En overraskelse efter fyraften

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 26.10.2019 01:06
Juno kom som sædvanlig ud til Killian i stalden i sin pause, men denne gang havde han et bredt smil på sine læber, imens han gik op til hvor Killian stod med en af hestene. 

"Skal du noget efter arbejde, Kill? Jeg har noget, jeg gerne vil vise dig, hvis du har tid." Om sit håndled havde han bikset et armbånd sammen med den gule sten, han havde stjålet for Vargas, for hvad der virkede som en evighed siden. Hector var måske glad for den 'forbandelse' den forbandede alf havde givet dem, men det var han ikke, og hvis ikke han kunne finde en permanent løsning, så var et armbånd med en gul sten ikke helt dårligt. Heller ikke selvom den havde bragt nogle mareridt tilbage, hvor den gule sten var andre steder, men det var en smal pris at betale for at have sin egen krop igen. Han håbede, at hvis han bare lærte at styre sin evne godt nok, så kunne han selv vælge sit køn permanent. Præcis som Liv engang i fuldskab havde fortalt ham, at hun kunne gøre. Deres evne var jo på alle andre punkter ens nok. Det eneste der var i forskel, var mængden af øvelse. 

Juno smilede til sin ven. Det var egentlig uskyldigt nok, det med at vise ham, at han havde været ude for et 'uheld', der havde ændret hans køn, men han kunne ikke lade være med at tænke på, at Killian godt kunne lide både kvinder og mænd, og i hans hoved, var det allerede en ikke-helt uskyldig overraskelse. Hvilket også var grunden til at han ville vente til efter arbejde. 
Killian

Killian

Staldmester ved Mathis Transport

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 176 cm

Zofrost 26.10.2019 11:50
Killian nynnede dæmpet, mens han lod den bløde børste glide over hestens glatte pels. Der var en tilfreds stemning i luften, som hoppen nød at blive puslet lidt om, og Killian havde sovet godt og haft en hyggelig morgen i selskab af Thoran og Managhan. De havde spist morgenmad sammen inde ved Thoran og de havde leet og haft det godt. Killian anså dem lidt for at være sine to onkler, de var i hvert fald en stor familie. Og ingen stod tilbage fra at drille hinanden lidt. Stemningen var først gået af fløjten, da Fritzz var kommet og tørt havde spurgt, om de ikke havde noget arbejde, der skulle laves. Ord der var efterfulgt af et ekstra skarpt blik mod Killian, hvilket ville have været meget mere effektivt, hvis Managhan ikke havde lavet ansigter bag ryggen på den tynde mand.

Dagen var gået som den skulle, heste var kommet og heste var sendt af sted. Stalddrengen Hugo havde hjulpet med at muge ud, Killian havde flirtet lidt med et par af kuskene og lige nu hyggede han sig bare med at give sig god tid til at strigle hoppen. Hun skulle ikke engang af sted i dag, men der var ikke så meget mere at lave. De havde åbenbart ramt en stille periode, hvilket var dejligt. Nogle gange var der altså lidt for meget at se til ude i stalden for to personer, hvoraf den ene ikke var større end et lille føl! Apropos, han havde sendt Hugo hjem for dagen. Ingen grund til at han gik og kedede sig, når der sikkert var noget for ham at lave hjemme.

En stemme lød i mod ham og han rettede blikket mod stemmens ejer med et stort smil. Juno! Killian kunne så godt lide Juno, han var sød, også mere sød end han sikkert selv ville indrømme! 
"Næh, jeg har ikke nogen planer i dag. Hvad vil du gerne vise mig?" Han var straks nysgerrig og så undersøgende på ham, stadig smilende. Et halmstrå stak ud af hans krøller. Igen. Krøllerne var som en magnet for hø og halm og han opdagede ikke lige altid, når det skete.
- 'Cause every time we touch, I get this feeling. And every time we kiss I swear I could fly -
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 26.10.2019 14:10
Juno kunne næsten ikke vente med at fortælle Killian om sin oplevelse, eller vise ham, hvad den havde medført, men han vidste, at hvis han tog sit armbånd med den gule sten af nu, så ville han have et værre besvær med at bruge sin evne til at lave sig om til en fyr igen og et endnu mere besvær med at få armbåndet på igen, og det ville garanteret strække sig ud over hans pause, især når Killian også skulle have tid til at beundre Junos nye krop. 

