Eyad Wafi

Eyad Wafi

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Ørkenelver

Lokation / Dianthos

Alder / 73 år

Højde / 197 cm

Rabbit 26.01.2018 22:29
"Der er masser af plads," protesterede Eyad og rykkede sig lidt. Han var måske lang, men han var også meget tynd, og hvis han lagde sig op ad væggen, var der lige plads nok til dem begge i sengen. Dal var varm og blød og uendeligt bedre end de brosten, Eyad havde sovet på det sidste lange stykke tid. Han kunne ikke lade være med at putte sig lidt ind til Dal, mens han lukkede øjnene. 

"Tak fordi du reddede mig," mumlede han stille og lod sine fingre glide over Dals brystkasse.
Dalán Handrinson

Dalán Handrinson

Historiefortæller og verdensmand

Kaotisk Dum

Race / Dværg

Lokation / Omrejsende

Alder / 54 år

Højde / 155 cm

Dragonflower 26.01.2018 22:45
Dals protester varede ikke ved igennem Eyads ord, og hans sidste spæde forsøg på modstand døde da Eyads hånd rørte hans bryst. Han lod sine øjne glide i og lod luften glide ud af sig med et suk.
"Det var det eneste jeg kunne gøre..." det var sande ord, selvom Dal selv viste de måtte lyde hule. Så mange andre gik forbi hver dag uden at give dem så meget som en medlidende blik. Dal havde ingen grund til det han gjorde, han havde ingen bagtanke eller noget han ønskede at vinde. Det var simpelthed: "At se dig og dit folk sådan.. det var ikke noget jeg bare kunne ignorere" vedholdt han. Dal var nok dværg, men en atypisk en af slagsen. Og hvis hans eget folk ville afsky ham for at hjælpe deres old gamle fjende, mod sådan uretfærdighed, ja så var det en pris han var villig til at betale, igen og igen.
Eyad Wafi

Eyad Wafi

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Ørkenelver

Lokation / Dianthos

Alder / 73 år

Højde / 197 cm

Rabbit 26.01.2018 22:53
"Du er ikke, som de andre dværge, jeg har mødt," sagde Eyad, mens hans fingre stadig dansede blidt over Dals brystkasse. Han kunne blot blive liggende her for evigt, hvis det skulle være. "Altså, du er en lille lort, men du er en sød og dejlig lille lort." Han grinede og kunne ikke lade være med at nive i Dals ene brystvorte.

Han var egentlig udmattet, men det var så rart at ligge her med Dal, at han slet ikke havde lyst til at sove endnu.
Dalán Handrinson

Dalán Handrinson

Kaotisk Dum

Race / Dværg

Lokation / Omrejsende

Alder / 54 år

Højde / 155 cm

Dragonflower 27.01.2018 19:32
Dal sukkede tilfreds, hans øjne stadig lukkede "Du er hell- av!" hans øjne sprang op og han løftede hoved som Eyad nev ham. Han gav Eyad et hurtigt, men blidt rap over nallerne "De er altså stadig følsomme bønnestage!" beklagede han sig godmodigt. 

Det var en mærkværdig følelse at ligge med Eyad, en anden mand, som de gjorde, men det var ikke.. ubehageligt, og ærligt tænkte Dal ikke meget over at Eyad var en mand lige nu. Måske var det de fine elvertræk der gjorde det. Han tvivlede på han havde haft det på samme måde hvis det havde været en stor, skægget mand.
Eyad Wafi

Eyad Wafi

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Ørkenelver

Lokation / Dianthos

Alder / 73 år

Højde / 197 cm

Rabbit 27.01.2018 20:14
Eyad fnes og klappede blidt Dals kind.

"Undskyld," sagde han uden rigtigt at mene det. "Det var bare så fristende."

