Mitro

Mitro

kriger for hyre

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 36 år

Højde / 185 cm

VOLDSOMwalker 11.06.2021 20:37
Mitro kom gåenden gennem hovedgaden i den store flotte by Dianthos. Han havde sit sværd på ryggen og hans almindelige hverdagsarmor på. 

Han prøvede at finde et sted at sltte sig. En kro eller noget hvor han forhåbentlig kunne få en kunde ind som ville hyre ham. Han havde slemt brug for penge og ville gøre næsten alle former for job lige for tiden.

Han fandt en lille kro efter en 10 minutters gå tid. Han gik ind, betalte for et glas øl og satte sig til rette i hjørnet af kroen og ventede.
Kelpie

Kelpie

Listetyv, tidligere medlem af Alfernes Modstandsbevægelse

Kaotisk Dum

Race / Alf

Lokation / Dianthos

Alder / 69 år

Højde / 21 cm

Krystal 13.06.2021 21:59
Kelpie var begyndt at holde af at hænge omkring byens kroer. Særligt fordi man kunne få sig et kæmpe måltid til ingen penge, når man var hendes størrelse, og folk der gik på kro var ofte lidt mere farverige og spændende end byens adelige, som hun stadig gik og pønsede imod.

Hun sad i vindueskarmen med en lille skål stuvning, der var som en hel gryde i hendes arme, og øjnene flakkede kortvarigt mod døren, der endnu engang gik op og et ordentligt brød af en mand kom ind. Et lille, lusket smil begyndte at brede sig over hendes læber, som han tog plads ved et bord ganske nær vinduet, hvor hun sad. Hvad man kunne bruge sådan et muskelbundt til af ballade i byen, satte fantasien kun grænser for!

De fine, sommerfugleagtige vinger flaskede kortvarigt og fik hende til at lande på mandens bord, hvor hun placeret sig med benene over kors - stadig bærende på sit store måltid. Lyseblå øjne stirrede ind i mandens henover skålen, mens hun smiskede: "Sådan en stor stærk mand, skal da ikke nyde sin øl alene! Hvad er dit navn?" 
Menneskemænd kunne godt lide at blive komplimenteret, havde hun hørt. Selv om hun ikke var helt så sikker på, om det ville falde i god jord, når det kom fra en lille, pønsende alf..
Mitro

Mitro

kriger for hyre

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 36 år

Højde / 185 cm

VOLDSOMwalker 14.06.2021 08:50
Mitro kiggede ned på bordet og så den lille skikkelse med det store måltid, han synes det var imponerende at hun kunne bære på det, men man skal aldrig dømme en bog ud fra dens cover tænkte han, hun kunne nok meget mere med magi eller rå kraft som han ikke vidste til.

"hehe tak, man kan vel altid bruge lidt selskab, navnet er Mitro Kroll Farlorm, men folk kalder mig enten Kroll eller bare Mitro" han tog en slurk af sin øl.

"hvad må man så kalde dig?"

han så på hendes mad og tænkte han nok burde have bestil et eller andet at spise sammen med sin øl, men samtidig ville han bare gerne i gang med et arbejde så han havde ikke tænkte at det ville være nødvendigt med mad.
Kelpie

Kelpie

Kaotisk Dum

Race / Alf

Lokation / Dianthos

Alder / 69 år

Højde / 21 cm

Krystal 21.06.2021 16:24
Kelpies luskede smil blev bredere, som manden så ud til at tage godt imod hendes selskab. Han var en af de mennesker, der tilsyneladende ikke havde noget imod alfer - og det satte hun pris på! Alt for ofte så de ned på hendes slags.

"Så vil jeg kalde dig Mitro." Svarede hun. "Mit navn er Kelpie. Hvad bringer dig her til Dianthos? Arbejde måske?"

Han lignede én af de typiske menneskemænd, der søgte mod byerne i håb om at finde noget at bruge deres krafter på. Kelpie selv var lille og svagelig, og hun kunne bestemt godt se fordelene i at have en stor og stærk person på sin side.
Mitro

Mitro

kriger for hyre

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 36 år

Højde / 185 cm

VOLDSOMwalker 21.06.2021 16:58
Mitro tog en slurk af hans øl før han svarede "jo Kelpie jeg er her for arbejde. Gør de fleste jobs, for den rigtige pris selvfølgelig" 

Han tog endnu en slurk "hvad med dig kelpie, hvad bringer dig til byen, eller bor du her måske?"

Han så hun smilte så han smilte tilbage. Han havde aldrig prøvet at blive hyret af en alf før. Men hvis det betød penge i hans lomme og en tilfreds kunde var han ligeglad med racen, kønnet og alder.
Kelpie

Kelpie

Kaotisk Dum

Race / Alf

Lokation / Dianthos

Alder / 69 år

Højde / 21 cm

Krystal 10.07.2021 08:53
"Naturligvis .. og har du fundet noget arbejde ind til videre?" Smilede hun i retning af Mitro. Indholdet i skålen forsvandt med foruroligende hast for en person af hende størrelse, inden hun skubbede den fra sig med begge hænder og klappede sig på sin lille mave.

Hun slikkede sig om læberne, inden hun igen kiggede lidt op og ned af mennesket for at besvare hans spørgsmål.

"Nyligt vendt tilbage til byen for at bo her. Forstår du, den gang jeg voksede op, havde mit folk ikke nogen rettigheder her i byen.." Ansigtet blev lagt i triste folder. Mitro var sikkert for ung til reelt at huske, at den slags var sket, så hun måtte hellere minde ham om, hvordan hans race havde pint og plaget hendes slags! "Jeg selv blev bortført fra min familie og holdt i bur!" Tilføjede hun. Det var den rene sandhed, men hun spillede også klart kortet for at få medlidenhed.
Mitro

Mitro

kriger for hyre

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 36 år

Højde / 185 cm

VOLDSOMwalker 11.07.2021 20:53
"desværre ikke endnu. men håber der snart kommer noget op, for er lidt lav på penge må jeg nok indrømme" han så som hun nærmest inhalerede maden og slog sig på maven, han kunne ikke lade være med at smile lidt af synet.

"okay ja, men hvorfor så vende tilbage til en by med det ry hvis man må spørge?"

han følte medlidenhed for hende, det kan ikke have været sjovt at være blevet taget fra familien og blive holdt fanget i et bur på den måde. "det er jeg godt nok ked af at høre at det skete for dig"
Kelpie

Kelpie

Kaotisk Dum

Race / Alf

Lokation / Dianthos

Alder / 69 år

Højde / 21 cm

Krystal 03.09.2021 18:32
"Åh, men der må da være meget at finde i byen for en mand som dig." Udbrød hun, kiggede sigende op og ned af hans kropsbygning. Han var jo stor og muskuløs - det kunne man altid bruge til noget. Kelpie kunne i hvert fald finde på et ting eller to, men det ville nok ikke være helt så lovligt. '

"Jeg kan ikke bare passe mig selv. Mit folk har brug for mig!" Udbrød Kelpie stolt med en selvopofrende mine. Hun havde godt nok ikke mødt så mange alfer i byen endnu, men det var jo fordi, de ikke blev behandlet ordentligt. "Jeg må gøre byen til et bedre sted for min slags .. " Hun lænede sig en smule frem for at se ham direkte ind i øjenene. "Vil du hjælpe?"
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lorgath , Krystal , Mee
Lige nu: 3 | I dag: 13