"Det må vente til efter arbejde," svarede Juno med et skuldertræk og et slet skjult smil. Han trådte helt op til Killian og hev strået ud af hans krøller. "Er vi her alene?" spurgte han, da det gik op for ham hvor stille her var og at han ikke kunne se stalddrengen nogen steder. 
Killian

Killian

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 176 cm

Zofrost 26.10.2019 18:28
Killian sukkede, da Juno sagde, at det måtte vente til efter arbejde. Nu var han jo blevet nysgerrig! Det var ikke helt fair, men han plagede ikke. Et eller andet sted kunne han godt fornemme, at det var noget vigtigt og ikke bare noget pjat. Han lagde hovedet lidt på skrå og håbede lidt, at Juno ville sige mere om det, men i stedet trak den lyshårede dreng et strå ud af Killians krøller, hvilket bare fik Killian til at grine lidt. 
Junos spørgsmål fik ham til lidt undersøgende at se rundt. Altså, når han først forsvandt ind i sin egen lille verden med hestene, lagde han ikke mærke til noget omkring sig og der kunne sagtens være kommet nogen ind. Men nej, der var tomt og hesten fortalte det samme.
"Det ser sådan ud."

Junos nærhed fik Killians hjerte til at banke en lille smule hurtigere og hans vejrtrækning til at være en lille smule mere overfladisk. Det var så svært. Han havde ikke glemt turen hjem til Juno og Hector, hvor de havde valgt at opleve hinanden. Det havde været så dejligt, og han ville så gerne mere, men der var ikke sket noget siden, hvilket også var helt i orden. Men Junos krop så tæt på skabte til stadighed lyster i staldmesteren og han måtte virkeligt anstrenge sig for ikke at røre. I stedet bed han sig i læben og betragtede Junos ansigt.
- 'Cause every time we touch, I get this feeling. And every time we kiss I swear I could fly -
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 26.10.2019 22:03
Juno tog ikke blikket fra Killian, imens fyren så sig omkring ved hans spørgsmål. Der var ikke noget han hellere ville se på end Killian. Slet ikke når de stod så tæt, at han kunne se hver eneste tanke der gik igennem hans hoved. 

"Har du lyst til at udnytte det? Bare lidt?" spurgte Juno, da det blev tydeligt at de var alene, og ventede ikke med at læne sig frem mod Killian. De var samme højde og det var så nemt for ham, bare at strejfe hans læber med sine. Han havde heller ikke glemt, da Hector og ham inviterede Killian med sig hjem, og det havde været svært ikke at lave noget med ham siden igen. Juno vidste, at Hector var okay med det, og han regnede heller ikke med at Killian ville stoppe ham, men alligevel ville han ikke kysse Killian helt, før han var sikker på at han ville være med. 
Killian

Killian

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 176 cm

Zofrost 26.10.2019 22:18
Om Killian havde lyst til at udnytte det? Jo! Meget! Rigtigt meget. Junos læber strejfede hans så hurtigt, at han ikke nåede at gengælde det. Men han kunne ikke helt lade være med at le lidt af det, og han løftede en hånd for at lade en finger blidt følge Junos kæbelinje.
"Udnytte er sådan et grimt ord, men jo. Jeg er meget fristet." Han bed sig kort i læben igen, inden han lænede sig frem og kyssede Juno rigtigt, mens hans finger stadig hvilede mod hans kæbe lige ved siden af hagen. Følelsen trængte ned igennem hans krop og fik hans mavemuskler til at spænde op. Juno var så dejlig at kysse på. Det var svært at holde hænderne for sig selv, men det lykkedes ham alligevel.

