Maharet Ashbury

Maharet Ashbury

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 2979 år

Højde / 180 cm

Raider 12.07.2018 22:55
Et par måneder før Ashbury, drog nord på.

Hun havde hørt historier omkring dunkel skoven, et sted fyldt med mørke væsner. Men alligevel, var Ashbury ikke bange for historierne omkring dunkel skoven, hun havde en fascination for alle steder hvor naturen havde kontrol. Det var skoven, som gave Ashbury, de mystiske evner indenfor natur helbredelse, det var skoven der gav hende chakra. Skove af alle slags, var hjem for Ashbury. 

Som datter af naturen, var Ashbury bekendt med alle planter. Hendes sted sans var god, og farede hun vild, var der altid hendes engle vinger som kunne hjælp hende ud af skoven via luften. Dette var dog aldrig sket, at hun havde et behov for forlade skoven i alt hast. Hun havde aldrig mødt en trussel, som hun ikke kunne slippe fra. Ashbury var efterhånden et godt stykke inden i skoven, hun holdte ikke tal på hvor længe at hun havde vandret omkring, men hun var sikker på at hun var dybt nok inde til at hun ikke ville møde andre, eller man vidste jo aldrig om der var andre i skoven. Om ikke andet, kunne hun altid flyve over dem, uden af blive set.

Der var nu ikke tegn på, at andre var i skoven eller at hun ville møde andre for den sags skyld. Dette passede Ashbury fint. Hun var ikke kendte for sine sociale gaver, hverken i fortiden eller nutiden, folk måtte selv tage chancen, hvis de ønskede at tale med hende.
Det tog nu ikke lange tid, før lugten af død kom farende igennem luften. Hun måtte være tæt på den borgruin som folk havde talt om, men der dog ingen af disse mennesker som havde mod nok til komme her. Ashbury rynkede næsen en smule, selv om hun havde levet i næsten tre tusind år, var duften af død stadig afskyelig. I sted for lade sig skræmme af lugten, trak Ashbury i sted vejret igennem munden, det fik lugten til at forsvinde en smule som hun gik tætter på ruinen.

Det som hun ankom til var en større ruinen end hun havde forventet, sted havde en isoleret skønhed, med den makabre duft af død. Ikke ligefrem de to ting hun forstillede sig sammen, men nu hvor hun var ved ruinen kunne hun vil bruge lidt tid på udforske stedet, før hun igen ville drage afsted. 

And you once said, "I wish you dead, you sinner"
I'll never be more than a wolf at your door for dinner
And if I see you 'round like a ghost in my town, you liar
I'll leave with your head. Oh, I'll leave you for dead, sire

Xaphan

Xaphan

Afhøringsmester for Lyset

Kaotisk Dum

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 2064 år

Højde / 190 cm

Fnuggie 14.07.2018 16:31

Dragen Blizz

Xaphan havde ikke vandret i Dunkelskoven længe, og han havde slet ikke været ved borgruinen i endnu længere tid. Det var et af de eneste steder han sådan kunne lade tankerne gå på gled. Han havde for en gangs skyld valgt at tage sin drage Blizz med ud og flyve en tur. Hun havde også behov for at komme ud en tur.
Som Xaphan havde vandret igennem dunkelskoven hvad der for ham havde varet i flere timer var han endelig kommet op frem til borgruinen. Han elskede stedet, også selvom det lugtede af død. Det fik hans dæmon side til at holde sig lidt i skak, og det havde en beroligende effekt på ham. Selvom døden havde været alle steder her, ændrede det ikke på at han nød det.

Xaphan kiggede op på Blizz der stod stolt og kiggede ud over hele området på toppen af borgruinen. Det var tydeligt at se det var en Opal drage grundet hendes lyse skæl.
Xaphan sendte et smil til Blizz som kom med et brøl ud over dunkelskoven og horisonten. "Tosset er du" kom det roligt fra ham. Hun var jo også bare stadig en teenager og ikke færdig med at vokse endnu. Men der gik ikke så lang tid endnu før hun endelig ville være mere voksen.

