Kravenoh's Strandhytte

Kravenoh

Kravenoh

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 05.01.2014 22:13
Kravenoh dukkede på i hans hytte tæt ved vandet på stranden, den lå godt gemt fra det hele, fordi han gerne bare vil være selv og ikke vil forstyrres af nogen, han satte Damia ned på hans seng. " vent der jeg henter lige noget tørt tøj til dig " Kravenoh gik ind i et rum hvor der hang alt mulig tøj, ikke noget han brugte men mest af alt bare tøj.
han tog en hvid kjole frem og gik ind til damia og kastede den på sengen ved siden af hende " håber du kan passe den ".
han gik over til en slags form for maniking dukke, hvor han stod og begynde at løsne op for hans rustning, han tog rustningen af og hang den på den, derefter tog han benskinner og arm skinner af. hans bare overkrop var helt fugtig efter vandet, han stillede sig med ryggen til hende for at han ikke skulle se når hun skiftet

hun var den første der nogensinde havde været hjemme ved ham " jeg skal nok lade være med at kigge " han smilte lidt ved tanken om at han havde taget hende med hjem.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 05.01.2014 22:45
Hun åbner stille øjnene, nysgerrigt ser hun sig omkring. Hun gør sig den observation, at de måtte være hjemme hos Kravenoh. Ubehaget fra sidst hun forsvandt med ham vender tilbage, og hun må tage sig til hovedet. Det er som om hele stedet gynger.

Da Kravenoh vender tilbage, og smider den hvide kjole ned ved siden af hende, tager hun den nænsomt i hendes hænder, og stryger fingerspidserne over det bløde, fine stof. Hun orker ikke at gøre indsigelser, for hun er gennemblødt og kold. Kjolen hun har på er våd og klæbrig omkring hendes krop og frakken vejer tungt på hendes skuldre. Damia smider frakken og rejser sig op med ryggen til Kravenoh. Trods omstændighederne, føler hun sig ikke genert, som hun ville havde gjort tidligere. Selv de stjålne blikke hun sender Kravenoh som han klæder sig af, går hende ikke på, men i stedet breder der et smil på hendes læber. Damia skubber stropperne ned ad skuldrene, så kjolen glider ned ad hendes krop og ned på gulvet.
Varmen fra rummet kærtegner hendes hud, og jager kulden bort. Det grønne hår hænger ned over hendes skuldre, og indrammer hendes lyse ansigt. Hun tager den nye kjole på, som glider ned over hendes nøgne krop. Det føles rart at have noget nyt på.

Hun sætter sig ned på sengen igen og betragter Kravenoh, "Så det er her du gemmer dig? ... Du ved, det er næsten lige før jeg begynder at tro på dig Kravenoh. Jeg sidder i dit skjulested, på din seng, i dit tøj, med dit mærke. Hvilken del af mig tilhører ikke dig?" Hun ser afventende og udfordrende på ham.

- Avatar og profil billede lavet af mig
Kravenoh

Kravenoh

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 06.01.2014 19:04
Kravenoh kunne sagtens have kiggede på hende da hun glæde om, men vil han ikke gøre han havde også lidt travlt med sin rustning, da han havde fået det hele af og var på vej ud for at hende et stof som han brugte til håndklæde, hørte han at hun snakkede til ham, han gik ind til hende hvor han stod i bare overkrop og tørede sit hår, blikket af hende i den kjole, fik ham til at tabe håndklædet han stod og kiggede på hende i få sekunder inden han igen kom til sig selv.

Kravenoh smilede blot af hendes sætning, han gik hen til en kommode han havde hvor han gemte sine knive i " jamen kan godt se hvad du mener men den ting der ikke tilhører mig " sagde han med en kort pause "dit hjerte." han vente sig om og stod med ryggen op af hans kommode, imens han blik var på hende. " du er godt klar over at du er den første nogensinde der har været her ikke "[/color smilede han til hende.

Kravenoh vidste ikke hvorfor han vidste dette sted til hende, men nu når det skulle vises til nogen så gjorde det ikke noget at det blev hende, om hun i sidste ende vil tag røven på ham, vil ikke gøre noget.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 07.01.2014 14:32
Trods de blikke han sendte hende, skulle man ikke tro, at de rørte hende. Hun sad og så næsten upåvirket ud af hans åbenlyse forundring, hvor hun tidligere ville havde rødmet og undveget hans blik. På trods af facaden, kunne Damia mærke hendes hjerte galopere af sted, og hendes bryst hævede og sænkede sig tungt i takt med at hendes øjne gled nysgerrigt ned over hans krop.