Og så alligevel. Han var lige ved at løfte den ene hånd for at lægge den på Junos hofte, da en stor varm krop skubbede til ham bagfra, så han nær var væltet ind i Juno. Hoppen viftede irriteret med halen og Killian brød ud i latter. 
"Undskyld. Isa er ikke så glad for at blive glemt." Han drejede sig, så han kunne lægge en hånd på hendes skulder, men han slap ikke Juno med blikket. Langsomt slikkede han sine læber og smilede så.
"Vi er helt sikker på ikke at blive forstyrret, hvis du kommer efter arbejde. Så kunne du også vise mig, hvad det var du ville vise mig?" Nysgerrigheden havde ikke sluppet ham endnu.
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 26.10.2019 22:44
Juno havde aldrig helt glemt følelsen af Killians kys og han sukkede taknemmeligt, så snart Killian kyssede ham. Han havde lyst til at trække ham tættere ind til sig, lyst til at ændre på reglerne for hvor Killian måtte røre ham, indtil de havde rørt hinanden over det hele, han havde lyst til fuldstændig at glemme sit ansvar og bare hive den søde, smilende fyr med sig ned i en høstak.

Juno gispende, da Killian pludselig blev skubbet til, og han var lidt langsommere end Killian til at indse, hvad der var ved at ske, men da Killian forklarede, brød han også ud i latter.

Killian havde ret. Og Juno ville helst ikke forstyrres - hverken af hest, stalddreng eller Thoran. Hvilket mindede ham om, at han også burde vende tilbage til arbejdet.

"Jeg kommer tilbage efter fyraften, så," lovede Juno Killian med et smil, inden han greb fat om hans trøje for at hive ham ind i et hurtigt kys. Han slap ham igen med det samme, men kunne ikke lade være med at smile imens han vendte sig væk fra ham og gik tilbage for at arbejde videre.
Killian

Killian

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 176 cm

Zofrost 26.10.2019 22:54
Killian kunne godt se, at Juno var blevet lidt forskrækket, men heldigvis lo han også af det. Killian skældte ikke ud på hoppen, hun havde jo sådan set ret, han havde helt glemt, at han var i gang med at forkæle hende. 
Killian gengældte det hurtige kys og så efter Juno, da han skyndte sig ned af staldgangen og ud af porten.
"Vi ses!"

Resten af arbejdsdagen var alt for lang. Følelsen af Junos læber ville ikke forsvinde og Killian tog sig selv i at stirre ud i luften flere gange i løbet af dagens sidste timer. Isa fik sin strigletur, og han tog også et par af de andre heste, bare for at holde sig selv i gang. Thoran kom forbi for at snakke om næste dags arbejde, hvor mange vogne han regnede med skulle af sted og hvem der også burde ankomme. Killian hørte nok efter til at kunne huske det hele, men Thoran kunne nok godt mærke, at den unge staldmester havde tankerne et andet sted henne, for han blev ikke for at småsludre så længe.

Til sidst var det bare med at vinke farvel til folk, der tog hjem. Og vente på Juno. Killian sørgede for at få vasket sig lidt ren i en spand med rent vand. Skrubbet sine negle. Lidt i håb om, at det der kys ville blive til mere. Ville det? Han var ikke sikker. Men han kunne nok ikke helt benægte, at han håbede.
Han trippede lidt utålmodigt rundt i stalden med en kost, selvom der ikke var et halmstrå i syne på gangen, mens han ventede på Juno.
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 26.10.2019 23:08
Juno havde heldigvis så meget arbejde at se til, at han ikke havde så meget tid til at dagdrømme - ellers var han nok endt med at få et par slag over nakken af Thoran. Alligevel virkede de sidste par minutter af arbejdsdagen til at vare som en evighed og så snart der blev ringet til fyraften skyndte Juno sig at blive færdig og gik direkte over til stalden igen.

Inden han gik indenfor, tog han armbåndet af. Han vidste ikke hvorfor, men selve forandringsprocessen føltes underlig at lade Killian se. Men resultatet; den lavere højde, de fyldigere læber, særligt de to små bryster og hofter, han aldrig før i sit liv havde haft - alt dét ville han gerne vise Killian. Endnu en gang brugte han sin evne til at lade sit lyse hår gro længere, omend kun til skuldrene denne gang, fordi det var kommet lidt for meget i vejen, da han havde været sammen med Hector.
Hans tøj passede ham underligt nu. Det var stramt om hans hofter, men løst om hans liv og skuldre. Han ville ønske at hans bryster pressede imod stoffet, men selv som pige var de kun lige store nok til at lave buler i den.

