Krostuen: Denne tråd er altid åben :D (Gammel)

Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 15.10.2011 23:31
"Kæreste miss Scarleen," siger han blødt, "For fire fem år siden mistede jeg hvad jeg dengang troede var mit livs kærlighed, og jeg begræder stadig tabet af hende den dag i dag. At være sentimental er ikke en svaghed, det er en styrke. Det er sundt at vide med sig selv, man kan sørge, og hvis det virkelig er noget stort, man har mistet, så kan man begræde det og sørge for evigt ... Hvis De havde mistet Deres forældre for lad os sige ti år siden, ville De da ikke stadig savne dem og mangle dem? Nogle ting er beregnet for at lave ar på vores sjæl, og det er sundere for et menneske at kunne græde over det end at holde alle sine følelser indespærret uden at erkende, de er der. Det fører kun dårligt med sig, og jeg synes for mit eget vedkommende, det er et stort privilegiuma t være i stand til at sørge ... JEg ved ikke hvad eller hvem, De har mistet, men at De stadig sørger viser blot, det betød meget for Dem. Accepter Deres sorg, så vil tårerne forsvinde lidt efter lidt, hvorimod hvis De stritter imod og ikke tillader Dem selv at græde ud en gang i mellem, så hober det sig op indeni." Han kærtegner hendes hånd i en beroligende rytme.
"Så uden at kende omfanget af episoden der sendte Dem bort, vil jeg sige, De skal give Dem tid til at sørge og græde ud. Måske gøre som jeg; begrav et minde ... Det lyder mærkeligt, men det giver en form for afslutning, der trøster."
Sala Scarleen

Sala Scarleen

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 166 cm

Milla 15.10.2011 23:44
Det hele begynder faktisk at blive en anelse for klaustrofobisk for Sala. Selvom George fortæller hende alle de ting til hendes eget bedste, har hun svært ved at forholde sig til tingene, hans velmenende ord og den måde, han taler på. Hun bider sig læben og ryster så lidt på hovedet.
"Jamen det er rigtigt nok... Jeg skal nok tænke over det... Men kan vi... tale om noget andet?" ender hun så med at spørge og ser væk fra ham.
// Sala
Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 15.10.2011 23:47
Han smiler stille og nikker.
"Naturligvis. Det var ikke min mening at presse på, miss, det må De undskylde. Nå, nyder De altid det samme måltid, når De kommer her? Deres vand og brød?" spørger han og tvinger et muntert glimt frem i sine øjne, mens han dsikret synker og skubber følelserne af bekymring og sorg af sig.
Sala Scarleen

Sala Scarleen

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 166 cm

Milla 16.10.2011 18:29
Sala smiler lidt til ham og ser så på sit glas med vand. Hun er glad for, at George er så betænksom.
"Jeg får det dårligt af øl og vin, så jeg kan bedst lide vand... Og med hensyn til brødet, tjaeh... Min mad horisont er ikke så udvidet, så at sige.." siger hun med et skuldertræk og et lille smil, mens hun piller ved sin fletning.
Det er faktisk længe siden, hun har spist andet end brød og så nogle bær, hun har fundet i skoven. Men hun klager ikke.
// Sala
Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 16.10.2011 18:34
Han smiler venligt.
"En skam, de laver ellers ganske fortrinnelig mad her. Selv gør jeg mig en del i madlavning, når jeg har tid, og jeg har altd første hånds adgang til de friskeste råvarer ... Hvis De er i byen en dag og ikke ved hvad, De skal lave, så er De velkommen til at besøge mig i Cassa Novas gamle palæ, så skal jeg lave Dem et måltid mad." Der er ingen lumske bagtanker what-so-ever i hans hoved, andet end at dele ud af sin glæde for et godt måltid, og hans blik er ærligt, hans smil varmt. Han tænker også, at når hun måske ikke kender så meget til mad, skyldes det måske, hun ikke har råd til det, og han skal med glæde assistere hende på det punkt, hvis hun dukker sulten op på hans dørtærskel.
Sala Scarleen

