two friends meeting.

Amora Treaty

Amora Treaty

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 174 cm

Wimse 10.05.2011 21:54
Amora drejede sig en anelse, og parrede hans slag med sværdet. Det gav en smuk lyd, da stålet ramte det andet stål. Hun elskede den lyd. Den var himmelsk. Det betød også at kampen var rigtig i gang.
Egentlig irriterede det hende en smule, at hun ikke havde fået skiftet tøj. Kjolens skørter fejede omkring hendes ben og hæmmede hendes bevægelser en smugle. Men hun ville ikke lade padra vinde. Det kunne hun ikke. Ikke med vilje i hvert fald.
Hun drejede rundt endnu engang, så hun kom en smule væk. Hun skulle have luft omkring sig. Hun holdte igen sine øjne på ham, mens hun tog nogle skridt i den ene retning. Hun begyndte langsomt at kredse rundt om ham, fulgte hans øjne. Et smil sad fast på hendes læber. Hun havde savnet at høre hans nynnen. Engang havde det altid drevet hende ud af takten, men det gjorde det ikke mere.
Hun lod som om hun blev ved med at gå rundt, som om hun ikke havde tænkt sig at gøre andet. Tilsidst tog hun tog et hurtigt skridt frem, svang sværdet lidt rundt, og satte et angreb mod hans hæl. Hvis dette var en virkelig kamp, og hun fik mulighed for at kappe senen over der i hælen, ville han være på røven. Han ville ikke have mulighed for at stå på sin fod, og hun ville derfor svinge sværdet mod ham en sidste gange i et endeligt stød.
Ichabod Castillo

Ichabod Castillo

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Castillo 10.05.2011 22:06
Padra, der havde været dybt optaget af hendes bevægelser, kom med et forskrækket gisp og gjorde et hurtigt spjæt for at redde sin sene. Han stod et øjeblik forskrækket tilbage og stirrede på hende.
Det var ikke angrebet der havde forskrækket ham, men den effekt hendes krop havde haft på ham. Han havde et øjeblik ladet sig distrahere af hendes former. Han rynkede svagt på panden. Han havde egentlig aldrig lagt mærke til at hun jo rent faktisk var en kvinde.
- "I'm the me i choose to be" <3
Amora Treaty

Amora Treaty

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 174 cm

Wimse 11.05.2011 08:21
Amora sænkede sværdet så snart hun så hans forskrækkede blik. Men han havde jo selv bedt om det, havde han ikke. Hun havde da regnet med at han med lethed ville have afværget slaget, men det havde han jo ikke. Hun bed sig i læben og så på ham.
"Det må du altså virkelig undskylde.. Er du okay?" spurgte hun bekymret. Hvad var der galt? Før havde han med lethed pareret alle hendes slag. Men han havde selv sagt at hun skulle give alt hvad hun havde, og det havde hun gjort. Hun havde ikke lavet de klassiske slag mod hovedet og overkroppen, som man normalt ville gøre. Hun var gået efter fødderne, for hvis fødderne var skadet, havde man svært ved at fortsætte. Men hun ville jo aldrig skade ham med vilje. Hun ville jo ikke kappe hans hælsene over.
Hun stod og kiggede på ham og vidste ikke helt hvad hun skulle sige. Hun ventede bare på at han ville sige noget.
Ichabod Castillo

Ichabod Castillo

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Castillo 11.05.2011 10:16
Padra nikkede kort mens han betragtede hende, stadig forskrækket over det han så "...ja, jeg har det fint.. det..jeg..noget gik lige op for mig.." Han kiggede diskret op og ned af hende.
Hun var jo egentlig en smuk pige, det kunne han på ingen måde benægte overfor sig selv, men han havde bare aldrig rigtig lagt mærke til det før - Hun var jo bare Amora, det var ikke meningen at han skulle se sådan på hende.
Amora Treaty

