Fabian lod Aldamar lege med hans hånd, det var en dejlig distraktion, mens han selv kiggede lidt op på Aldamar. Han overvejede lidt at lægge sit hoved ned på ham, men vinklen ville være dårlig så i stedet for holdt han det oppe lidt endnu for at studere Aldamars eftertænksomme blik.
Det var dog også ventetiden værd, da Aldamar egentlig begyndte at fortælle om
præcist hvordan han kunne gøre op for det. Ikke at Fabian troede at han ville være foruden de her ting, hvis Aldamar havde mødt op ugen efter, som var planlagt. Han kunne dog godt lade som om at det var en belønning.
”Kan jeg ikke sige at jeg har,” mumlede han som en lille kommentar til badene. Han var vant til badehusene, men aldrig noget større end det, så derfor lød det egentlig også meget rart at dele sådan noget med den anden mand. Ikke at Fabian kunne love at holde fingrene for sig selv når de først var der. Teater var dog ikke noget der fangede hans interesse ligeså meget. Han havde været på byens teater, som han formodede var det Aldamar talte om, og det var virkelig ikke noget der interesserede ham meget. Måske fordi Liliana Reier var den der valgte stykkerne de skulle se for det meste.
De to sidste var dog... noget andet.
Han lod sig hive lidt længere op, hvilket egentlig ikke gjorde meget, bortset fra at han følte sig lidt mere
oven på Aldamar nu, så han mere så ned på Aldamar. Hans læber begyndte derfor i stedet for at finde hans hals,
den var jo lige der. Det var et sug af tilfredsstillelse over at høre hvordan Aldamar havde elsket deres sidste gang, selvom de ikke havde færdiggjort det.
”Jeg tror alle 4 kan gøre op for det,” hviskede han mellem kyssene. Han holdt ikke sin vægt nok oppe til faktisk at kunne bevæge hovedet meget op og ned, men det var fint lige nu.
”Du var også fantastisk.” Aldamar skulle i hvert fald ikke tvivle på at Fabian havde nydt det, selvom det havde været lidt underligt, men måden Aldamar havde set på ham, og elsket det, og det udtryk han kom med nu? Det var vitterligt alt hvad Fabian ønskede fra det, og at han så også selv havde kunne lide det,
det var bare en bonus.