Alexander trak kort på skuldrene. Han håbede da uden tvivl de var glade for han var med i flokken, ganske vidst holdt han sig meget for sig selv, men det var mest af alt fordi han havde nogle indre konflikter og lige nu var de så småt begyndt at sparke ind. Hvis han ikke tænkte over det, blev de vel væk? Han ville i hvert fald give det et forsøg. Han smilede skævt
"Jeg håber da de værdsætter jeg er der, trods jeg er god til at holde mig, for mig selv" sagde han og smilede skævt for sig selv. Ja, han fortid jagtede ham, men han forsøgte at ligge den bag sig, men det var som om, at hver gang han så Miranda, så satte det gang i de gløder der var tilbage af mindet.
Han så hendes kækkesmil og hendes blink
"Jamen dog" sagde han med et smil på læberne. Hvordan hun ville gøre det, vidste han ikke og egentlig ville han heller ikke tænke på det, eftersom det blot ville ødelægge det for ham, hvis han havde en eller anden forventning om hvordan det skulle foregå. Som han så hun lænede sig indover bordet, gjorde han det også selv og lyttede til hendes ord. Han var enig.. Han ville egentlig også hellere have de kunne sidde uden alle disse folk der nedstirrede dem. Han sendte hende et smil
"Lyder som en fin ide.. Kom" sagde han med et smil og rejste sig op og rakte hende den ene hånd. Han gik mod disken og smed nogle penge
"Et værelse..." sagde han og så at krofatter pegede mod et af værelserne ovenpå. Han så på Anastasia med et kækt smil
"Kom" sagde han og begyndte at gå mod værelset, stadig mens han holdt hendes hånd.