lummer på afveje [advarsel +18]

Avaion

Avaion

Adelige - tidligere dødssynd for lyst

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Medanien

Alder / 6204 år

Højde / 182 cm

Sparks 30.11.2015 21:37
Privat Emne

,,Fanden tage denne kulde!’’ Avaion hvæsede, næsten med en hysterisk undertone, mens hun kæmpede igennem de store mængder af sne. Dette var et helvede, hun havde været i norden for at udforske en mulig forretnings mulighed, var endt med at miste hendes hest og resten af de mennesker hun var taget afsted med, da en voldsom snestorm havde taget dem med overraskelse. Dette var sidste gang hun nogen sinde ville foretage forretning i norden! Sidste og eneste gang! Aldrig havde hun oplevet noget lignede, selv hendes tid på havet, havde hun aldrig været ude for noget så ubehageligt, som frosne fingre og stikkende kolde tær.  Eller jo, men det galte ikke lige nu, da irritationen var for stor, til at kvinden kunne tænke rationelt.

Men nu vandrede hun så alene rundt i denne forbistrede kulde, i et bjerg hun ikke vidste hvor befandt sig henne. Den ellers så velafbalancerede dæmon kvinde, havde svært ved at holde sig fra at bande stort og helligt, på alt der lå på hendes vej. Iført nogle stramme sorte læderbukser, høje sorte skinstøvler, hvis kant var af fin sne ræv pels. Der ud over havde hun en lang kåbe på. I hvid bjørnepels, der havde fået skabt en hætte der var hævet hen over hendes sorte lange hår, der havde revet sig løs fra den ellers trofaste knold. Men ufortrødent fortsatte hun, på et eller andet tidspunkt måtte hun vel finde liv, fra andet end de få snehare hun havde set på sin vej.

Hvad der føltes som flere timer efter og med et håb som hang i en meget tynd linje, gled hendes øjne op imod en fæstning, der virkede, fuldstændig malplaceret i dette landskab. De velplejet øjenbryn, dannede en dyb rynke imellem sig, over forundringen over hvad dette sted var. Men hvad betød det, når dette var ly fra kulden, fra den forbistret sne og varme til hendes nu igennem frosne tær. Ja et varmt bad ville virkelig gøre underværker lige nu, måske hun kunne være så heldig?

De tunge døre fik hun åbnet og med skridt der gav genlyd i de lange gange, begyndte hun at bevæge sig fremad. I Håb om at dette ikke var et efterladt fort. Nysgerrigheden havde nu også grebet hende og tanken om at finde et bad lå hende meget langt væk. Hvor førte disse gange hen, hvem boede her, eller havde boet her. Med lette skridt, halv løb hun frem ad, for hver ny dør hun fandt, lå et nyt lokale, eller en ny gang. Det var som om hun befandt sig i en stor labyrint uden nogen ende.

When I get down on my knees
Its not to pray
Ra's al Ghul

Ra's al Ghul

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 4562 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

KraveKage 01.12.2015 20:37
Ra's sad midt i en dyb blanding af søvn og meditation da en af hans håndlanger, gik en af de to massive dobbelt dør som var imellem Ra og håndlangeren, " herre der er uventede besøg i nord fløjen, en kvinde hun er alene og de andre mænd har øjne på hende for at være sikker på hun ikke finder den forbudte dam ".

Ra åbnede øjne og rejste sig op hvor efter han drejede hovedet til den ene side " hmm en kvinde det er langtid siden nogen har fundet vores fæstning, hun må vel være begyndt at gå ind i labyrinten nu så " sagde han bestemt og kiggede på manden der havde givet besked til ham " ja min herre ".
" hmm......så lad os dog se hvilken skabning kulden har slæbt med sig, og om det er værd at dræbe " sagde han rolig Ra's ansigt udtryk sagde ikke mange ting det var helt rolig og ikke en rynke bevægede sig i hans ansigt.

Ra tog sin sorte frakke ud over sig en frakke som hang langs jorden og som havde syet det varmeste stof inden i uden at frakken blev tung på nogen måde, at finde vej til deres fæstning var en imponerende sag i sig selv på grund af kulden, men Ra regnede nok med at denne person nok blot var faret vild. han gik ud igennem døren og hen imod den nordlige del af labyrinten hvor de havde fået uventet besøg.
der gik ikke længe før han var noget frem, for med alle disse genveje som denne fæstning skjulte som var det meget hurtigere og langt mere tidsbesparende for Ra han kende til dem og benytte dem.

En af klanens mange medlemmer dukkede lige pludselig op foran Avaion, som hun vil løbe ind i hvis hun ikke stopppede, men med et sværd i hånden pegene imod hende, regnede han med hun nok ville stoppe " holdt fremmede " sagde håndlangeren.
Ra dukkede op få sekunder efter det var blevet sagt med en vagt på hver side af sig, som var trænet af Dead shadows og mestrede en hver form for kamp teknik med våben, blot for at beskytte en herre som ingen beskyttelse behøvede, men de ville dø for ham til hver en tid.

Ra hænder var placerede om bag hans ryg som altid, han betragtede denne kvinde ide han så hende tættere på " jeg tror ikke du hører til her, har jeg ret " sagde han rolig med en meget mørk stemme, en stemme der nærmest skreg at man skulle dø.
Han gik roligt tættere på hende, faktisk så tæt at der blot var en mesters afstand imellem dem, og allerede ved de 3 meter stoppede vagter med at følge med ham og det var der en meget store grund til.
Avaion

Avaion

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Medanien

Alder / 6204 år

Højde / 182 cm

Sparks 01.12.2015 22:35
Hendes skidt begyndte at aftage, da følelsen af at blive iagttaget skyllede hen over hende. Hendes øjne blev en smal linje, dette var bestemt ikke et efterladt fort. Hendes krop spændte sig ufrivilligt op, mens hun bandede langt væk at hun ikke havde sine våben med sig, ikke at det ville gøre hende meget gavn, da en følelse af død og lidelse svøbte sig om hende, som var det et varmt komfortabelt tæppe, der blot gjorde det modsatte af, hvad man ønskede sig af det.
Hun tog en dyb indånding igennem næsen, mens hendes venstre hånd kørte ind bag frakken og lagde sig rundt omkring, en lille daggert, som nok bare ville frembringe latter hos hendes modstander, for at ikke være andet end en brevåbner. Men da dette var det eneste hun havde at forsvare sig med, ud over hendes magiske evner, måtte man nøjes. Ganske rigtigt, inden hun nåede at finde kniven fem, stod der pludselig en masse mennesker foran hende, med sværd, der faretruende blev peget imod hende. Hun havde været i slemme situationer, denne tog næsten prisen. Hvis det ikke var fordi, at hun havde været ude for næsten at få sit skib spist af et søuhyre. Så hellere have en masse spidse genstande pegende imod hende, menneskelige skabninger, hvilken som helst race, det kunne hun arbejde med. Store sø monstre, det var derimod lidt svære at udnytte hendes charmerende tiltrækningskræft på.

,,Som du tydeligvis kan se, så bevæger jeg mig allerede ingen vegne..’’ hun lagde to fingre imod sværdet der var tættest på hende og skubbede det langsomt væk. ,,Men deres argumentationer for at jeg skal blive hvor jeg står, er dog meget.’’ hun holdte en kort kunst pause, mens hendes øjne søgte efter svagheder hos dem der tydeligvis bevogtede stedet, men ingen var at finde. ,,Overbevisende.’’

Det var her at hun lagde mærke til at en ny havde sluttet sig til festen. Hendes smil på de fyldige læber svang op i et charmerende smil, dog med en undertone af at hun fandt dette underholdende, hvad nu, havde de tænkt sig at smække hende op på et kors, få hende til at skrige om nøde, eller slagte hende, fordi hun havde bevæget sig et sted hen hvor hun ikke burde have betrådt? Oh, hvis det dog var det værste de kunne gøre ved hende.