Kravenohs ord overrasker meget. Mærkeligt overhovedet at tænke på, at de ord kunne slippe fra hans læber, når man tænker på hvilken person han udgav sig for at være. Eller er. Damia åbner munden, men ordene er tabt for hende. Hun rejser sig op, går hen og samler håndklædet op hans for blot få øjeblikke havde tabt. Hun rækker ham den tøvende og smiler, "Skal du ikke være ked af, at du ikke ejer. Det er ikke meget værd... Har det ikke været i lang tid", hendes fingre strejfer hans hånd i et kort sekund før hun vender ryggen til ham og går over mod et vindue. Hun betragter udsigten, men genkender det ikke. Hun undrer sig over, om han overhovedet havde tænkt på, at hun kunne finde tilbage til hans gemmested, hvis hun ville.

Damia griner henkastet ved hans sidste bemærkning, men bliver ved med at se ud af vinduet, "Nej, var jeg ikke klar over... Troede ærligt talt at du havde et helt harem".

Kravenoh

Kravenoh

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 07.01.2014 20:09
Kravenoh havde hverken tænkt over at hun bare kunne finde her hen igen eller sladre om hans sted, men det gjord ham intet så fandt han bare et nyt sted.
da han så hun stillede sig hen til vinduet, gik han hen til hende han stillede sig bag ved hende. han tog armene om hende og holde hende ind til sig.
" om dit hjerte er meget værd eller aj, så er det jo det eneste jeg mangler, hvad skal det til for at få det så? ".

Hans varme arme og krop udsende en masse varme til hende, hans arme var var placeret på hendes hofter, hans højre hånd på hendes venstre hofte og omvendt den anden vej. " jeg ved ikke hvad der lige forgår op i hovedet på dig eller på mig selv, men tro det eller lad være har virkelig savnet dig. "
Kravenoh vidste med sig selv det var rigtigt. skulle denne pige virkelig påvirker ham så meget som hun gjorde, var det virkelig muligt.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 07.01.2014 20:40
Da han omfavner hende, bliver hun som smør i hans arme. Tankerne kører i hovedet på hende, hun kan ikke huske den sidste gang hun havde været så tæt på en person. Det ville være bedragerisk at sige, at hun ikke havde savnet følelsen at mærke en anden på den måde, som hun mærker nu. Tætheden og trygheden. At vide man ikke behøver bevæge sig rundt på spidserne og forvente det værste om alle. Selvom hun mange gange havde fået bekræftet, at det er bedst at forvente det værste, for det meste af tiden, nu om dage, er det hvad folk er.

Damia lukker øjnene og bider sig ængstelig i læben, da han siger han har savnet hende. "Hvorfor? Jeg er jo bare et menneske?,, hun vender sig om og betragter ham med milde øjne, stadig i hans favn og med hænderne placeret på hans nøgne brystkasse. Under hendes hænder kan hun mærke hans hjerte banke, men ikke lige så hårdt og stærkt som hendes banker. Det var parat til at trænger ud af brystet på hende.
"Jeg ved ikke om jeg nogensinde kan komme til at stole på dig. Fordi du er som du er, lige meget hvor meget jeg måske...," Damia tøver, "holder af dig. Men indtil videre kan du kysse mig, og så må tiden vise om jeg ikke bliver fristet til at forråde dig"

Kravenoh

Kravenoh

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 07.01.2014 20:54
Kravenoh vidste godt det hele var mærkeligt selv i hans øjne var det, et menneske han havde aldrig troet i hans vildeste fantasi at et menneske skulle have mulighed for at ændre ham. han holde om hende da hun vende sig imod ham med hænder på ham. han så hende direkte i øjne ja jeg ved du er et menneske men du er bare unik " han kørte hans hånd igennem hendes hår, inden han kyssede hende blidt på munden.

