Leander

Leander

Arbejder for Zenzalee (Spotter kvinder der passer til blod-bordellet) || Skjald - Lut.

Retmæssig Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 842 år

Højde / 190 cm

Nyxx 25.09.2023 20:12
Leander nulrede sin næsespids imod hendes og trak på smilebåndet ”Javel… Det så i hvert fald ud til du nød det” svarede han kækt op så på hende som hun rejste sig fra hans skød. Han så hvordan hun skævede væk, han var ikke sikker på han skulle kommentere på det, så i stedet rakte han blot en hånd op og nussede hendes ben før hun steg op af karet.

Han rejste sig selv fra karet som tæppet blev rakt over mod ham. De sølvhvide lokker hang ned over hans ansigt og gjorde det måske lidt svært at se så meget. Han slog tæppet omkring sig og rettede så blikket mod hende og lod et muntert grin undslippe over hendes kommentar ”Hov, hov unge dame” svarede han med et kækt smil på læberne og lod en hånd glide gennem lokkerne for at fjerne dem fra hans ansigt.

Han gik over bag hende og hev hende ind til sig og bukkede sig ned for at kysse hendes hovedbund.
Roxanne

Roxanne

Fårehyrde og omrejsende problemløser

Retmæssig Dum

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 106 år

Højde / 170 cm

Citrus 25.09.2023 20:40
Leanders snigangreb var ubemærket, da Roxanne var fuldt opmærksom på sit spejlbillede. At Leander så heller ikke havde et, gav ham en fordel. Hun hvinede, og kedlen røg ned på stengulvet med et højt ’klooong’. Den trillede ned af det ujævne stengulv og endte et stykke væk fra dem. Roxanne hvinede i fryd. Hun vendte sig øjeblikkeligt mod Leander. Hun rødmede over hans kommentar om hvordan hun havde set ud og rynkede lidt på næseryggen.

Du er vidst stadig ikke træt, når du kan være så flabet”.
Fingerspidserne kørte hun igennem hans hår og bagud, forbi hans øre, inden hun kom med en lille knurren, i hendes version af hvad en sur hund var. I små langsomme bevægelser nappede hun ud efter ham, men aldrig for at røre. Selv om Roxanne var træt og hendes krop mæt, var havde hun det stadig i sig til at lege spilopper med vampyren. 

Leander

Leander

Arbejder for Zenzalee (Spotter kvinder der passer til blod-bordellet) || Skjald - Lut.

Retmæssig Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 842 år

Højde / 190 cm

Nyxx 25.09.2023 21:11
Leander skar en grimasse som kedlen røg ned på gulvet og trillede lidt over gulvet, dog kunne han ikke lade være med at lade et muntert grin undslippe over hendes lille hvin. Han så ned på hende og trak let på smilebåndet som han bemærkede de rosa kinder, det klædte hende.

Han trak let på skuldrene ”Træt? Jeg tror ærligt ikke, jeg har været mere klar på at falde om i sengen med dig i min favn” svarede han med et skævt smil på læberne. Leander lod hende fjerne lokkerne fra hans ansigt og hørte hendes knurren af ham, hvilket han returnerede med en knurren tilbage.
Roxanne

Roxanne

Retmæssig Dum

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 106 år

Højde / 170 cm

Citrus 25.09.2023 21:50
Det ville være frygteligt af mig, at afholde dig fra sådan et mål, når min ridder nu har været så meget igennem”.

Med hænderne blidt foldet rundt om Leanders ene næve, begyndte fe kvinden at guide Leander efter sig gennem huset. I gangen greb hun et stearinlys og brugte det til at oplyse mørket. Skønt hun vidste at Leanders rubinrøde nattesyn var guddommeligt, var hendes ikke lige så velbygget. På gangen gik de forbi et større sovekammer, med en bredere seng, men Roxanne gik forbi det, som om det ikke eksisterede. På en knage, i værelset hang en gammel slidt jakke, tydeligt lavet til mænd. Hendes faders værelse kunne være mere praktisk og bedre for Roxanne at indvie med Lea, men tanken om at hendes far havde sovet der, og at hun bragte en elsker der ind, det stridte imod meget inde i hende. Måske fordi hun vidste, at han ikke ville have bifaldet det, og at manden lå begravet ude i haven. I stedet førte hun Leander tilbage til sin egen seng, hvor hun og søstrene plejede at have sovet.