,,Var det, det tydelig blik af overraskelse og forvirring i mit ansigt der gav det væk? Men siden de spørger..’’ hendes tunge rullede let over ordende, med en forførende og flirtende stemme. For hvor hans stemme var mørk og gennemskærende af autoritet, var hendes sensuel og blød. ''Hvis jeg svare jeg høre til her, kan jeg så få lov til at udforske videre?'' hun bestemt ikke bange for ham. Mere fascineret af, hvad for en skabning af hans bygning, hun var stødt på. Tiltrækningen til manden der pludselig stod foran hende med få meters mellemrum, var tydelig for hende. Mørk, intens, skræmmende. En mand efter hendes eget hjerte. Uden at ligge skjul på det, lød hun blikket glide hen over ham, inden hendes blåsorte og hvide øje endelig lagde sig på mandens ansigt. Selvom hun var sikker på at det ikke ville have den store effekt, med mindre han lod hendes magiske evne berører ham, ville han stædig mærke styrken af tiltrækningskræften der bølgede hen over hende. Som små bløde tråde, der lagde sig om en persons sjæl og langsom trak alle lag af rationel tanke gang væk og kun efterlod den rå styrke af begær tilbage.

Dette var mere en forsvars mekanisme hendes krop udløste når hun befandt sig i disse situationer, som når en cæmilioen skiftede farve, eller en salamander tabte dens hale for at komme væk fra dens byttedyr.

,,Så hvad er min straf for at begive mig ind på uautoriseret grund? Femte piskeslag, en god omgang tortur? For du ved, det finder jeg bedre i et soveværelse, frem for en kold fange kælder.’’ nogen gange ville hun ønske hun ikke var så provokerende. Men så igen, alligevel ikke, når det var hende og hvad han havde i tankerne for hende, kunne vel umuligt være værre end hvad hun før havde måtte så til regnskab for.

Its not to pray
Ra's al Ghul

Ra's al Ghul

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 4562 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

KraveKage 02.12.2015 09:55
Ra's blik var fast på hendes øjne ide hun kiggede på ham, og han blinkede nærmest ikke det var mere ind blot en udfridring der stod foran ham, hun var flabet provokerende og charmerende på en eller anden anden måde på samtid, noget Ra's ikke var vand til, normalt vil folk have bedet for deres liv og nærmest bedet om nåde for ikke at blive slået ihjel, men denne kvinde gik en helt anden vej, imponerende og en spændning kunne mærkes på Ra selv, for enden var hun meget stærker ind noget Ra havde støt på, ellers så var hun bare utrolig selvsikker.

" jeg tror mest det var din påklædning der afslørede dig " sagde han uden rigtig at give en ordentlig grund for der gik ikke mere ind få sekunder efter han havde sagt det før hun nævnte endnu ting. Ra smilte kort " hvis du er en af os vil du rende rundt med dette" sagde han og hev ud i frakken, og Ra's bar overkrop kom frem med et brandmærke på brystkassen." dette brandmærke viser om du er en af os, du kan muligvis være dæmon af race men dette sted tilhøre mig og kun folk med dette mærke kan færdes her uden at der vil ske dem noget, men jeg kan da godt trække dig for at se om du har et brandmærke på dig gemt et sted" sagde han overraskene, det sidst han nævnte var ikke helt meningen at det skulle ud, men det var nok en del af den tiltræknehed hun nærmest udstrålede, dog var Ra immun over for magi men hendes måde at være på havde nærmest dæmpede immuniteten over for magiske angreb.

En af håndlangerne var meget opmærksom på det" herre er de okay " sagde den ene, Ra rystede lidt på hovedet for at komme til fuld fornuft igen " jah det er okay " han blik blev igen fast på hende og den mørke stemme kom tilbage igen, dog tog han et par skridt tættere på hende for at svare på hendes sidste spørgsmål, så de nærmest stod få cm fra at deres kroppe rørte hinandens " al mak so nis " sagde han og fakler hængene på væggene blev tændt, " jeg tror du fejl bedømmer dette sted, ser du mange kan komme til dette sted af tre grunde den ene, for at udfrodre mig til døden om at blive leder af denne klan eller to, at man fik en invition af mig, eller den sidste grund for at dø, så sig mig frøken hvilken grund ser du helst " sagde han i kontrol og meget arrogant, selvom en omgang med hende i soveværelset ikke vil være en dum ide, for det var da flere hundrede år siden Ra havde støt på en kvinde som hende, men det ville han ikke på nogen måde give udtryk for.

Frakken blev lukkede igen og han stod blot og prøvede at finde svar i hendes øjne, for det var tydeligt hun var dæmon den måde hun talte på så var hun nød til det, hun havde et talent men et talent at forføre folk vil ikke være dumt og det lykkes hende nærmest at forføre ham, en svaghed han ikke vidste han havde og det talent gjord han ikke vidste hvornår hun var falsk og hvornår hun gjord eller sagde sandheden, men han kunne forstille sig at hun var en kvinde der ikke vidst hvad hendes lyst var.
Avaion

Avaion

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Medanien

Alder / 6204 år

Højde / 182 cm

Sparks 02.12.2015 13:40
Hendes stemmebånd gav en brummende lyd af anderkendelse, da han hans brystkasse var blottede for hende. Not bad, not bad indeed, hendes tunge kørte hen over et lille stykke af hendes læber, hvor efter at tænderne kort satte sig fast i kødet, inden at hendes øjne vente tilbage imod hans ansigt. Det der kom ud af hans mund, omkring hvad brandmærket betød, trods at hun havde været mere optaget af alt andet, end selve brandmærket, nikkede hun kort. Så det var sådan et sted hun var endt, en kult, fantastisk. Et kort skeptisk træk gled hen over hendes ellers kønne ansigt, men da den sidste sætning forlod hans læber, kom der et triumferende smil hen over hendes læber, som blottede de hvide tænder, som havde en let spids afslutning, så det lignede at hendes tænder var mere af et rovdyr, frem for menneskelige. Måske det største tegn, ud over det hvide øje, der faktisk bevidste at det ikke var et menneske man havde med at gøre, men et helt andet væsen.

,,Jamen, det er et tilbud jeg ikke siger nej til..’’ hun lod en finger glide hen over brandmærket, men da han vente tilbage til sin oprindelige væremåde, kunne hun mærke hvordan at hendes magiske kraft langsomt ebbede ud, hun fjernede sine fingre fra hans hud og skød drillende under læben ud. ,,Hvad, allerede færdig med at lege? Du er da også kun all work and no play..’’ Hun kunne mærke hvordan at sneen der havde ligget på hendes frakke langsomt smeltede og efterlod den våd og klam. Hun lod fingrene tage fat omkring hætten der stadig havde ligget hen over hendes bløde ravne sorte hår og som endelig fik lov til at få noget luft. Hendes slanke fingre gled igennem håret så det lagde sig lettere rodet omkring hendes ansigt, som nu mere tydlige kunne ses. De høje kindben, der formede det ellers hjerte formede ansigt. Det hvide øje med arret der vidste at hun havde set en enden af en klinge tidligere i hendes liv.

Blikket flakkede hen mod faklerne der blev tændt efter en lille remse var blevet sagt, ikke at det påvirkede hende, det gav hende bare bedre udsyn for manden som hun allerede synes bare burde føre hende afsted, i stedet for at stå der og snakke omkring, hvilke regler der var for at betræde hans domæne. Hun tog en dyb indånding og betragtede nøje manden foran hende, som var nogle få cm højere end hende. Unormalt, da hun selv var en utrolig høj kvinde på 182, var det sjældent at hun fandt sig, selv i et selskab med højere folk.

Hun lænede sig lige så stille frem, så deres læber næsten mødtes før hun begyndte at tale igen. ,,Så hvad skal man gøre for at få sådan en invitation?’’ hendes stemme var en lav hvisken, men en undertone af sensualitet, en af hendes specialler, hun gav ’kærlighed’ , ikke vold eller krig. Hun havde ingen grund til at udfordre ham, hun ville hellere ikke stå en chance, når han havde så let ved at forhindre hendes magiske evner, selvom, hvis han nu gav hende lov, åh hvilket sjov de kunne have, hvis han bare ville tillade at hun kom ind i hans fine lille hoved.

Its not to pray
Ra's al Ghul

Ra's al Ghul

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 4562 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

KraveKage 03.12.2015 17:06
Ide hun nærmest rørte ved hans brændemærke og ikke rigtig gjord noget ved hende, kigge Ra's håndlanger på hinanden kort, det var som om at Ra lod denne kvinde slippe af sted med ting der normalt ville have kostet en person livet, men måske var dette også tilfældet eller mere at han gav hende mere snor hvis man kunne dele op sådan, Ra lagde mærke til hvert et træk hun kom med fra et let slik over hendes læber, til nogle spidse tænder. " lad mig gætte du tror det hele er en leg, at jeg er noget du kan lege med? " han rystede på hovedet, og hoppede nærmest med på den forførende hed hun udstrålede " hvis du legede med mig så vil du aldrig glemme det " ord så bare kom ud af ham uden at han rigtig tænkte over hvad han havde sagt.