det sidste hun sagde gjord at han stoppede kysset og så på hende " har sagt hvis du vil gøre mig ondt forråde mig eller noget så kan du ligeså godt gør det nu " han fik en kniv frem i hans hånd placerede den i hendes, og tog hendes hånd med kniven op til hans strube, og pressede hendes hånd. " så bare gør det nu, jeg vil ikke vente på det sker ". han var fast besluttet på at hvis hun vil, så var han klar til det.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 07.01.2014 21:08
Damia modstrider, og forsøger at trække hånden til sig, men hans hånd holder stramt om hendes, og kniven presser mod hans strube. "Stop!,, hvisker hun bedende og gulvet under dem begynder at ryste. Brædderne af træ bugter sig levende, som var de bølger der slog hårdt mod strandbredden. Fra sprækkerne skyder små strandplante rødder op og kravler langs med gulvet, som små slanger. Da de når Kravenohs ben forsætter de med at bevæge sig op, ved at sno sig om ham. De stopper først da de har snoet sig om hans arm og strammer i et nu til i et kvælertag.

"Jeg kan ikke... Du vinder... Jeg er bange for jeg holder af dig, okay? Vil du ikke nok lade være med at tvinge mig"

Kravenoh

Kravenoh

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 07.01.2014 21:20
Kravenoh som stod med kniven for struben, blev overrasket da det hele begyndt at bevæge sig i huset, han så på hende og smilte men smilet forsvandt da han kunne mærke noget bevæge sig op af ham. " jo men kan ikkkke fååååå luft " sagde han og slap kniven så den falde til jorden.
han kunne mærke hvordan hans luft begynde at slippe op.

han havde ikke i noget sekund tænkt at han kunne hjælpe sig selv ved at skære grenen op, men nu lå kniven på gulvet, han kunne ikke brænde den med ild, fordi han var bange for der vil gå ild i det hele. han så på hende så godt han nu kunne, hvis han skulle dø af dette skulle hun være det sidste han så " bare nu må du gerne sli" noget han at sige inden han lukkede øjne for et kort sekund.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 07.01.2014 21:48
Damia træder et skridt tilbage, overrasket over hele scenariet. "Undskyld,, gisper hun. I det han lukker øjnene løsnes grebet om ham, og rødderne falder tungt til gulvet, før de kravler tilbage under brædderne. Hun havde ikke lagt mærke til hvor stramt grebet om Kravenoh havde været. Det var som om, at i et kort øjeblik, havde hun mistet alt kontrol og givet efter for de voldsomme følelser. Hendes sindstilstand blev derved afspejlet og omdannet til det aggressive angreb fra rødderne.

"Undskyld... det var ikke meningen... jeg vidste ikke..." forsøger hun panisk at forklarer, måske med en lille frygt for, at han ville miste besindelsen, som så mange andre gange og straffe hende. Hun kunne ikke undskylde for denne tanke, på trods af, at hun var overbevist om, at han nok ikke ville skade hende.
Damia går hen til Kravenoh og kærtegner ham ned ad hans kind og stryger sine fingre igennem hans halvvåde hår. Hun fanger hans blik og siger stille, "Jeg vil ikke gøre dig fortræd...," Med den anden hånd stryger hun nænsomt med fingerspidserne hen over arret på hendes hals med K'et og siger, "Det værste og det bedste ved det her, er at jeg ikke kan slippe af med tankerne om dig. Jeg tror jeg holder af dig Kravenoh"

Kravenoh

Kravenoh

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 07.01.2014 22:10
Da grebet var sluppet åbner han øjne hvor efter han ser hende i øjne da hun snakker til ham " det er okay du skylder også et par gange " siger han smilne inden han mærkede hendes berøring på hans kind. han så på hende hans blik var fast i hendes. han lyttede til hvert ord hun sagde, det gjorde ham glad.

Kravenoh rettede sig op og så hende i øjne igen " og jeg ved jeg holder af dig og jeg vil aldrig lade nogen skade dig " sagde han og kærtegnede hendes kind inden han kyssede hende intenst på munden, hvor efter han placerede hans hænder på hendes røv, og et lille løft også var hun løftede på af hans hænder.
han bar hende over til en af væggene hvor han støde hende op af den imens han stadigvæk kyssede hende.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 07.01.2014 22:30
Da hun mærker den kolde væg mod hendes hud gisper hun. Hun griber om hans nakke med den ene hånd for at trække ham nærmere, samtidig med at hun presser sig tæt på ham ved at ligge benene om livet på ham. Kysset bliver gengældt lidenskabeligt. Pludselig griber hun hårdt fat i hans hår og trækker hans hoved fra hendes ansigt, lige nok til at hendes læber stadig kan strejfe hans, og han kan mærke hendes dybe åndedrag.

