Fabian

Fabian

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 185 cm

Helli 08.03.2021 22:16
Selvfølgelig havde Fabian fået prikket lidt til stoltheden Aldamar bar som en maske rundt med sig, men hvor Fabian var vant til at stoltheden blev brugt mere aggressivt, så var det en blødere side han så af den anden mand lige nu. Han følte sin egne læber trække op i et større smil og mærkede sig selv læne sig lidt ind id en blide nusning, især som Aldamar selv rettede sig mere op, så de ikke sad lige bekvemt og sammenbøjet over hinanden.

Han kunne ikke stoppe sin egen latter, og man kunne se det næsten lidt skyldige blik i de blågrønne øjne. ”Jeg tror du ikke har lyst til at sige nej til mig,” var også ordene der kom ud af hans mund, for det var vel mere der hvor den lå. Tonen forblev dog let og drillende. ”Og desværre er du stadig lidt for god til at gemme hvad der foregår i dit kønne lille hoved. Jeg har ikke rigtig lyst til at du går i panik mens vi hygger os, fordi du ikke liiige nævnte at du var lidt nervøs.” Han forsøgte altid at fremstå mere stålfast end han egentlig var, og på mange punkter så kunne Fabian ikke være efter ham, for han gjorde trods alt det samme selv. Han ønskede dog at han i det mindste kunne være åben omkring de her ting, for det var den eneste måde hvorpå Fabian kunne vide hvordan han egentlig kunne sørge for at intet ubehageligt skete mellem dem. 
Aldamar Leosin af Arys

Aldamar Leosin af Arys

Adelig

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 169 cm

Lux 08.03.2021 23:40
Man kunne næsten se protesten vælte op i øjnene - jah se den før at den sneg sig ind over ansigtet - ved den snedige fordrejning af hans ord, som Fabian lagde for dagen. Der var nemlig en stor forskel på at kunne gøre det, og på at have lyst til at gøre det. Og han kunne, om ordene faktisk fik lov til synke ind og finde reelt fodfæste, sagtens indrømme at dét nok ramte hovedet ganske direkte på sømmet; han havde ikke lyst til at sige nej til ham. 

Det var svært til at starte med, og han havde heller ikke lyst. 
Aldamar's protest forblev usagt, men dansede stadigvæk i det mørke blik da han med et fnys jagede det ud i siden. "Panik ligefrem..." mumlede han, det var et stærkt ord at bruge. Han gik ikke i panik. 
For en kort stund havde han lige så let glemt, hvordan at skøgen nok var en af de få der faktisk havde set reel panik i øjnene på Arysprinsen, da hele den første del af den dag, havde det med at.... glide i baggrunden, medmindre man bevidst hev det frem i forgrunden, og hvem ville helt ærligt det. Varmen omkring dem, den tegnede sig som dovne hvirvler af damp i luften, og fyrstesønnen greb ud efter sit glas fra før. "... men jeg har heller ikke lyst, til at du tager beslutninger på mine vegne, om hvornår jeg måske er for nervøs.." bød han så igen med, hvis det i sidste ende var sådan at Fabian ville formulere det - Aldamar's blik gled tilbage imod den blonde mand, og han søgte de blågrønne øjne, en anelse kryptisk knebet sammen.
Overraskende nok, var det faktisk et lidt vigtigt punkt for ham, kunne han mærke. Og måske var det stoltheden der skar sig ind, måske ikke. Han havde ikke behov for at Fabian passede på ham, lige på de områder. Det føltes... forkert. 

-
Fabian

Fabian

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 185 cm

Helli 09.03.2021 11:10
Selvom det aldrig var noget de havde snakket om, så var det stadig et billede der stod ganske klart for Fabian, og det var nok kun en ting han blev mere bekymret for, som følelserne for den anden mand blev dybere. Han vidste ikke hvad det var der havde gjort det var sket sidste gang, og dermed kunne han ikke være sikker på at det aldrig skete igen. At tage fat i noget der virkede så fjernt, var dog ikke ligefrem noget Fabian kunne gøre, og dermed kunne han vel kun… håbe på at Aldamar rent faktisk sagde noget skulle det blive for meget.