Hendes meget forførende selvsikkerhed var nok det der gjord at han ikke slog hende ihjel, han kiggede betagene på hende ide hun kom utrolig tæt på ham så tæt deres læber nærmest mødes, og af alle de ting han kunne have sagt valgte Ra at komme hende invitationen til gode. " hvis du kan nævne 3 grunde til du skal have en, normalt ville jeg kun give dem til folk der enten, skal dø her, heales her, eller noget vigtig der har med mig at gør" sagde han bestemt inden han lænede sig hen til hendes øre og viskede " men jeg er sikker på du hvad du skal gøre " viskede han, og ånde ud ved hendes øre på en befriende måde inden han fjernede sit hoved igen.

Ra gik et skrid tilbage for at kunne betragte hendes krop, nu der da var kommet lys og sneen fra hendes tøj var smeltede, " sig mig fremmede hvorfor vende de ikke bare om efter du havde set denne fæstning, hvad søgte du her inde " dette blev sagt for at komme på andre tanker, for hvis hun blev ved med at være så forbandede charmerende og forførende, så ende det nok galt på den måde hun nok gerne vil have.

" er det ikke normalt høflighed, at fortælle hvem og hvad man er når man træder ind i andres hjem? sagde han som et tegn på han gerne vil vide hvad hun hedder og hvem hun var, " ser du dette er mit pæle, min klan mine regler, faktisk kan jeg gøre lige hvad jeg vil uden der er nogen eller noget der siger eller gør mig imod, ser du " sagde han og bevægede sig over imod en af hans vagter, og placerede hans hånd på hans skulder " jeg kan dræbe ham uden der er andre der for ondt i røven over det" sagde han og tog manden sværd og slog ham ihjel, hvor efter andre mænd tog liget og bar det væk.
" smid ham kilden " sagde han kort og vende blikket på hende, hvor efter han igen gik hen til hende og stillede sig lige så tæt på hende som hun havde gjord ved ham " men dig, dig kan jeg ikke finde ud af du er unik meget " lød det fra ham med en meget lumsk og mørk stemme.

Han tog hans hånd og placerede den op til hende hånd, hvor efter han lod hans to finger glide igennem det, inden han hånden blev ført om til hendes kind hvor efter han kærtegnede den kort.
Ra fjernede hånden igen og kiggede afventende på hende, " jeg ser ingen trussel i dig men alligevel ved jeg at man ikke undervurdere nogen " sagde han lavt hvor efter han viftede men hånd, og hans vagter forsvandt så det kun vi hende og ham der stod tilbage.
Ra var selvsikker og måske var det dumt, men man lærer af sine fejl.
Avaion

Avaion

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Medanien

Alder / 6204 år

Højde / 182 cm

Sparks 03.12.2015 18:45
,,jeg glemmer aldrig hvem jeg leger med, hvis det altså er en god leg’’ spinnede hun, mens hun betragtede hvordan at hans håndlanger sendte sigende blikke til hinanden. Aha, så det var ikke normalt for folk at få så meget at sige, havde hun hellere ikke regnet med, men det beviste jo så at hun stadig havde det i sig. Trods en lang pause fra havet, hvor hun havde brugt de fleste år på at forhandle, overtale og svindle. Man kunne efterhånden sige at hun var en mester i det. Og hun var langsomt ved at få ham med ind i hendes spind, spind af hendes fornøjelse. Men hun trådte stadig varsomt, da hun udmærket kunne se at hun ikke skulle trække denne for langt ud, hvilket han også demonstrere da han dræbte en af hans håndlangere. Alle de ting som han havde spurgt hende om, som hun skulle til at svare på, ebbede lidt ud, af et forvirret ansigts udtryk, der dog hurtigt fandt tilbage til hendes rolige komposteret ansigt.

Da han kom tættere på hende igen, kunne hun mærke et skud af elektricitet der pludselig skød igennem hende, da hans fingre gled igennem hendes hår og derefter kærtegnede hendes kind. Hun havde mærket det på samme måde, da han havde hvisket i hendes øre, hvad var der med denne mand som kunne selv få hende til at tænke to gange over hvad det var hun havde gang i. Usædvanligt og bestemt noget hun blev nød til at udforske videre. Hendes ansigt, bemærkede hun, var stadig i en form for trance, han havde fuldstændig taget mælet fra hende. Endnu en ting der var en sjældenhed, men få minutter efter havde hun fundet sin tunge igen.

,,Det er mange ting du ønsker, fra en kvinde der blot fór vild og ende et sted, hun følte det var værd at udforske..’’ sagde hun med et smil, der kun blev større da hans håndlanger var forsvundet og kun de to var tilbage i gangen. Hun brummede tilfreds, mens hun lagde hånden imod hans brystkasse, normalt fungerede hendes evner bedre imod direkte hud, men hos ham var hun ikke en gang sikker på at hendes magiske evner virkede, da der kom en mærkelig vibration fra ham, hver gang han var så tæt på hende. Måske var det derfor, at hun pludselig kunne mærke hans tilnærmelser, fik kuldegysninger når han rørte hende? Følelser hun aldrig fik, lige meget hvor meget hun havde søgt det. Så havde hun altid været en tom skal, der kun kunne udføre fornøjelser for andre, ikke sig selv.

,,Hvis jeg giver dig tre gode grunde til at give mig en invitation, kan vi så finde et… bedre sted at dele høfligheder?’’ mumlede hun hæst imod hans læber, hun havde brug for mere af den her følelse, hun havde brug for at han rørte hende noget mere.

,,Jeg har kontakter, jeg har penge og indflydelse du kan drage nytte af, ikke at jeg ikke tror du selv har det, siden du kan bo sådan et, storslået sted. Men mere indflydelse og flere penge har man vel altid kun godt af?’’ hun fugtede læberne, mens hendes blik nu fæsteret sig i hans, kom nu, mærk min tillokkelser, mærk min energi af lidenskab, du har lyst til at give efter for. Disse tanker blev næsten en remse inde i hendes hoved mens hun fortsatte med sin talestrøm ,,Jeg har magiske evner du kan drage nytte af, en som du måske selv kan mærke. Tænk hvad jeg så kan gøre imod mænd og kvinder, som ikke har din form for selvkontrol?’’ hendes fingre nussede langsomt jakkens krave, mens hendes blik stadig betragtede hans ,,Og jeg er et selskab du skal nyde før du kan bedømme om jeg er det værd..’’ hun lod langsomt hoved glide hen imod ham, hvor hendes læber fandt hen imod hans øre, hun gengælde hans tidligere gestus ,,Og du kan kalde mig Avaion.’’ hviskede hun hæst ind i hans øregang, stadig med den samme sensuelle undertone som hun havde haft, igennem hele samtalen med herren foran hende.

Its not to pray
Ra's al Ghul

Ra's al Ghul

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 4562 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

KraveKage 03.12.2015 21:51
det første der kom ud af hendes mund var ord som var, forførende flabet alt det han virkelig godt på en eller anden måde kunne lide at hører, han kunne virkelig godt fornemme at hun var en mester i forførelse, og nok også andre ting men det var ikke noget han lige tænkte mere over lige nu, for hendes forførelse forsatte hvert ord hun nærmest sagde var forførende, han kunne nærmest se hvordan hun nærmest bad ham om at komme ned på hendes stadie.
som hun besvarede hans spørgsmål, svarede han tilbage på hendes " du skulle bare vide hvor meget jeg vil vide, for som sagt så kan jeg gør lige hvad jeg vil dette sted når som helst" sagde han roligt og bestemt, han vil på ingen måde lade hende tro hun ville være i stand til at få kontrol over ham, ide hun lagde hendes hånd på hans brystkasse stod han blot helt roligt med blikket i hende, " hmm jeg er godt nok ikke meget for at lukke dig vider ind men hvis du så gerne vil kræver jeg du for bind for øjne " sagde han uden at tænke over at hun nok vil tro det værste.

som også før lod han mærke til hendes bevægelser, det var som om hun så på ham som et bytte selvom at det faktisk var hende der var byttet i hans øjne, " så det du siger er at du har en form for førelses evne...hmm en meget talent fuld evne at have, måske du har ret vi burde måske snakke om dette et andet sted " sagde han lumsk, at bruge hende i hans plan over at få kontrol over krystallandet vil være en mulighed, men det krævede sikkert at han skulle offer meget af sig selv til hende, og hvad hun allermest hungrede efter, var det ham? eller var det bare hendes talent for at forfør ham, det vidste han ikke sådan helt endnu.