Langsomt trådte han ind i stalden, med armbåndet i sin lomme.
Han fik øje på den krøllede skønhed med det samme, men i stedet for at skynde sig over til ham, sørgede han for at lukke døren helt efter sig, inden han hilste.
"Hej smukke," hilste han, uden at mangle én dråbe selvtillid, imens han smilede forsigtigt til Killian. Ville han overhovedet kunne genkende ham? Juno tog et skridt frem mod ham og drejede så rundt om sig selv, som for at lade Killian beundre sig.
"Hvad synes du?"
Killian

Killian

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 176 cm

Zofrost 27.10.2019 12:28
Killian løftede blikket, da der kom nogen ind af porten. Først så han bare en pige, hvilket forvirrede ham, men det kunne vel være en af mændenes kæreste eller datter eller hvad vidste han. Men som han alligevel kom til at se nærmere efter, så var der noget meget bekendt over hende. 
Det var først da pigen åbnede munden, at det gik op for ham, at det lignede Juno. Ret meget. Han tabte underkæben. Måbede så han så helt dum ud. Det kunne da ikke være Juno?! Kunne det dét?! Han havde nær tabt kosten, og han var helt bestemt ved at vælte over den, som han ville gå nærmere personen der var en pige, men som burde være en dreng. Han fik viklet benet ud af træskaftet og stillet den fra sig, inden han bevægede sig ned mod porten.

"J-juno, er det dig?!" Som han kom nærmere, kunne han godt se, at det var hans ven. Hans ansigt var lidt det samme, øjnene især. Men hvordan?! Det var ikke den smalle drengekrop, der var hofter og former og... Hans blik kort i stå med Junos bryst, som det gik op for ham, at der også var bryster.
Det gik op for ham, at han stirrede, og han trak blikket til sig, mens han kom til at grine.
"Hvordan har du gjort det?! Jeg troede ikke, at din evne var så omfattende." Han vidste jo godt, at Juno kunne ændre småting ved sig selv, men så meget?!
Han svarede ikke på spørgsmålet, mest fordi han lige skulle sunde sig først.
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 27.10.2019 14:58
"Det er mig," svarede Juno med et smil og nejede for Killian, inden han også begyndte at grine. Han havde ikke engang ladet de andre børn i banden se ham som pige, men havde brugt sin evne til at blive til sig selv så hurtigt som muligt efter.

"Tjoh, jeg kan godt ændre mit køn, men jeg kan ikke holde det så længe," indrømmede han med et skuldertræk. "Det her er, øh-" sagde han og gestikulerede ned over sin nye krop. "Det er lidt et uheld. Jeg får det fikset på et eller andet tidspunkt, hvis man kan, men indtil da har jeg en nødløsning, hvor jeg bruger min evne til at få min egen krop tilbage, og så bruger en magisk genstand til at tage mine evner fra mig - på den måde forbliver min krop, som den var, da jeg brugte min evne sidst."

Han var ikke helt sikker på at Killian kunne følge med i hans forklaring, men det var også ligegyldigt om han havde forklaret det godt nok eller ej, det vigtigste var om Killian kunne lide ham som pige også.
"Har du ikke lyst til at se mere?" spurgte han Killian og kunne ikke lade være med at hive op i sin trøje på en måde, der tydeligt afslørede at han ikke var opdraget som en pige ville være blevet. 
Killian

Killian

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 176 cm

Zofrost 27.10.2019 18:07
Killian manglede ord. Ikke fordi han var negativ, han var bare så overrasket. Så da Juno nejede, fortsatte han med at grine af det hele. Han vidste vitterligt ikke, hvordan han skulle reagere. Hvordan ville Juno have ham til at reagere? 
Han lyttede til Junos forklaring, men det var hverken helt detaljeret eller sammenhængende nok til, at han egentligt fik fat i, hvad der foregik. Måske det også var lidt lige meget. Det virkede ikke som om, at Juno var frygteligt ked af det, selvom han jo tydeligvis gjorde sit for stadig at være sig selv.

Inden han nåede at finde på et svar til den smøre, hev Juno op i sin trøje og afslørede, hvad han havde gemt derunder. Killian bed sig i læben og var stadig helt rundt på gulvet. Altså, ikke at han ikke kunne nyde synet af et par bryster, men han havde stadig lidt svært ved at komme sig over, at det var Junos
Men det gik lidt op for ham, hvad Juno ville. Kysset tidligere. Den tavse lovning på mere. Det gav et svagt sug af forventning i Killians mave, men samtidigt havde han forbehold. Hvilket ellers aldrig skete.