Hun satte af øverst oppe og kom ned imod Xaphan, hun satte kløerne i borgruinen da hun landede et stykke væk fra ham. Xaphan satte selv i gang og kom op ved siden af Blizz, han klappede hende lidt på siden og kløede hende lidt på kinden. "Du er et legebarn" kom det fortsat roligt fra ham og vendte blikket lidt rundt. Han satte sig ned tog en dyb indånding og lugten af død ramte hans næsebord. "Ro" mumlede han lidt for sig selv og tog en dyb indånding mere

Maharet Ashbury

Maharet Ashbury

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 2979 år

Højde / 180 cm

Raider 14.07.2018 18:54
Outfit, minus kronen 

Ruinerne byggede sig stille og rolig op omkring hende, hun gik ind igennem et hul i muren. Blot for se hvad der var på den anden, men som hun krydset ind over murbrokkerne, blev hun optaget af synet af en drage, eller hun kunne helt tror på det til starte med. Hvad var chancen for at drage ville befinde sig i skoven, men da Ashbury hørte en anden stemme blev hun klar over at hun måske ikke var helt alene.

Stemmen talte til dragen, og Ashbury kom i tanke om at der var folk i landet som havde drager. Men hun havde aldrig selv set disse mennesker, eller væsner for den sags skyld. Ikke desto mindre, blev en naturlig nysgerrighed vækket. Hun gik selv sikker videre ind i ruinerne for se om hun kunne finde stemme der havde talt, og da hun så person, standede hun automatisk op. Manden som hun så, var ikke helt det hun havde forvente, men hun ville dømme på udseende. ”Undskyld, jeg troede jeg var alene,” sagde Ashbury kort, mens hun kiggede op ad imod dragen. ”Er det deres drage?” spurgte hun med ro i stemmen, selv om hun kendte til historien om at drager var farlig væsner, virkede det nu til at der ikke var chance for at hende liv ville komme i fare i det sekund.

Igen kunne hun ikke lade helt vær med kigge op, jordens væsner var en de ting som kunne betage en vild heks som hende selv, hun var jo trods alt vokset op i skoven, hvor dyrelivet af rigt, men hun havde aldrig set en drage i skoven. Der var et eller andet smukt ved synet, som nok ville sende de fleste mennesker i den anden retning, med fart. Men Ashbury, kunne ikke lad værd med nyde synet. Selv om det måske nok ikke helt var okay at stirre, hun prøvet så vidt mulig at flytte blikke væk på andre ting. 

Xaphan

Xaphan

Kaotisk Dum

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 2064 år

Højde / 190 cm

Fnuggie 14.07.2018 20:01
Xaphan fortsatte sin behandling på Blizz. Blizz strakte så meget hals den kunne så Xaphan var nød til at flyve ud fra muren han stod på. "Du er da også for meget en gang i mellem" kom det fra ham og kunne ikke lade vær med at komme med et mindre grin. Han kiggede lidt rundt da en stemme lød og han kiggede ned. Han stoppede med at klø Blizz og fløj i stedet for ned på muren igen. Han smilte venligt til hende. "Du skal endelig ikke undskylde, jeg troede netop også at jeg var alene." Blizz der var blevet fornærmet over ikke at blive kløet mere puffede til Xaphan med det ene ben for at få opmærksomhed. Han lagde en hånd på benet og aede den. Han holdte blikket ned på pigen og fløj ned fra muren.

Han så ikke ud af meget sådan som han stod der foran hende. Hans sorte tøj krøllede og håret var lidt rodet. Han rettede hurtigt på håret og derefter tøjet. Der var ikke noget på ham der gav indikation om at han var lysets kriger. Normalt gik lysest kriger jo i rustning men ikke Xaphan. Han ville helst undgå det hvis han kunne komme til det. Den var alt for tung og kun til besvær. Da hun spurgte om det var hans drage kiggede han op på den som tydeligvis var blevet fornærmet ikke at blive kløet. "Det kan jeg ikke helt løbe fra" sagde han og kiggede på kvinden. Hvad lavede sådan en kvinde dog her ude hvor der havde været så meget død? Xaphan var her jo kun for at få ro i sindet, var hun også det? Han sendte hende et smil og kiggede lidt rundt omkring for at se om der var flere, det lod ikke til det så hun var altså alene. Det var ikke klogt at komme her op helt alene, og slet ikke uden at have nogen med sig. Det kunne være et farligt sted.