Rammen var lavet i mørkt træ, med indskårne mønstre. Der var ikke penge til dun, så madrassens fyld bestod af strå og uld, stoppet under ca. 5 vævede tæpper. Måden pudderne lå spredt på, kunne få det til at ligne, at Roxanne var ved at bygge redde. Alle havde de farvestrålende mønstre, i et forsøg på at gøre sovekammeret mere hyggeligt. Præcis som når hun var i sin musseform.  Skodderne for vinduet, var blevet sømmet til indefra, efter Leander var blevet en del af hendes liv. Hun ville ikke risikere at skade ham. Og mørket kunne hun tilpasse sig.

Hun ledte Leander hen til sengekanten og satte sig ved den. Lysestagen placerede hun på et lille natbord.

Leander

Leander

Retmæssig Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 842 år

Højde / 190 cm

Nyxx 25.09.2023 22:10
”Ellers havde jeg bare taget dig over skulderen, gået i seng og holdt dig fanget i min favn” svarede han med et smil på læben.

Leander lod sig føre igennem huset efter hende uden at sige noget. Nok bemærkede han de gik forbi et større kammer, men han stillede ikke spørgsmål, for han vidste huset havde tilhørt hendes familie, så det havde sikkert noget at gøre med det. Han ville sikkert ikke selv syntes om at lede sin elskerinde ind i sin moders kammer. Gennem huset gik de til de nåede til Rox’ eget kammer, her var der alligevel også blevet gjort mere klar til ham i form af skodderne der var sømmet fast.

Leander kunne ikke sætte ord på, hvor taknemmelig han var for hun tog hensyn til ham. Han vidste godt det nok ikke altid var lige nemt at han var vampyr, men hun var vel sammen med ham af en grund ikke?

Han satte sig på sengekanten og rettede blikket mod hende med et varmt smil, men stadig uden at sige noget.
Roxanne

Roxanne

Retmæssig Dum

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 106 år

Højde / 170 cm

Citrus 25.09.2023 22:26
Som de sad der, følte Roxanne hvordan tyngden tog til i hendes krop. I alt der var foregået, havde endorfiner og adrenalin fosset rundt i hendes blod. Det var først nu, det var ved at gå op for hende, hvor udmattet hun var. Men det var det her hun havde savnet: Følelsen af Leander, der drev stilheden på flugt.

Fra en trækiste bag sengerammen, fiskede hun en ny natkjole frem. Det var tydeligt at den var gammel, for den havde engang været hvid og var slidt. Tæppet løsnede hun fra sin krop og nulrede det gennem sit hår, inden hun hang det til tørre over stoleryggen ved natbordet.

Da hun fik smyget kjortlen ned over de runde former, vendte hun sig pludseligt imod Leander. Uden ord, kastede hun sig imod ham, i et forsøg på at vælte ham ned i madrassen. Et lidt ynkeligt forsøg, givet hvor let den luftige fe var og styrken en mandlig vampyr besad, men et forsøg var det, som hun sprællende slog armene om Leanders brede skuldre.

Rawrz!” råbte hun. Lige så faretruende hun kunne.
Leander

Leander

Retmæssig Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 842 år

Højde / 190 cm

Nyxx 25.09.2023 22:52
Leander’s krop blev også tungere som de var kommet ind til sengen og havde sat sig ned også på trods af det var mørkt uden for, dog havde han intet imod at ligge i sengen med hende mens hun sov, der var et eller andet over det, hun så bare så fredfyldt ud. Det var i sandhed rart at være tilbage hos hende.