Men han kunne ikke helt lade være med at grine igen og gå lidt nærmere sin ven, der så stolt viste sine nye kvindelige vedhæng frem.
"De er godt nok fine. Dem er du sluppet godt fra." Han fugtede sin underlæbe og stod nu en armslængde fra ham. Hende. Ham. Han var stadig en ham. Usikkerheden var ret tydelig i hans kropssprog og i hans ansigt og hans blik flakkede lidt fra brysterne til Junos ansigt.
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 27.10.2019 18:49
Juno slog smilende blikket væk, da Killian endelig gav ham et kompliment. Han vidste, at Hector ikke rigtig var til dem, heller ikke selvom de havde været sammen i Junos nye krop også. Hector var tiltrukket af ham, ikke af hans krop - ikke af den her krop under alle omstændigheder.

Juno havde aldrig set Killian usikker før. Usikker på, hvad han måtte gøre, måske, eller på hvad Juno ville have, men ikke sådan som han så ud nu. Han slap sin trøje og lod den falde ned over sine bryster igen, omend den i den ene side blev hængende oppe omkring hans ene bryst, så meget af hans mave stadig var synligt. Det lod han ikke selv mærke til.

"Det er kun fordi jeg tænkte, det kunne være sjovt at prøve... Hvis du hellere vil se mig i min egen krop, så vender jeg bare tilbage til dén," foreslog han og strøg sit lange, blonde hår om bag sine ører, for bedre at kunne se på Killian. Søde Killian, der tydeligvis måtte have en eller anden grund til at tøve. 
Killian

Killian

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 176 cm

Zofrost 28.10.2019 10:10
Det var lidt med en blandet følelse af ærgrelse og lettelse, at Killian så Juno dække sine bryster til igen. Det var jo ikke fordi, at han ikke kunne lide dem. Der var noget magisk over bryster. Og han vidste da fra andre mænd, at det var det, der ofte tog deres opmærksomhed. Killian var lige så glad for sex med kvinder som med mænd, selvom han egentligt mest foretrak mænd, når det kom til stykket. Det var i hvert fald det køn, han oftest endte op med. Men han kunne også lide kvinder, ingen tvivl om det! Alt var godt. Også dem, der faldt ud af de to kategorier.

Han tøvede lidt, men trådte så lidt tættere på Juno, inden han forsigtigt løftede op i hans trøje igen. Om det var et uheld eller med vilje, at et par fingerspidser kort strejfede det ene bryst i den bevægelse, det kunne man sikkert altid diskutere.
"Nej... altså, det er jo ikke fordi, at jeg ikke vil. Det er mere..." Han trak svagt på den ene skulder, mens han flyttede blikket fra de pæne små bryster til Junos ansigt. "... det er bare lidt sært, men jeg tror bare, at jeg lige skal... have det vendt rigtigt i hovedet." Han smilede og lagde hovedet lidt på skrå. Hans hjerte bankede lidt hårdere og det kriblede alligevel i hans fingre for at røre. Men det var Juno, og han gjorde ikke noget. Endnu.
"Hvor meget må jeg røre?" Han lød helt uskyldig som han spurgte. Han vidste allerede med sig selv, at han ville få svært ved at huske reglerne. Det var jo en ny krop. En kvindekrop. Åh, hvor ville han gerne... det bare hud foran ham lokkede næsten mere end han kunne holde til.
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 28.10.2019 14:30
Juno trak vejret ind med et sæt, da Killian løftede op i hans trøje igen. Det var jo ingenting i forhold til, hvad de ellers havde lavet med hinanden, men nu havde Killian lige tøvet og Junos forventninger havde justeret sig. Han sukkede, da Killians fingre strejfrede hans bryst, og han rykkede sig minimalt tættere på Killian. Deres kroppe rørte ikke hinanden endnu, men det var næsten så tæt som det kunne blive. 

