Zirra Reynlest

Zirra Reynlest

Spion af Lyset

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 170 cm

Alianne_ 02.07.2019 15:32
Bertram kom brasende ind og Zirra sprang op som hun blev revet ud af sine grumme tanker om Bertrams mulige grumme skæbne. Men han var lige her nu!
"Bertram!" I to skridt var hun henne ved ham, men hans øjne fokuserede ikke på hende, og han holdt sin frakke akavet frem foran sig. 
Det tog Zirra et par sekunder at finde ud af, hvad der foregik. Han kunne ikke se hende? Solen! Selvfølgelig!

To skridt tilbage til tæppebunken, og hun hev de to kraftigste tæpper op, for så at kaste dem henover Bertrams hoved. Så omfavnede hun ham uden på tæpperne og begyndte at lede ham hen mod sengen. 
"Følg med her," sagde hun bekymret og da hun fik ham bakset ned på madrassen, tog hun de resterende tæpper og stablede oven på ham. "Er det nok? Kan jeg gøre mere?"

For nu var alle tanker om hvordan det var gået, forduftet. Bertram var uskadt, lige her ved hende, og det var alt, der betød noget. Forsigtigt lagde hun sig ned ved hans side med en arm henover ham, som for at skærme yderligere for solen med sin egen krop. 

☽✧    I'm stronger, when I bleed    ✧☾
Bertram

Bertram

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Vampyr

Lokation / Dianthos

Alder / 475 år

Højde / 192 cm

Blæksprutten 03.07.2019 21:12
Midt i et kraftigt lys for øjnene kom hendes slanke skikkelse til syne. Han vidste bare at det var hende. Endda før hun sagde hans navn. Hun lød bekymret, men han havde selvfølgelig også været hos Hyde længe. Det havde taget tid at vente på ham nede i stuen, og det havde taget tid at overbevise ham om, at lade Zirra gå frit.

Inden længde mærkede han hvordan to af hans støvede, men tykke tæpper pakkede ham godt sammen, og Zirra førte ham hen til sengen... eller tæppedyngen... Som det jo egentlig var. Han klynkede over hvordan hans hud føltes som om, at den var ved at antændes, og Zirra ville egentlig ikke engang kunne forstå hvad han gik igennem. For der var intet at se på ham. Det var blot forbandelsen. Så snart han kom ned under lagnerne igen, blev han kølet ned i mørket og Bertram lagde sig helt stille og kiggede på sin kæreste med sammenknebne øjne. “Nu kan jeg se dig igen...” Sagde han og gav et smil fra sig, selvom han stadig var en smule diffus over smertehelvedet, men pludselig som hun var synlig og lå og beskyttede ham, kunne han mærke at han trængte til noget andet end bare hendes selskab, og hans smil falmede igen. 

“Z-Zirra, du er stadig skadet...” Nævnte han, og blev tydeligt nervøs over det. Heldigvis havde han nogenlunde selvkontrol til ikke at angribe hende, og de tunge dynger var da med til at holde ham nede...

Zirra Reynlest

Zirra Reynlest

Spion af Lyset

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 170 cm

Alianne_ 09.07.2019 12:29
"Schhh," tyssede Zirra på Bertram, og aede ham med sin ene arm, selvom han næppe kunne mærke det igennem de tykke tæpper. "Jeg har været forbi en healer, mens du var væk." Hun holdt sin håndflade op foran ham, så han kunne se den glatte hud helt uden tegn på de skader, der havde været der timer forinden. "Se. Fin og hel igen."

Med lidt møffen kom hun ned at ligge, så hun havde begge arme fri og stadig kunne se Bertrams ansigt titte ud mellem tæpperne. Sikke et sølle syn. Han var virkelig ikke meget værd i dagtimerne, og hun vidste, han end ikke bare kunne sove tiden væk, men var tvunget til at være ved bevidsthed.
"Du skal ikke bekymre dig om mig," forsikrede hun igen, men så kunne hun heller ikke være mere i nuet. Hun blev nødt til at vide, hvad der var sket. "Fortæl mig, hvad der skete."

I sit fokus på deres primære problem, var Zirra blind for det mere presserende problem, der var Bertrams behov for blod efter løbeturen i dagslyset. Det vigtigste for hende lige nu var at finde ud af, hvad hun skulle gøre ved Hyde, sit arbejde og Bertram. De to sidste havde hun ikke lyst til at gå på kompromis med for den første, og forhåbentlig havde Bertrams besøg hjulpet. Håbede hun. Håbede hun så inderligt.

