Problemer med at siden fryser/crasher

Krystal

Krystal

Skaberinden

5941
karakterer

Krystal 14.02.2018 16:38
Hej alle

Der er flere, der løbende har bemærket, at siden af og til er ustabil, og at sidevinduet fryser/crasher, når man har haft en inaktiv fane.
Jeg oplever ikke selv problemet, og har derfor oprettet denne tråd, for at jeg kan få nogle flere oplysninger fra jer.

Hvis I oplever, at siden crasher, så skriv gerne følgende oplysninger:

Browser:
Hvornår problemet opstår: 
Hvor længe du har oplevet problemet:
Andre detaljer:

Da Zof i sin browser har oplevet fejlbeskeden "utilstrækkelig hukommelse", vil det også være hjælpsomt, hvis nogle af jer kunne finde ud af, hvor meget RAM browseren/siden bruger i øjeblikket, hvor den crasher, samt evt. hvor meget RAM I har på computeren i alt.

På forhånd tak <3 Forhåbentlig kan vi få det løst.
~ Krys ~

Raider

Raider

Evigt manglende hjerneceller

666
karakterer

Raider 14.02.2018 21:19
Browser: Firefox, når jeg er hjemme, Chrome når jeg i skole, plus hos mama.
Hvornår problemet opstår: Tit hvis jeg bare er væk fra siden i længere tid af gangen, og jeg skifter meget af side til side, eftersom at jeg lever på mange sider xD Men skal jeg komme med tid på ca ti til tyv minutter fra jeg åbent siden og gået over i en anden fane.
Hvor længe du har oplevet problemet: Siden min første dag her.
Andre detaljer: Hmm jeg har vist give billeder før, på hvordan at siden fryser og det næste lige meget hvilken browser jeg er i. Selv vis jeg ikke engang er ved min egen bærbar, jeg to fordi jeg laver opgaver til min skole.
Soul

Soul

The tea drinking Kitten!

113
karakterer

Soul 15.02.2018 11:04
Browser: Firefox.
Hvornår problemet opstår:  Har kun hørt om problemet.
Hvor længe du har oplevet problemet: .....Jeg har ikke tænkt mig at lyv? Aldrig.
Andre detaljer: ...Burde måske komme tilbage på KL? Så..jeg kan give noget aktuelt feedback? På problemet? Ikke...Det må være det primære argument for at komme tilbage..
The twin eyed demon, with a voice colder than ice: Opia
The emotional weapon, with a mind of its own: Lality

Use as you see fit:
Spørgs og du får et svar :) ligemeget emnet!
Facebook: https://www.facebook.com/stefanie.hvilsom
Discord: Zhadalina/Soulzero #4530

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lux , Krystal
Lige nu: 2 | I dag: 7