Amora Treaty

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 174 cm

Wimse 11.05.2011 10:49
"Det ser ud til at det var noget chokerende.. Måske vi skal stoppe lidt?" hun var virkelig bekymret. Normalt skulle der en del til at få Padra ud af hans koncentration. Det havde hun skam fundet ud af. Uanset hvad hun ellers havde gjort, var han forblevet koncentreret. Så et eller andet måtte der da være galt, når han bare sådan lige blev ukoncentreret.
Amora havde godt lagt mærke til, at Padra var forandret. Hun så selv anderledes på ham, det kunne hun da godt mærke. Men de tanker prøvede hun at skubbe fra sig. Det var jo ikke det hun skulle tænke på. Han var Padra. Hendes bedsteven, den person hun havde kendt i længst tid. Den eneste person hun virkelig stolede på. Hun holdte utroligt meget af ham, og ville overhovedet ikke miste ham. Det ville hun ikke kunne bære.
Hun gik hen mod ham, og kiggede bekymret på ham.
Ichabod Castillo

Ichabod Castillo

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Castillo 11.05.2011 11:43
Han rystede på hovedet, delvist for at ryste den skræmmende tanke fra sig, delvist som svar på hendes spørgsmål "Nej det er okay, det er ikke noget særligt" Han rørte uroligt på sig da hun kom tættere på, hun var virkelig smuk.
"Skal vi fortsætte?" Han løftede op i sværdet og så spørgende på hende, han skulle bare have mulighed for at tænke på noget andet.
Amora Treaty

Amora Treaty

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 174 cm

Wimse 11.05.2011 12:09
Amora så uroligt på ham med et løftet øjenbryn. Han så altså ikke ud til at have det bedre. Hvad havde dog fået ham til at miste koncentrationen på den måde?
"Padra.. Måske.." sagde hun, og ville egentlig sige at det ikke var en god idé, men hun stoppede der. Hun ville jo utroligt gerne kæmpe mod ham, men hun var også bekymret.
"Gerne." sagde hun så, da han spurgte om de skulle fortsætte. Hun trådte nogle skridt tilbage, og hævede sværdet. Hun sænkede det dog hurtigt igen, da hendes hår irriterede hende. Hun rodede kort i sine lommer, og frembragte en lædersnor. Hun samlede håret og bandt snoren omkring det. Så sad håret ikke i vejen. Hun var virkelig glad for sit hår.
Hun hævede sværdet igen. Et smil var kommet frem på hendes læber. Hun tog en dyb indånding, og kiggede så på Padra.
"Jeg er klar når du er klar," sagde hun med et smil.
Ichabod Castillo

Ichabod Castillo

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Castillo 11.05.2011 17:37
"Jeg er fuldkommen klar" Han smilede mere sikkert og virkede atter til at have genvundet koncentrationen.
Han var alt andet end klar til at skulle fægte med hende igen, men han vidste hvor meget det betød for hende og selv ville han gerne aflede de lidt mærkelige tanker han pludselig havde fået.
Han svingede sværdet afsted i et direkte hug mod hendes mave, egentlig et meget forusigeligt angreb, men han ville heller ikke forskrække hende med pludselige bevægelser eller lignende, han ville jo alligevel ikke gøre skade på hende.
Amora Treaty

Amora Treaty

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 174 cm

Wimse 19.06.2011 18:32
Amora trak vejret dybt et par gange. Hendes tanker blev helt klare, og hun kunne mærke en form for glæde strømme gennem hendes krop.
Hun holdte skarpt øje med hver eneste bevægelse han lavede. Hendes reflekser var hurtige, så sværdet nåede ikke så langt. Hun parerede med sit sværd, og en fantastisk klingede lyd, kom frem, da sværdene ramte hinanden. Lyden var fantastisk, og et smil kom frem på hendes læber. Det var en smuk lyd i hendes øre. Hun havde altid elsket den. Det var ikke bare stål mod stål. Det var en lyd der fortalte om noget fantastisk.
Hun var dog ikke langsomt til at følge efter. Hurtigt svang hun sværdet mod hans knæ. Det var ikke vildt hurtigt, for hun ville ikke gøre skade på ham, så hun ville kunne stoppe den igen, hvis ikke han nåede at flytte sig. Men det regnede hun da med at han ville, for så vidt hun huskede det, var han bedre til sværd end hun var.
Ichabod Castillo