Bertram

Bertram

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Vampyr

Lokation / Dianthos

Alder / 475 år

Højde / 192 cm

Blæksprutten 09.07.2019 12:45

Bertram slappede mere af, da han så med egne øjne, at hendes arm var blevet hel igen. “Sikke en god healer du fandt dig...” Svarede han målløst og måtte alligevel vende hovedet til siden. Ikke kun fordi han stadig havde trang til at spidde tænderne igennem hendes bløde, hele hud, men også fordi hun ikke havde ladet sig glemme, at spørge ham ind til Hyde. Han havde virkelig ikke nået at gennemtænke hvad han skulle finde på at sige til Zirra, og han havde ikke tænkt sig at fortælle hende noget som helst om, hvad prisen for hendes beskyttelse havde kostet ham. Første lange sekunder svarede han ikke, men levede sig bare ind i rollen om, at han stadig var svag og udmattet oven på flugten. 

“Vi er to gamle vampyrer. Vi respekterer hinanden, så vi kom til en ordning om, at vi ignorerer hinanden. Og Hyde vil ikke røre dig igen, og han vil ikke bede sine undervampyrer at gå efter dig heller. Men du må også love ikke at udlevere ham...” Forklarede han og så først på hende igen, for at se, om hun kunne gå med til det “Ellers kommer jeg i store problemer. Det er vigtigt at vi vampyrer holder ord med hinanden, hvis der ikke skal ske uro klanerne imellem”. Han rykkede sig under hende og alle tæpperne, og fik sin hånd fri, og tog straks hendes hånd.

“...Jeg ved godt jeg lovede dig at komme hjem med de papirer du allerede har givet ham... Men jeg havde intet at forhandle med...”. 

Zirra Reynlest

Zirra Reynlest

Spion af Lyset

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 170 cm

Alianne_ 09.07.2019 12:59
"Glem papirerne!" udbrød Zirra og klemte sin hånd om Bertrams, mens hun holdt hans øjenkontakt. "De var alligevel skrevet så de ser brugbare ud på overfladen, men han får ikke en skid ud af det, når han begynder at grave. Og selvfølgelig siger jeg ikke noget... Var det... Var det virkelig så... let?"

Det lød alt for let. Bertram havde besøgt Hyde, og de var bare blevet enige om at lade hende gå? Hyde havde ellers ikke virket som en, der bare lige ville lade hende gå, og han kunne da have regnet ud, at hun ville gå til Bertram, når han pludseligt var blevet involveret. Et eller andet føltes ikke helt som det burde være, men Zirra måtte også indrømme, at hun kendte forsvindende lidt til vampyrkultur, så måske var det bare så let som en samtale mellem to gamle væsner. 
Hun forestillede sig dem stå og hvæse ad hinanden, men begge vide, at de ikke ville eskalere til noget mere, der ville bringe klanerne i fare. Bertram var vist egentlig også klanleder, var han ikke? Så havde han nok langt mere at skulle have sagt, end Zirra egentlig først havde forestillet sig.

Bertram

Bertram

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Vampyr

Lokation / Dianthos

Alder / 475 år

Højde / 192 cm

Blæksprutten 09.07.2019 13:20

Pis også! Det var endnu uvist om, hvad fremtiden ville bringe, men han håbede ikke at Bertram kunne være dygtig nok til at udlevere hendes mellemled til Zirra og spionmesteren, således, at Zirra ville begynde at bebrejde sig selv. Han vidste ikke hvad han skulle gøre lige nu, så lige nu kunne han kun arbejde på, selv at lægge skjul på sin løgnhistorie, så han stadig kunne være sammen med hende... Han ville ikke bryde sit forhold til menneskepigen, for de havde først lige fundet hinanden på ny igen. “Ah... Okay. Det vigtigste er også, at du er i sikkerhed...” Svarede Bertram og kiggede ind i hendes funklende øjne, i et godt, overbevisende stykke tid, inden han gravede sin næste arm fri og trak hende med ned i sit usle skjul, hvor han omfavnede hende og kyssede hende længselsfuldt. Hvis hun skulle falde til mistanke, måtte han vel bruge sin charme lidt...! Men indtil videre troede han da på, at hans forklaring ville blive godtaget. Hun var jo selvfølgelig en snedig spion, så han stolede ikke helt på hendes rolighed. 

“Det ved jeg ikke... Måske kan vi ikke stole på, at han ikke bare ville have mig til at skride ud af hans hus hurtigt” Bertram gjorde et skuldertræk “Måske jeg bør holde mig endnu tættere på dig de næste par nætter”. 