Han lagde hovedet lidt på skrå, som Aldamar meget beslutsomt pointerede at han ikke ville have at Fabian tog beslutninger på hans vegne. En ting Fabian nu godt kunne forstå.
”Mener du da at jeg har gjort det hidtil?” spurgte han og lænede sig lidt frem, og lidt undrende omkring det. ”Jeg ved godt at jeg var lang tid om at tage det op igen, men jeg håbede vel lidt på at du selv ville komme med forslaget i sidste ende.” På det punkt havde det vel været en måde at give Aldamar den plads og betænkningstid som han havde behov for, men det var svært at vide for Fabian hvor præcis han havde fyrstesønnen.
Den eneste måde hvorpå at Fabian kunne føle sig virkelig sikker, var ved at Aldamar reelt fortalte ham hvordan han bedst bearbejdede når ting som disse kom op. Ønskede han virkelig bare at Fabian skulle nævne det relativt hurtigt efter hinanden, eller ville han bare have tiden hvor han selv kunne lege med tanken? Nogle ting var trods alt nemmere at gøre sig i end andre.
Aldamar Leosin af Arys

Aldamar Leosin af Arys

Adelig

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 169 cm

Lux 09.03.2021 17:48
Det var faktisk et godt spørgsmål, og Aldamar blev i selvsamme overraskende tavs, imens at tandhjulene lige fik lov til at klikke en anelse - næsten uden tanke lænede han sig tilbage da Fabian lænede sig frem. Om han havde gjort det, indtil nu? Nej, selvfølgelig havde han ikke det, og pointen havde heller ikke været at anklage ham - Aldamar brummede en anelse i sine tanker, inden at han med et suk rystede på hovedet. Han så næsten lidt frustreret ud, selvom frustration nok ikke var den rigtige følelse der gled igennem ham. "Nej" endte han med at sige, og rakte ud efter vinflasken da glasset i hans hånd, var blevet besynderligt tomt. 

Aldamar tog en slurk mere, inden at det atter blev sat væk, og han i stedet fandt en klud frem, blikket imod sit lille nye projekt om at vaske sig en anelse i kølvandet på sit nej. 
Den gled med en våd lyd over den ene arm, og selvom varmen fra vandet stadigvæk var fortræffeligt, så kunne han ikke undgå at føle sig en anelse ubekvem, sådan som han i de sekunder han 'arbejdede', nægtede at kigge op på det undrende blik fra før. Hvorfor gik det ham på - han var jo glad for omtanken. Se alternativet havde været utænkeligt, men der var et eller andet som sad i klemme, og Aldamar skråede blikket til siden, da han prøvede at finde ordene for hvad det var. "Det handler ikke om hvorvidt du skal tage det op igen hurtigere eller ej - det handler om princippet. Jeg går ikke 'bare sådan' i panik" 
De fleste der kendte ham, ville (af hvad han tænkte) mene at han var ganske robust. Og et eller andet sted, så nagede det ham at han havde sagt det. Især fordi de viste begge at Fabian selv aldrig ville gå i panik. Så hvorfor skulle han være den, der var tilbøjelig til det? Tanker som han dog ikke sagde højt. 

-
Fabian

Fabian

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 185 cm

Helli 09.03.2021 18:01
Fabian kunne mærke sin mund åbne sig for at pointere at det ikke havde virket sådan sidst, men han fik heldigvis lukket den i, inden han sagde noget der for alvor ville ødelægge stemningen mellem dem. Det var ikke hans job at snage i det, hvis Aldamar ikke ønskede det, og selvom der var mange ting Fabian havde lyst til at spørge ind til og forstå, så… måtte han også blot acceptere når tingene ikke faldt den vej. En ting han nogle gange godt kunne have svært ved, når han først for alvor var investeret, og det var i hvert fald en måde man kunne sige om deres forhold. Fabian var mere investeret i Aldamar end han nogle gange synes hvad godt var.

Han lod dog ikke Aldamar arbejde i fred, men i stedet for så rakte han ud fra at stoppe hans hånd, i håb om at han selv kunne få lov til at tage kluden fra ham, og hjælpe ham med at vaske sig. Var det ikke fordelen ved at bade sammen?
”Nej, det gør du vel egentlig ikke,” var så også endelig ordene der forlod hans mund, og han mente det. Han havde kun set Aldamar i den position en gang. ”Og jeg ville aldrig tage den mulighed for at vælge fra dig, ligeså lidt som jeg ønsker at du forsøger at tage den fra mig.” De vidste begge hvor højt Fabian vægtede sin frihed. ”Men der er vel heller intet galt i at jeg ikke har lyst til at være den der fremtvinger noget ubehageligt?” Fabian ville aldrig helt kunne beskytte den anden mand, men han ville da så vidt som muligt ikke gøre noget der fik ham til at trænge sig så meget ind i sig selv som han havde gjort der. De kunne skændes og blive sure på hinanden, for ingen af dem var perfekte. En panik reaktion var dog noget helt andet, og noget Fabian ikke var helt sikker på hvordan han skulle håndtere, noget der havde været meget tydeligt da han havde fundet Aldamar i tempelhaverne. 
Aldamar Leosin af Arys

