Man kunne dårligt undgå at se tilfredsheden i Alfies smil, da hun gav udtryk for, at hun ligefrem håbede på lige netop dét. Han havde ikke i sinde at skuffe hende. Hvis de ikke befandt sig på gangen, hvor hvem som helst kunne følge skjult med i enhver bevægelse fra dem, ville der ikke være gået længe, før hånden mod hendes ryg var gledet længere ned. At den alligevel fandt vej til lænden og kun lige nåede at stoppe, før han fik fat i noget upassende, var med fuldt overlæg. Hun var vel i forvejen klar over hvad han var i stand til, og han havde ikke tænkt sig at give hende noget som helst mindre næste gang. Han ville dog tillade sig at trække tiden ud, bruge god tid på at lege og pirre, for nu havde han bestemt ikke travlt.
”Jeg ville være skuffet, hvis du ikke gjorde.”
Nu kunne de begge træde ind i værelset med klare forventninger om, hvad der skulle ske. Det var vel ikke fordi de forventninger ikke havde hængt i luften i forvejen.
Der gik ikke mange øjeblikke før Meena allerede var gået på opdagelse. Han trådte selv ind, drejede nøglen om og låste døren bag sig, kun for at sikre sig, at de ikke ville blive forstyrret igen. Han lod nøglen sidde i døren, bare som tydeligt tegn til, at den altså ikke var blevet låst af skumle bagtanker.
Mens hun strøg omkring og tog den simple indretning til sig, blev Alfie stående omkring døren og betragtede hende. Hendes kommentar fik et smil frem på hans læber og en tanke der passede frem i hovedet. Blikket gik fra hende til sengen, og så tilbage igen, så han kunne se hele vejen ned over hende. Forestillingen om hende liggende i hans seng, forhindrede ham i at svare med det samme.
Det forhindrede ham dog ikke i at gøre som hun bad med et hentydende klap mod sofaens ryglæn. Han tøvede ikke med at adlyde, da han stille og roligt bevægede sig nærmere og satte sig til rette midt i sofaen. Han fulgte hende med blikket, mens hun skænkede den dyre, sprittede væske op i glassene og vuggende trådte tættere på. Hans blik gik fra hendes lokkende hofter, til glasset hun rakte frem, og videre op til hendes kønne ansigt.
Han nåede kun lige at snitte glasset med en finger, før hun var så flabet at trække det tilbage.
”Hm… Så jeg skal både arbejde for at høre dine hemmeligheder, og for at få min egen rom. Du tror ikke det er bare lidt farligt at benægte en mand sin alkohol?” Han forventede egentlig ikke et svar, men gik i stedet straks i gang med hvad han havde lovet. Hånden der før havde rakt ud efter glasset, blev nu lagt mod kjolens stof. Hvis han pressede mere ind, ville hun kunne mærke ham mod sit ben, men han lod med vilje være. I stedet strøg han hånden op over stoffet, op mod hendes hofte og videre op over maven. Han tog sig lidt ekstra tid til at røre, da han førte hånden hen over et bryst og videre op mod hendes hals, hvor han kunne få fat om hendes kæbe med to fingre, i et blidt, men bestemt greb. Derfra kunne han lige så stille trække hende ned mod sig, uden tanke for om hun ville være i stand til at balancere de to glas så væsken ikke endte på gulvet, og forhåbentligt ville hun lade ham.
”Måske jeg kan gøre mig fortjent til lidt ved at afsløre en af mine hemmeligheder.” Stemmen var dæmpet lidt, nu hvor han sørgede for at få hende tættere og tættere på sig. Han lagde tydeligvis op til et sensuelt kys, men lod kun lige deres læber strejfe hinandens, da han hviskede;
”Jeg vil gerne have dig nøgen i min seng.” Så måske det ikke var en hemmelighed, men han håbede på at hans stadig sandfærdige hvisken ville distrahere hende nok, så hun ikke ville lægge mærke til den anden hånd han rakte ud og tog glasset fra hende med. Han var ikke engang sød nok til at give hende det kys, som han hele tiden havde lagt op til. I stedet slap han grebet om hende, lænede sig tilbage i sofaen og tog den første slurk af rommen, som brændte behageligt ned gennem halsen. Han sendte hende et sigende blik, der passede godt med det lidt overlegne smil, der hvilede på hans læber. – Det var hendes tur til at flytte sin skakbrik.
You expect me to love people and use money
~ I just like it the other way around ~