Zirra Reynlest

Zirra Reynlest

Spion af Lyset

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 170 cm

Alianne_ 09.07.2019 13:40
Zirra lod sig villigt hive med ind under tæpperne. Der var ikke varmt, som man ellers ville forvente, men det ville hendes krop hurtigt lave om på. Hans kolde læber fik et gys til at gå igennem hende, men hun gengældte nærheden mindst lige så hungrende som ham. Hun sukkede og puttede sig ind til hans brystkasse. Det var meningen han skulle være hendes liv ved siden af arbejdet. Ikke blive blandet ind i det. 
Og ikke blive nødt til at lege livvagt for hende. Selvom det aldrig var en skidt ting at have ham tæt på, dog. 

"Det ville jeg absolut ikke have noget imod," svarede hun med et svagt smil til ham - det første hun havde givet ham siden han havde fundet hende under trappen natten forinden. "Men mit sted har nok en af Hydes folk på sig, bare så du er advaret. Jeg ledte dem derhen, så de ikke skulle finde frem til dit sted eller min familie."

Hun var stille et par sekunder og tilføjede så, "Jeg er glad for du kom derfra okay."
Det var ikke til at sige, om Bertram kunne se præcis, hvor skræmt Zirra havde været på hans vegne. Meget af det var uvidenheden i det hele. Hun stolede på at Bertram kunne klare sig selv og var en erfaren, gammel vampyr... Men det var Hyde vel også, og siden hun ikke kendte deres fælles historie sammen, var hendes hjerne gået på overarbejde i Bertrams fravær og havde tænkt alle mulige grusomme scenarier frem. Nu var han heldigvis lige her, tilbage i hendes arme, og han skulle ikke slippe for at få at vide, hvor glad hun var for ham.

Bertram

Bertram

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Vampyr

Lokation / Dianthos

Alder / 475 år

Højde / 192 cm

Blæksprutten 11.07.2019 12:58

Han havde ikke regnet med, at hun så hurtigt gik med til, at han skulle til at være lidt mere omkring hende nu. Zirra havde før fremlagt over for ham, at hun var en fri fugl, der gjorde hvad hun selv lystede. Men oven på Hyde-urolighederne og nu da de egentlig var gået ind i et forhold, følte hun sig måske mere tryg hos ham. Mens han havde i tankerne, at de på en eller anden måde skulle væk fra hans lejlighed og hen til Zirras sted, for at han kunne få muligheden for, at snuse lidt rundt, advarede Zirra ham pludselig. Næsten som om hun havde kunne læse hans tanker. Men hvis hun havde kunnet det, ville han have kommet i store problemer. Men han huskede sig selv på, at han trodsede hende, for hendes egen skyld. “Gjorde du det?” Spurgte han, og hans røde øjenbryn buskede sig bekymret sammen “Så holder jeg øje med ham...”. Hm! Hvis Hyde alligevel havde en mand derhenne, hvor Bertram selv havde tænkt sig at snuse rundt, så blev det en kamp til stregen om, at finde frem til oplysningerne først! Bertram grublede åbenlyst og irriteret for sig selv, men delte ikke sine tanker med Zirra... Han kiggede på hende med en mildere udtryk, så snart hun talte til ham igen, med sin kærlige stemme, og han trykkede hende tættere ind til sig. 

I en pludselig bevægelse satte han sig op, så tæpperne og puderne fløj omkring dem. “Zirra..! hvorfor er vi kun sammen, når jeg er i mangel på blod?”. Han virkede helt bebrejdende, som han spurgte hende, men inderst inde vidste han godt, at han generelt var en umættelig vampyr. Og så havde Zirra en dejlig slank hals, som sad i hans hukommelse, så det plagede ham i de lange timer. Han kravlede over hende, så hun nu selv lå beskyttet nede i dyngen, og han selv ikke lå skjult. Heldigvis var hans tæppeparadis i den mørklagte del af lejligheden, så det var ikke fordi han var i stor fare længere. Hans pupiller i hans glubske blik vibrerede instinktivt, som han overvejede hvad han kunne tillade sig at sige eller gøre med hende.  

Zirra Reynlest

Zirra Reynlest

Spion af Lyset

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 170 cm

Alianne_ 11.07.2019 23:23
De tanker, der gik gennem Zirras hoved, var på ingen måde i nærheden af Bertrams. Bertram ville være mere i nærheden af hende, efte rhun havde rodet sig ud i vampyrproblemer? Totalt fint for hende. Bertram brugte det som en undskyldning for at få spioneret på hende? Hun havde end ikke skænket muligheden en tanke. 