Maharet Ashbury

Maharet Ashbury

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 2979 år

Højde / 180 cm

Raider 15.07.2018 00:01
Det første som fangede Ashbury var vingerne, hun kunne tydelig genkende engle vingen fra hendes egne, når hun altså brugte dem. Lige nu var de bare trukket tilbage, for at give et mere menneskelig udseende, men trak man ned i kjolen på hendes ryk ville man god kunne se tegne fra vingerne. Den mørke vinge, vækkede dog tanker om dæmoner og mørke væsner, ikke fordi Ashbury var bange for den slags, hun var i den alder hvor væsner lige meget race, nærmest ikke kunne skræmme hende.

Ashbury lyttede til hvad han sagde, så de var lidt i den samme situation, men han kom nok ikke hertil med samme formål, med mindre at han syntes at borg ruiner var smukke? Ashbury, ville sådan set ikke se ned på årsagen.

Hun kunne lad vær med se op igen. ”Det første gang at jeg set en drage så tæt på, jeg vidste ikke de føje omkring som sådan, eller også er det bare mig der ikke kommer vidt nok omkring,” selvom Ashbury rejste meget, var der stadig ting som hun aldrig havde set før. Der sket altid nye ting i byerne, specielt når hun valgte at komme til byerne for købe ind. Selv med det lidt neutral udtryk, på hendes ansigt, kunne man tydelig høre at Ashbury havde sin nysgerrighed under kontrol. Hvis hun kunne lære en smule om drager, ville hun ikke brokke sig. De fleste bøger fortalte altid, hvordan at drager var onde væsner, men den slags troede hun ikke selv på, det kom vel ned til personlighed.

Xaphan

Xaphan

Kaotisk Dum

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 2064 år

Højde / 190 cm

Fnuggie 15.07.2018 13:48
Xaphan kiggede lidt ned af sig selv igen. Jo tøjet sad som det skulle nu. Hans trøje sad godt nok lidt løsere end den plejede, men det gjorde ham faktisk ikke noget at spænderen ikke var spændt helt ind. Han var glad for at kunne få lidt luft bare engang imellem.

Xaphan kunne ikke lade vær med at smile over hendes ord og kom med et lille grin. ”Det gør de heller ikke som sådan. De er for det meste kun i Dianthos spærret inde. Men Blizz skal have luft en gang i mellem, så hun flyver med mig når jeg har lidt fri tid.” kom det roligt fra ham og vendte blikket op imod Blizz. ”Vil du røre hende? Hun er ganske ufarlig” han stemme var rolig og Blizz var lige så rolig som Xaphan var. Godt nok var hun lidt fornærmet over ikke at blive kløet og nusset, men det måtte hun jo leve med, sådan var det bare.

Xaphan havde dæmon blod i sig, og det kunne han ikke løbe fra. Hans ene vinge sagde det allerede, han havde en engle vinge og en dæmon vinge, det var ikke til at tage fejl af. Alligevel var han altid så fattet og rolig. Han havde sat sin dæmon side i skak for det meste, så det var ikke så tit den kom frem, og når den endelig kom frem, ja så havde han bare med ikke at være i byen, så skulle han helst være væk fra omverden, lidt lige som han var nu. Han skulle i hvert fald ikke være i nogen form for byer. Han vidste aldrig hvad han kunne finde på når hans dæmonside kom frem. Dianthos havde nok problemer med Blizz hvis hans dæmon side kom frem.

Maharet Ashbury

Maharet Ashbury

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 2979 år

Højde / 180 cm

Raider 15.07.2018 19:37
Det gave mening, Ashbury havde ikke selv været i hovedstaden i mange århundred og hun var heller ikke sikker på at hun ville komme der igen. Et lille barnlig smil, kunne ikke undgås. ”Må jeg?” sagde Ashbury kort, hun havde ikke selv troet at der ville komme en dag hvor at hun ville komme til klappe en drage, i sær ikke en tam drage, eller så tam som drager nu var. Men hun ville ikke sige nej til tilbuddet nu hvor, at det var foran hende. ”Altså kun hvis, din drage selv, syntes det er okay, jeg kan godt respektere et nej,” hun ville tvinge et væsen til være en del hende væsen, hvis ikke selv at væsenet ville.