Juno kunne godt forholde sig til at skulle lade Killian vende det i hovedet - sådan havde han det også lidt selv med sin nye krop. 
"Herfra," svarede Juno og tog Killians hånd, som han med begge sine pressede imod det bryst han lige havde strejfet. Hans brystvorte var stiv, men hans bryst var blødt. Det var ikke andet end fedt og hud, og alligevel vidste Juno at det var mere, for han kunne mærke Killians hånd på sit bryst hele vejen ned igennem maven og ned i sit underliv. "Og op." Der var mere han gerne ville lade Killian røre, men det måtte vente. Lige nu var der andet der var vigtigere.

"Jeg er stadig mig, jeg er stadig Juno," mindede han ham lavmælt om, som han langsomt lænede sig ind mod ham og denne gang var nødt til at strække sig, for at kunne nå hans læber med sine. 
Killian

Killian

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 176 cm

Zofrost 28.10.2019 14:52
En sitren gik igennem Killian, da Juno lagde hans hånd på det lille, men bløde bryst. Herfra og op. Et svagt, uhørligt suk forlod ham, man kunne måske sige, at han fandt den regel frustrerende, men der var intet negativt i det. Måske mere længselsfuldt. Men han ville gøre som Juno sagde. Hans tommelfinger gned sig kort og blidt hen over den stive brystvorte, inden han blev afbrudt af, at Juno lænede sig mod ham og kyssede ham. Og det var lidt som om, at han glemte alle sine forbehold, alle sine forundringer, da han pressede sine egne læber i mod hans.

Hans anden hånd ville gerne have lagt sig på hans hofte, men bevægede sig i stedet den anden vej og lagde sig mod siden af hans hals. Blidt kærtegnede han huden under hans øre med en tommelfinger. Hånden om hans bryst klemte ganske blidt, og han fortsatte med at gnide hans brystvorte ganske forsigtigt.
Det var Juno. Han skulle huske, at det var Juno og at der var regler. Hele hans krop efter at røre mere, at kærtegne det bløde maveskind og andre områder af den kvindelige krop. Men han koncentrerede sig om det, han måtte røre. Og kysset. Han havde efterhånden kysset Juno nok gange til, at han tillod sig at røre hans læber med tungen.
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 28.10.2019 15:13
Juno sukkede tungt imod Killians læber, da hans hånd lagde sig mod siden af hans hals. Der var få ting, der føltes lige så godt som følelsen af Killians hænder mod sig, og Juno længtes allerede efter at mærke ham flere steder. Varme spredte sig i hele hans krop, da Killians tunge rørte hans læber, og Juno, stadig en overivrig teenager, selv i denne krop, pressede straks sin tunge op imod Killians og lagde sine hænder bag hans hoved for at begrave sine fingre i hans hår og holde ham tæt på sig. 

Han trak sig kun væk igen for at smile stakåndet op til Killian. "Kan vi sidde ned?" spurgte han med et smil og slikkede sin underlæbe, hvor han stadig kunne smage Killian. Selv i den her anderledes krop, var det stadig hans - på hans ryg, var der stadig ar fra de piskeslag han havde fået ude af Dianthos, og oppe omkring hans kraveben et sted, var der stadig Thanos' sidste souvenir til ham. Selv i den her krop kunne han ikke undslippe sin fortid, men alligevel ville han gerne lade Killian se sig nøgen. 
Killian

Killian

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 176 cm

Zofrost 28.10.2019 17:59
Killian kom med en næsten uhørlig lyd, da Juno pressede sin tunge i mod hans og det krævede alt han havde for ikke at presse sig op af ham og lade sine hænder gå på opdagelse. Så han fortsatte de kærtegn, han havde gang i, i forvejen. Det var en dejlig følelse at røre Junos varme hud og dufte hans duft. Han havde lyst til at begrave næsen i hans hår og få så meget med af ham som muligt. 

Han var blevet svagt stakåndet, da Juno trak sig lidt væk, og han kunne ikke lade være med at smile varmt og glad. Han var virkeligt glad for Juno, hvilket nok skinnede lidt igennem. Altså som ven. Også selv hvis der ikke havde været noget fysisk imellem dem.
Junos spørgsmål fik ham til at grine lidt, inden han trådte væk og tog hans hånd.
"Jeg kan tilbyde en seng, hvis det er noget?" Han begyndte at hive ham af sted ned mod rummet for enden af stalden. Det var yderst sjældent, at han tog folk med ind på værelset, de endte normalt i en høstak, men det var Juno, og han vidste alligevel, hvor han boede. Og tænk hvis der skulle komme nogen. Thoran eller Giles. Så var det nok bedre med en lukket dør med slå, så der ikke var noget, der skulle forklares med Junos nye krop.