Zirra fnes lidt over hans proklamation om at ville holde øje med Hyde. Det ville nok blive lidt svært, når manden kunne blive usynlig, men måske hendes rødhårede elsker havde et par tricks oppe i ærmet, hun ikke havde set endnu. 
Og ærmet fik hun kun flygtigt set, da han pludselig begravede hende i et væld af tæpper for selv at sætte sig op. Hun skulle til at le og kaste tæpperne tilbage på ham for at indlede en kærlig lille brydekamp, men så åbnede han munden og mindede hende om det evige problem imellem dem. Blod. 

Smilet falmede fra hendes ansigt, og langsomt trak hun sig lidt op at sidde på madrassen. Hun holdt fast i tæpperne og trak dem med sig op, så de dækkede helt op til hagen. Nu var et dårligt tidspunkt at fremvise sin feminine hals på, det var Zirra godt klar over. Hun trak knæene op til brystet og sank en klump.

"Skal jeg... Skal jeg gå, Bertram?" spurgte hun stille. Han havde sagt sidst, at det ville blive allersidste gang, han spiste af hende, så selvom hun havde lyst til at hjælpe ham, turde hun ikke stille dét spørgsmål.

Bertram

Bertram

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Vampyr

Lokation / Dianthos

Alder / 475 år

Højde / 192 cm

Blæksprutten 11.07.2019 23:41
Zirra var så dejlig. Hun havde endelig kunnet smile igen, og endelig hørte han hende le, ovenpå alle grusomhederne hun havde været igennem. Følelserne var lidt for overvældende, selv for en gammel vampyr, da han vågnede op fra sine egne jagtinstinker, og da han selvfølgelig ikke kunne undgå at bemærke, hvordan hun... meget tydeligt... forsøgte at dække sin hals til...! Hun virkede pludselig lidt bekymret... eller måske endda bange for ham. Bertram gjorde straks sit, for at ligge mindre truende over hende, og på at mildne sit blik. “Nej da!” Svarede han med en hovedrysten. Han var godt klar over hvordan det måtte forvirre hende, når han gik fra næsten at true med at bide hende, til at forsikre hende om, at hun var i trygge hænder. 

Han tog i tæppet, som hendes små kvindehænder knugede sig til, og forsøgte at hive ned i det. “Jeg gør dig ikke noget. Som lovet”. Uden at vide om hun overhoved blev beroliget af ham eller ej, lænede han sig ned til hende, prøvende, og forsøgte at overbevise hende om, at han godt kunne være tæt på hende, ved at kysse hende kærligt på munden. Han kunne dog ikke lyve for sig selv. Han var som en besat, sådan som han tænkte om hende... Sådan som han både associerede hende som sin kæreste og som sin aftensmad. 

Zirra Reynlest

Zirra Reynlest

Spion af Lyset

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 170 cm

Alianne_ 12.07.2019 00:17
"Nej, nej, det var ikke det jeg..." Zirra blev afbrudt af hans kys, og det fik resten af sætningen til at smelte væk som en vampyr i sollys. 
Hun ville have fortalt ham, at det ikke var fordi hun var bange for, at han ville gøre hende noget. Han havde lovet det, og hun stolede på ham. Men hun var ikke sikker på, om hun kunne holde til at se ham sådan her. Udhungret med mad lige inden for rækkevidde. Hun havde lyst til at tilbyde sig til ham - hun havde trods alt lige været hos en healer, ikke? Hun havde ikke spurgt, men healeren burde vel have fikset det meste blodtab hun havde rendt rundt med siden Bertram sidst drak fra hende...

Hendes hænder slap tæppet og lagde sig i stedet op over hans skuldre, hvor den ene kærtegnede hans hals og kind, og den anden begravede sig i hans hår og hev ham tættere på. Førte deres ansigter tættere på hinanden. Zirra lænede sin overkrop ind mod vampyrens, uden tanke for hvordan hendes puls steg og blodet begyndte at løbe hurtigere rundt i hendes krop og stige op til hendes læber og kinder.