Ichabod Castillo

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Castillo 19.06.2011 22:21
Han spredte hurtigt benene da sværdet kom mod hans knæ. Hendes slag havde ikke været hurtigt og ret let af undgå, hun gjorde bestemt ikke sit bedste.
Han slog knæene sammen om sværdets flade side og trak hendes sværd til sig, samtidig med at han slog et slag mod hendes hænder for at få hende til at slippe.
Han nynnede stille videre på sin ynglings melodi "The Islander" som sangen hed.
Amora Treaty

Amora Treaty

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 174 cm

Wimse 19.06.2011 22:59
Selvfølgelig gjorde hun ikke sit bedste. Hun var bange for at skade ham. HUn ville aldrig tilgive sig selv, hvis det skete.
Hun blev dog overrasket, da hun mærkede hans slag på sine fingre, og instinktmæssigt slap hun med det samme. Det var gået stærkt det hele, så hun havde ikke nået at kunne gøre noget.
"Du vandt," sagde hun med et skævt smil. Det gjorde hende nu ikke noget. padra var bedre end hende, og det indrømmede hun gerne.
"Men du har bestemt ikke glemt hvordan man bruger et sværd," sagde hun med et smil og gik hen til ham.
Ichabod Castillo

Ichabod Castillo

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Castillo 19.06.2011 23:08
"Eller mine lår" Han grinede lidt og kiggede ned på hendes sværd, der sad sikkert fastspændt mellem hans lår.
Han trak det fri og rakte hende sværdet tilbage " Du er nu heller ikke blevet dårligere, men du må ikke være bange for at slå til, jeg kan sagtens forsvare mig" Han kørte en hånd gennem det utæmmelige brune pandehår, der altid virkede til at ligge i vejen for hans syn, før han forsatte med at snakke " Ellers var det rigtig godt"
Amora Treaty

Amora Treaty

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 174 cm

Wimse 19.06.2011 23:25
Amora smilede lidt.
"Jeg ved godt, men jeg vil ikke gøre skade på dig..." sagde hun og kiggede på ham. Hun tog imod sværdet, men blev ved med at kigge på Padra.
Hun havde kendt Padra så længe hun kunne huske, så hun ville ikke kunne bære at gøre skade på ham. Han havde altid været bedre end hende, men hun kunne bare ikke.
"Men jeg bliver bedre for hver gang jeg træner," sagde hun med et smil. Hun begyndte at gå indenfor igen. Hun kunne mærke at Padra fulgte efter hende.
Hun kunne godt lide at være hjemme ved ham. det var hyggeligt og hun elskede hans familie. Det var tydeligt at de elskede hinanden, men de gjorde også en masse der fik hende til at føle sig som en del af deres lille familie.
Ichabod Castillo

Ichabod Castillo

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Castillo 19.06.2011 23:33
Han kiggede kort efter hende før han fulgte med hende ind i huset.
Det ville blive hård for ham at finde sig til rette i den nye hytte, det her havde så længe han kunne huske været hans hjem, men han ville ikke have at hans mor skulle blive ved med at bekymre sig så meget om ham, derfor havde han også valgt at flytte hjemmefra, så hun, og de andre to for den sags skyld, blev vant til at han ikke var til stede ved hvert eneste måltid.
Han kiggede rundt i den velkende stue, da han kom ind. Hvert eneste væg var pyntet med billeder af hans, og hans søskendes barndom, på enkelte af dem var hans far også afbildedet - Det var før Crispins tid, da Padra selv ikke var større end at han stadig legede med træsværd og kæpheste.
Amora Treaty