Så snart han havde trukket Juno med ind på værelset, lukkede han døren og slog slåen fra. En olielampe stod på bordet med lavt blus i og Killian skruede op for den, så de kunne se noget i det lille rum, hvor der kun var et mindre hul ud oppe under loftet. Han vendte sig mod Juno og bed sig i læben. Han lod den anden bestemme, hvordan de skulle fortsætte. Det var ham, der havde reglerne.
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 28.10.2019 18:32
Juno nikkede smilende til tilbudet om en seng. Det gjorde ham ikke noget at bruge en høstak, men det gjorde ham underligt varm i kroppen at vide, at Killian gerne ville have ham med ind i seng. Juno havde været herinde én gang før, da Killian havde haft besøg af en halvelver, og selvom Killian endelig bare skulle hive hvem end han ville med i seng, så var han glad for at det var hans tur nu. 

"Jeg vil gerne kunne se dig," sagde Juno med et grin, da Killian var så sød at skrue lidt op for lampen. Killians hud så blød og gylden ud i lampens skær og Juno fik lyst til at slikke på ham. I stedet greb han fat om Killian og førte ham han til sengen, hvor han skubbede ham ned at sidde og selv fulgte efter, ved at sætte sig overskrævs Killian. Sådan havde de også siddet første gang de var endt i høet sammen, og det var noget trygt over det for Juno. Han brød sig stadig ikke om at blive holdt nede eller om at være nederst i det hele taget. Hector måtte gerne være øverst, og det var ikke fordi Juno ikke stolede på Killian, men de havde ikke samme forhold som han havde med Hector. 

"Jeg skulle have taget mit tøj af, inden jeg satte mig," indrømmede han med et grin, imens han pressede sin varme krop op imod Killians og sine læber op imod hans. På et øjeblik skubbede han sin tunge op imod Killians læber og med et halvt smil og åben mund, ventede han på at Killian gengældte hans kys. 
Killian

Killian

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 176 cm

Zofrost 29.10.2019 14:18
Killian grinede lidt, men nåede ikke at svare på det med lyset, før han var blevet skubbet hen på sengen at sidde. Junos krop blev placeret oven på hans, og han huskede sig selv på at holde hænderne væk, selvom det var lokkende at lade dem gå på opdagelse i hans vens nye former. Først tog ham dem bare ud til siden, mens han lige fandt ud af, hvad Juno ville.
"Så er vi to," nåede han lige at grine, inden Juno pressede sig op i mod ham og kyssede ham. Killian skubbede sig straks mod ham med hele sin krop, mens han gengældte kysset. Endeligt fandt hans hænder et sted at være, den ene lagde sig forsigtigt om Junos nakke, den anden på hans brystkasse uden på hans trøje, der var faldet ned igen, så hans tommelfinger lige kunne stryge over den bløde bule under trøjen.

Han åbnede villigt munden for ham og lod sin tunge lege med hans. Han nød det og som Juno sad, ville han nok kunne mærke, at han reagerede på det. Lysten var der og forvirringen over kønsskiftet var ved at forsvinde ind i de dejlige følelser der gik igennem ham ved al berøringen.
Til sidst trak han hovedet tilbage, forpustet og smilende. Hans hænder fandt frem til bunden af Junos trøje, og han begyndte ganske forsigtigt at hive den op. Han vidste, at Juno ikke var glad for at smide tøjet, og han ville stoppe i samme øjeblik han viste tegn på ubehag, men noget havde ændret sig, og der var noget, der gemte sig under blusen, som han gerne ville frem til.
Medmindre Juno gjorde tegn til, at han kunne tage den helt af, ville han stoppe, så snart brysterne var frie. Forsigtigt ville han skubbe ham en smule bagover, mens han havde hænderne mod hans skulderblade for at holde ham, så han selv kunne læne sig frem og lade sin mund finde frem til en brystvorte, hvor han ville lade tungen lege lidt med den.
1 1 0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Krystal , Tatti
Lige nu: 2 | I dag: 7