Eyad lukkede endelig sine øjne med et suk og lagde sig hoved på Dals skulder. Hvis han nu bare blev her i sengen med Dal, så kunne der vel ikke ske ham noget ondt, vel? Så længe Dal passede på ham, så kunne de forpulede kilepræster ikke få fingrene i ham. Eyad vidste godt, at det nok ikke var sådan, sagerne hang sammen, men han tillod nu alligevel sig selv at tro på det, bare for en kort stund, mens han lå her sammen med Dal. Der gik ikke ret lang tid, før han døsede hen og sov vidunderligt godt for første gang i meget lang tid.
Dalán Handrinson

Dalán Handrinson

Kaotisk Dum

Race / Dværg

Lokation / Omrejsende

Alder / 54 år

Højde / 155 cm

Dragonflower 28.01.2018 21:48
Som Eyad trak længere ind mod hans brystkasse, lagde han selv armen om den forslåede elver. Bare for at ligge bedre... jep, helt sikkert bare derfor.
Dal hørte Eyads åndedræt ændre sig, og sukkede lydløst for sig selv. Hans arm var allerede begyndt at krible og sove. Dal lukkede øjnene. Måske skulle han bare gøre det samme. Det var ingen tvivl om at han var mere end træt, han var udmattet. Han lå en stund og lyttede til kroens lyde nedenunder. Latter og råb. Det ville dog ikke vare længe inden mørket faldt på, og der ville blive stille. Kiles Orden havde virkelig kvalt byens liv...

Til sidst lykkedes det Dal at falde i søvn, og til trods for han var så anderledes på så mange punkter, sov han som alle andre dværge tungt som sten, med en let, fast snorken.
Eyad Wafi

Eyad Wafi

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Ørkenelver

Lokation / Dianthos

Alder / 73 år

Højde / 197 cm

Rabbit 28.01.2018 22:04
Eyad sov bedre, end han havde i, hvad føltes som årevis. Dals rolige snorken var næsten hypnotiserende, og selvom Eyad vågnede et par gange i løbet af natten, faldt han hurtigt i søvn igen op af Dals varme krop. Det var helt mærkeligt at ligge sådan; Eyad kunne ikke huske sidste gang, han havde sovet sammen med nogen, han også havde haft sex med. Størstedelen af Eyads elskere var også hans kunder, og de skred som regel, når de havde betalt, og hvis de endelig blev natten over, var det kun for at have mere sex, ikke for at sove sammen. Det var mærkeligt, men virkelig rart at ligge sådan her.

Det var en hanes galen, der vækkede Eyad den næsten morgen. Han slog øjnene op, og det tog ham et øjeblik at finde ud af, hvor han var, og hvem den fremmede i sengen var. Eyad kunne ikke lade være med at grine lidt for sig selv, da han huskede gårsdagens "aktiviteter" på værelset, og han lænede sig ned for at kysse Dals næsetip. Det kunne sagtens være, at Dal ville fortryde alt og måske endda blive voldelig (det skete nogle gange med mænd, der normalt ikke var sammen med andre mænd), så Eyad nød det stille øjeblik, inden Dal vågnede ordenligt, alt det, han kunne. 
Dalán Handrinson

Dalán Handrinson

Kaotisk Dum

Race / Dværg

Lokation / Omrejsende

Alder / 54 år

Højde / 155 cm

Dragonflower 28.01.2018 22:13
Dal mumlede et eller andet halvt i søvne da Eyad kyssede hans næse. Noget der bedst kunne oversættes til 'bare 5 minutter mere okay'. Derefter vågnede han langsomt, strakte sig en smule, inden han endelig slog øjnene op med et gab. Han missede mod lyset et par gange, inden han endelig fik fokuseret ind på sin sengepartner.

Dal blinkede et par gange, og var tavs et øjeblik som hændelserne fra dagen før kom tilbage til ham. Hans smil blev en smule fjoget og hans kinder blev røde "Ehm... godmorgen"
Eyad Wafi

Eyad Wafi

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Ørkenelver

Lokation / Dianthos

Alder / 73 år

Højde / 197 cm

Rabbit 28.01.2018 22:18
"Næh, min redningsdværg er vågnet," sagde Eyad med et varmt smil, og han havde faktisk lyst til at læne sig ned igen og kysse Dals læber, men han gjorde det ikke. Der var ingen grund til at skræmme den stakkels fyr.