Amora Treaty

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 174 cm

Wimse 07.07.2011 23:38
Amora kiggede lidt på billederne på væggen. Hun havde set dem før, mange gange. Også billederne af faderen. Hun havde aldrig mødt ham. Hun havde kendt dem alle det meste af sit liv, men hun havde aldrig mødt faderen. Hun vidste hvor stort et tab det havde været for Padra. De snakkede ikke rigtigt om det. Ligesom de ikke snakkede om hendes storebror, medmindre hun selv bragte det på bane. Padra vidste jo hvordan det var for hende. Derfor bragte hun aldrig hans far på bane.
Hun studerede billederne en smule. Et lille smil kom frem på hendes læber. På de fleste af billederne kunne hun sagtens kende dem. Dels fordi hun havde kendt dem så længe.
Hendes forældre havde ikke så mange billeder. De havde dem i hvert fald ikke fremme. Billederne af Joseph havde de også taget ned, hvilket Amora syntes var forkert. Men hun ville ikke blande sig i det. Hun havde et billede af ham på sit værelse, og det stod så hun hele tiden kunne se det. Han betød stadig meget for hende, og hendes forældre skulle ikke bestemme om hun havde et billede af ham eller ej. Det irriterede hende også, at de ikke ville tale om ham. Hver gang han kom på tale, snakkede de med korte ord og de mumlede. De ville ikke snakke om deres søn, som de ellers havde været så stolte af. Det var forkert, men det var ikke hendes valg. Hun snakkede ikke om ham, fordi det gjorde for ondt. Men hun blev ikke stille når han kom på bane. Hun ville til enhver tid forsvare hans ære, selvom han var død.
Hun kiggede på et billede af Padra som lille dreng. Derefter kiggede hun tilbage på ham.
"Du så sød ud dengang," sagde hun med et smil.
Ichabod Castillo

Ichabod Castillo

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Castillo 08.07.2011 00:04
Han fulgte kort hende blik hen på billedet af den yngre udgave af sig selv og sendte hende så et kort smil som svar.
Billedet var blevet taget på selv samme dag hans far var blevet dræbt og indeholdte minder som han længe havde forsøgt at skubbe fra sig.
Han kløede sig lidt på hagen hvor skægstubbene irriterede ham og satte så kurs mod køkkenet, fast besluttet på at undslippe de fortrængte minder. Han orkede ikke forholde sig mere til tabet af sin far også selvom det stadig, så mange år efter hans død, havde en betydning for hverdagen i den lille Castillo familie, derfor snakkede han heller aldrig om det mere. Det betød dog ikke at det ikke stadig gik ham på.
"...Det må være derfor.." Mumlede han svagt og lettere eftertænksomt for sig selv.
Amora Treaty

Amora Treaty

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 174 cm

Wimse 08.07.2011 00:35
Amora var stadig bekymret for Padra. Der var et eller andet der gik ham på, et eller andet han ikke ville sige. Det brød hun sig ikke om. De havde altid fortalt hinanden alt. Hun var bange for at det var noget slemt. Hun bed sig let i underlæben. Hun kiggede kort efter ham. Hun blev stående lidt endnu.
"Han var rigtig sød.. Som barn," sagde Crispin drillende fra den anden ende af stuen. Han måtte have hørt hvad hun sagde. Hun sendte ham et lille grin.
Hun gik derefter ud i køkkenet til Padra. Hendes øjne fulgte hans bevægelser.
"Padra.. Er du okay?" spurgte hun en smule forsigtig. Hun ville ikke tvinge ham til at sige noget, men hun ville bare gerne vide om der var noget der gik ham på. Hun havde ikke set ham i flere måneder, og hun brød sig ikke om den måde han opførte sig på. Der var et eller andet, og hun ville gerne vide det.
Hun kiggede på ham og bed sig igen i læben. Hun vidste ikke hvad hun mere skulle sige.
Ichabod Castillo