Da hun ligesom ham viskede ham i øret på hendes helt forførende måde, fik det Ra til at lukke øjne kort at denne kvinde skulle forføre en old gammel dæmon som ham, havde han ikke regnet med og han var nød til at stå i mod selvom det var utrolig svært, han bevægede sig om bag ved hende imens han snakkede " men bind for øjne og du kommer længere ind på min fæstning " han regnede med det var det hun ville så, lige så hurtigt som hans håndlanger var gået ligeså hurtigt var de der med et tørklæde til hendes øjne.

Ra bande det fast om øjne sådan hun ikke kunne se, han fik nogle af vagterne til at hjælpe hende af sted de førte hende ind til den sal Ra altid sad i, hvor hans kilde var lige ved siden af hans stol kilden var ikke bare en kilde som folk normalt badet i, nej denne kilde brugte Ra til at heale sig med.
Ra fik vagterne til at bringe en stol hun kunne sidde på hvis hun vil, Ra selv satte sig over på sin stol der nærmest liggende en kongelig stol, der gik ikke længe før Ra fik vagterne til at fjerne tørklædet og igen ligesom før forsvandt vagterne, da hun ikke var nogen trussel.

Ra sad og nød synet af hende, inden han igen talte " dette er mit sted det sted jeg stort set altid forholder mig, så tag venligt plads hvis du vil " sagde han og hentyd til stolen, hvis det altså var der hun vil sidde. " dit navn hvilken betydning har det hvad betyder dit navn ". Ra ville som sagt ikke lade hende få tingene så nemt som hun selv gerne ville, for Ra kunne på ingen måde vise svaghed overfor andre men det var til tider meget svært, og mest af alt var han glad for han magiske evne som han besad, for ellers havde det gået galt mellem dem.
Avaion

Avaion

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Medanien

Alder / 6204 år

Højde / 182 cm

Sparks 03.12.2015 22:28
Det var begyndt at irriterer hende noget så grusomt, aldrig havde det været så svært at få hendes vilje og aldrig havde hun haft så meget lyst til at få sin vilje, det var en hæslig åbenbaring at få. Som var hun blevet smid tilbage på den tid hun havde befundet sig i gadens rendesten, hvor at maden var en sjældenhed og varme senge kun en tanke om luksus hun ikke havde tid til at drømme om. Måske lidt stærkt at sammenligene disse to begivenheder, men efter et liv så langt med luksus og folk der gjorde det mindste bare hun løftede hendes pegefinger, fik den irritable side frem i hende. Men hun holdte masken og smil blev fremtvunget på hendes læber, så det var den stil de skulle spille, katten efter musen, hvor hun desværre var musen og ikke ville få sin vilje. I hvert fald ikke forløbelig.

Da håndlangerne igen var kommet frem, blev hun stille stående ind til at bindet for øjnene var placeret og lod sig blive fulgt hen til stedet, som de tydeligvis skulle have deres ’møde’, eller hvad det nu var han havde i tankerne. Hun havde lidt på fornemmelsen at død og tortur stadig ikke var lagt helt på hylden og hun måtte stadig komme op med nogle grundlag hvorfor at han burde beholde hende som en værdigfuld ressource. Men siden at hendes normale teknikker ikke virkede som de plejede, hun sukkede lydløst inde i sig selv. Hun måtte komme op med en ny slagplan. Måske hun skulle skrue op for charmen, han lød ikke til helt at afvise hendes tilnærmelser, måske han blot prøvede at holde ansigt. Men manden som havde påstået dette var hans fort, virkede til at have en jernmaske over hans følelser. Han måtte være en gammel sjæl, hvilket bare gjorde ham mere farlig end først antaget.

Hun missede kort med øjnene da de endelig valgte, at tage bindet fra hendes øjne igen. Da hun fik stillet skarpt på hendes omgivelser, betragtede hun manden der havde placeret sig i en stol værdig til en konge. Så måske var han faktisk ejer af stedet. Det der dog mere fangede hendes opmærksomhed, var at han sad og slugte hende med hans øjne, eller i hvert fald nød synet af hvad han så. Dette fik igen et drillende smil hen over læberne, mens hun lod blikket rive sig væk fra herren af huset, hvis navn hun stadig ikke havde fået at vide. Hun lod fingrene glide hen over kåben hun havde på og løsnede langsomt en knap efter den anden, mens hun gik en lille runde i salen, for at få nogle af de detaljer der var med. Hun vente endelig tilbage til stolen hvor hun lod kåben falde fra hendes skuldre og lagde den på stolens ryg. Nu viste hun endelig hvad hun havde at byde på. De fyldige former, hvor det lignede at de sorte læderbukser næsten var malet på hendes lange tynde ben. På overkroppen var hun iført en hvidskjorte som der var spændt ind af korsettet hun var iført. Man havde vel stadig lidt tendenser til at klæde sig som en pirat, når størstedelen af den tid hun kunne huske af hendes liv, havde været som præcis détte. Nemlig en pirat.

,,Mit navn’’ mumlede hun stille, inden hun vente blikket imod ham. Ja hvad betød hendes navn, dette var noget som hendes redningskvinde fra nonne klosteret havde givet hende, da hun ikke kunne huske hendes eget. ,,Det har ikke nogen betydning, ud over at det er en fjernstamme til Euphemia, hvilket betyder godt varsel eller at snakke eller erklære.’’ hendes smil bredte sig endnu mere over denne lille samtale ,,Men jeg må desværre erklærer at jeg ikke er godt varsel for de fleste, men at snakke og erklære.. se det er en anden side af sagden.’’ mens hun havde snakket havde hun i stedet for at sætte sig på stolen valgt at gå hen til hans, rundt om den hvor hun lod en finger køre hen over ryggen på stolen inden hun kom over på den anden side af ham.

,,Jeg er ikke en dum kvinde, jeg kan se en mand som der har en store sag han kæmper for. Spørgsmålet er blot hvad du ønsker? Totalt herredømme, at blive kronet ene hersker over krystallandet og føre dæmonerne tilbage på toppen, eller er du endnu en kortsynet mand som blot vil have sit navn skrevet in i historiebøgerne? For hvad end det er du planlægger, så stol på mig når jeg siger, jeg kan hjælpe dig der hen. Jeg kan udnytte mine gaver, for at hjælpe dig.’’ ud videre varsel satte hun sig på hans skød, så måtte han smide hende ned hvis han ikke ville have det, men et eller andet sted kunne hun jo mærke han ville.

,,Men jeg kan gøre så meget mere for dig end bare det.. hvis du bare gav efter’’ den sidste sætning var gået et bare toner ned i dybden, udelukkende forførende, som en slange der langsomt lukkede dens kvælende greb omkring en. ,,Så hvad vil du? Dræbe mig, eller udnytte mig?’’ hendes sorte øje glimtede, mens hendes læber skilte sig let ad. Alt imens hun ventede spændt på hvad han havde tænkt sig at gøre med hende.

Its not to pray
Ra's al Ghul

Ra's al Ghul

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 4562 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

KraveKage 04.12.2015 17:06
Det betagene øjeblik hvor han blot sad og fulgte hende med øjne, blev meget hurtigt til en førelse uden lige for ide hun begynde at tage hendes frakke langsomt, det var meget forfriskende og meget forførende i hans øjne, men på den anden side så havde hun jo nærmest ikke prøvet på andet ind at forføre ham siden hun så ham.
Ra fulgte hende med øjne og da hun begynde at bevæge sig op imod ham, men Ra kiggede ikke efter hende da hun stod bag ved ham, Ra ville ikke give efter selvom hun kom tætter og tætter på.

