One-Shots under karakterprofil understøtter ikke quotes

Fia

Fia

The Sweet Stressed One

1612
karakterer

Fia 24.07.2023 01:27
Jeg sad lige og lurede på mine profiler, og snublede over Astrids oneshot på hendes profil, hvor citater ikke virker til at være understøttet. Citatet går ud over rammen der er tilladt.

Derudover virker det heller ikke til at teksten passer i rammen når der er citater indblandet. (Det ser almindeligt ud på andre profiler med oneshots)

Mig: Du sidder forkert. Ret dig op og træk skuldrene tilbage. Husk at tage pauser og stræk ud.

Også mig: Ligger halvt på en sækkepude og gulvet og med skuldrene op til ørene i flere timer uden at strække ud.
Xenwia

Xenwia

Pro karakter-stalker

1676
karakterer

Xenwia 24.07.2023 11:04
Kan det muligvis skyldes at Astrid’s one shot er fra før det nye design blev kørt ind? Muri og jeg bruger begge qoute funktionen i den brev tråd vi har kørende, uden at jeg oplever at have de samme problemer.

~ Husk at synd, så Jesus ikke døde forgæves ~
Fia

Fia

The Sweet Stressed One

1612
karakterer

Fia 25.07.2023 22:32
Xenwia skrev:
Kan det muligvis skyldes at Astrid’s one shot er fra før det nye design blev kørt ind? Muri og jeg bruger begge qoute funktionen i den brev tråd vi har kørende, uden at jeg oplever at have de samme problemer.

Det er under karakterens profil at problemet opstår, og ikke på selve posten. Selve posten ser almindelig ud.
Det virker ikke til at man kan se breve under karakterprofiler, men jeg mistænker, at hvis man kunne ville samme problem måske opstå?

- Det kan dog tænkes du har ret i noget med design, men jeg ved ikke om jeg postede på gammelt eller nyt design, hmm..

Mig: Du sidder forkert. Ret dig op og træk skuldrene tilbage. Husk at tage pauser og stræk ud.

Også mig: Ligger halvt på en sækkepude og gulvet og med skuldrene op til ørene i flere timer uden at strække ud.
Krystal

Krystal

Skaberinden

5941
karakterer

Krystal 10.02.2024 11:27
Så skulle det være fikset :)

Det var lidt anderledes opsat på profiler.
~ Krys ~

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lux , Krystal
Lige nu: 2 | I dag: 7