Anno 10.07.2016 18:04
Florence lagde armene over kors og rykkede instinktivt en anelse væk med et lille sæt da han nærmede sig. Der ar nok ikke nogen syndelig grund til at frygte nærvær mere som hun nu engang gjorde, men gamle vaner var svære at ryste af sig. Hun trak en anelse på skuldrene med blikket på Galavant. "Jeg tror ikke man kan kalde det tvang, nok mere et tilbud jeg ikke kunne afslå. Jeg havde nok ikke stået her uden ham så jeg ved ikke om jeg skal være taknemmelig eller rasende" forklarede hun. Tanken om hvordan dæmonblod havde fået hende helt til at miste besindelsen sad som et ydmygende klart billede i hende erindring og fik hende næste til at rødme en smugle bare ved tanken.
"Men jeg kunne teknisk set bare have afvist hans tilbud og accepteret at jeg havde været lemfældig." afsluttede hun imens hun antog sin forklaring på hendes situation som et okay svar på det med glassets indhold. Det omtalte fjols havde yderligere også udsat hendes portion af blod til efter ballet for hans egen underholdnings skyld.

Nadir

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 684 år

Højde / 173 cm

Htqz 10.07.2016 18:52
"Du kunne måske også have taget noget blod til dig selv mens du var i gang med tapningen.." Han hævede endnu engang et øjenbryn, mens han morede sig over det lille spjæt og rykken væk hun havde givet fra sig.
Han kunne nok forstå hvilket tilud hun var blevet givet... Det mindede ham om den process han selv havde genenmgået, dengang han sad i Lysets fangekælder og man forsøgte at sulte ham for at få navnene væk låst i en magineutraliserende celle. Ærligt have han ingen ide om hvor lang tid der var gået da han endelig havde givet efter, men han havde fornemmelsen at det nok var et par hundrede år, hvis ikke mere. En lang og ydmygende process.
Galavant rakte ud efter hendes glas og hældte indholdetdiskret ind i busken, skævende mod vagterne.
En ide havde plantet sig i hans hovede, dumdristig velsagtens, men samtidig en smule for fristende. Han trak ærmet ud over sin hånd så han kunne knække stilken af glasset så lydløst som muligt. " Jeg har været i en lignende situation, tro mig.. Jeg har været næsten lige så meget på bunden som dig. Dum, ung og svag.. Ikke ligefrem noget jeg ser tilbage på med stolthed, men sket er sket, og nu er jeg her som du jo kan se...'' Han placerede den del af glasset der ikke var splintret ned på bunden af højbedet, inden han placerede et velplaceret snit nær håndledet og lod det mørke, varme blod dryppe ned i det tomme glas. '' Så hvad bruger han dig til? sengevarmer? rengøringsassistent? madlaver? eller er det anden form for underholdning han kræver? ''
Florence

Florence

Krystalisianer

Neutral God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 164 cm

Anno 10.07.2016 21:28
Kommentaren om at hun skulle være ung og dum fik Florence til at rynke lidt på næsen. Det kunne sagtens argumenteres at hun ar ung af sin race af være, det kunne hun intet gøre ved. Men dum ligefrem ville hun ikke påstå. "Jeg kunne ikke nænne at tage noget af det der skulle gå til andre... det vil jeg ikke ligefrem kalde en dum handling jeg har trods alt..." hun stoppede midt i sætningen da hun endte blikket tilbage til Galavant og så hvad han havde gang i. Det var også de øjeblik hun kunne dufte blodet der til stor forskel fra almindeligt menneskeblod havde en langt kraftigere duft. "Hvad laver De?" spurgte hun kort imens hun kunne mærke en blanding af frygt for at blive opdaget af Ra og en trang til at slupre hver en dråbe hun så dryppe i glasset i sig. Hendes blik flakkede lidt fra dørene ind til ballet og tilbage til ham.