Han lyttede til hvert ord hun sagde men nåede ikke rigtig at svare på det før hun nærmest sad på ham, ordene der kom fra hende var ord der nærmest skar igennem hans forsvar, og man kunne næste sige at hun viste ham hans kryptonit.
Hans blik var fast i hendes et lille smil kom frem på hans læber " Har altid sagt du var en dum kvinde, jeg vil mere kalde dig en unik kvinde en meget unik kvinde " sagde han bestemt sådan hun vidste hvad han mente, de sidste ord som hun sagde var ikke noget Ra havde regnede med men det kom dog stadig ikke helt bag på ham, hendes tone og ord var ikke som før hun havde snakket til ham, de var frisk endnu mere under tonet af forførelse, og de sidst ord var interessante for Ra.

Ra placerede hans en hånd ved siden af hendes hofte, hvor efter hans anden hånd blev placeret ved hendes hals, hvor efter han langsom kørte hans hånd ned over hende korset, imens han med lav tone forsatte " Hvis jeg vil dræbe dig var du allerede død, men at udnytte dig ville ikke være at udnytte dig, hvis du selv gerne vil have det, så lad os sige jeg gir efter for dig hvad er det så du vil have? sig det. " sagde han lavt og med en meget mørk tone af forførelse.

Ra vil gi efter som hun gerne vil have Ra vil se hvad hun virkelig kunne gør, og hun så til sidst vil dolke ham i ryggen det var som det måtte være, men nu var det ham og hende.
Hans anden hånd som var på hendes hofte, kørte langsomt op af hendes ryg og til hendes hår hvor efter han hev det tilbage sådan hendes hals vil være blottet for ham, " så sig det, sig hvad du vil have " sagde han og slap håret, og placerede det bag hendes nakke hvor efter han pressede hende nakke imod ham, hvor efter han kyssede hende meget grov og intenst på munden.

Ra var nu ikke bare lederen af denne bande, han var ikke en leder i kontrol, nej nu var han en der havde givet frit spil til en hver og den hver var hende, for det var det hun ønskede så det var det hun skulle få.
Avaion

Avaion

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Medanien

Alder / 6204 år

Højde / 182 cm

Sparks 04.12.2015 18:01
Oho, hele hendes krop summede af fryd over at han endelig havde tænkt sig at give efter. Hun fugtede langsomt læberne og satte sig nu på tværs, hen over hans skød i stedet. Da han ikke havde vist nogen uvilje imod at hun havde sat sig på ham. Pludselig var alt dog ændrede omkring ham, fuldstændig uimodståelig og hun elskede det.
,,Jeg er ikke en kvinde der normal tigger for noget..’’ mumlede hun hæst, mens hendes øjne ikke forlod hans ansigt, hun ville have det hele med, mens hendes krop rystede, bare den miste smule over hans hænder var på hendes krop. Selvom det kun var så lidt, kunne hun mærke hver berøring, fuck, kunne han vænne hendes egne magiske evner imod hende? Kunne hun pludselig få lov til at føle begær selv, eller ville det bare blive værre for hende og følelsen af denne berøring ville være alt det nogen sinde ville blive, en følelse af ekstremt begær som aldrig kunne blive slukket. Hun udstødte næsten en lav klynk, men ville hellere bide sin egen tunge af før at det fik lov til at passere hen over hendes læber.

Hendes hoved faldte tilbage, da han havde taget et hårdt greb omkring hendes hår og hev det tilbage. Hun tillod ham at tage styringen, med et smil på læben og en kort latter som bølgede fra hendes hals. Hans stemme rungede i hendes øre og hun skulle lige til at give efter for hvad han krævede af hende og tigge om hvad det var hun ville have. Nemlig, ham. Men det eneste hun nåede da han slap håret, var at give ham et intenst mørkt blik også var hans læber med en næsten knysende pres imod hendes.
Alt logik røg ud af hoved, der var kun dyret tilbage i Avaion nu. Dyret som skulle igen prøve at tilfredsstille hendes lyster, den evige forbandelse over at hun aldrig kunne få nok. Men for en gangs skyld kunne manden hvis læber intenst spillede over hendes, bruges til noget. Ikke som alle de andre der kun formåede at skabe en tomhed i hendes indre, kunne hun for en gangs skyld mærke noget. Hendes fingre var hurtigt ved hans frakke og fik med hurtigt og trænet fingre åbnede den. Fingrene fortsatte fra jakken og angreb hans bare hud i stedet, hun kunne ikke bruge det her til noget! Hendes stemme prøvede at skrige af hende inde i hoved, omkring at hun aldrig lod nogen tage kontrollen over hende.

Men tankerne blev skubbet væk, men hun formåede alligevel, at bryde kysset og betragte ham. Smilet på læberne var skævt, dog var det mørke blik i hendes øje ikke var til at tage fejl af. Hun ville have ham, lige nu, lige her. Men sådan fungerede hendes natur normalt ikke, det var altid andre, som ville begærede hende, til sådan et stadie at de ikke kunne kontrollere sig selv. Det var det hun fik sin næring fra, det var det hun levede på. Det var frustrerende at manden foran hende, ville have hende, men ikke nødvendigvis krævede hende. ,,Det er normalt mig som der får folk til at tigge..’’ mumlede hun stille, mens hun lænede sig frem og kyssede hans kæbe, hen imod øret, hvorefter tænderne lige så stille sænkede sig ned i halsens bløde hud. Den ene hånd havde langsomt bevæget sig op imod den anden side af halsen, hvor de lange negle langsomt gled ned af den, ikke hårdt så det ville efterlade sår. Men ikke så blødt at det ikke ville kunne mærkes.

,,Men en gang skal vel være den første..’’ hendes tænder havde forladt huden og munden havde bevæget sig op imod hans øre. ,,Jeg vil have du tager mig her og nu, hårdt på gulvet. Ind til jeg vrider og skriger i nydelse, så man er i tvivl om hvad der i virkeligheden sker bag lukkede døre..’’ hun flyttede hoved væk fra hans øre, så hun atter var foran hans ansigt. Hun lænede sig lidt væk fra ham, mens hun betragtede synet der var foran hende. Lige så stille bevægede hun sine egne hænder hen imod korsettet, som lige som hans jakke blev åbnet og fjernet med nogle hurtigt og talentfulde fingre, som havde hun aldrig gjort andet hele sit liv, end at tage tøjet af sig selv og andre folk. Måske ikke helt ved siden af sandheden, nu når man skulle være ærlig. Skjortens knapper fulgte langsomt efter, det eneste der nu var tilbage på hendes overkrop, var det stykke stof der var bundet rundt omkring hendes bryster. Alt andet var blottet for ham.

Its not to pray
Ra's al Ghul

Ra's al Ghul

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 4562 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

KraveKage 04.12.2015 21:05
Ra vidste at denne kvinde aldrig vil blive glemt, og ide hun begynde at fjerne hans frakke kiggede han blot på hende med et smil på læben, Ra's overkrop kom til syne ide hun fjernede frakken så han sad kun iført bukser, hans blik var fast på hendes efter hun brød kysset " nej går ud fra du er en kvinde der for hvad hun lyster " sagde han bestemt og flabet, men nåede ikke at sige mere før hun begynde at tage hendes korset af, et meget overrasket og interessant blik billede på hende, der var ikke noget bedre end når en kvinde tog tøjet af foran en, og denne kvinde havde virkelig noget godt inde bag ved alt det tøj. Da hun begynde at kærtegne hans hals, kunne han mærke hvordan nydelsen af hvad hun var i stand til lige var noget for ham, så han kunne slet ikke tænke på andet ind hende, han nød neglene på hans hud, og tænderne på den anden side af hans hals, ikke at det gjord noget hvis hun satte dem for dybt, for så ville hun opdage hans anden even.

Ide hun stoppede med med at kærtegne hans hals og i stedet viskede hvad hun vil have han gjorde ved hende, smilede han tilfreds inden han fortog sig noget viskede han tilbage til hende " du havde aldrig behøvet at tigge " sagde han lunsk og forførende, inden hans hænder blev placerede på hendes røv hvor efter han løfter hende op fra stolen, og placerede hende på gulvet, ikke bare stille rolig for den sidste halve meter var mere barsk hvor han nærmest smadrede hendes ryg imod gulvet, ikke sådan der var store smerte men hun ville kunne mærke vildskaben i det, så han nu sad oppe hende han kiggede betragtene på hende som hun lå der kun iført bukser og det stof der pakkede hendes bryster ind, Ra smilte og kiggede lumsk på hende, inden han placere hans hænder på kanten af hendes stof, og i et ryk rykkede Ra stoffede midt over, hvor efter han lænede sig for over og rykkede hans hovede ned til hendes hals, hvor efter han skiftede imellem at slikke på hendes hals som det dyr hun var, og i at kysse og nappe som han var, imens hans hænder kærtegnede hendes bryster, og der gik heller ikke længe inden den ene hånd tog hårdt fat i hendes hår og hev hårdt tilbage ide sådan hendes hals var mere blottet.

