Charmanders charmende, chillende characterplottering

Charizard

Charizard

Den lille Charizard

3011
karakterer

Charizard 11.04.2022 21:35

Læs profilen her.

Pompeia Komara ✨ Sand Neutral ✨ Adelig 

Kort fra dukkeføreren 
Pompeia, eller kaldet Pompy af Jontar, er en kvinde i midt tyverne. Trods rødder dybt i det sydlandske krystalland, er hun vokset op i midtlandet, i hovedstaden Dianthos. Dette er dog ikke været lige med at være opvokset op med jævnaldrende, Pompeias vennekreds har udelukkende været baseret på hendes søskende.
Hun er dannet, pli og kender sin plads. Jontar har dog en medvirkende indflydelse på at få dette delvist opløst, i det han søgte en ligeværdig, frem for en undersåt. 

Status hidtil er hendes trolovelse til arvefølgende af Kazimi, Jontar. 

En af visionerne for Pompeia
Det er et lille ønske og mål, for mig, at fokusere mere på Pompeias evner som ikke er af meget. Der er meget at kunne arbejde med (fra min side af). Men det ville dog være fedt at have en at spille det med - én i åndefaget eller bare som ved hvordan man oplære individer i sådan et felt.  

Evne 1: fra starten af: kunne hun blot se ånder som har haft en tragisk død forårsaget af andre (1. og 2. led), dog skal hun have et godt kendskab til disse personer før hun kan se ånden. Men som det er nu, kan hun se stort set alle ånder (inde for et hvis omkreds), med stor koncentration deaktivere evnen.
Det ønsket mål, er at hun kan aktivere sin egne, så hun kan se for bestemte personer uden kendskab til disse. Se og høre ånden. 

Evne 2: fra starten af: kan implementere selv samme ånd ind i individet som forårsaget døden (1. led) - dog kun i deres underbevidsthed i form af drømme format. Dette er en mentalt krævende evne, og når hun benytter sig af evnen, kan dette ses på hende i form af lysende øjne og håret begynder af svæve (som chakraen pulsere i koncentrationen)
Det ønsket mål, er at hun kan gøre det mere "naturligt", men at det stadigvæk vil kræve en stor koncentration og har sine begrænsninger. Men selvom det "blot" er i underbevistheden, ville dette også kunne (alt efter hvor aggressivt hun gør det), føle det kropsligt, som ånden klæber sig til dem udefra.

Men hvad søger jeg så ellers?
En tjeneste pige som er nyligt fundet til Pompeia (har du allerede en karakter som mangler et job som tjeneste pige, så lad os da slå hovederne sammen!).

Generelle bekendskaber, godt på ondt - alle er vel ikke fan af Kazimi-slægten, hvorfor så ikke gribe chancen og forsøge at manipulere de udefrakommende der er nær på slægten. 

Et minus er vel, at Pompeia evigt og altid er at finde i syden, der hvor de ikke kende til sne eller koldt vejr.

Men med det sagt: jeg søger generelt nogle at lege med. :) 

TheEvilQueen

863
karakterer

TheEvilQueen 15.04.2022 19:56
Hvis du kan bruge en shaman/necromancer til noget, så stiller jeg gerne min nyeste karakter til rådighed! Hun hedder Lhamo Gevana, og er det man kalder en shaman. Hvilket er en slags afart af åndemanere, som kan knytte ånder til genstande og bruge dem som 'spirit allies', og derved bruge dem til at kæmpe med. Gevana, som hun kaldes, har trænet til at blive shaman siden hun var knap 10 år gammel, og har derved 15 års erfaring med emnet.

Hendes 'spirit ally' er en elver, som altid optræder i ulveskikkelse, ved navn Taranahurn. Der står mere om åndens historie og selve karakteren på hendes profil :)

Send mig endelig en PM, hvis det kunne være noget!

Link til hendes profil
Charizard

Charizard

Den lille Charizard

3011
karakterer

Charizard 14.11.2022 21:56
^ har opdateret denne kanal en lille smule (starttråden)

Der står ikke meget, men håber alligevel at nogle måske har en interesse i at lege lidt med mig. :)
Raider

Raider

Evigt manglende hjerneceller

666
karakterer

Raider 15.11.2022 17:45
Umildbart har jeg ingen karakter til evne relevante plot, men jeg smider da gerne min vampyr afsted til alle andre slags relationer. Det gode ved Neculai er at han altid rejser rundt i landet, indenfor ny tid er han vendt tilbage til tusmørkedalen. Men før at han vendt tilbage til dalen, kunne han godt have besøgt syden. 

Jeg har ikke en stærk ide til en relation, men det kan vi jo skrive samme om. 

Smide mig gerne et PM, hvis det er :) 
1 1

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Helli
Lige nu: 1 | I dag: 10