"Lover du?" siger hun og forsøger at lyde bestemt, men hendes tanker kan ikke samle sig om det, "Lover du at beskytte mig?". Hendes greb løsnes om hans hår og glider nysgerrigt ned ad hans hals, som hun nu i stedet griber fat i og borer neglene ind i hans hud, "Jeg vil ikke have du forsvinder igen... mærket vil bare hjemsøge mig". Damia skubber ham tættere på sig og planter kys ned ad hans hals.

Kravenoh

Kravenoh

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 08.01.2014 19:11
Kravenoh nyder hende virkelig til fulde perfektion, ide hun tager fat i hans hår og hiver i det sådan kysset kort slippes og hvorpå hun siger han skal love det.
han ser på hende og smiler ikke et drilsk smil mere et smil fordi hun tog fat í hans hår. " jeg lover dig at jeg vil beskytte dig " sagde han bestemt.

Han nåede blot kun lige at smile da hun havde slippet hans hår. inden han mærkede hendes negle i hans hals, et lille pust kom fra ham hvor efter han smilte til hende i ren overraskelse. han lyttede intenst til hvad hun sagde til ham.
hans øjne var dybt begravede i hendes, men da hun endnu engang stoppede og trak ham til sig for at kysse han hals kunne han, næsten ikke lade være med at få nok af hende. han viskede blidt " jeg vil aldrig forsvinde igen, jeg vil ikke forlade dig " sagde han viskende, han rettede sig op hvor efter han løftede hende over i sengen, hvor han blid lagde hende ned i sengen, hvor efter han kyssede hende intenst igen, han hænder var placere ved hver side af hende. hans ene hånd tog han op til hendes kjole strub, hvor han stille tog den ned[/center]
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 08.01.2014 20:16
Damia smiler triumferende, som havde hun lige vundet et længe ventet slag.
"Godt" får hun endelig svaret, da ordet finder hende, og hun bliver båret hen og ligge på sengen. Hun gengælder grådigt kysset og lader hænderne stryge ned langs hans ryg. Da han skubber stroppen til kjolen ned, afbryder hun kysset og smiler drilsk til ham, og placerer sin hånd på hans brystkasse for at skubbe ham væk. Hun træder ud på gulvet og trækker stropperne til siden, så kjolen glider ned ad hende og ned på gulvet. Ugeneret og upåvirket af, hvor blottet hun er ligger hun sig op i sengen igen til ham og holder armene om hans nakke.

Kravenoh

Kravenoh

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 08.01.2014 21:01
Kravenoh var helt vild med Damia hvis dette var et spil fra hende side så spillede hun det til et 12 tal, men det vil være det værd for ham, en kniv i ryggen vil ikke rører ham lige nu, det eneste han tænkte på nu var hende og at hun skulle føle sig tryk ved ham. ide hun skubbede ham lidt væk og slap kyssede fik ham til at sætte sig op og kigge efter hende. men da hun så tog kjolen af og var helt bar, fik ham til at synke engang, var han virkelig vågen eller er det her blot en drøm.
han løfter hende op på sig sådan han sidder op med hende foran sig kærtegnende hans nakke, hans hænder kærtegner hendes ryg imens han kyssede hende på munden.

Kravenoh vidste snart ikke hvad han skulle sige eller gør med hende, lige nu var dette øjeblik bare noget han kun tør drømme om " du for følser frem i mig som jeg troede ikke fandes " sagde han overraskende og forsatte.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 09.01.2014 17:57
Damia spinder ved hans kærtegn og hun kan mærke nakkehårene rejse sig, og det løber hende behageligt ned ad ryggen. Hun trykker sig endnu tættere på ham og gengælder begærligt hans kys. Ind imellem kyssene hvisker hun drillende til ham, "Behagelige...," Damia stopper og ser på ham med et sultent blik, imens hun lader en pegefinger glide fra hans hals, nedover hans veltrænet overkrop og ned til hans buksekant, "...Følelser?,, Ved den sidste sætning smiler hun lumsk.

"Så har jeg alligevel formået at tæmme dig,, siger hun og virker stolt, samtidig med at hun er helt væk i hans kærtegn.