Han stoppede kort med kærtegnesen af hendes hals hvor efter hans greb stadig var ved hendes hår og bryst, han rykkede hovedet lidt tilbage sådan han kunne nyde synet af hende " kom nu vildyr vis hvad du kan, tænkt ikke på andet end af nyde dette, du kan ikke skade mig så slå dig løs," sagde igen forførende og provokerende som han havde regnede med lagt mere vildskab fra hendes side, for når alt kommer til var Ra over 4000 år så han havde oplevet en del i tidernes morgen.

Ra forsatte igen med at yde nydelser til hendes hud og former på hendes krop, dog gik der ikke længe inden hans hånd som ikke var ved hendes hår, gled ned af hendes krop og ned til kanten af hendes bukser, der gik ikke længe før hendes bukser var oppe, godt nok var hun fix med fingerne men han var ikke nybegynder på nogen områder, og han vil sørger for hun ikke glemte ham selvom hun nok gerne vil have det omvendte skete.
Avaion

Avaion

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Medanien

Alder / 6204 år

Højde / 182 cm

Sparks 04.12.2015 22:32
Hvad hun ønskede skulle hun få, det var da tydeligt. Da hendes ryg ramte det kolde gulv under hende. Nydelsen skyllede igennem hende, hun havde altid nydt at være sammen med mennesker som der ture tage det som de ville have. Hun var ikke en kvinde man skulle være blød ved, sex og kærlighed var to meget forskellige ting og hvis de to blev blandet for meget, fandt hun det kedeligt. Nej, råt, arrigt sex var mere hende, jo hårde man tog fat desto bedre. Hvilket var også derfor at hendes øjne var lukket da han begyndte at tage for sig af det hendes krop kunne tilbyde. Da stoffet hen over hendes bryster blev fjernet, mærkede hun hvordan kulden greb om dem, men følelsen af kulden blev hurtig fjernet da hans hænder var over det hele. Et kort støn forlod hendes læber, men det var hans stemme der vækkede hende fra de ustyrlige lyster der langsomt havde overtaget hendes krops handlinger.

Så han ville have hun skulle tage styringen, dette skulle han ikke sige to gange. Med et hurtigt greb havde hun svunget hendes ben rundt omkring hans hofter, med et hurtigt tag og smidighed fik hun væltet ham rundt så det nu var ham der lå nederst og hende sad øverst. Hun betragtede ham, som han lå der under hende, synet af ham, fik et lige så lumsk smil frem på hendes læber som der havde været på hans. Åh hvis de dog bare havde befundet sig hjemme hos hende, hvilket legetøj hun dog ikke kunne have beriget ham med. Hvilket lyster hun ikke kunne havde tvunget frem i ham, men hun måtte vel bare bruge det som hun havde ved hænderne. ,,Så du tror jeg er vilddyr hm?’’ hendes fingre greb fat omkring hans kæbe, men hun lod ham nyde synet af hende lidt længere, inden hun lænede sig frem ad mod ham. Det sorte lokker fra hendes hår kastede sig rundt omkring hans hoved, så der kun var de to, hun havde altid hadet at have løst hår, generelt på grund af de problemer det skabte, under disse situationer, men alligevel havde hun ikke kunne få sig selv til at klippe det kort.

Hun bed hårdt fat i hans øreflip, da hendes tænder gav slip, lod hun langsomt tungen glide langs siden af øret og op, inden hun valgte at hviske ham ind i øret. Som de efterhånden havde gjort så mange gange før.
,,Du har helt ret.’’ med disse ord, greb hendes hånd fat omkring hans ædlere dele dog uden på tøjet til at starte med, den anden hånd havde ført sig rundt omkring hans nakke til hans korte hår og grebet fat i det de nu kunne få fat i. ,,Spørgsmålet er om du kan klare at jeg slipper mig helt løs?’’ mumlede hun inden at hendes tænder fangede hans læber, hårdt, så da hun endelig kyssede ham igen, kunne mærke hvordan at den metalliske smag af blød flød ind i hendes mund. Hendes hånd der lå uden på hans bukser, flyttede sig langsomt og begyndte at åbne bukserne i stedet. Hun ville mærke hvor meget han havde lyst til hende, hun ville have alt, hun ville gøre alt imod ham, lige så meget som hun ønskede at han bare ville tage hende, dominere hende som andre aldrig havde turet gøre før.

Its not to pray
Ra's al Ghul

Ra's al Ghul

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 4562 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

KraveKage 05.12.2015 13:47
Ra lyttede til hvert ord hun sagde til ham, og der gik da heller ikke længe inden der blev visket til ham igen, Ra nød virkelig at blive udfrodrede af denne kvinde hver en sans af fælde han havde gemt væk i hans krop fik hun frem i ham, hun var måske bare et væsen der levede af at forfør folk men Ra vidste at denne kvindes interesse ikke lå i Ra men hvad Ra kunne tilbyde hende, og det var måske nok grunden til at han ikke havde givet hans navn til hende, fordi han ikke vidste hvor hun stod.

Ra smilede ide hun fik vendt ham rundt på ryggen, en værdig modstander i nærkamp, ikke at de skulle slås men Ra vil vise hende at han på ingen måde er som de andre hun har mødt, der gik dog ikke længe før hun begynde at slå sig løs, hendes lange hår blev nærmest ført hen i ansigtet på ham ode hun lænede sig for over. En gibs af nydelse kunne høres på ham ide hun tog fat om hans ædlere dele, han kunne lide den måde hun tog for sig af gotterne på, nogle hård bid i læben var virkelig dyrisk og meget frækt, ide hun bed hårdt nok til at blod kom frem på Ra læber, han smilede til hende lumsk ide hun spurgte om han kunne klare at hun slap sig selv løs, og nåede ikke at kommentere det inden hun begynde at knappe hans bukser op.

Der gik ikke længe før Ra fik samme greb på hende som hun på ham, og med hans dominerende styrke fik han vendt hende om på ryggen igen, " du prøver bare hvis du tror du kan styre mig " sagde han flabet og overlegent, han skulle nok få hende til at kæmpe for kontrollen over ham, for Ra var person der selv ville kontrollere og dominere.

Ra så betaget ned på hendes nøgne overkrop og slikkede sig om munden, hvor efter han tog hårdt fat om hendes bryster imens han lænede sig ned imod hendes øre og viskede endnu en gang " du er ikke den eneste der har et dyr begravet i sig" sagde han og slikkede hende på øret, hvor efter han slikkede hende ned af halsen og om til hendes læber hvor han ligesom hende, bed hårdt fat i hendes læber som hun havde gjord ved ham, forskellen på dem var at efter hun havde vidt i hans læber var der blot gået få sekunder også var der ikke til at se nogen på Ra.

Ra stoppede kort med at rører hendes bryster og førte hans hænder om bag hendes ryg, og der gik ikke længe så havde Ra rejst sig op imens han løftede hende op til sådan hun var nød til at bruge hende ben til at holde sig oppe på hans krop, han smadrede hende hårdt ind i den murstens væg der var i salen hvor de fandt sig, hvor efter han igen, tog fat i hendes hår med den ene hånd, og forsatte med at slikke hende på halsen og begynde nu også at kysse hendes hals, Ra anden hånd var under hende ved hendes røv for at holde hende oppe, og jo mere han blev ved jo mere blev han, for ikke nok med hun blev presset imod væggen. Så gik der ikke længe for hun blev lagt hen over et bord der stod i salen, Ra brugte den anden hånd til at smadre alle tingene ned på gulvet sådan hun kunne ligge ser.
Avaion

Avaion

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Medanien

Alder / 6204 år

Højde / 182 cm

Sparks 06.12.2015 17:54
Hun stønnede irriteret, da hun ikke fik lov til at gøre sig arbejde færdig og lå på ryggen igen. Det dybe mørke blå øje betragtede manden der tårnede hen over hende. Hans rå styrke som kunne mærkes i hver muskel i hans krop, når hendes hænder kørte hen over hans hud, fik den brandende lyst i hendes øjne til at blive som ild, hvilket nok havde fremprovokeret at hendes anden magiske evne ville træde i kræft, men da der var noget over manden der gjorde at hun ikke kunne bruge hendes evner når han var så tæt på. Forholdte hendes krop sig kun varm, på grund af hendes egne menneskelige lyster, ikke fordi at ilden i hende var begyndt at tænde sig.