Bertram

Bertram

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Vampyr

Lokation / Dianthos

Alder / 475 år

Højde / 192 cm

Blæksprutten 27.07.2019 09:44

Bertram kunne overhoved ikke gennemskue, hvad der gik igennem hovedet på Zirra. Hun havde været frygtløs og måske en smule for naiv, når hun gentagende gange havde tilbudt at hjælpe ham med sit blod. Han var nødt til at omvende hendes tankegang, hvis ikke Hyde allerede havde gjort det... Skræmt hende ved tanken om vampyrer... Han kyssede hende. Rørte hende ned ad kroppen og gned hende uden på hendes bukser. Forsigtigt trak han sin mund fra hende og kiggede på hende igen med et energisk blik.  

“Det hjælper at holde mig beskæftiget med noget andet” Sagde han med en lav, behagelig stemme. Han smilte og smallede øjnene, som en person ville gøre, når han åbenlyst var ude på noget. Og det var han også. Når han gned sine fingre udenpå hendes bukser, var han hårdhændet i det, for at hun overhoved kunne mærke det igennem det solide stof. Han skulle have hendes accept først, for havde det været på et hvilket som helst andet tidspunkt, havde han bare gået efter det. Men ovenpå en hård nat i selskab med Hyde og en hård morgen, hvor hun ventede i uvished på at Bertram skulle komme hjem, vidste han ikke hvordan hun egentlig havde det. Han forstod sig egentlig ikke på kvinder overhoved. De sender ham signaler og blikke gennem deres bevægelser og deres blikke, men det stemte sjældent over ens med hvad de sagde og ønskede. “Når det bliver nat tager jeg på jagt. Du kan tage med mig, hvis du vil se.” 

Måske var det mærkeligt at invitere sin dødelige kæreste med på jagt. Det ville i hvert fald være nyt for Bertram selv, men Zirra var gået ind i deres forhold velvidende om at han var vampyr, og eftersom han ikke kunne fungere optimalt om dagen, så ville mange af deres natlige møder i fremtiden komme til at handle om at finde føde til Bertram. Ligesom det havde været de forrige nætter med Zirra. Der havde hun blot givet ham sit eget blod, og sådan skulle det ikke være længere

Zirra Reynlest

Zirra Reynlest

Spion af Lyset

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 170 cm

Alianne_ 27.07.2019 11:03
"Mmhnnn..." spandt Zirra til hans forslag om at holde ham beskæftiget med noget andet. 
Hans berøringer gav hende lyst til at efterkomme ønsket, og hendes egne hænder søgte ind under hans trøje. Hun ville gerne glemme de tidligere nætter og bare putte op ad Bertram. Det havde hun håbet på, da hun var kommet hen til ham i første omgang, men der var han faret ud så snart hun havde fortalt ham, hvad der var i gærde. Hun følte sig stadig dum og tynget af skyldfølelse over ikke bare at indrapportere Hyde og så stoppe forholdet med sin vampyrkæreste. Det var dømt til at fejle, når hun var sammen med én, som hun var mad overfor. Men hun kunne ikke få sig til det. Hun måtte indse, hun faktisk var kommet til at holde ret meget af Bertram. Pludselig havde hun noget i sit liv udover sit arbejde, og det klyngede hun sig desperat til.

Lige inden, hun skulle til at sige, at hun også gerne ville holdes beskæftiget, åbnede Bertram munden igen, og hans ord fik hende til at stivne. Med ham ud på jagt?
"Jeg troede..." begyndte hun og skulle lige overveje sine ord. "Jeg troede det var ligesom den aften vi mødtes? Eller den fordrukne fyr i baggården? Eller... Hvad mener du med jagt?"
Zirra havde fået et uhyggeligt billede af Bertram i hovedet, blodtørstigt ventende på sit bytte, jagende en uskyldig civil gennem Dianthos' gader og suge dem tør for hver sidste dråbe. Jagt lød så monstrøst, og hun havde ikke lyst til at tænke på Bertram på den måde. Alt hun havde set indtil videre havde fortalt hende, at han tog sig godt af sine ofre og faktisk havde ondt af at han blev nødt til at drikke deres blod. Hun havde godt vidst, at hun ikke ville kunne blive ved med at tilbyde sig selv, men en villig aftensmad var vel altid at foretrække.