"Har du sovet godt?" spurgte han i stedet og satte sig op og strakte sig med et langt gab. Hans krop var stadig øm og svag, men han kunne allerede nu mærke, hvordan mad og hvile havde hjulpet, og han følte sig allerede stærkere.
Dalán Handrinson

Dalán Handrinson

Kaotisk Dum

Race / Dværg

Lokation / Omrejsende

Alder / 54 år

Højde / 155 cm

Dragonflower 28.01.2018 23:21
Dal fik møvet sig selv op at sidde med en anelse besvær. Han havde fået sparket støvlerne af i løbet af natten, men hans bukser hang stadig nede om anklerne på ham.
"jeg har sovet helt fint tak" sagde han lidt fraværende mens ham fik bukserne ordentligt på igen. Han kiggede over på Eyad "hvad med dig selv? Du ser meget bedre ud allerede"
Eyad Wafi

Eyad Wafi

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Ørkenelver

Lokation / Dianthos

Alder / 73 år

Højde / 197 cm

Rabbit 28.01.2018 23:27
"Jeg har det også bedre," sagde Eyad og gned sine øjne. "Men jeg kunne virkelig godt bruge et bad. Jeg kan ikke huske, hvornår jeg sidst har vasket mig."

Det var nu en skam, at Dal hev bukserne op igen, og Eyad kunne ikke helt lade være med at surmule lidt over det. Dværgen havde altså bare nogle usandsynlige flotte ben, og det var lidt en forbrydelse at gemme dem væk efter Eyads mening.
Dalán Handrinson

Dalán Handrinson

Kaotisk Dum

Race / Dværg

Lokation / Omrejsende

Alder / 54 år

Højde / 155 cm

Dragonflower 28.01.2018 23:38
Dal nikkede og trak sine sko på igen inden han rejste sig med et smil. "jeg bestiller et bad og noget morgenmad så!" det ville nok blive en anelse besværligt at få Eyad til og fra badet uden de blev opdaget, men illusionen havde holdt fint dagen før. Mon ikke den ville være nok igen? Så længe Dal holdt dig i nærheden skulle det nok gå." jeg tror også jeg har en ekstra skjorte der er blevet lige det mindste til mig" tilføjede han med et lille grin. For en gang skyld var hans stil valg faktisk til hjælp!
"du drikke bare det andet krus også. Jeg nåde det ikke i går" og med de ord forlod han rummet igen med samme forsigtighed han havde dagen forinden.
Eyad Wafi

Eyad Wafi

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Ørkenelver

Lokation / Dianthos

Alder / 73 år

Højde / 197 cm

Rabbit 28.01.2018 23:44
"Tak," sagde Eyad og så efter Dal, mens han forlod værelset. Da Eyad var blevet alene, sukkede han dybt og gned sine hænder over sit ansigt. Dal var alt for sød! Hvordan skulle Eyad nogensinde kunne betale så meget venlighed tilbage? Han kunne heller ikke bare knalde sig fra det; Dal brugte faktisk penge på ham, og Eyad havde ikke en skid at give til gengæld.

"Dumme idiot," mumlede Eyad til sig selv og nev sig selv hårdt nok i armen til at give sig selv et blåt mærke. Måske hvis han nu fik lejlighed til at trække lidt, inden han forlod byen, eller måske, når han fandt et andet sted at slå sig ned? Så kunne han sende pengene til Dal, hvis han altså kunne finde Dal igen. 

Eyad sukkede igen, inden han rakte ud efter kruset med øl og nippede til det. 
Dalán Handrinson

Dalán Handrinson

Kaotisk Dum

Race / Dværg

Lokation / Omrejsende

Alder / 54 år

Højde / 155 cm

Dragonflower 02.02.2018 21:25
Det varede lidt inden Dal vente tilbage, og lige som han åbnede døren var hans udtryk bekymret, men det forsvandt så snart han så Eyad. Mellem dværgens hænder var en bakke og på bakken var endnu mere mad og drikke. "Der kommer til at gå lidt inden badet er klar, men vi kan nok fordrive tiden med at få lidt i skrutten!" sagde han med et lille skævt smil, og satte bakken fra sig på bordet nærmest Eyad.