Meget kunne man sige om Ashbury, men hun var utrolig glad for dyr, væsner og alt hvad der ikke var mennesker. Man kunne på en måde se det på hendes udseende, hvordan at naturen var en del af hende. Hun var ligeglad med sit udseende, som var en smule vildt. Den store manke af ild rødt hår, gik naturlig ud i mange retning, som om at hun ikke havde børst sit hår den morgen, dertil var hende kjole holdt sammen af mange natur redskaber.

”Jeg hedder Maharet, for resten” hun introducerede sig næsten aldrig på fornavn, mest fordi at det var sært at udtale hendes navn, det havde en tung udtale fra hendes mors nordfolk side af familien, mens efternavnet kom fra hende hårfarve, eller det var sådan hun selv huskede det. Hukommelsen var ikke den bedste, ikke efter så lang tid levede.

Xaphan

Xaphan

Kaotisk Dum

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 2064 år

Højde / 190 cm

Fnuggie 15.07.2018 20:07
Xaphan kunne ikke lade vær med at sende hende et smil som hun selv kom med et. "Selvfølgelig må du det." han rakte en hånd ud til hende for at ville flyve hende der op. Han ville nødig have at hun skulle kravle der op, det var der ingen grund til. "Hvis de tillader det vil jeg gerne flyve dem der op" kom det roligt fra ham og han vendte blikket lidt rundt for at se om der var flere. Men der var ingen. Ikke engang Blizz rørte sig nogen steder. "Ork hun vil bare gerne kløs og aes det er noget af det bedste hun ved." sagde han og kom med et mindre grin

"Xaphan" kom det roligt fra ham, han kunne ikke fordrage det navn. Det var et dæmon navn, men det var jo hvad det var. Vepar havde selv givet ham navnet, og hun var trods alt selv dæmon. Lidt mere end bare en dæmon hun havde en hel hær. Men det gjorde ikke Xaphan noget, det udviste bare at han havde noget mere at skulle tage sig til hvis Vepar en dag døde, hvilket han stærkt tvivlede på ville ske. Han nævnte ikke noget om hendes udeende det kunne sagtens se sådan ud efter en gå tur igennem Dunkelskoven, og han havde ikke behov for at skulle nævne det. Næh han var mere koncentreret om sit eget udseende for han var vel lysets ridder, så måtte man gerne se lidt pæn ud. Han skulle jo repræsentere noget positivt og noget godt. Nok var sort ikke den bedste farve at gå med, men det havde han altid gået i, og det skulle ikke ændre sig nu.

Maharet Ashbury

Maharet Ashbury

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 2979 år

Højde / 180 cm

Raider 16.07.2018 16:32
Ashbury kom med et lille smil, ”Jeg har selv vinger,” sagde hun med en høflighed. Hun ville ikke være til besvær, når hun selv havde vinger som hun kunne bruge til flyve med. Det var dog ikke så tit at brugte dem, mest fordi tanken om flyve ikke var hende helt normal. Men ude af syne, eller med person til at bevidne hendes vinger var vel fint nok?
Ashbury, løftede sin hænder om på ryggen, så hun kunne flyt kjolen en smule ned. Der var ingen årsag til ødelægge stoffet, specielt ikke med den lange rejse til nærmeste by.

”Xaphan,” sagde hun kort, hun var ikke sikker på om udtalelsen var korrekt. Hun havde trods alt ikke viden om det dæmonisk sprog. ”Jeg håber ikke det var udtalt forkert, jeg kender nemlig ikke til hvordan at dæmoner taler,” sagde hun kort, som hun blev færdig med rette på kjolen. Ashbury var aldrig helt glad for fornemmelsen, når vingerne kom frem, ej var det behagelig at trække dem tilbage ind i kroppen, men hun var blev god til det.