Bertram

Bertram

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Vampyr

Lokation / Dianthos

Alder / 475 år

Højde / 192 cm

Blæksprutten 27.07.2019 21:35
Hun reagerede voldsommere end han havde forventet, og det fik hans krop til at stivne, og holde op med hvad han lavede. Han flyttede ikke hånden, men lod den være mellem hendes ben, som hendes hænder stadig var at finde op ad hans pelsede brystparti. “Jo jo!” Skyndte han at sige “Altså ikke helt, men... Jeg er en god mand, Zirra. Jeg ville aldrig dræbe nogen”. Ud fra hendes reaktion kunne han ikke længere bide sig sikker på, om hun egentlig var afklaret med, at han skulle føde på menneskeblod. Selvfølgelig foretrak han at drikke fra villige prostituerede eller fordrukne ungkarle, men der skulle man enten have godt med krystaller på sig eller en del tålmodighed, og den tålmodighed havde han ikke, når han vidste at en ny vampyr i byen havde krammet på ham. Men han kunne ikke rigtig fortælle hende at han var bange for hvad der skulle til at ske, og han kunne ikke forklare hende, at han var nødt til at være godt forsynet, inden han skulle snuppe informationerne fra spionerne af lyset, på en eller anden måde... 

“Det lyder voldsommere end det er, men det er det ord vi bruger, når vi hapser en person fra gaden, trækker dem ind i en gyde eller en baggård og spiser fra dem” Bertram forsøgte med et beroligende smil. Han var tæt over hende, så hun kunne ikke så godt flygte, uden at høre på ham først. “Jeg er meget erfaren, så mine udvalgte ofrer når dårligt at opfatte hvad der foregår, før det er overstået. Og oftest kan de endda gå hjem selv”. 

Zirra Reynlest

Zirra Reynlest

Spion af Lyset

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 170 cm

Alianne_ 28.07.2019 11:42
Zirra sukkede lettet. Selvfølgelig ville han ikke dræbe nogen. Hvad havde hun overhovedet tænkt på? Der kørte lidt for mange tanker rundt i hendes hoved, og hun havde svært ved at finde ud af, hvorfor Bertram havde spurgt, om hun ville med ham. 
"Jeg er vist stadig lidt stresset oven på alt det her," mumlede hun lidt lavt. "Jeg ville heller ikke tro, du ville gøre nogen ondt... Det var bare måden du sagde det på. Og så har jeg jo set dig 'jage', og eh, ja, oplevet det på lidt nært hold..." Hendes blik flakkede lidt rundt og landede på hans trøje i stedet for hans ansigt. "Men hvorfor vil du så have mig med?"

Et eller andet sted, havde hun nok forventet, at hans jagt var en smule mere privat. At det var noget han gjorde sammen med sin klan, og at de ville se ned på at havde et menneske på slæb, også selvom hun var deres leders kæreste. Hun ville sikkert bare være til besvær på en eller anden måde, eller få lavet en fejl, så det hele gik i vasken. Hun havde trods alt afbrudt det sidste måltid, hun så ham have, og selvom det ikke havde været fordi han var ved at spise, havde hun været skyld i at en eller anden anden skulle spises senere vel. 
Det var besværligt. Hvorfor kunne hun ikke bare have fundet sig en mere normal kæreste?

Bertram

Bertram

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Vampyr

Lokation / Dianthos

Alder / 475 år

Højde / 192 cm

Blæksprutten 28.07.2019 23:27

“Ja du har jo... Men jeg kan godt pakke det mere ind, hvis det hjælper på illusionen om den perfekte kæreste” Han krummede sine buskede øjenbryn sammen i fortvivlelse. Han havde vel altid været meget lige til og havde kaldt en spade for en spade. Endeligt flyttede han sin hånd fra hendes underliv, og kørte den op til sit bryst, hvor han kunne mærke hendes hænder under tøjet, og kærtegnede dem.  

Zirra skulle med ham, fordi han ikke ville have hende til at luske rundt i hans støvede lejlighed mere end højest nødvendigt. Ligesom hende, lå han inde med sine egne hemmeligheder. Hans skattesamling, som var privat for ham, stod frit fremme, rundt omkring, og det var alt for tydeligt, at det var noget han havde hapset hist og her fra almindelige mennesker. Ikke nok med at han var et monster, der stjal folk fra deres blod, så stjal han også personlige ejendele. “Du behøver ikke, hvis du ikke vil. Men vi kunne tage videre hjem til dig bagefter” Foreslog han. Forhåbentligt kunne hun godt se, hvor meget tid sammen, de kunne vinde, ved at følges ad hjem “Hvis Hyde har en mand i bygningen, så skal du ikke begynde at ændre adfærd, ved at blive væk, for så bliver du bare mistænkt, hvis der sker noget. Jeg skal nok tage mig af hvem end, der snuser rundt i jeres sager. Det er en vampyrting, som jeg må tage mig af.” 