Han så på hende som hun fiskede en natkjole op fra trækisten og da tæppet løsnede sig fra hendes lille fine krop, trak hans læber sig i et smil. Han følte sig heldig, at hun var hans var næsten uvirkeligt. Leander trak sit tæppe lidt længere op omkring sig og begyndte at tørre sine sølvhvide lokker en smule mere.

Som hun vendte sig og kastede sig imod ham, tog han imod hende med åbne arme og faldt ned på sengen. De rubinrøde øjne så op på hende og han så chokeret ud ”Årh nej, hvad skal jeg gøre… En eller anden, hjælp mig” svarede han og lod hende ligge oven på ham.
Roxanne

Roxanne

Retmæssig Dum

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 106 år

Højde / 170 cm

Citrus 25.09.2023 23:28
Hmpf, du kunne godt lyde bare lidt mere overbevisende, når nu jeg sådan beslutter mig for at nedlægge dig” protesterede Roxanne halvhjertet. Men ganske veltilfreds over at han alligevel lod sig vælte ned blandt puder og tæpper. Flammen fra stearinlyset blafrede, da et vindstød blæste igennem gangen. Roxanne gøs lidt, og begyndte at pandekage sig selv og Leander ind i de mange tæpper, indtil hun fandt dem tilpas indhylet i det varme materiale. Med kinden imod Leander brystkasse brummede hun:
Mmmf… der må være hul i taget et sted, som jeg ikke har set. Det er koldt... Det lyder som om det kan trække op til storm”.

Tæppet trak hun en anelse op over sit hoved og fladede vingerne ned langs ryggen, så hun ellers lå begravet på top af Leander.
Selv om Leanders krop også var kølig, ville hun ikke afgive kontakten for noget. Når han var velfodret, var hans kropstemperatur lun. Om sommeren nød hun hvordan hans lyse hud føltes frisk som tåge, og når først hun havde formået at opvarme ham, var han næsten isolerende. Det var trygt at ligge sammen med ham, velvidende om at han sansede så meget som hun ikke gjorde. Dog var det også det der bekymrede hende. Som de blå, søvnige øjne så ud fra sin tæppehule, ramte tanken hende, at der var så meget han gennemgik som hun ikke forstod. Meget han nok ikke havde sat ord på, i et forsøg på at beskytte hende. Hun tænkte for sig selv, at -uanset hvad, uanset hvad han gennemgik, uanset hendes begrænsede forståelse, ville hun gøre sit bedste på at holde hans hånd igennem det-. 

Leander

Leander

Retmæssig Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 842 år

Højde / 190 cm

Nyxx 28.09.2023 12:59
Leander lod et lille muntert grin undslippe over hendes protesterende ord ”Så må du angribe når jeg mindst venter det” svarede han med et glimt i øjet. Han skævede let mod det flakkende stearinlys og mærkede godt vindstødet, ikke det påvirkede ham på samme måde som hende. Leander sørgede for at holde hende ind til sig, nok havde han ikke meget kropsvarme at give af, men så kunne han give tryghed. Han skævede ned mod hende og derefter mod taget ”Det må vi få lappet, jeg hjælper gerne… Med mindre du er så stædig og gør det i løbet af dagstimerne” svarede han og lod en hånd stryge hendes ryg en smule. Han ville så gerne hjælpe hende, men han kunne ikke medmindre det var efter mørkets frembrud.

De rubinrøde øjne skævede ned mod hende og et smil havde fundet vej til læberne. Det var sødt hun sådan begravede sig under tæpperne, men for hende måtte det også være væsentligt mere køligt, for Leander lå ikke rigtig mærke til det, men hendes kropsvarme føltes dog rar, nærmest som der blev pustet en smule liv i hans egen ellers kølige krop.