Aldamar Leosin af Arys

Adelig

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 169 cm

Lux 09.03.2021 18:24
Kluden gled med et sidste blik imod den ud af hans hånd, da han i stedet for overlod den til Fabian's varetægt, og endte i sidste ende med at møde de blågrønne øjne da han heldigvis gav ham ret i at han ikke panikkede. Havde han sagt ham imod på lige den front, ville det nok have været en lidt mere usund stolthed som var blevet prikket til. 
Det lurede dog i baghovedet at noget fik ham til at sige de ord, noget fik ham til at være varsom omkring fyrstesønnen, og Aldamar vendte sig en anelse langsomt omkring i badet - viklede sine ben fri fra omkring ham - men dog ikke for at trække sig væk, da han for at give bedre plads til kluden, i stedet vendte ryggen til ham. Benene blev trukket en smule op, og armene foldede sig over knæene imens at han tænkte. "Du ville aldrig kunne fremtvinge noget ubehageligt" endte han med at mumle, og skævede i et kort sekund over skulderen, et varmere glimt bagved den lidt frustrerede, førhen at han vendte det frem foran sig igen. "Ikke noget ubehageligt, at det ikke kan fixes"

Han brød sig trods alt utrolig godt om skøgens mere skråsikre selvsikkerhed, og at han næsten virkede bekymret for at overskride grænser omkring ham, se det havde han ikke været i starten. Og det var... foruroligende; han ville ikke have manden med indre forbehold, som han ikke kunne være ind over - bare lidt. 
Ved følelsen af det varme vand over den lyse hud, gled et mere tilfreds suk dog over læberne, og Aldamar lukkede øjnene mere sagligt i, det var let at overgive sig til noget så rart. Og det smeltede også en smule af de parader ned, som i de her minutter havde vogtet over en lidt stødt stolthed. 

-
Fabian

Fabian

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 185 cm

Helli 09.03.2021 21:01
Fabian lod kluden glide ned i vandet, for blot at glide op af kroppen endnu engang for at vaske den lyse krop nænsomt. Han tog sin tid, og han havde nok ikke den store forventning om at der var meget skidt at skulle vaskes væk. Det var ikke som hvis han havde været ude og arbejde på markerne en lang dag og havde skidt over det hele.
Han gav slip på Aldamar momentant som han rykkede sig, men var glad for at finde ud af at han blot gjorde det for at han kunne få ryggen at arbejde med.
En hånd kom op for at skubbe det lange sorte hår væk, inden at han forsatte med kluden.

Han kunne dog godt høre at Aldamar ikke nødvendigvis var glad for at der blev taget hensyn til ham, men Fabian kunne nu ikke gøre så meget ved det. Ligeså snart man sneg sig for langt ind i hans hjerte, så var det bare et helt andet instinkt der overtog, og han forsøgte at passe godt på dem han havde. Ironisk når han selv var så meget imod at tage sig af sig selv.
”Men du kan vel ikke brokke dig over at jeg blot forsøger at tage hensyn, vel?” spurgte han, selvom tonen var let og drillende, og han ventede heller ikke på en reaktion, som hans arme fandt vej om Aldamar for at hive ham tilbage op mod sig, så han kunne give ham et kys på skulderen. Så meget for at vaske Aldamar
Aldamar Leosin af Arys

Aldamar Leosin af Arys

Adelig

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 169 cm

Lux 10.03.2021 01:12
Noget af håret blev rykket til siden, de krøller var efterhånden også alle vegne, og Aldamar strakte sig en anelse under kluden som gled over hans ryg, med blå øjne som langsomt gled mere i, imens at Fabian talte. Det var behageligt. Det var varmt, og det fik de små hår på armene til at rejse sig, da kontrasten mellem luften og vandet skabte en kærkommen kontrast over det lyse skind, enkelte steder brudt af mere røde mærker og streger. 
Han kunne ikke brokke sig over hensyn? Ordene, sammen med den drillende tone fik et lydløst grin til at strække sig over læberne, den mand. Men inden at han fik svaret, mærkede han de genkendelige arme favne ham ind i en tættere omfavnelse, og Aldamar lænede sig villigt tilbage i det kram der fulgte med; hovedet drejedes en anelse til siden for at skæve over skulderen imod der hvor hans hoved var. 

