Jaris
Ejer bordelhuset 'Diabolica Velit' i Rubinien
Af ren refleks trak Jaris hånden til sig, da der blev nappet ud efter hans finger, dog ikke fordi han var nervøs for at blive bidt. Den nærgående skabning så ikke just farlig ud og selv hvis han gjorde, havde et bid aldrig skadet. I hvert fald ikke negativt. Jaris var som regel rimelig god til at aflæse disse situationer, og han mente da også selv at han havde aflæst denne rigtigt. Den næste kommentar bekræftede det kun, som nymfen gav udtryk for at ville have mere.
"Heldigt, for jeg vil da også hellere have dig her," svarede han smilende. Det var heller ikke løgn, han havde et alt for stort behov for at være tæt på andre, lige meget hvem det var. Ofte gik det ud over hans ansatte, men det var altid forfriskende at have samme form for kontakt med andre. Og han ville selvfølgelig aldrig afslå den slags, specielt ikke når de blev serveret så pænt for ham, som nymfen formåede at gøre.
Jaris havde efterhånden brugt alle vitser og dumme kommentarer der fandtes, og kendte derfor til hvilken reaktion de oftest fik. At der alligevel blev grinet af hans underlige opførsel, gjorde ham kun mere interesseret i Males. For ham lod det til at være starten på det perfekte venskab. - En der satte pris på hans alt for dårlige humor, der samtidig lod til at være rimelig villig. Måske alt for villig, men det gjorde det kun bedre.
"Hm, måske..." Lød det roligt fra ham, som han nikkede let.
"Men jeg har det også meget sjovere end så mange andre," fortsatte han kort efter i en kort latter. Han så ingen grund til at tage noget som helst specielt alvorligt. Ikke engang sin forretning og hans barnlige sind virkede tilsynladende, for intet var gået helt galt. Endnu.
Jaris lagde hovedet let på skrå, som nymfen præsenterede sig, så overvejende på ham, før han rystede let på hovedet. Den ryst stoppede idet han mærkede fingrene gennem håret og nydelsen over det kunne ses i det blik han sendte tilbage.
"Jeg holder mig til Krølle. Måske jeg finder et mere passende navn til dig, når jeg har lært dig at kende." Dermed sagt at han bestemt ikke regnede med, at det var sidste gang de skulle mødes. Smilet i morskab var så småt begyndt at ændre sig til et smil af lyst, endnu mere da han mærkede hvordan Males pressede sig længere ind mod ham. Hånden der stadig havde et let greb om hans ene balle, blev strammet lidt mere, før han tog fat i den hvide toga og trak den lidt op.
"Så hvis jeg hiver klæderne af dig, hiver du så tøjet af mig?" Spurgte han lystigt. Eller i hvert fald det tøj der var tilbage at hive af ham, siden han selv havde smidt blusen på bredden. Han fortsat trak længere og længere op i togaen, samtidig begyndte han at skubbe til Males, en mindre diskret hentydning til at få ham skubbet op ad søens kant.
~ The story of my life, I give her hope - I spend her love until she's broke inside ~