Starting over (Karanus nye plottråd).

Karen

Karen

KL-hepper

1893
karakterer

Karen 07.05.2019 12:17
Hey mennesker! Jeg starter lige forfra med mine tråde, og jeg kommer til at begrænse dem lidt, så jeg kun har to igangværende emner pr. karakter. Hvis der er overordentligt mange, der skriver, bliver det efter først til mølle princippet. Jeg håber, det er til at leve med.

Så uden videre omsvøb, lad os komme i gang med plotteriet! Det skal lige nævnes, at det ikke skal forventes, at jeg finder på alle relationerne, og jeg forbeholder mig retten til at vælge karakterer fra, hvis jeg slet ikke kan se en relation nogle steder. Det betyder ikke, at jeg ikke kan lide dig, men at jeg ikke gider tvinge to karakterer sammen.

Alicia

Alicia er tidligere halvt elemental, men er efter sin død genopstået som engel. Hun er generelt en venlig og kærlig sjæl med et iltert temperament. Hun er en aktiv del af det oprør, der lige nu er i plot.

Jeg søger generelt alle former for relationer. Jeg tænker også, at der i kølvandet af Kiles fald kan komme nogle gnidninger med nogle, der holder med Kiles Orden (hvis disse findes altså) ^_^

Lykke

Lykke er min kære dæmon og mørkets ridder. Hun er både sadistisk og racistisk. Hun tror meget på styrke, og hun er særdeles ondskabsfuld over for individer, der underkaster sig med det samme. Er din karakter derfor sådan en type, skal du være forberedt på en hvis mængde vold. Samtidig er hun dog også ekstremt loyal over for sine allierede, og på det punkt er hun typen, der vil gå gennem ild og vand for dem.

Også her søger jeg alle former for relationer, men jeg ville specielt gerne have et clash med nogle af Lysets krigere, hvis det er muligt. Det ville være sundt for hende at blive pillet lidt ned fra den piedestal, hun har sat sig selv på :3

Neesja

Neesja er halvdyr og generelt skovens ven. Hun er ikke decideret racistisk, men hun har mange fordomme omkring dem, der generelt bor i byerne. Hun er dog også ekstremt loyal over for dem, der har bevist, at de er til at stole på og i den generelle henseende en fantastisk ven.

Ligeledes søger jeg alle former for relationer, og det ville være fedt, hvis der var nogle, der kunne modbevise, at ikke alle "byvæsner" er onde over for naturen ^_^

Sensō

Sensō er min nyeste karakter og en af de fire ryttere. Hun går under specielrace, fordi jeg, under arbejdet på hende, ikke kunne finde nogen reel kategori at putte dem i, og jeg syntes det var forkert, at sætte dem under dæmoner, fordi jeg ville have, at de skulle være uafhængige af andre racer.

Hun er måske lidt svær at skabe relationer til, fordi hun prøver at afskærme sig selv fra omverdenen, fordi hun ikke vil påvirke andre mennesker til at slås. Derfor ville det også være rart med nogle, der kunne vise hende, at ikke alle nødvendigvis følger de impulser, hun ukontrolleret giver andre væsner.

I den anden ende ville det også være fedt med nogle, der giver efter for vreden og aggressiviteten, hvordan den end må vise sig (evnen er mere uddybet under karakterbeskrivelsen). Det ville specielt være fedt, hvis hendes evne til at påvirke andre gik ud over hende selv i form af, at det er hende, der bliver angrebet :3

Shinji

Shinji er pirat og varulv. Han mangler stadig at komme med i Amelias besætning, hvilket er hans højeste ønske. Han er en lidt spøjs personlighed, der ikke er i stand til at lyve, men han er også ekstremt dameglad.

Her ville det rent faktisk være fedt med relationer, der gør, at hans flirterier kommer og bider ham i røven. Det kunne f. eks. være ved, at den han prøver at forføre ender med at udnytte ham og gøre ham til grin.

Thalanil

Thalanil er dusørjæger, elver og lidt af et wildcard. Han kan passe ind mange steder, specielt hvis det angår eftersøgte. Han er meget principfast og, kontra hvad folk oftest opfatter ham som, ikke ret materialistisk. Han er ikke glad for at dele en dusør, men det hænger mere sammen med, at han ser det som et nederlag, hvis han får hjælp til en opgave. Han er dog generelt venlig over for dem, der har vist, at han kan stole på dem, og han hjælper dem gerne i nød. Han er dog for stædig til at modtage hjælp den anden vej rundt.