En lavmælt men dyb brummen slap ud, og Aldamar sukkede tilfreds. "Jeg kan altid brokke mig" mumlede han med samme snert af drilleri, og armene forlod knæene for i stedet at lægge sig over dem Fabian havde foldet over ham. 
Det her var rart. 

Arysprinsen lænede sig helt tæt ind til den større krop, en stille vrissen indeni over hans lille udbrud - det havde ikke været nødvendigt. Men til hans (ufortjente) held, var det ikke blevet taget så tungt eller seriøst som det nok ville være blevet før i tiden, og Aldamar drejede sig en anelse i armene, så han bedre kunne trykke læberne imod den andens, ikke helt okay med at det kun var skulderen som fik det kys. 

-
Fabian

Fabian

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 185 cm

Helli 10.03.2021 11:26
Nogle af de røde mærker, kunne Fabian ikke lade vær med også at glide en finger over for at mærke dem. Han vidste de var fra hans fingre og negle primært, og han nød lidt at se det, uanset hvor kort levet det var. Det fortalte bare en historie om hvad de havde lavet trods alt.
Han havde dog intet imod at stoppe det, som han hav de trukket Aldamar ind til sig og mærkede den varme krop i hans arme.

Kysset på skulderen blev også ligeledes hurtig erstattet af et mere intimt et, som han løftede hovedet og fandt Aldamars hoved der havde drejet sig.
Han drejede sit hoved lidt mere og lod deres læber mødes, ude af stand til at gemme smilet der dansede på hans læber. Der havde Aldamar næsten været lidt insisterende, noget som Fabian ikke havde et problem i når det var ting som disse.

Det var dog ikke et kys der blev holdt længe, selvom han holdt sit hoved ganske tæt på Aldamar, og bare nød synet lidt inden han lænede sig tilbage, og lod i stedet for sine fingre nusse Aldamar over maveskindet. ”Det er måske lidt synd for sin kommende hustru, hvis hun skal høre på dit brok dag ud og dag ind,” lød de drillende ord, som opsamling på den tidligere samtale, men der var ikke meget ærlighed i ordene. Så meget brokkede Aldamar sig ikke, også selvom han var hurtig til at lange ud hvis man prikkede for meget i hans stolthed. Nogle gange brokkede han sig næsten ikke nok, hvilket var lidt problemet i at Fabian til tider var på bar bund med hvad der var galt
Aldamar Leosin af Arys

Aldamar Leosin af Arys

Adelig

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 169 cm

Lux 10.03.2021 17:38
Heldigvis blev det ikke afvist, og med en tilfreds brummen var det at Aldamar lænede sig mere ind i hele hans sfære, den lidt salte smag af Fabian som et fantastisk krydderi til hele stemningen omkring ham, og i ham. Det var lidt et billede af en heldig livsnyder, som efterhånden tegnede sig over hans tid med Fabian. Satte man det til sammenligning med i starten,, blev så få ting nemlig gjort ud af pligt alene, og han var i disse tider...  langt mere tilbøjelig til faktisk at værdsætte den hverdag der lå foran ham. Han vidste trods alt hvad, eller nok nærmere hvem der ventede, når dagen ikke krævede 'fyrstesøn Aldamar' mere og aftenen i stedet kunne begynde. 

Alt for hurtigt blev kysset dog brudt, og han kunne med en vag brummen lade øjnene glide op, stilhed i nogle få sekunder, inden at Fabian lænede sig tilbage. 
Det krævede ikke meget at få Aldamar til at læne sig med ned, og endnu en brummen - den her gang af nydelse fremfor protest - slap over læberne, da hænderne alligevel fortsatte med at kærtegne det lyse maveskind hvor end de nu nåede at vandre hen. Et smil gemte sig i mundvigen, da han vippede hovedet en anelse tilbage og lod nakken hvile over Fabian's skulder. "Så må du jo bare sørge for, at jeg ikke har ligeså meget at brokke mig over, hvis du vil skærme hende" mumlede han lavmælt, det lydlyse grin næsten tydelig i stemmens toneleje, og han skævede en anelse imod den blonde skøge. "Hvad var det du sagde... jeg er sikker på, at du kan være kreativ" to klap blev fraværende givet til hans lår - han huskede ikke helt præcis hvornår, men han var sikker på at der var blevet sagt noget lignende til ham, tidligere på aftenen. 
Hvilket fik ham til mageligt at skæve sidelæns, hvor profilen af Fabian var at ane. 