Han ville ønske han kunne fortælle hende alt der var foregået, hele historien om ham… Men hun havde kun fået bider i ny og næ, for sandheden var at han var bange for hvad hun ville sige, hvis hun kendte hele historien, specielt om hans egentlig job. Leander skubbede tanken væk som han spottede de blå øjne så op på ham og han sendte hende et varmt smil ”Få noget søvn Roxie… Jeg passer på dig” svarede han og lænede sig ned og kyssede hende i hovedbunden.
Roxanne

Roxanne

Retmæssig Dum

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 106 år

Højde / 170 cm

Citrus 29.09.2023 11:50
Med en dyb vejrtrækning, smilte Roxanne op til Leander.
Du kender mig for godt. Men jeg kunne godt bruge lidt assistance. Det er nemmere, når man er to. Måske kan jeg vente lidt”.

Hun aede sin hånd imod hans kind.
Det ved jeg at du gør. Altid” hun aede hånden mod hans kind. Hendes øjne begyndte at blive tunge og glide i.
Min helt… Slukker du lyset for mig?”.
Leander

Leander

Retmæssig Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 842 år

Højde / 190 cm

Nyxx 29.09.2023 12:03
Leander returnerede hendes smil ”Hvem ved… Måske det hele er ordnet når du vågner” svarede han og blinkede til hende. Der var i hvert fald en ting han havde tænkt sig at tage sig af… Den døde mand i skuret, det var hans skyld og det var ikke noget Rox skulle stå med.

Følelsen af hånden mod hans kind fik ham til at lukke øjnene et kort stykke tid, blot for at nyde det. Leander’s hånd rakte op og strøg hendes hår, den anden hånd rakte ud efter lyset som han pustede ud og satte tilbage på bordet. Han lænede sig lidt ned og kyssede hendes pande ”Sov godt min bevingede dronning” svarede han og begyndte at nusse hende med små strøg.
Roxanne

Roxanne

Retmæssig Dum

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 106 år

Højde / 170 cm

Citrus 29.09.2023 13:10
Der kom ingen svar. Men feen møvede sig kort op og kyssede Leander, inden hun puttede sig helt ind til ham. Da flammen var gået ud, var det eneste lys genskæret fra de andre rum for enden af gangen. Med de bløde strøg ned af hendes ryg blev hendes vejrtrækning tungere. Indtil hendes bevidsthed flød væk.
Leander

Leander

Retmæssig Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 842 år

Højde / 190 cm

Nyxx 29.09.2023 13:42
Leander lå i noget tid og sørgede for hun rent faktisk sov og da han var sikker, møvede han sig ud under hende og smilede for sig selv. Så fredfyldt hun så ud... Han havde noget der skulle ordnes, men han havde ikke noget rent tøj så vidt han vidste. Han gik gennem huset i mørket og til kammeret de havde passeret, rummet med den gamle jakke han havde spottet. Han fandt noget henlagt tøj og klædte sig kun i et sæt bukser, bare for at være en smule dækket. Han havde gået og forsøgt at spotte det hul der var i taget som hun snakkede om og ganske rigtigt, der var et hul i taget, men han var sikker på, hvis han begyndte at arbejde på det på denne tid, ville Rox sikkert vågne, desuden ville hun sikkert have nemmere ved at komme op på taget end han selv. plus hun vejede mindre end han og der var ikke nogen grund til at lave flere huller i taget... Han fandt noget at skrive på og med og lavede en lille seddel der skulle sendes med manden i brændeskuret ”Tag dette som en advarsel… Ser jeg jer igen… Dør i” skrev han og tog tingene med sig ud.

Leander gik ud ad hoveddøren og ud i mørket. Hun havde ret, der var ved at trække op til storm, for nok var han vampyr, men denne kulde kunne faktisk mærkes. Han spejdede rundt efter fårene og så dem ligge godt pakket, men Gumle var vågen og på vagt, hvilket fik ham til at gå med langsomme skridt mod brændeskuret. Som han åbnede døren, mærkede han hvordan alle følelserne fra tidligere skyllede ind over ham, men han var knapt så ked af det længere, men mere rasende… Han sparkede en enkelt gang til mandens ene ben før han satte sig til at klargøre en portal frem til det sted han var flygtet fra tidligere. Der gik nogle minutter og han samlede manden om i sin favn efter at have placeret hans lille note på ham og kastede ham igennem portalen, før han lukkede den. Det var ovre nu… Rox behøvede ikke at tænke på manden… Nu skulle hun blot tænke på taget…

Han gik indenfor igen og fandt nyt at skrive på ”Jeg har ordnet manden… Han er væk. Jeg har lokaliseret hullet i taget, længere nede ad gangen, men ville ikke tage mig af det mens du sov. Sørg for du er i sikkerhed i dagstimerne, min dronning… Din Nattergal” fik han skrevet pænt og gik tilbage på hendes soveværelse, lå noten på bordet ved lyset og møvede sig ind til hende igen. Daggry ville komme før eller siden.

