Dain kendte det alt for godt, han kunne nikke bekræftende til Marius's ord for han havde det på samme måde. Selvom han bare ønskede at snakke mere med hans far, og se ham så var det også tit han bare blev nød til at opgive det lidt. For den kære fyrste havde gang i alt for mange ting, han kunne umuligt bekymre sig om hans mange børn.
"Det er typisk når fædre bruger meget tid på andet end os"sagde han pludselig meget utilfreds som han kiggede rundt på omgivelserne. Glemte et øjeblik hans æble i hånden, han havde slet ikke spist det færdigt. Han tog nogle bider af det, før han fandt en skraldespand som han kastede det i. Dain lyttede til det Marius fortalte og han drejede lidt rundt så han stod med fronten til ham, og lagde en hånd ovenpå hans skulder"Godt jeg ikke har oplevet det endnu, jeg kan forstille mig det er utrolig belastende"sagde han og sukkede selv, han kunne næsten ryste ved tanken om hans far's valg og tanker angående giftemål til ham.
Dain puffede så til Marius som han nævnte at han ikke var interesseret i kedelige piger, det var Dain absolut heller ikke, så der havde de lidt mere tilfælles. Han gik så lidt mere rundt sammen med ham, og kiggede på ham
"Ja kedelige piger er heller ikke noget værd, i mine øjne sker der for lidt"sagde han nok en smule flabet og uanstændigt men han var ligeglad. Han lagde så armene over kors, som de begge to gik lidt videre rundt i omgivelserne. Han gav Marius nogle nik til det han sagde for Dain forstod ham godt, det måtte virkelig være træls for dem med de ting, men han forstod også godt hvorfor han havde valgt at løbe hjemmefra
"Det kan helt sikkert lykkes det er bare med at tro på det"sagde han med et selvsikkert smil.
~Din krop er 75% vand og jeg er tørstig.
~Hvad laver sådan en sød pige som dig i sådan en beskidt fantasi som min?
~Mangler din far ikke en frisk svigersøn?