Gammel spiller, leder efter fornyet inspiration

DistortedDiva

DistortedDiva

2590
karakterer

DistortedDiva 15.03.2018 15:58
Hej venner!

Jeg er kommet tilbage til Krystallandet, efter en MEGET lang pause. Jeg elskede hjemmesiden dengang jeg var mindre og har ligesiden savnet rollespils verdenen. Nu er jeg her så igen!

Jeg har lavet en ny karakter Merissa, som jeg nu leder efter nogle at tråde med.
Merissa er halvelver og Juvelér. Hun har ingen famillie da hun er opvokset på børnehjem. Evt. personer hun kunne kende fra dengang kunne også være sjovt.
Jeg tænker evt. tråde om hvordan en potentiel kunde i hendes shop kan udvikle et venskab, og/eller noget angående det iganggående plot med jagten på elverne osv. små hyggelige tråde hvor intet fantastisk spændende sker, er også meget velkommen da jeg bare vil igang igen!

Håber jeg får nogle svar! :D
Mong

Mong

2802
karakterer

Mong 15.03.2018 16:15
jeg har lidt forskellige der måske kunne være intrassante.

Elasha er selv elver. hun er meget syg. og hun er gartner i elverly.

jeg har Eliot som vil hjælpe alle selv om han er byvagt og skulle overholde reglerne med at elver skal ud vil han ikke.

DistortedDiva

DistortedDiva

2590
karakterer

DistortedDiva 15.03.2018 16:39
De lyder begge to rigtig spændende! Hvor syg er Elasha?
Raider

Raider

Evigt manglende hjerneceller

666
karakterer

Raider 15.03.2018 16:40
Hmm, har der muligvis en karakter eller to som jeg kan tilbyde, Shinxia som halvdyr kunne godt bruge smykker og et mulig venskab, hun er eksotisk danser, og hun elsker at bruge smykker til skjule de sensuelle kropsdele, så hvis hun kunne for lavet smykker ville det gøre hende super glad.

Ellers er der mine håbløse engel, Atlas. Min tanke er at lad han rejse sydpå for en tid og han kunne sikket godt finde vej igennem tusmørkedalen, på hans rejse. Han er nok ikke en kunde, men han kunne være et venskab.

Sidste er der en psykopatisk vampyr, Smile. Men han er mere farlig, men han lever fast i tusmørkedalen hvor han altid leder efter ny inspiration til hans malerier, hvis den slags kunne være interesant.
Mong

Mong

2802
karakterer

Mong 15.03.2018 16:44
hun er meget syg. hun kan få feber fra en dag til en anden og hoste og blive sløj på ingen tid.
DistortedDiva

DistortedDiva

2590
karakterer

DistortedDiva 15.03.2018 16:52
Raider: de lyder alle sammen som spændende karaktere! Merissa er sådan set ligeglad om man er god eller ond, hun har selvfølgelig sine egne holdninger osv. Men ellers ret chill! Shinxia lyder umiddelbart som en hun ville kunne komme godt ud at det med, med de fælles interesser for udsmykning :p
Raider

Raider

Evigt manglende hjerneceller

666
karakterer

Raider 15.03.2018 18:02
Alright, jeg vil nemlig gerne have Shinxia mere i spil, eftersom hun er den nye.
Er der et specifik sted som de skal mødes ved? For jeg kunne godt sende Shinxia alle steder hen.
DistortedDiva

DistortedDiva

2590
karakterer

DistortedDiva 15.03.2018 19:37
Merissa "bor" i tusmørke dalen! Kroen eller Tusmørkely ville være oplagt for mig at starte ud i :D 
Rabbit

Rabbit

2365
karakterer

Rabbit 15.03.2018 20:27
Hej venner!

Jeg er kommet tilbage til Krystallandet, efter en MEGET lang pause. Jeg elskede hjemmesiden dengang jeg var mindre og har ligesiden savnet rollespils verdenen. Nu er jeg her så igen!

Jeg har lavet en ny karakter Merissa, som jeg nu leder efter nogle at tråde med.
Merissa er halvelver og Juvelér. Hun har ingen famillie da hun er opvokset på børnehjem. Evt. personer hun kunne kende fra dengang kunne også være sjovt.
Jeg tænker evt. tråde om hvordan en potentiel kunde i hendes shop kan udvikle et venskab, og/eller noget angående det iganggående plot med jagten på elverne osv. små hyggelige tråde hvor intet fantastisk spændende sker, er også meget velkommen da jeg bare vil igang igen!

Håber jeg får nogle svar! :D

Hejsa! Jeg har en dødsengel, der hedder Liv, som altid gerne vil møde nye folk! Hun kunne godt være kunde i butikken for at finde et smykke til sin datte Falk :)
- Rabbit

TheEvilQueen

863
karakterer

TheEvilQueen 15.03.2018 21:48
Altså jeg har massere at karakterer, som hun kan møde (:

Lad mig lige se... hvis hun vil møde en, som er venlig, så er Senya eller Smo mit klare bud (når Smo altså er sluppet ud af hovedstaden). Hun er sød ved de fleste, medmindre hun har grund til andet og er healer, så hvis Merissa skulle komme til skade og ikke vil ind i Hovedstaden pga. Kiles Orden, så kan Senya klare noget healing.

Vil hun derimod møde en lidt "ondere" karakter, så har jeg min Tusmørkegænger Lady Phersefone. Jeg kan ikke helt regne ud, hvordan de to skulle møde hinanden, sådan lige umiddelbart, men måske ved et rent tilfælde? Jeg har også en idé om, at jeg skal have et gå-i-søvne emne med hende på et tidspunkt, så måske Merissa kunne hjælpe hende tilbage til Herregården hvor hun bor, og hun på den måde har fået sig en ally i Lady Phersefone? Hun er trods alt ikke en som er dum at kende, da hun er medlem af den "grevskabelige" familie i Tusmørkedalen.

Lad mig lige se, hvem har jeg mere? Jo, jeg har også min dværgedame Halte Y, men hun er pt. ved Dødens Kløft. Men skulle Merissa forvilde sig den vej, så er jeg sikker på, at Y ville tage hende under sine vinger. I hvert fald i lidt tid.

Ellers tror jeg ikke rigtig, at jeg har nogen, som kunne have interesse. For Myssa holder til i Hovedstaden og der er jo Kiles Orden, og det er jo ikke godt for Merissa. Eller i hvert fald ikek ufarligt. Jeg mener... vi kan godt gøre det, men chancen for, at hun vil blive fanget er jo stor.

Min kentaur Daya er fanget i Amazonitskovene for tiden, så hun er svær at få fat i. Og det var vidst de karakterer jeg har.
Lorgath

Lorgath

Hand-me-down Gold

2676
karakterer

Lorgath 16.03.2018 18:09
Lige mens jeg husker det, kan jeg sige, min karakter Cassandra også kommer fra et børnehjem! :D

Muri

Muri

King of Lummer

8644
karakterer

Muri 23.06.2018 13:12
Hvis du stadig leder har jeg da en gammel kending ved navn Hauru :P
Ellers er jeg altid frisk på alle slags tråde med min nye Lailiana!

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Helli
Lige nu: 1 | I dag: 10