Leander har forladt tråden.

Roxanne

Roxanne

Retmæssig Dum

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 106 år

Højde / 170 cm

Citrus 29.09.2023 18:17
Fuglenes kvidren var det første, der angav at det ikke længere var nat. Rummet var mørkt, og hun kunne dufte og føle Leander ved sin side. Hun støttede sig til sengegavlen, for at være så diskret som muligt, da hun bevægede sig forbi ham. Selv om Leanders hi-tilstand var utroligt dyb, gjorde hun stadig sit bedste for ikke at forstyrre ham.

Hun brugte fyrtøjet til at tænde lyset og noterede brevet på bordet.

Selv om hun allerede havde sat en plan for dagen, da hun satte sig op, kunne hun mærke lettelsen over at liget var væk. Når hun så på ham, håbede hun at han ikke var blevet for påvirket af det. Uanset hvad, kunne man sige at han sov nu. Og han var væk. Blidt lænede hun sig ned og skænkede ham et kys på panden. Hendes natlige skytsengel, hendes vagthund. Som hun stod der bed hun sig i underlæben. Leander var blevet hendes beskytter… -Men hvis hun ikke var stærk nok, hvem skulle så beskytte Leander? Hvis han aldrig var kommet tilbage, var hun blevet fuldstændig ude af den. Hun måtte gøre sit bedste på at hjælpe ham, som han hjalp hende-

Hun agtede dog stadig at tage til markedet. Diskret krøb hun ind i en af de blålige kjoler, inden hun begav sig ud af sovekammeret. Der var nok at lave. En kvinde måtte ikke lade sit udseende forfalde. Som fae var det nok ikke det første Roxanne skulle bekymre sig om, men hun gjorde altid sit bedste på at se præsentabel og appellerende ud for Leander, i sin rutine. Når det var overstået skulle hun starte på det praktiske: Det resterende badevand skulle bruges til at fjerne det sidste af blodet fra grunden, deres klæder skulle vaskes, nyt brænde skulle lægges på gløderne ved arneilden, forsyninger i kælderen skulle tælles op og genforsynes, badevandet fra stengulvet skulle tørres op, kedlen og brøndspanden skulle sættes på plads, gården skulle fejes, Leanders hest skulle fodres og strigles, fårene skulle hyrdes op ved et nyt område med vegetation, tøjet skulle hænges til tørre, fugleskræmslet skulle rykkes, planterne skulle plukkes, hun skulle drage til markedet for at sælge materialer, drage hjem, og når det hele så var overstået, kunne hun starte på aftensmaden, spinde uld til tråd, lappe hullerne i tøjet og til sidst tage sig af taget. Alt imellem de ting kunne hun måske nå at tage en lille lur, inden solen begyndte at gå i skjul, og Leanders instinkter ville vække ham.

Måske kunne en lille tyk gris være meget nuttet at have til samlingen? Nu når den ikke skulle bruges til at fjerne bevismateriale, var tanken om den mere appellerende.

Med de tanker gik Roxanne ud i gangen med stearinlyset i hånden. Ikke det mindste tvivlende eller hængende, på trods af hvor mange ting hun vidste at hun skulle nå. Sådan som hun havde gjort i 100 år. Hun var måske ikke gift med Leander, men hun var gift med sine pligter.

Roxanne har forladt tråden.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, jack, Echo, Muri , Tatti, Lux , Lorgath
Lige nu: 7 | I dag: 12