Nadir

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 684 år

Højde / 173 cm

Htqz 10.07.2016 21:57
'' Det kan måske argumenteres, men vil stadig ikke kalde det for en klog handling. Jo flere hænder til at hjælpe jo mere liv, men hvis den ene hjælpende hånd dør så vil der være mere belastning på resten. " Lød det med et let skuldertræk inden han løftede armen og slikkede blodstriben ren så det ikke ville se helt mistænkeligt ud ovre fra døren hvis en vagt skulle se, eller hans herre eller den unge Quinn..
De grønne øjne, påvirket af amuletten han bar om håndledet, rettedes tilbage imod vampyren, interesseret betragtende hendes reaktion. Så naturlig og smuk, på en lidt makaber måde. Hvis bare han ikke havde haft det halsbånd på kunne han have nydt hendes reaktion til fulde, men måtte nøjes med dette, som han løftede det knækkede glas op foran hende
" Sulten..? Eller skulle jeg spørge; tørstig?" Blikket gled over mod døren, holdende roligt øje med dørene ud til haven, som nok snarere kunne kaldes en park. '' ... Bare tag det, se det som en gave.. Jeg vil ikke kræve meget for det... Kun at se dit kønne ansigt som du drikker det måske..? Hvis du absolut vil give mig noget for det.. " Han rykkede glasset en smule så han på den måde kunne få hende til at sidde så han bedre kunne se hendes ansigt i lyset, men samtidig holde øje med bevægelse ved døren. ''... Jeg skal nok holde øje.. ''
Florence

Florence

Krystalisianer

Neutral God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 164 cm

Anno 10.07.2016 22:06
Florences anigt gik fra forbavset til et mere irriteret måske endda sårret udtryk. Hun har vitterligt lige fortalt Galavant om hvordan hun blev tvunget til at blive slave i bytte for dæmon blod og nu stod han og håbede på endnu en aftale med blod i puljen. Hun lagde armen over kors for at styrre sin trang til at række ud efter glasset imens hun så hen imod døren.
"Hvis du tilbyder det vil jeg ikke give mere for det. Men hvad får du ud af at se på det?" spurgte hun da hun vitterligt ikke kunne tro på at han kunne se det som en normal byttehandel med lige udveksling. "jeg har efterhånden regnet ud at dæmoner ikke bare giver ting væk som gaver" afsluttede hun imens hun vendte ansigtet i en anden retning. Duften fra glasset var berusende og noget så distraherende fra samtalen.

Nadir

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 684 år

Højde / 173 cm

Htqz 10.07.2016 22:37
" Hvad der er i det? " Han viftede lidt med gasset for at sprede den duft der unægteligt kom fra det. " Intet, rent blod, du så mig drikke det.. ej ser du., min fornøjelse ligger i at vide at jeg har haft at gøre med en anden dæmons legetøj... Eller slave som han så 'fint' kalder dig. " Sagde han lige ud, mens han inderst inde frydede sig utroligt over hendes reaktion, om hun så ville drikke blodet eller ej var det ren og skær fornøjelse for ham at se hende kæmpe imod instinkterne. " Var hans blod godt? dybt og smagtfyldt? Et sip og du kunne finde ud af om det gælder ved alle dæmoner eller om det kun er hans der duer til din gane. " Lokkede han videre, uden at tage sig af den strøm af blod der stadig løb ned af hans håndled, ned på fingrene. Han rejste sig op. " Du kan jo altid kalde på en af vagterne hvis du ikke synes om tilbudet. En anden handel jeg måske kunne slå af for dig ville være noget der vil være nyttigt for os begge, så tag ikke sådan på vej, og drik det blod.. " Uden han selv havde bemærket det var hans stemme slået over i dæmonisk, om end det var noget der fik det til at rykke lidt i den nærmeste vagt, idet Galavants dæmonske stemme ofte virkede lidt højere og grovere, uden at det klingede sig til at blive direkte orksk.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1