Hun kunne stadig huske dengang da hun vågnet op som engel, uden kontrol over sine vinger eller krop, men som tiden gik, blev hun i stand til at leve med disse ting, eller hun mødte andre engle som lært hende, hvordan at hun kunne kontroller sine vinger og holde dem skjulte for verden. Ashbury tog dyb indånding, før at hun stor hvide vinger komme til syne. De voksede frem til de var helt ude, stor og bløde havde de altid været, det måtte hun give dem. Men upraktiske var de, engle vinger var næsten for store når man skulle indenfor i et hus, eller andre steder, hvor der var mange mennesker. ”Det vil nok ikke overraske dem, hvad jeg er?” sagde hun kort, som lavet par prøvende vinge slags. Hun tænkte aldrig over hvor kraftige, hendes vinger var, men der var styrke nok til kunne løfte hele hende vægt og mere.     

Xaphan

Xaphan

Kaotisk Dum

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 2064 år

Højde / 190 cm

Fnuggie 18.07.2018 23:47
Xaphan kiggede på hende og kom med et "Åh" da han ikke lige havde forventet at hun havde vinger. Hvem kunne også se det på folk nu om dage. Xaphan var jo snart den eneste som ikke kunne trække vingerne ind, eller der var Baldwin også men det var vidst nok også dem han vidste af.
Han kiggede lidt på hende som hun flyttede kjolen men fjernede så blikket, han ville nødig stirre på hende så hun blev fornærmet. Eller følte sig overbegloet. Det var der ingen grund til!

Xaphan smilte til hende og kom så med et lille grin da hun spurgte om det var udtalt korrekt. Han nikkede kort og sagde. "Det er ganske fint." han var enig i at det ikke alle der kunne tale dæmon sprog, og han havde et dæmonisk navn, så det gjorde ikke sagen meget bedre. Han håbede bare ikke at det ville bide ham i røven senere, det ville han nødig have.

Xaphan beundrede hende som hendes vinger kom ud af kroppen på hende. Det var en fantastisk ting at kigge på, det var ikke så tit han så det ske, så når det endelig skete var han altid fascineret af det. Han sendte hende et smil og rystede på hovedet. "Det må jeg sige, fabelagtige vinger, så helt bag på kommer det ikke på mig nu hvor jeg har set dem." kom det roligt fra ham og bevægede sig rundt på ryggen af hende, blot for at se hendes vinger i en ordentlig vinkel. Han nikkede lidt som han beundrede vingerne. Efter lidt tid lettede han fra jorden og sendte en støvsky op i luften, dog var den ikke så kraftig da han tog det stille og roligt. Han vendte sig om imod hende et stykke oppe og sagde. "Skal vi se på hende?" det var tydeligt at han henviste til dragen.

Maharet Ashbury

Maharet Ashbury

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 2979 år

Højde / 180 cm

Raider 19.07.2018 00:06
Ashbury kunne helt huske, hvornår hun sidste havde en årsag til bruge sin vinger, men hun fortrød ikke at hun havde dem. Hun kiggede kort efter Xaphan som han forsvandt ud af syne for hende. ”Jeg må indrømme, at mine vinger ikke oplever luften så tit igen. Jeg har aldrig fortrukket af være nede på jorden, da det var der at jeg blev født, eller i mit tidligere liv,” sagde hun kort. Hun kunne aldrig helt vende sig til tanken om leve oppe i skyerne, selv ikke nu hvor hun havde chancen for det. I sted for, gik hun altid omkring, hun havde jo ikke mange ting med sig, udover de små nødvendighed til kunne skabe bål med, også lidt penge ind i mellem.

Ashbury hørte vinge slagene før at hun kiggede op ad, Xaphan var allerede et stykke derop. Hun satte selv af, og lod jorden forsvinde under hendes sko, indtil hun var på samme højde.

Der kom igen et lille barns smile frem på Ashbury ansigt, selvom hun altid var kold og kynisk af natur, havde hun det ikke på samme med i det øjeblik, var der rent faktisk en side af hende, som var hende under det kølige ydre. Måske var det bare chance for møde en drage, som holdte hende fra udvide de ellers altid kolde natur, måske var det naturen som fik hende til have det godt. Hun var ikke engang selv sikker på svaret. Ashbury nikkede til Xaphan som svar, ja hun var nevøs eller en smule, men på samme tid kunne ikke helt lad være skrige som lille bar inde i.