Denne gang tog Dal dog hurtigt et stykke selv, for som en lille ofring til hans egen tomme mave. Der var ingen tvivl om at han ville lade Eyad spise alt hvad han kunne, men han kunne i det mindste gøre et lille offer for at tilfredsstille sin sult. Især hvis han skulle holde en illusion oppe omkring Eyad hele vejen ud af byen havde han brug for energien.
Eyad Wafi

Eyad Wafi

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Ørkenelver

Lokation / Dianthos

Alder / 73 år

Højde / 197 cm

Rabbit 02.02.2018 22:10
Eyad nåede lige at lægge mærke til den noget bekymrede mine hos Dal, inden den forsvandt igen. Det var sikkert ikke noget.

"Du skal altså spise noget selv," sagde Eyad og skubbede bakken lidt tættere på Dal. "Min mavesæk er bitte lille, den bliver hurtigt fuld, og jeg har det slemt nok i forvejen over, at jeg ikke kan gengælde tjenesten. Det bliver endnu værre, hvis du også sulter dig."

Brødet smagte vidunderligt, men det var rigtigt nok med Eyads mave. Han havde overlevet så længe på en enkelt bid brød om dagen, så hans mave var skrumpet så meget ind, at han på ingen måde ville kunne tømme bakken på bordet. Han rakte hånden ud og los den glide over Dals ene skulder, bare fordi. Det var rart at røre ved Dal, og Eyad havde ikke tænkt sig at holde op, med mindre Dal bad ham om det.
Dalán Handrinson

Dalán Handrinson

Kaotisk Dum

Race / Dværg

Lokation / Omrejsende

Alder / 54 år

Højde / 155 cm

Dragonflower 02.02.2018 22:58
Dal lo muntert ved Eyads bekymring, men der var også taknemmelighed i hans blik "Du fortærrede da ellers fint det hele på egen hånd i går!" drillede han godmodigt, men tog uden tøven et stykke mere. Han stoppede ikke Eyads berøring, men så ham alvorligt i øjnene "Men du må ikke føle skyld over det her, og du skal slet ikke tro du skylder mig noget! Jeg ved du lige så lidt har bedt om det her, som du kunne sige nej til det" fastholdt han. Han kunne aldrig bede Eyad om tilbagebetaling for mad til en udsultet person. Han stod fast ved at det eneste betaling han ville acceptere, var Eyad der kom på benene igen og fik sit liv tilbage.

Han smilede let til Eyad. Der var intet at bekymre sig om! Dal ville bære de bekymringer selv for nu. Jo alt den hjælp han tilbød her kostede penge, penge han ikke helt havde, men kroejeren var en ven, og selvom Dal hadede at udnytte det faktum, så var han nødsaget til at tage noget af det på kredit. Han ville, og kunne, betale tilbage - men det blev ikke før Eyad var sikkert ude af byen.
Eyad Wafi

Eyad Wafi

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Ørkenelver

Lokation / Dianthos

Alder / 73 år

Højde / 197 cm

Rabbit 03.02.2018 00:33
Eyad blev helt varm i hovedet, da Dal smilede til ham, og han nippede lidt mere til brødet.

"Jeg vidste slet ikke, at der fandtes mænd som dig," mumlede han, måske mest til sig selv, mens han kiggede på Dal med et undrende blik. Eyad havde kendt mange mænd (og kvinder), men han havde aldrig mødt en mand som Dal, der var så uselvisk, at det halve kunne være nok. Af og til kunne Eyad stadig ikke helt fatte, at Dal slet ikke ville have noget fra ham, men sådan var det åbenbart? 