Ichabod Castillo

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Castillo 08.07.2011 00:58
Han havde været for optaget af sine egne tanker til overhovedet at ænse hendes tilstedeværelse i køkkenet og gav derfor et forskrækket spjæt fra sig før han kiggede på hende.
Han forholdte sig tavst et par sekunder før han drog et lettere opgivende suk "...Har jeg nogensinde fortalt dig hvorfor jeg egentlig begyndte at rejse sådan rundt? .."
Han ventede egentlig ikke på svar fra hendes side, han havde bare brug for at fortælle hende sandheden og fortsatte derfor også uden egentlig at give hende en chance for at svare.
"..Jeg kan simpelthen ikke holde ud at være her mere.. Min fars minde er overalt.. og jeg har det som om jeg ikke lever op til det han vil have mig til..eller det han ville have mig til at kunne og i takt med at jeg bliver ældre bliver chancen for at opnå de mål mindre.. så jeg stikker af.."
Han sukkede og kiggede skamfuldt ned i de grå køkkenfliser.
"...Jeg lader min familie i stikken, og dig, jeg var der ikke engang for dig da han døde.."
Amora Treaty

Amora Treaty

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 174 cm

Wimse 08.07.2011 01:23
Amora kiggede endnu mere bekymret på ham, da han gav det forskrækkede spjæt fra sig. Hvad var der med ham?
Hun gik lidt tættere på ham og lagde hovedet en anelse på skrå.
"Kun at du havde brug for at komme ud.." sagde hun en smule langsomt. Hvad kunne være så slemt, at Padra opførte sig sådan?
Hun ville sige mere, men han kom hende i forkøbet.
Hun lyttede til hvad han sagde og sukkede kort. Hun kendte det godt. Selvom hendes forældre ikke snakkede om Joseph eller havde hans billeder fremme, var mindet der stadig. Der var en underlig stilhed hjemme ved dem. Det var der ikke dengang han var i live. Hendes forældre var mere indelukket nu. De havde også strammet reglerne for hvad hun måtte og ikke måtte. Det var forfærdeligt at være derhjemme, og det var derfor Amora brugte så lang tid udenfor hjemme. Stemningen var forfærdeligt.
"Padra.. Forældre har altid høje forventninger til deres børn.. jeg.. Joseph var mine forældres et og alt. Han var den perfekte søn. Han var alt det jeg ikke er. Hvorfor tror du at de har så skarpe regler for, hvad jeg må og ikke må? Fordi de vil gøre mig til den perfekte datter. Jeg gør kun hvad de siger, fordi jeg ikke vil skændes med dem.. Jeg er sikker på at din far ville være stolt af dig. Du gør det, der gør dig glad. Det er i sidste ende det vigtigste for en forælder.. Du er blevet en fantastisk person, en som alle elsker. Crispin ser op til dig, det er jeg sikker på. Du er hans fantastiske storebror.." sagde hun med et smil, og det var tydeligt at hun prøvede at muntre ham op.
"Jeg er sikker på at din familie forstår det. Tænk ikke på mig, jeg klarer mig. Som du kan se, er jeg ikke kommet til skade. Og din far ville forstå det." tilføjede hun så med et lille smil.
Ichabod Castillo

Ichabod Castillo

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Castillo 08.07.2011 01:29
Han drog et dybt suk og kiggede så på hende.
Han kunne se hun gjorde sit bedste for at muntre ham op og sendte hende et lille smil, på trods af at han ikke ligefrem havde det specielt meget bedre.
Han havde stadig svigtet dem alle sammen, og vigtigst af alt havde han svigtet hende da hun havde mest brug for at han var der for hende.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Tatti, Echo, jack, Lux
Lige nu: 4 | I dag: 12