Xaphan

Xaphan

Kaotisk Dum

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 2064 år

Højde / 190 cm

Fnuggie 19.07.2018 15:07
Xaphan kiggede på hende og sendte hende et smil. Han kunne ikke selv sige det samme om hans vinger. Han var altid i luften lige meget hvad. Han kunne jo ikke rigtig gemme dem væk. "Det er ellers befriende en gang i mellem" kom det roligt fra ham og vendte sig om for at flyve tættere på Blizz. Han stalte sig et stykke væk fra Blizz så hun kunne dreje hovedet hen imod ham og alligevel blive kløet.
Han lagde en hånd på hendes kæbe og begyndte at klø hende hvilket kun gjorde hun kom med en mindre brummende lyd. "Kom bare nærmere hun gør ikke noget" han smilte til hende og blev ved med at klø hendes kæbeparti.

Han vendte sig mod Blizz igen og nød faktisk sin drage i fulde drag. Han var glad for at have fået lov til at få en drage, men han var jo også lysets Ridder, og der havde været hård kamp om at rede Dianthos mod en drage. Egentlig havde der været kamp over hele Krystallandet med drager, men det var heldigvis overstået. Nu stod den bare på Kiles Orden som Xaphan bestemt ikke var særlig glad for at var kommet til. Men hvad skulle man gøre ved det? Der var ikke rigtig noget at gøre ved det, man kunne bare håbe på at de ville forsvinde lige så hurtigt som de var dukket op.

Maharet Ashbury

Maharet Ashbury

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 2979 år

Højde / 180 cm

Raider 22.07.2018 13:15
Måske var det hendes selvsikkerhed, der havde hende nede på jorden i hverdagen. Der var stor risiko, ved at flyve som engel, man var et åbnet bytte med mindre at man holdte oppe i skyerne, hvor andre ikke kunne se en. Ashbury havde ikke den tiltro til sig selv, hendes vinger var mere en slags flugt vej. Hvis hun blev udsat for møde med en person som hun ikke kunne forsvare sig imod, kunne hun altid skabe afstand ved at komme op i luften.

Som hun fløj op og tæt på blev hun alligevel en smule intimideret, hun havde store hvor store drager var, selv nede fra jorden havde hun ikke været i stand til kunne vurdere hvad hun havde gået med til.

Hun tog chancen, at komme tæt på drage var ikke en chance som alle fik, det kunne blive til god historie den dag i kom på kroen for smule af drikke. Ashbury blev ved lave vingeslag for holde sig oppe, hun stræk en hånd frem, og den lande med lidt imod på Blizz. Hun var smule overraske over fornærmelsen af drage skæl, de var bløde, men på samme tid stærk nok til de holde næsten alle våben fra bryde igennem dem.

Ashbury sagde ikke det store i det øjeblik, i sted lavet hun bare et smil.     

Xaphan

Xaphan

Kaotisk Dum

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 2064 år

Højde / 190 cm

Fnuggie 22.07.2018 23:48

Xaphan smilte endelig var der faktisk en anden der rørte Blizz end ham. Det gjorde ham ikke noget og Blizz var blid som et lam. Eller det var hun i hvert fald når Xaphan var i sit rolige es. Det var noget helt andet når hans dæmon side kom frem. Han smilte og lagde selv en hånd på Blizz skæl ved hovedet.

Blizz vendte blikket mod Ashbury og kom med en lille brummen for at blive nusset. ”Ja ja, lad hende lige synke at hun rent faktisk ser en drage.” kom det roligt fra ham til Blizz og kiggede så på Ashbury. ”Du må gerne klø eller ae hende. Hun bider ikke” kom det roligt fra ham og vendte ikke blikket væk fra Ashbury på noget tidspunkt. Det var en velsignelse faktisk at se en anden engel sammen med Blizz, egentlig var det en velsignelse rent faktisk bare at se en anden engel end ham selv. Det var jo ikke lige frem fordi han så dem til hver dag.