-
Fabian

Fabian

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 185 cm

Helli 10.03.2021 18:59
Aldamar som fyrstesøn var stadig en ting der var så langt fjernet fra den Aldamar som Fabian kendte, og det var heldigvis nemt at glemme deres forskel i status, når det kun var de to af dem. Tingene fortalte det til Fabian, men det var efterhånden blot blevet en norm når han var omkring Aldamar og hans væsen. De eneste gange hvor han virkelig havde kunne mærke at Aldamars liv i sandhed var anderledes var omkring Fyrstinden og den ene gang de begge havde været omkring Adena. Det havde været noget andet, og noget som Fabian ikke ønskede at tænke på.

Overraskende nok så forsøgte Fabians hænder ikke at vandre alt for meget. Han havde det ganske fint med at de var omkring livet på Aldamar, så han ikke kunne rykke sig væk, og kluden lå efterhånden blot og blobbede rundt i vandet, som der var blevet givet slip på da fyrstesønnen var blevet mere interessant.
Et lille grin undslap skøgen og han nikkede lidt og hans eget blik fandt Aldamars, til trods for vinklen. De blågrønne øjne var fuld af en drillende energi, noget han kunne se ligeså meget fra Aldamar. Armene spændtes lidt, og smilet blev kun større. ”Jeg husker det, og jeg tror jeg har en ting eller to i ærmet, til at sørge for at du intet har at brokke dig over,” hviskede han, i en lidt dybere tone end normalt, noget der bevidnede om præcist hvad det handlede om. ”Og hvis det ikke virker...” Endelig gav den ene hånd lidt slip for at glide langsomt længere ned af maven og ned mod Aldamars ædle dele, omend han nu havde tænkt sig at stoppe inden den kom så langt. 
Aldamar Leosin af Arys

Aldamar Leosin af Arys

Adelig

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 169 cm

Lux 10.03.2021 20:33
Da armene, jah nok også selve grebet spændtes en anelse, var det at Aldamar med en fornøjet mine lod sine egne hænder glide ned over hans, nok mest af alt for at se om han kunne lirke dem fri fra det greb der favnede ham. Det var dog uden den helt store indsats for at de rent faktisk skulle lykkes - det handlede mere om at gøre det, bare for at gøre det - og en varm latter slap derfor over læberne, da Fabian's tonefald gled ned i en dybere bas som han efterhånden kendte ganske godt. 
Han skulle lige til at åbne munden, men afbrudt af hans ord - og håndens afstikker på vej nedad - var det at Aldamar's mund forblev åben men ordløs, øjnene let sammenknebne i hvad han håbede var en skeptisk mine... 

... som dog skulle blive til en næsten (ufrivilligt) skuffet en, da hånden endte med at stoppe, og han fnyste idet at han i stedet greb fat i håndryggen igen, og flettede sine fingre ind imellem hans, blot over knoerne. Den slyngel, sådan at drille på dén måde. Hurtigt prøvede han at maskere skuffelsen i en 'advarende' brummen, og han rømmede sig. "... men hvis det så heller ikke virker!... så er du jo næsten ude af flere gode trumfer at spille, hmm?" som en fortsættelse af hans egne ord, var det at Aldamar med et halv triumferende, drilsk glimt, lænede sig ind for at trykke læberne imod den blødere hud imod hans hals, tænderne let skrabende over huden i det smil han trak sig en smule tilbage med. Det ville være en underlig dag, at det ikke virkede. Og det vidste de nok begge. 
Se nogle gange følte han sig efterhånden slemmere end Fabian til at få stillet sit efterhånden konstante krav på mere af ham, og han ville helt og holdent mene, at det var skøgens egen skyld. Sådan at give ham en smag på et andet liv, sikken en uforskammethed. 

-
Fabian

Fabian

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 185 cm

Helli 10.03.2021 22:16
Som Aldamar forsøgte at løsne grebet lidt, så var det som om at Fabian var mere fast besluttet på at beholde armene omkring ham, for at være sikker på at Aldamar intet kunne gøre, havde han faktisk planer om at komme ud af hans omfavnelse. De sad lige så godt lige nu. Ingen grund til at forhaste at lirke dem fra hinanden. På det punkt havde Fabian nu altid holdt af at være tæt med Aldamar.