Både venner og fjender er ønskede her. Det kunne være fedt med en, der kunne matche hans personlighed og ego.

Generelt set ønsker jeg for alle karakterer, at sex og forhold kommer naturligt og ikke bliver aftalt på forhånd. Jeg forbeholder mig også retten til at advare om, at det nok ikke er alle plots, der går som planlagt, fordi karaktererne ender ud med at gøre noget andet, end man havde forestillet sig.

Jeg er generelt friske på alle idéer, folk kan komme med ^_^

Karen

Karen

KL-hepper

1893
karakterer

Karen 28.05.2019 10:53
Valtor

Valtor er mit nyeste skud på stammen. Han er en adelig vampyr, der sælger eksotiske slaver, som engle og halvdyr, bag facaden. Han er ikke super kompliceret, og han nyder egentlig generelt bare livet.

Her søger jeg også lidt af hvert. Nogle, han kender godt i forvejen og stoler på, der vil handle slaver. Nogle adelige han kan mænge sig med. Måske ovenikøbet nogle, der prøver at forføre ham. Dette er blot eksempler, og jeg er generelt åben for alle forslag ^_^

Karen

Karen

KL-hepper

1893
karakterer

Karen 07.06.2019 14:37
Valvayla

Nu fik jeg spyttet endnu en karakter ud o.o

Valvayla er dragefødt og ikke særlig gammel (selvom hendes krop fysisk er voksen), hvis man ikke tæller årene i dvale med. Hun har ingen sociale færdigheder, for hun har været isoleret fra al civilisation det meste af sit liv.

Hun samler på skatte af alle arter og gemmer dem i sin hule, og hun beskytter den gerne mod indtrængende. Hun kan godt være en del stædig, og hun har generelt et barnligt syn på verden.

Valvayla har brug for relationer i alle afskygninger, både venner og fjender. Potentielle skattejægere skal også være hjerteligt velkomne!

Noget helt konkret, jeg søger, er måske en, der kan lære hende om verdenen og generelle skikke :3

Som med alle andre karakterer, er jeg åben for forslag ^_^

Karen

Karen

KL-hepper

1893
karakterer

Karen 21.06.2019 11:22
Victoria

Så blev lysets nye spionmester også lavet! Jeg burde virkelig til at lægge bånd på mig selv med de karakterer...

Anyways, så er Victoria blevet forfremmet for ca. en måned siden. Hun er en standhaftig, men loyal kvinde, der kan sit kram og ikke viger tilbage for noget eller nogen. Hun er typen, der giver både ris og ros, når det er fortjent, og hun kan godt virke hård i filten, men blandt venner er hun noget mere løssluppen. Hun kan godt more sig, men på grund af hendes erhverv, giver hun sjældent sig selv lov til det.

Jeg søger generelt set lidt af hvert til hende også; spioner, der skal have opgaver, nogle hun kan spionere imod osv.
Flirts er der som sådan heller ikke noget i vejen for, men man skal ikke forvente at se hende igen, hvis det havner der. Det ville heller ikke være så godt, hvis det var en fra Mørket, hun begyndte at flirte med (og tro mig... hun ved hvis du er en del af Mørkets hær). Der kan være mulighed for en fast affære, men hvis det overhovedet skal på tale, så jeg helst, at det er en fra Lyset. Hun er heller ikke ligefrem den romantiske type, så man skal ikke forvente det store putteri fra hendes side af. Hun søger udelukkende den fysiske kontakt. Om det er en mand eller kvinde, er underordnet for Victoria, og racen spiller heller ikke den største rolle (med mindre man åbenlyst er dæmon e. lign.).

Som altid er jeg også helt åben for, hvis du har en idé, så kom glad ^_^

Karen

Karen

KL-hepper

1893
karakterer

Karen 19.02.2020 12:28
Tori

Tori er en halvabe, der egentlig lever for at kæmpe mod så stærke modstandere, som overhovedet muligt. Det er der, han føler sig mest glad.

Han er dog ikke helt så firkantet, hvis først man lærer ham at kende. Han kan rent faktisk være sød og venlig, men kun over for folk, der faktisk har fortjent det. Han er generelt lovlydig, selvom hans kampe i arenaen er bund ulovlige.

Jeg søger alt! Venner, fjender, flirts, nogle der rent faktisk kan udfordre ham. Som jeg har nævnt 117 gange ser jeg helst, at evt. kærlighed kommer naturligt.

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 11