Zirra Reynlest

Zirra Reynlest

Spion af Lyset

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 170 cm

Alianne_ 29.07.2019 13:12
Zirra flyttede sine hænder fra hans og tog fat om Bertrams kinder. 
"Jeg vil ikke have en perfekt kæreste, Bertram," sagde hun og så ham i øjnene. "Det er ikke pointen. Jeg troede bare, det var noget du gjorde med din klan. Jeg ved godt, hvad du har brug for, og hvis jeg kunne, ville jeg give dig det."
Hun flyttede hænderne ned til hans brystkasse igen og puttede sig lidt ind til hans kølige krop. Tæpperne virkede varme over dem, så det var faktisk rart for hende, at han ikke bidrog til heden i deres puttebunke.
"Jeg har vist en halv aftale med Cal om at mødes og snakke om nogle opgaver, så jeg bør tage derhen først. Vi kan mødes senere på natten hos mig måske?"

Det var ikke fordi hun prøvede at feje ham af, selvom hun også selv kunne høre, at det godt kunne lyde sådan. Men hun havde stadig sit arbejde at lave, og hun havde brug for at fokusere lidt på at gøre det godt, nu hvor hun havde fejlet sin opgave med Hyde. Det ville hjælpe lidt på hendes selvtillid at få lidt arbejde korrekt i hus, og idésessionerne med Cal var oftest en god måde at få talt fremtidige opgaver igennem. De plejede at prikke huller i hinandens planer, eller komme med grumme hvad-nu-hvis-situationer, som den anden så skulle finde på en plan for at komme ud af på under to minutter. Bertram ville sikkert finde det utroligt underholdende, men lige det kunne Zirra næppe retfærdiggøre at tage ham med til. Slet ikke, fordi Cal med det samme ville se igennem ham sikkert. Hun var meget bedre til at læse folk, end Zirra nogensinde havde været. 

Bertram

Bertram

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Vampyr

Lokation / Dianthos

Alder / 475 år

Højde / 192 cm

Blæksprutten 30.07.2019 12:36

Selvfølgelig var det ikke sådan hun havde ment det. Hvorfor var han pludselig så defensiv? Forsøgte han at starte et skænderi med hende? Bertram forstod ikke sig selv, og hvordan han var endt ud i en situation, hvor han skulle arbejde for Hyde og gå bag om Zirra... Hvis blot han kunne lade hende vide, at det han var ved at gøre, var for hendes eget bedste... Eller måske var det for hans eget bedste!? Det var det vel... Det gav ham en tryghed at vide, at hendes gæld blev tilbagebetalt, så han ikke skulle bekymre sig om ondsindede vampyrer, der ville tage hende fra ham... Han lukkede øjnene, hvilene med hendes hænder mod hans kinder, og han lod til at virke undskyldende over at han havde anklaget hende for at være utilfreds med ham. Som hun flyttede hænderne ned under hans trøje igen kiggede han på hende igen og puttede sig ned til hende, og viklede sine lange, akavede lemmer omkring hende. 

Han lyttede afslappet til hendes forslag, men indeni begyndte tankerne at hvirvle rundt. Det var jo netop vigtigt for ham, at høre mere ind til de opgaver. Men Zirra ville aldrig tage ham med, når der blev givet den slags information ud... Cal, derimod... hun havde det med at snakke derudaf, havde hun ikke? Bertram havde ingen relation til kvinden, andet end at hun havde afbrudt ham og Zirra i at hygge sig under lagenerne, blot så hun kunne plapre derudaf, låne kjoler, og guderne vide hvad... Han ville ikke have noget imod at mistænkeliggøre hende, frem for hans egen kvinde... Han svarede ikke Zirra lige med det samme, men kiggede overvejende opad.

“Jeg skal nok fortælle dig mere om min klan en anden god gang. En normal vampyrklan med en grådig leder, vil typisk angribe det samme sted, indtil der bliver usikkert for dem at opholde sig. Eller indtil området er gået tør for mennesker... Og så finder de et nyt sted, lige indtil vampyrjægerne kommer efter dem. Den klan jeg befinder mig i, er en mindre gruppe vampyrer, hvor vi koordinerer vores angreb med omhu, og vi tager ingen liv og forvandler ikke vores dødelige elskere eller vores gode venner...” Han strøg hendes askeblonde hår og kyssede hende forsigtigt. 

“Jeg kommer over til dig, så snart jeg er færdig med mine egne sager, hm?” Svarede han med et smil. 