Var det dog skuffelse han så? Det var svært at bedømme fra vinklen, men han kunne nu alligevel ikke lade vær med at lidt nyde at frembringe den reaktion, hvis det var som han forventede. Havde Aldamar forventet mere nu når de var i badet? Det var noget han kunne give ham, men burde han?
Han blev dog selv distraheret, som Aldamar pludselig vendte sig mere mod ham for at lade læberne og tænder skrabe over hans hals. Hans øjne var lige ved at lukke i, men nu var det hans tur til at føle sig lidt skuffet over at det var ovre for hurtigt. ”Alle andre muligheder… ville ikke være nær så tiltrækkende,” hviskede han, og som Aldamar nok havde håbet, så lod han sine fingre ned for at gribe rigtig fat i kronjuvelerne. 
Aldamar Leosin af Arys

Aldamar Leosin af Arys

Adelig

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 169 cm

Lux 10.03.2021 23:09
Det var med et sindelag at velbehag, at Aldamar betragtede de kønne øjne være tæt på at glide i, og alligevel være så langt fra at gøre det, da han endte med at trække sig tilbage, sådan at det kun var ekkoet af hvad der kunne være blevet givet videre, som lod til at være tilbage på hans hals. Tommelfingeren over Fabian's hånd, den nussede ham roligt men den ro blev ikke afspejlet ligeså meget indeni i ham, da han fornemmede, fangede og ikke mindst følte hvor den hvisken der nu kom fra ham, den bar hen. Jah. 
Hånden gled længere ned, stadigvæk med Aldamar's over sin og først da han var sikker på hvor dens rute endte, var det at han slap for atter at lade et opfordrende kys falde imod mandens lyse hals. "Du siger noget" hviskede han tilfreds, og lod blikket glide i med et lille suk af nydelse, da han greb mere fat. 

Stående med håndklædet viklet om sin nyvaskede skikkelse, bundet fast med en knude ved hoften, var det at Aldamar prøvede at ryste de mørke krøller fri fra resterne af vand, idet at han bevægede sig ind på værelset igen. Åh den følelse der var i hans krop... summende, men dog varm og brugt; bad fik vidst nok det bedste frem i folk, når de tog drejninger man kun kunne håbe på. 
Et lusket, selvtilfreds smil krøb over de smallere læber. Hans projekt med krøllerne var dog dømt til at mislykkedes, og der ville nok gå lidt tid førhen at det var tørt nok til at det ville være rart at sove. Det betød dog ikke så meget, fordi selvom Arysprinsen var træt, var søvn ikke det første på hans lille skema over hvad der ville være godt at lave nu. "Kan du få dig selv ud derindefra?" blev der mumlet med et smil, og de mørke øjne skævede over ryggen til døren hvor at Fabian endnu ikke var kommet ud. Eller var han faldt i vandet igen? 

-
Fabian

Fabian

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 185 cm

Helli 11.03.2021 15:36
Det var så nemt for dem at overgive sig til hinanden, så det var hvad der gjorde, så der til sidst ikke var andet end varme, træthed og fornøjelse var tilbage.

Han havde tørret det værste vand ud af håret, inden han ligesom Aldamar slog håndklædet omkring hofterne, og lod sig strække. Han var virkelig ved at være træt efterhånden, men det føltes bare ikke helt rigtig at de allerede skulle lade aftenen ende. Det var næsten som om at de forsøgte at hive så meget ud af den som de overhoved kunne.
”Jeg kommer, jeg kommer,” kom det grinende fra Fabian som han hørte Aldamar begynde at stille spørgsmålstegn til hvor han var. Aldamar var bare kommet ud af vandet før ham selv!