"Du må være én ud af en milion," sagde Eyad og rystede let på hovedet. "Det er en skam, jeg ikke er en dame. Så kunne jeg blive din hengivne kone, selvom jeg selvfølgelig er skide dårlig til at lave mad. Men det kunne jeg vel lære...? Der må da være skoler for den slags." På det her tidspunkt tænkte Eyad mere højt, end han egentlig snakkede til Dal.
Dalán Handrinson

Dalán Handrinson

Kaotisk Dum

Race / Dværg

Lokation / Omrejsende

Alder / 54 år

Højde / 155 cm

Dragonflower 03.02.2018 13:38
Dal lod ikke til at høre Eyads første ord, mens han hældte et krus op til sig selv, og fyldte op i det Eyad havde nippet til. Han havde sat kanden fra sig igen, og var ved at tage den første slurk af sit krus, da Eyads næste ord nåde ham og sænkede kruset igen "På ingen måde. Jeg er bare lidt sær" sagde han med et kækt skævt smil "Der er massere af bedre mænd og kvinder derud end mig, folk der gør en forskel" han løftede kruset igen "Jeg kunne fortælle dig om dem fra nu af og til dommedag, men jeg tvivler på du ville gide at høre mig ævle så længe!" lo han og tog en slurk.

Eyads næste ord fik dog Dal til at kløjse i sin drik. Ville han aldrig få en tår at drikke?! Han hostede en smule og stirrede på Eyad. Var han seirøs?! Han kunne ikke være seriøs, det måtte være en joke! Tanken tog et sekund om at slå sig fast, men så lo han også hjerteligt! "Det var da en spøjs tanke!" hans latter lagde sig til en klukken og han fik, endelig, trukket en tår. "Men jeg tror jeg ville være en endnu værre husbond! Jeg ville aldrig være hjemme" der var en grund til han end ikke havde overvejet at slå sig ned. "Jeg laver til gengæld udemærket mad hvis jeg selv skal sige det. Men det skal du nok få mulighed for at opleve selv på vejen mod Elverly"
Eyad Wafi

Eyad Wafi

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Ørkenelver

Lokation / Dianthos

Alder / 73 år

Højde / 197 cm

Rabbit 03.02.2018 17:42
"Jeg kunne da bare rejse med dig!" sagde Eyad og grinede til Dal, som om de diskuterede noget, der faktisk kunne ske i stedet for en hypotetisk situation. Men det kunne vel aldrig ske, så Eyad sukkede let og smilede til Dal. "Jeg er helt sikker på, at du er den bedste husbond, der findes."

Det tog et lille stykke tid, før det gik op for Eyad, hvad Dal rent faktisk havde sagt. Han rettede sig op i sengen, hvor han ellers var sunket lidt sammen i de bløde puder.

"Tager du hele vejen med til Elverly?" spurgte han og gjorde store øjne til Dal. Rejsen til Elverly var ikke bare lige en smuttur, og ville Dal virkelig følge ham hele vejen?
Dalán Handrinson

Dalán Handrinson

Kaotisk Dum

Race / Dværg

Lokation / Omrejsende

Alder / 54 år

Højde / 155 cm

Dragonflower 03.02.2018 18:10
Dal rødmede en anelse men svarede ikke rigtig på Eyads kommentar. I stedet stak han mere mad i munden og skyllede det ned. Han forstod ikke rigtig hvad det var Eyad forsøgte at sige. Det lød som en joke - selvfølgelig kunne han ikke bare være en kvinde, og Dal havde ingen intention om at slå sig ned alligevel - men Eyad virkede så.. seriøs omkring det, som om det var noget det virkelig kunne ske!

Dal lavede en tilfreds lyd som han satte kruset fra sig "Så langt som det er nødvendigt, ja. Kiles Orden er talstærkt ude, og jeg tvivler på de bare ville sætte dig i gabestok, hvis de stødte på dig på vejen. Der er grænser for hvor tæt på Elverly jeg kan bringe dig uden at få en pil i øjet, men den bro må vi krydse når vi når dertil" han skar en lille grimasse. Elvere og Dværge var normalt ikke de bedste venner, på en god dag. Hvis han var heldig ville de tro ham, og Eyad. Hvis han var rigtig heldig ville de lade dem tale uden først at sætte en pil i brystet på ham.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lux , Echo
Lige nu: 2 | I dag: 12