Kravenoh

Kravenoh

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 16.01.2014 21:44
Hvert et ord der kom fra hende tykkede han på, alt hun sagde betød noget for ham men han kunne dog ikke lade være med at smile lidt, han mærkede hende finger glide ned af hans krop, han nød det virkelig.
" ja ja følser " smilede han.
han vidste at hun nu havde noget på ham, men han var ligeglad for han vidste han hun sikkert nød at drille ham med det, og han vil kun gøre hende glad.

det sidste hun sagde fik ham til at grine " tæmme mig.........hmm nej tror ikke, det er umuligt " sagde han og blinkede til hende. han kørte hans hånd ned af hende hals og ned over hende bryst, han kørte længere ned over navlen og vidre ned til hendes lår, hvor han tog fat i hende, og hev hende op på ham sådan han sad op med hende oppe på ham, han kærtegnede hendes nøgne ryg imens han kyssede hende intenst.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 17.01.2014 20:34
"Kravenoh har følelser for Damia,, driller hun ham, men hendes forførende blik ligger ikke skjul på, at tanken behager hende. Det var næsten før, at hun dristes til at tænke ham som at tilhøre hende, men hun tager sig hurtig i det og kaster tanken bort. Hun er overbevist om, at han aldrig ville blive hendes, og det var måske bedst sådan. Uanset hvad, ville han stadig være Kravenoh, og underlagt sig sine egne regler. Det eneste hun kan bede om er hans beskyttelse, som han havde lovet hende.

Hun mærker hvordan hans berøring løsner hendes muskler og hvordan varmen fra hans hænder breder sig i hendes krop. Hun lukker øjnene, hypnotiseret af hans kærtegn, og sukker da hans hånd glider udforskende ned over hendes krop. I det han løfter hende op og sidde på ham, gisper hun overrasket over den hurtige bevægelse, og føler sig tvunget bort fra den berusende nydelse af hans kærtegn. Den midlertidige utilfredshed bliver skyllet bort ved hans kys, og igen mærker hun spændingen i kroppen. Hun gengælder grådigt hans kys og løsner hans bukser (?). Hun glider ned fra ham og sætter sig i sengen, mens hun trækker dynen over sig, stadig med hendes ryg blottet. Damia ser afventende hen på Kravenoh, med hovedet lidt på skrå og et lille smil.

Kravenoh

Kravenoh

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 22.02.2014 18:05
Kravenoh lod sig rive med ved hendes selvskab og da hun lagde sig under dynen hoppede han med og lagde sig under den, og lagde sig tæt indtil hende og kærtegnede hendes ryg, hans bukser havde han taget af.
han lå længe og kiggede hende dybt i øjne, skulle denne skønhed virkelig tæmme kravenoh, de tanker havde dykket op og forsvunden igen i løbet af aften.
Efter lidt tid begravet i hendes øjne, falde kravenoh i søvn

//out :)
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 22.02.2014 18:25
Damia ligger og kærtegner hans kind ligeså fængslet af hans blik, som han var i hendes. Da han falder i søvn i hendes arme betragter hun ham ømt, med et glimt af nervøsitet. Hun er plaget af hendes egne forvirrede følelser og ikke mindst hans planer mod Samson. Hvis det skulle gå hen og blive opdaget, hvad ville der så ske med ham? Damia havde virkelig forsøgt at modsætte sig de honningsøde ord, som Kravenoh blev ved at øse ud over hende, men det havde alligevel påvirket hende. Specielt nu, som han ligger i hendes arme.

Hun trykker sig tættere ind til ham og planter et blidt kys på den sovende Kravenohs læber. Bagefter hvisker hun lavmælt i hans øre, uvidende om, om han ville kunne høre det eller sov tungt, "Du kan stole på mig Kravenoh... Så længe du ikke gør noget dumt, så stol på mig... Min kære,,

Damia ligger længe og tænker. Og inden det bliver morgen, kryber hun ud af hans greb. Hun går hen til skabet, hvor han havde hevet den hvide kjole frem og finder en blå satinkjole. Jeg stjæler den ikke, låner den bare... Hun i klæder sig den og ligger forsigtigt den hvide kjole ved fodenden af sengen, sammen med hendes ny tørre klæder. Damia lister hen til døren og åbner den ubesværet, og byder den kommende morgen velkommen. Inden hun lukker døren kaster hun et blik over på den sovende Kravenoh og smiler.

//out

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Tatti, Echo, Lux
Lige nu: 4 | I dag: 12