Han havde også glassene i den ene hånd og den halvtomme flaske i den anden. Derfor var det også med rimelig resolutte skridt at han gik over til bordet for at sætte sig fra dem.
Der trillede stadig vandperler ned af hans muskuløse overkrop som han vendte sig mod Aldamar endnu engang. ”Men dit bad slår absolut den offentlige badeanstalt,” kunne han ikke lade vær med at notere smilende, og lænede sig op af bordet. Det var jo ikke ligefrem som om at han havde noget rent tøj liggende her hos Aldamar, så hvis han ikke bare skulle hoppe i det samme som før, så måtte Aldamar jo leve med at det var den halvnøgne skikkelse af Fabian. 
Aldamar Leosin af Arys

Aldamar Leosin af Arys

Adelig

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 169 cm

Lux 12.03.2021 13:13
Han kom ud, og heldigvis, jah så kom han da ud med stil. Bærende på vinflaske og vinglassene, foruden sit eget kønne selskab - Aldamar grinte lavmælt og fulgte med ham over til bordet, som han lænede sig op af. "Det burde det da også gerne, jeg ville næsten blive stødt, hvis det kunne sammenlignes" sagt med en snert af arrogance over sig; han ville aldrig kunne sætte de to ting ved siden af hinanden. 
Også selvom han aldrig havde været der, manglede fantasien ikke noget at arbejde med. Sådan nogle simple kår... 
... dem hørte han ikke til under, og Aldamar følte efterhånden at Fabian heller ikke gjorde. Han fortjente bedre. Med tanke på ham, blev blikket en anelse varmere, og benene bar ham i retning af skøgen.

Ned af overkroppen trillede og glimtede enkelte vandperler stadigvæk, og stående der... med det eneste over kroppen værende håndklædet der var svinget omkring hoften, kunne Aldamar ikke lade være med at bemærke, nej føle det lille sus af tilfredshed der gled igennem ham, og hans hænder fandt næsten af sig selv hen til skulderen, for flygtigt at fjerne den ene af dråberne. 
Fingerspidserne føltes lige i det øjeblik ganske magnetiske, og vandet var bare en undskyldning for liiige at få strejfet den varme hud. Ikke at han behøvede undskyldninger, lød tankerne formanende.
Blikket gled fra skulderen og op igen, da han med et lille smil vendte fokusset imod de glas han havde taget med ud, som stod ved siden af ham. "Har du været der ofte... den offentlige badeanstalt?" en vag tone af nysgerrighed var alligevel at spore, til trods for hvor frastødende tanken om selve stedet var. 
Det var ingen hemmelighed, at han aldrig havde sat fod i sådan et sted. Ikke i Dianthos, i hvert fald. 

-
Fabian

Fabian

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 185 cm

Helli 12.03.2021 14:59
Nu skulle man nu aldrig være alt for grov når de tkom til badeanstalterne. De var måske ikke så pæne som Aldamars eget personlige badeværelse, men det var ikke helt slemt. Det var et godt sted at få vasket alt snavset af, vandet var varmt, og sæben kostede nu ikke ekstra. Det var ofte en bedre version, hvis man ikke selv kunne varme vandet, så man trods alt kunne få vasket sig. Fabian havde i hvert fald aldrig haft et problem med stederne, men Aldamar havde nu ret. Det personlige badeværelse var bare bedre, især med selskabet der kom med det.

Hans egne øjne var låst fast på fyrstesønnen som han kom nærmere, hvor han kunne se hvordan linjerne bevægede sig, nu når Aldamar ikke var dækket til, i hvert fald ikke i ligeså stor stil som han foretrak.
Det var ikke et meget anderledes sus der gik igennem Fabian, som han nærmede den lidt køligere hånd mod hans overkrop, som han fjernede en vanddråbe, som Fabian ikke havde lagt mærke til, ikke i det her øjeblik. Hele hans krop summede, som om at den stadig ikke havde fået nok af hvad de havde lavet.

Hans fingre greb ud efter Aldamars håndklæde, bare for at hive ham lidt tættere, og hvis det kom til at løsne sig lidt i forsøget, så ville Fabian ikke brokke sig synderlig meget. Mest af alt så føltes Aldamar bare så langt væk fra ham selvom de allerede stod tæt. ”Selvfølgelig har jeg det,” svarede Fabian også, med en let latter i sin stemme. ”Jeg har ikke ligefrem mit eget bad, så jeg må udnytte alternativerne der i byen.” Han virkede ikke synderlig bekymret over det, men det var også hans liv for de sidste 10 år. 
Aldamar Leosin af Arys

Aldamar Leosin af Arys

Adelig

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 169 cm

Lux 13.03.2021 13:27
At få hældt noget vin op i sit glas, det var et projekt der var dømt til at mislykkes... han følte nemlig hvordan at en finger sneg sig ind i kanten og trak ham tættere på, og med et lille 'heh' blev han trukket væk fra bordet, og lænede sig i stedet op imod Fabian's overkrop. 
Hånden slap hurtigt flasken - satte den tilbage på bordet - men nok mest af alt for at holde håndklædet på plads. Det fik løsnet sig lidt for meget, hvilket måske også havde været meningen. 

