Naturligvis var det blot et navn, han selv havde valgt til sin identitet som menneskemand, omend det var inspireret af et af hans dæmoniske navne. Han havde aldrig valgt et efternavn, som der ellers var skik blandt mennesker: hvis folk skulle være høflige, tiltalte de ham som regel blot 'Herre' eller 'Herre Drakhan'.
Barnet lod til at opføre sig som et typisk barn i hvad alder det-nu-end-var. Skulle Drakhan være ærlig, havde han aldrig brugt lang tid på at studere menneskebørn: han fandt dem mildt irriterende og ikke værd at beskæftige sig med. Det gjorde det naturligvis også vanskeligere at vurdere, om der var noget særligt ved ungen her, men man kunne håbe, at det ville afsløre sig på en eller andet måde.
"Hvad for en slags kød vil frøkenen foretrække?" Spurgte han afslappet med et kort blik på krigerne. Den ene tørrede sig stadig over panden med et lommetørklæde, men de så begge lettede ud over, at være kommet ind i skyggen. Rummet her havde en kølig og behagelig temperatur, omend det var en anelse dunkelt.
"Jeg er sikker på, at vi kan finde nogle velsmagende grøntsager eller frugter også. Jeg lever ikke normalt her i Sarghos, så jeg kender ikke udvalget for godt, men jeg tror ikke, vi kommer til at mangle noget." Gæsterne ved et af bordene i nærheden så i hvert fald ikke ud til at mangle noget: der var både steg på bordet, masser af tilbehør og vin i glassene.
"Et måltid og lidt at drikke er en ringe udgift for mig, så De skal ikke bekymre dem." Der var ingen i nærheden, der kendte ham, så for nu kunne Drakhan have fornøjelsen af at spille godhjertet og forbarmende. En rolle han ikke særlig ofte påtog sig.
Krystallandet