Maharet Ashbury

Maharet Ashbury

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 2979 år

Højde / 180 cm

Raider 22.07.2018 23:59
Ashbury kunne lad vær en smule med sine øjne, hun skulle bare lige suge modet ned i maven. ”Selv efter næsten tre tusind år, kan jeg stadig blive overrasket,” sagde hun kort, som hun vendt sit blik over imod Xaphan. Det som der altid kom bag på hende, var hvor menneskelig i stadig følte sig, selvom hun vidste af alderdom ikke kunne rør hende, kunne stadig ikke helt forstå, hvor heldig hun havde været. Der var huller i hendes hukommelse som ikke gave mening, fra hendes død og frem til at hun vågnet op som engel, var der ske eller andet som hun ikke kunne huske.

Ashbury overvejet tit om det var sådan hos alle engle, at de alle havde hukommelses tab, på en eller anden mental plan. Hun forlod dog tanken for klør Blizz en smule mere, ”Undskyld, min lidt fraværende tankegang, der bare en ting jeg kom i tanke om, en ting som jeg tror høre alle engle til,” sagde hun kort, hun lod blikke falde tilbage op Blizz, mens hun igen blev optaget af dragens mange farver.

Xaphan

Xaphan

Kaotisk Dum

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 2064 år

Højde / 190 cm

Fnuggie 23.07.2018 00:17
Xaphan kiggede på Ashbury og sendte hende et smil. Et grin kom dog over hans læber da hendes sætning lød. Hun havde ret, man kunne stadig bliver overrasket, selv en som ham. "Du har ganske ret. man kan stadig blive overrasket efter lang tids levetid." han aede Blizz over kæbepartiet og kiggede lidt på hende. Han lagde hovedet ind til dragen og mærkede hvordan hendes vejrtrækninger fulgte hendes hovede for at puste ud. Han smilte lidt for sig selv .

Xaphan vendte blikket over imod Asbury da hun snakkede. Hun ville vide noget, men hvad var det? Han lagde hovedet lidt på skrå og spurgte. "Hvad kunne det dog være?" hvad kunne en sådan kvinde tænke på som var så vigtigt? Det var sikkert ikke noget som hun skulle bryde hovedet med, så hun kunne lige så godt komme ud med det. Hvorfor bryde hovedet med eet spørgsmål som man ikke ville stille alligevel? Han holdte et smil på læben og kiggede på Blizz i et kort sekund for at vende hovedet mod Ashbury igen.

Maharet Ashbury

Maharet Ashbury

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 2979 år

Højde / 180 cm

Raider 24.07.2018 21:12
Ashbury tænkte kort over det, hvordan forklarede man den slags? ”Jeg ved ikke de kan forstå det, men som delvis engel, måske. Der er den tid fra hvor vi lever vores første liv, og til vi bliver genfødt, men tiden der i mellem er mystisk. Forstår de, da jeg kom tilbage til verden her, var det næsten tre hundred år siden at jeg døde som menneske, dette kan jeg huske tydelig, men der er alt tiden der i mellem. Jeg ved ikke hvad der sket i de tre hundred år, hvor jeg var mellem liv og død,” det lød nok en smule sært. At skulle tænkte så længe tilbage i tiden var ikke helt let.
Ashbury kunne næsten ikke huske dagene fra hendes liv som menneske, hendes hukommelse havde efterlad den slags minder over tiden, men der var heller ikke mange ting at huske, eller ikke i de sidste dele af hendes liv. Hun kunne stadig mærke fantom smerterne fra flammerne som havde taget hendes liv, det havde været en smertefuld proces, og pludselig var der intet at mærke. Den næsten del havde været tåget, og hun kunne først rigtig huske ting fra da hun vågnet op i den skove som hun vokset op i.
”De tror vel lidt på liv efter døden? Men hvad der sker i den tid, hvor vi er døde er svært at forklare, jeg har tåget minder, men intet som jeg kan se krystalklart i min hukommelse.” forklarede Ashbury. 