Den anden greb en anelse om hans hofte, og Aldamar kom med noget der mindede om en skuffet lyd. "Jamen... det har du selvfølgelig ret i, men er de ikke..." selvom han så noget skeptisk ud ved tanken om det offentlige bad, var der også et smil i tonefaldet der fulgte, og han kiggede en anelse drilskt op på ham. "... meget fyldte?" han kiggede en anelse overvejende frem for sig. Han kunne ikke helt forestille sig hvor mange der ville være, på en helt almindelig dag. 
Og det var nok hvad der var det største problem for adelsmanden selv. Tanken om at gå i bad med utallige andre mennesker, nej, ikke engang kun mennesker - utallige andre væsner som han ikke kendte... den var ikke videre tillokkende. Men det var nok ingen overraskelse, da Aldamar om noget var ganske privat anlagt. Og selvfølgelig var det ikke anderledes, når man havde haft den luksus at være foruden dele-anstalter, det meste af sit liv. Han foretrak trods alt en ren Fabian, fremfor en... ikke ren en. Jah det var ikke gået ham forbi, hvordan at han altid fremstod ganske nyvasket når de mødtes, og det var værdsat. 

-
Fabian

Fabian

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 185 cm

Helli 13.03.2021 14:01
Det var virkelig umuligt at holde fingrene fra den anden mand i længere tid. Han var jo lige der, og så var Fabians fingre bare hurtige til at vandre. Desværre havde dog heller ikke gjort helt nok og han skjulte det lidt skuffet blik da Aldamar rettede håndklædet på plads. Nogle gange var det næsten lidt kedeligt at Aldamar var så privat og ja nærmest genert over sin krop. Den var ellers dejlig at kigge på.

"Fyldte?" Genlød ordet fra Fabian og han hævede morende et øjenbryn af Aldamar. Ordvalget var i hvert fald noget for sig. "Nogle gange er der vel. Kommer an på dagen og tidspunktet." Han trak på skuldrene. "De færreste kigger dog. Vi er der trods alt alle for at bade." Der var altid nogen der ikke måske helt var der kun for at bade. Det generede ikke Fabian men han kunne nu godt forstå at det ville genere andre. "Vil du med på et tidspunkt?" Tonen var tydeligvis drillende og Fabian forventede ikke et ja eller havde behov for at vise Aldamar den del af pøblens liv. Men som de var inde på emnet så virkede det bare så naturligt at give en invitation til fyrstesønnen. Festivaller var dog nok mere noget af det drt kunne på at lave som lå op af Fabians livsstil.
Aldamar Leosin af Arys

Aldamar Leosin af Arys

Adelig

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 169 cm

Lux 13.03.2021 21:29
De færreste kiggede dog, jah af en eller anden grund, så kunne Aldamar ikke andet end at føle sig forunderlig suspekt omkring det svar. De færreste betød slet ikke alle, og hvad sagde man egentlig i sådan en situation? Sagde man overhovedet noget - snakkede folk sammen, eller var det bare hurtigt ind, og så hurtigt ud. Så mange spørgsmål. 
Dog ikke nogen han på noget tidspunkt havde tænkt sig at undersøge svaret på, ved selv at dukke op. Lænet ind imod hans højere skikkelse var det at Aldamar morende betragtede ham. Men det morende grin blev næsten til ren forbløffelse over at han overhovedet kunne foreslå sådan noget, da Fabian spurgte om han ville med. "Om jeg vil med?" åh han havde skam hørt den drillende tone og var ikke et sekund i tvivl om, at det ikke var et rigtigt forslag. 

Men for at understrege vanviddet i det, lænede han sig en smule tilbage for at sende et nej med øjnene, og Aldamar brummede lavmælt. "Du må have spist søm. Jeg ville stå ud som en... solstråle på en regnvejrsdag" hvilket nok ikke var helt forkert. 
Den blege krop havde på ingen måde samme vejrbidte charme som mange af de mere... arbejdende folk besad, og ar eller slid, var ikke noget han gjorde sig i. Selvfølgelig. Og så alene tanken om at byens lavere samfundslag, havde set ham nøgen... 
... den tanke fik ham til at fnyse afvisende, og understregende ryste en anelse på hovedet. En absurd tanke. 

-
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lorgath , Lux , Echo, Tatti
Lige nu: 4 | I dag: 12