Zirra Reynlest

Zirra Reynlest

Spion af Lyset

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 170 cm

Alianne_ 30.07.2019 13:08
"Jeg vil gerne høre mere om din klan," bekræftede Zirra og kyssede ham. "Hvis jeg ikke er nået hjem, så bare vent hos mig - jeg har på fornemmelsen, du sagtens kan dirke låse alligevel, og du har vist set alle hemmeligheder der er hos mig."
Hun smilede skævt op til ham og hev ham ind i endnu et kys, før han kunne nå at sige mere. Hendes hænder genoptog sin vandren, og hun efterkom Bertrams tidligere ønske om at holde ham beskræftiget.

Dagen gik hurtigt forbi, og mens aftensolens sidste stråler stadig var at skimte gennem det ødelagte loft, kyssede Zirra sin skønne Bertram farvel, og smuttede videre. Han måtte ligge en ekstra time uden hende, før han kunne komme frem, men hun havde brug for lige at komme hjem forbi og få et bad inden hun skulle mødes med Cal. 

De mødtes hos Cal i et meget dejligere værelse, end Zirra havde. Cal ønskede at bo mere pompøst, og det kunne ses. Zirra forstod det ikke - hun foretrak lavpraktisk over pænt, og hun havde bedre ting at bruge sine krystaller på.
De brugte lidt flere timer, end Zirra havde forventet, men der var også en del opgaver, de ikke havde fået snakket igennem efter udførelse, så de havde masser af give sig i kast med. Da hun endelig kunne byde sin veninde godnat, håbede hun på lige at få en time eller to til sig selv hjemme i lejligheden, inden Bertram ville dukke op.

Bertram

Bertram

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Vampyr

Lokation / Dianthos

Alder / 475 år

Højde / 192 cm

Blæksprutten 07.08.2019 22:09

Cal måtte have en masse værdifuld information, og ud fra hendes uforsigtighed, var hun garanteret lettere at snuse op på, end Zirra havde været. Zirra havde gemt sine hemmeligheder utroligt godt i hendes private værelse. Det var kun fordi Bertram ikke kun var en sextrængende mand, men en lusket vampyr, at han havde kunne snuse rundt på hendes værelse, mens hun lå og sov. Hvad end han havde set fra Zirras værelse måtte under alle omstændigheder ikke blive videregivet til Hyde. Han var nødt til at finde noget med Cals kodenavn på, så hun kunne tage straffen hvis der skulle ske noget... Bertram kunne normalt ikke finde på at være så ond overfor en eller så sød og naiv kvinde, men han kunne heller ikke lade det gå ud over Zirra. Hun var efterhånden blevet hans et og alt. 

I løbet af dagen, mens den endnu hede sol herskede over Dianthos, havde han forsøgt at holde på Zirra, indtil det i det mindste blev sent nok til, at han kunne følge efter hende, i stedet for at gå på rov efter frisk blod, men han havde totalt mistet energien til at kunne fortsætte deres seksuelle akt i så lang tid, og på et tidpunkt var Zirra blevet irriterende ivrig efter at komme hjem! Og hun havde sikkert fundet ham mindst lige så irriterende, sådan som han havde forsøgt at holde hende tilbage. Hun endte med at få sin vilje, og Bertram måtte i stedet holde til planen om, at skaffe sig noget føde først... Herefter drog han til Zirras sted, hvor han de følgende dage skulle agere som kæreste, og leve et dobbeltliv som Hydes spion, hver gang han fik et minimalt øjeblik alene.

Der var ikke gået en uge, før Bertram en nat henvendte sig til Hydes hjem. Med sig havde han en af Cals tasker, fyldt med hendes breve, og endda andres breve, som han ikke kendte til. Han var for dum til at kunne tyde mange af dem, men det kunne være at Hyde kunne få noget ud af det. Mon ikke der var nogle informationer iblandt, som kunne lede Hyde nærmere på sin viden omkring mellemledet mellem Zirra og den øverste leder? Om ikke andet måtte han forsøge igen... For ikke at pisse Hyde af ligesom sidst, havde han denne gang stillet sig ved hoveddøren, og så sig om skuldrene, for at sikre sig, at ingen havde fulgt efter ham. Hans vampyrelverhørelse kunne som regel afsløre det meste, men Bertram var ikke ligefrem forsigtig af person. Han konkluderede at han var alene og bankede hårdt på Hydes dør, hvorefter han krydsede armene i en allerede afvisende position. 

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, Krystal , Lux , Echo
Lige nu: 4 | I dag: 12