Det blik der lagde sig på hende og tungen der slikkede sig hen over hans læber, fik hende til at lukke øjnene af bare nydelse, han fik da også en klynken fremprovokeret, da han tog hårdt fat omkring hendes blottede bryster. Hans stemme var langt væk, da han forklarede hende at hun ikke var det eneste der havde et vildt dyr begravet i ens indre, som man under normale omstændigheder var nød til at gemme væk. Men når den så kom frem, var det på fuld firspring uden nogen former for hæmninger. Hendes tænder havde selv grebet fat omkring hendes læber, da hun kunne mærke hans tunge glide ned af hendes hals, de spidse negle hun besad havde sunket ned i hans ryg, mens benene var svunget rundt omkring ham, med en styrke, som var hun bange for at hvis hun gav slip, ville han fosvinde og tage den følelse af begær hun ikke havde oplevet længe med sig.

Hun smagte sit eget blod, da hun kyssede ham hårdt igen efter at han havde bidt hende i læben, derefter gik alting stærkt og et let skrig af smerte og nydelse bølgede igennem hendes strube, da den kolde sten væk klaskede imod hendes blottede ryg. Skriget blev erstattet med en let latter, mens hendes øjne igen åbnede sig, for at betragte manden, hvis tunge og læber var i gang med at angribe hendes hals. Hendes fingre gled fra deres tag i ryggen op i hans hår, som hun greb hårdt fat i, mens hun pressede sit underliv tættere imod hans. Hun kunne allerede mærke hvordan hele hendes krop skreg efter ham, skreg efter at mærke ham.

,,Alt for meget tøj..’’ fik hun hæst frem, da hun var endt på hans bord, efter at sikkert både vigtige og mindre vigtige genstande var blevet kastet skånes løst på gulvet. Hun rejste sig med over kroppen fra bordet og greb fat omkring hans nakke med den ene hånd og begyndte igen at arbejde på hans bukser med den anden. Mens at hendes læber fandt hans. Og der gik ikke længe får at hendes fingre havde lukket sig som hele hendes krop var begyndt at hungre efter. Hun begyndte lige så stille at kærtegne hans manddom, trods at hun hungrede og krævede det hele skulle gå hurtigt. Formåede hun alligevel at holde sig tilbage, hendes anden hånd som havde lukket sig om hans nakke, gled langsomt op hans kort hår og pressede ham imod hende, mens hendes kys blev mere heftige.

Its not to pray
Ra's al Ghul

Ra's al Ghul

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 4562 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

KraveKage 07.12.2015 17:25
Dette møde havde gået fra for førelse til alt andet ind forførelse, og Ra vidste ikke om han vil støde på hende igen eller hvad der ville ske, men en ting var sikkert dette møde var det hele vejr og hun forsvandt eller aj.
Ra tænkte stort set ikke over hvad der ville ske når de engang var færdig, men en ting var sikkert han skulle nok få hende til at huske ham, Ra forsatte hvor han slap og da han hørte ordet ,,alt for meget tøj.. gik der ikke længe før hun igen var startede på hans bukser og til hans store overraskelse og nydelse, fik hun fat i hans manddom, og begynde at kærtegne den, en støn af nydelse kom fra Ra men han var slet ikke færdig endnu, for der gik ikke længe før hans bukser var helt af, og til at kunne koncentrer sig så godt som han nu kunne om hendes.

Ra stoppede med at rører ved hende og stod i få sekunder og nød det hun gjord inden, han åbnede øjne igen og kiggede ned på hendes bukser, hendes bukser sad næsten malet på hendes røv så han vidste det vil tag tid at få dem af, men det havde han ikke i sinde at vente på, men først skulle hendes støvler af og der gik ikke mange sekunder før de var kastet væk, Ra fokuserede sig nu om hendes bukser, så Ra tog godt fat i dem og nærmest flåede dem i stykker sådan de var lige til at tag af, og af kom de.

at få hende til at hungre mere efter ham var noget han havde i sinde at gør ved hende, for han vidste udmærket godt hvor meget han hungrede efter hende, han mærkede hvordan hun tog fat om nakken på ham og pressede ham imod hendes læber, og der vil ikke være nogen tvivl om at hun ville kunne mærke på ham at han nød dette.
det hele var endt med de nu begge stod helt nøgen sammen, med hende hen over bordet.

Ra tog fat i hende og hev hende op fra bordet blot for at vende hende med ryggen til ham, hvor efter han tog hårdt fat i hendes hår og trak det tilbage med den ene hånd, sådan hendes hans blev blottet hvor imod den anden hånd greb hårdt fat i blottet bryst.

Ra slikkede hende op af halsen og slap der efter hendes hår hvor efter han, med den fri hånd fik hende bøjede hen over bordet, stadig med ryggen til ham hun skulle bestemt for lov at mærke til ham, hvor efter han meget hårdt lod hans manddom trække op i hende bag fra, samtidig med han stadigvæk havde hårdt fat om hendes bryst.
Avaion

Avaion

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Medanien

Alder / 6204 år

Højde / 182 cm

Sparks 07.12.2015 18:59
Man måtte sige at aftenen havde taget sig en interessant drejning, fra at have haft mislykkede arbejdsforhandlinger, til at miste de mennesker hun havde rejst med, i snevejret som sikkert stadig fortsatte uden for disse kamre. Til at hun havde bevæget sig ind på et område hun bestemt ikke burde have været, til at ligge hen over et bord, med en mand bag sig som ikke længere viste tålmodighed for at tage hende som hans. Trods at Avaion ikke var ny til dette, var det stadig smertefuldt når man blev taget uden nogen form for advarsel, hånden der igen klemte rundt omkring hendes bryster og sikkert ville efterlade nogle store blåmærker når hun vågnede om morgen. Da hendes fine porcelæns hud bestemt ikke var god til at tage imod slag, mærkede hun slet ikke. Det eneste hun mærkede var den brandende smerte af at han havde trukket sig op i hende bagfra og fyldte hende helt op. Hvilket nok også var derfor at han fik et skrig af smerte ud af hende, øjnene klemte i og hun kunne mærke hvordan at de blev en smule fugtige. Men trods smerte, trods at hendes krop reagerede som om at det var for meget, skreg alle hendes tanker omkring hvor godt det var. Der gik hellere ikke længe, før at skrige blevet erstattet af en stønnene. Varmen fra hans krop skyllede hen over hende, mens at det hele eksploderede af følelser hun aldrig havde prøvet at opleve før, som om at der for en gangs skyld var en som der kunne mætte hendes kæmpe ubegæret lyst. Dette var interessant, og hun var igen nysgerrig omkring, om det var fordi at hun ikke kunne bruge sine evner til sit fuldeste omkring ham, som gjorde at hun kunne mærke så meget mere. Dette var slemt, for hvis dette virkelig var sandt, var det nok ikke sidste gang at hun ville vænne tilbage til dette sted. Og hun var normalt ikke en person der gjorde flere gange, med mindre der kom noget ud af det på den anden side. Men disse tanker blev dog skubbet til side, da hendes egne hofter begyndte at følge rytmen af hans, hendes negle der begyndte at borer sig ned bordets overflade og sikkert efterlade mærke af hvor han havde taget hende.

På et tidspunkt var hun sikker på at der ud fra hendes læber, kom en bøn omkring at han skulle tage hende hårde. Men hun var ikke sikker, elskede bare hvert øjeblik hun følte ham presse sig ind i hende, hvordan at hendes indre tog imod ham, som var de gamle elskere. Men efter noget tid kom hendes tanker dog på gled igen, hun kunne ikke bare lade ham tage styringen, ikke sådan uden videre. Hun var stadig en dominerende kvinde og hendes natur var ikke bare at bøje sig frem over og lade enhver overtage hende på den måde han havde gjort. Med en hurtigt og smidig bevægelse, mens hun beholdte ham inden i, fik hun vent sig om, så hun atter havde hendes front imod hans. Hendes ene ben snoede sig rundt omkring hans hofter og trak ham helt ind til sig, da hun satte sig op på bordet igen. Det andet ben, så smidig som hun var, fik kastet sig rundt omkring hans nakke, hvilket gjorde at hun lettere kunne tvinge ham ned imod sig. Hendes øje betragtede ham intenst, mens et smil bredte sig hen over hendes læber.