Xaphan

Xaphan

Kaotisk Dum

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 2064 år

Højde / 190 cm

Fnuggie 28.07.2018 22:10
Xaphan lyttede til hendes ord. Hun var heldig i hans hoved. Han var ikke en af de engle der var belvet genfødt. Nej han var blevet født sådan her. Det var ikke med hans gode vilje at han var blevet født.  Han bed sig lidt i læben og kiggede lidt ned imod jorden. Et suk kom over hans læber. "Du er på sin vis heldig." startede han og kiggede lidt på hende for at kigge væk. "Jeg kan ikke prale af at være blevet genfødt. Hvad der er sket dig kan jeg kun være taknemlig for. Du skal ikke ønske dig at være født sådan her. Jeg ville for en hver pris at blive genfødt og nyde at være genfødt. Men det kan jeg ikke. Jeg ville hellere miste 300år af mit liv og ikke kunne huske det, frem for at have levet et helt liv og kan huske alt. Samtidig med at man kæmper om at holde en dæmon side i skak." han kiggede lidt ned imod jorden og et suk kom over hans læber igen. Han ville virkelig gerne have været i hendes sko lige nu. Men det vidste han godt at han ikke kunne. Det ville være en skændsel at ønske sig et liv som hendes. Det kunne aldrig blive sådan lige meget hvordan man ønsker det skulle ske. Han bed sig lidt i læben og kiggede på Ashbury og sendte hende et smil. Han lyttede til hendes ord og nikkede så. Han kunne godt forstå hvad hun mente. "Der vil altid være et liv efter døden, det tror jeg på" han nikkede lidt for sig selv og lod et blik glide hen på Blizz. Han aede hende over kindbenet med sin ene hånd.

Maharet Ashbury

Maharet Ashbury

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 2979 år

Højde / 180 cm

Raider 31.07.2018 21:44
Hun var ikke den misundende type, ikke på den plan. Selvom hendes hukommelse havde tab, var hun ikke sikker på at hun ville kunne leve med en dæmonisk side i hende selv, ganske vist var Ashbury en engel, men hun var ikke den gode, eller onde slags. Hun var neutral på den plan, og hun forstå selv hvordan at et mørke i sjælen kunne drive en til vanvid. ”Jeg kan forstå dem, til en vis grad. Det kan godt være at guderne syntes at jeg skulle have en chance til, men menneskene i denne verden, har ikke ligefrem være velkommende,” hun standsede sig selv der for et øjeblik. ”Jeg kan, stadig ikke tolerer mennesker, de er væsner som ikke har forståelse for det ukendte,” hun kunne tænke tilbage til sin død, til den dag hvor hende liv var slut.
Ind i mellem kunne hun endda mærket flammerne og varmen fra bålet. ”Vi kæmper alle sammen med et mørke i os, måske ikke altid på den samme mentale plan, men vi forstå nok alle at mørket kan være lige så tiltrækkende som lyset,” hendes mørke var at hun ikke kunne tilgive mennesker, eller være nærheden af dem uden af de negative tanker plagede hende.
Ashbury kiggede på ham ”Gud, det blev vidst en smule dystert,” sagde hun kort før hun lod smil vende tilbage. 

Xaphan

Xaphan

Kaotisk Dum

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 2064 år

Højde / 190 cm

Fnuggie 31.07.2018 23:07
Xaphan kunne godt forstå hvor Ashbury kom frem, han forstod hendes ord tydeligt og hendes sætninger. Han kunne sagtens lægge to og to sammen og kunne faktisk følge hende. Det var som om han endelig havde fundet en der vidste hvad mørke og lys var. Hauru havde han aldrig kunne stole på alligevel, han havde valgt mørket frem for lyset, og det var kommet imellem dem. Lige meget hvordan Xaphan kæmpede med Mørket hver evig eneste dag havde han aldrig haft fundet nogen som forstod hvor han kom fra.
Da Ashbury var færdig med at snakke sendte Xaphan hende et smil. "Du skal ikke undskylde over for mig. Jeg ved præcis hvad du mener." kom det roligt fra ham og pegede på sin dæmon vinge. Han aede Blizz igen og smilte lidt til hende inden han vendte blikket tilbage mod Ashbury igen. "Det er faktisk rart at møde en der ved hvad det vil sige og have noget mørkt i sig." han nikkede lidt for sig selv og sendte hende et smil. Det var helt underligt at møde sådan en der forstod ham på det ene eller det andet plan. Det havde aldrig sket for ham før, og nu på dette sted, det gjorde det hele bare meget bedre.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Echo, Lux , jack
Lige nu: 3 | I dag: 12