Om han var okay?
Aldamar stødte fra, fra gulvet, og var tæt på at få overbalance idet at han prøvede at løfte sig selv fra hug. Heldigvis blev den reddet af de lange arme der kunne holde ham en anelse oprejst, og han sukkede teatralsk, imens at han kom op og stå. "Selvfølgelig er jeg okay, jeg er ikke lavet af porcelæn" selvom man godt kunne fristes til at tro det, ved den delikate, hvidlige hud. Aldamar mumlede, og børstede noget ikke eksisterende støv væk fra knæene, et rettende blik op imod Fabian igen. "Men hvis jeg ikke var, er det en køn reaktion du præsentere... ingen empati, ingen hjælp!" klagede han 'såret', og rankede den lange ryg, et smil skjult i mundvigen idet at han kiggede væk.
Et par (mere forsigtige) skridt blev taget væk, førhen at han fik mere styr på det og endelig også gik fat i sin silkekåbe, som han med et fast greb i, tog med sig tilbage til sengen. Fyrstesønnen's skæve smil falmede idet at han huskede at han var forurettet, og rakte i stedet en insisterende arm frem da han fik sat sig, som tegn på at han i det mindste lige kunne fjerne de remme der sad tilbage, som undskyldning for det ubehøvlede grin.

Krystallandet