,,Du gør det ikke nemt..’’ kom der med en tør hæs stemme, som om hun ikke havde drukket vand i flere dage. Hun hejste sin overkrop imod ham og få millimeter fra hans læber, slikkede hun sine egne, inden at hun igen pressede sine læber imod hans.

Its not to pray
Ra's al Ghul

Ra's al Ghul

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 4562 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

KraveKage 07.12.2015 22:57
Ra nød at hun nød det han gjord ved hende, og han tænkte på ingen måde at hun nok ikke var ligeså robust som ham, det eneste han tænkte på var at give hende hendes livs oplevelse, som han blev lidt overrasket over hendes smidighed ide hun uden at han kom ud af hende nærmest havde fronten imod ham igen, ikke at det gjord noget for uden set hvad hun fortog sig var det en nydelse for ham og han var sikker på det gik den samme vej, og selvom hun ikke vil domineres så meget var Ra en mand der stod for at dominere, så ide hun brugte sine ben til at trække ham endnu tættere på sig, kunne han ikke lade være med at stønne, men som sagt var det slet ikke forbi endnu.

Han kunne heller ikke lade være med at smile til hende ide hun smilede til ham og for første gang i noget sagde noget til ham " vi slet ikke færdig" sagde han med hans mørke stemme, han tog hendes ben som hun havde svinget rundt om hoften på ham, og førte det op til hans skulder hvor efter det andet ben følte efter sådan hendes ben var på hver af hans skulder, og derefter pressede han hans krop endnu mere hårdt og tæt på hende, samtidig med hans hænder blev placerede på hendes hofter for at presse hendes krop imod hans, imens han nød hendes fugtige læber imod hans.

Ra tænkte slet ikke over hvilke lyde der ikke måtte komme fra salen de var i, men på den anden side så var det på ingen måde noget han tænkte på, og hvis han gjord var han ligeglad for han var den der bestemte.

efter nogle minutter i den stilling de var i, løftede Ra hende op til sig hvor efter han gik over i hans stol, hvor på han satte sig og placerede hende oven på ham og forsatte samme rytme som over ved bordet.

Ra var så opsat på at nærmest knalde hende alle steder i denne sal, og de var slet ikke færdig RA var en dæmon der kunne holde til det meste for med 4000 år på bagen så, var det ikke første gang, og han var ikke et sekund i tvivl at det heller ikke var hendes første gang.
Avaion

Avaion

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Medanien

Alder / 6204 år

Højde / 182 cm

Sparks 08.12.2015 13:21
Støn og latter flød igennem hendes halsrør, over hans stemme der indikerede at de slet ikke var færdige endnu. Nej det håbede hun da hellere ikke, da de først lige var gået i gang. Men det var mere det at de skulle kæmpe om hvem der dominerede hvem, villigt lod hun sit andet ben glide hen på hans skuldre og priste sig selv lykkelig for, at hun havde en smidighed som tillod hende disse stillinger. Havde også været kedeligt hvis det eneste man kunne gøre, var de normale genkendelige stillinger, som alle på et eller andet tidspunkt da ville blive trætte af. Hun bed ham i læben, da han pressede sig hårdt op i hende, mens hendes støn blev kvalt imod hans læber. Hun kunne mærke hvordan at varmen begyndte at danne sig i hele hendes krop og fik den til at brænde, alle tanker blev skubbet væk, alt der intet havde at gøre med denne situation eksisterede ikke i hendes hoved. Kun følelsen af hans hænder der havde hårdt fat omkring hendes hofter, følelsen af ham der stødte sig ind imod hendes køns vægge. Hun brød kysset for at ligge sig hel hen over bordet og skød sine hofter imod ham, så han havde bedre adgang, hun kunne dog hellere ikke forhindre endnu en nydelses lyd, passere hendes læber, da hun mærkede at han var helt oppe i hende. Nej, denne mand måtte bestemt havde tilfredsstillet flere kvinder i hans liv, end bare hende hen over bordet.

Hendes hoved blev kastet tilbage, mens hun greb fat omkring bordkanten, hun nød hvert stød, hvert ryk der kom i hele hendes krop. Som fik det til at summe behageligt i kroppen, hun fik dog ikke lov til at nyde stillingen længe, for at han viste tegn til at flytte hende et nyt sted. Hurtigt fik hun slynget sine ben rundt omkring hans hofter, da de satte sig på stolen, kom der igen en let latter, hæs forførende. Hendes ene hånd greb fat omkring stolen, mens den anden lagde sig på hans brystkasse. Nu skulle hun vise ham hvad hun kunne, der gik hellere ikke længe før at hendes hofter begyndte med en rullende bevægelse, at presse hans lem dybt ind i hende. Hendes hoved var svunget let tilbage, så han havde frit udsyn til hendes marmor hvide hud, hvor nogle få svedperler langsomt gled ned af kravebenet, ned af kurven på hendes bryster. Der sammen med rytmen hoppede op og ned som hun fortsatte et heftigt tempo, med at ride ham.

Hendes fingre fandt hans brandmærke, hvor hun lige så stille lod fingre neglene glide hen over, mens blikket brændte sig fast i hans ansigt. Hun skulle nyde hvert enkelt træk han lavede, hvordan han reagerede på det hun lavede. Om han nød det, det var nok en af de ting som tændte hende allermest, var hvordan hun kunne se folk vride sig under hende, af begær og lyst og vide at det var hende er tilegnet dem denne følelse. Efter noget tid, lod hun hænderne glide væk fra stolens ryg og hans brystkasse og greb i stedet fat i stolens håndlen, hvor efter hun tvang sin ryg tilbage, så hun næsten lå på hans ben, mens at hendes hofter stadig fortsætte med deres rullende bevægelse. Hele hendes mave var spændt ud og man ville nu se de mave muskler som den ellers slanke kvinde ikke så ud til at have. Med det sorte hår som dansede de lukkede øjne og knoerne på hendes hænder der var ved at blive hvide, kunne hun mærke hun havde ikke længe igen før at hendes første nydelse ville rulle igennem kroppen. En følelse hun endnu ikke havde haft muligheden for at opleve.

Its not to pray
Ra's al Ghul

Ra's al Ghul

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 4562 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

KraveKage 08.12.2015 21:59
Ra vidste hvad han gjorde og så på hendes nu mere blottet krop, han lagde mærke til nogle svedperler som havde fundet vej til hendes krop, men på den anden side så var det også varmt i denne sal de var i, men det var nok ikke det meste af grunden til hun havde det varmt. Da hun begynde at ride ham, havde han regnede med at hun bare var som alle andre,men til hans helt store overraskelse var hun, et monster til at ride og det fik nogle heftige støn frem i ham, som han på ingen måde kunne skjule fra hende for hun skulle vide han virkelig nød dette med hende.

Ide hun flyttede hendes finger hen over brandmærket kiggede han blot fast på hende med et smil på læben, han lagde mærke til hvordan hun skiftede position på stolen, og den følelse der kom ved det var fantastisk for ham, aldrig havde han været sammen med en som hende som var så vild efter at få og få, det var som om han bare kunne blive ved med hende i 1000 år endnu.
Ide hun lænede sig nærmest bag over, og stadig havde den samme bevægelse i hendes hofter, fik blot Ra til at blive ved med at støde op i hende, med samme rytme som hendes hans ene hånd tog igen hårdt fat om hendes bryster, imens den anden var ved hendes hofte hvor han blev ved med at hive hende imod ham groft.

Ra rev hende hårdt op efter noget tid, sådan hun sad ved ham stadig var han op i hende og stadig var han i bevægelse, Ra fik på grund af hendes smidighed vendt hende om sådan hun sad med ryggen til men stadig sad på ham, for Ra vidste at for at give en kvinde den ultimative nydelse så var denne position en af de positioner som hjalp rigtig meget, så han begynde meget heftigt at støde op i hende, samtidig med hans ene hånd var hen over hendes hals og den anden på hendes bryster, Ra var helt vild med hendes krop aldrig havde han set sådan en lækker formet krop der bare skreg til ham sådan som hendes gjorde.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lorgath , Krystal , Mee
Lige nu: 3 | I dag: 13