Sala Scarleen

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 166 cm

Milla 16.10.2011 19:31
Hun smiler til ham - det er længe siden, at nogen har været så venlige mod hende. Hun begynder da helt at tro på, at der ikke kun findes ondt i verden. Eller, det vidste hun da godt. Det gode er bare så godt gemt bag det alt det onde.
Da han nævner Cassas palæ, kommer hun til at tænke på, at ham kendte hun også en gang. De var Lysets Krigere sammen. Hun kan dog ikke huske, lige præcis hvorfor de to ikke taler sammen længere - det er nok bare løbet ud i sandet..
"Det ville jeg da med glæde," siger hun og smiler igen. Tænk at kunne finde glæde i at lave mad - det kunne hun slet ikke forestille sig, at man kan. Hun har aldrig rigtigt lavet et rigtigt måltid mad, men kan svagt huske i hendes barndom at moren mest lavede grød af alle mulige arter..
// Sala
Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 16.10.2011 19:47
Han smiler varmt og er glad for sit nye bekendtskab. Her midt i al mørket er hun et lille lys, som han denne aften drages til som et møl. Reflektionen får ham til at trække skævt på smilebåndet, og hans øjne ler.
"Det vil jeg glæde mig til. JEg har altid noget på lager, så De er altid velkommen. Og skulle alt gå helt galt," tilføjer han, "Er jeg sikker på, palæets køkken gerne assisterer."
Sala Scarleen

Sala Scarleen

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 166 cm

Milla 16.10.2011 20:12
Sala gengælder hans smil og lægger hovedet lidt på skrå. Et øjeblik havde hun faktisk næsten glemt, at han var fin og fornem. Men hans personlighed ændrer alle de fordomme, som hun nok havde om de rige, og hun føler sig i godt selskab med ham.
"Det lyder lækkert uanset hvad," smiler Sala.
// Sala
Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 16.10.2011 20:20
Han smiler stadig og anser emnet for uddebateret.
"Hvad laver De til dagligt?" spørger han for ligesom at få lidt nyt på bordet. Efter at have mødt Gabrielle kan ingen proffesion skræmme ham, og hvad end hun sætter på bordet for ham, vil han tage med kold ro. Han er nysgerrig efter at vide lidt mere om sit nye bekendskab, for Sala virker på mange måder så fuld af modsætninger, at hun er uhyre interessant.
Sala Scarleen

Sala Scarleen

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 166 cm

Milla 16.10.2011 20:34
Sala ser et øjeblik væk. Hvad laver hun egentligt til dagligt? Hun ser hurtigt på George, inden hun igen ser væk. Hvad vil han dog sige til det?
"Ærlig talt... så laver jeg ikke så meget... jeg har nok i at holde mig i live," siger hun med en lille tør latter, men ryster så på hovedet. "Nej, jeg laver ikke det store. Klarer mig helt tilfredsstillende alligevel..."
"Hvad med Dem? I hvert fald noget man tjener flere penge på," siger hun med et lille grin.
// Sala
Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 16.10.2011 20:38
"De har problemer med at holde Dem i live?" spørger han uden at tænke over den overraskelse, han får det spyttet ud med. Han rømmer sig. "Tilgiv mig, det vedkommer ikke mig, hvis De ikke ønsker at tale om det." Han trækker vejret dybt en enkelt gang og tvinger et smil frem for at skjule den forstyrrende uro, der har grebet ham.
"Jeg er forretningsmand. Jeg driver en blomst- og grønthandler der forsyner meget af Krystallandet med friske varer."
Sala Scarleen

Sala Scarleen

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 166 cm

Milla 16.10.2011 20:57
Sala smiler lidt af hans overraskelse, men smilet forsvinder hurtigt igen.
"Jeg ved ikke, hvordan jeg skal forklare det... Jeg ved ikke hvorfor, hvordan det overhovedet begyndte... Men der er én efter mig.. eller hvad man skal sige... Mit ar... her på hånden... minder mig om det hver dag," ender hun med at sige.
"Og inden De siger, at man må kunne gøre noget... man kan ikke gøre noget... der er prøvet alt for meget.." Hun ser igen væk. Hun glemmer helt at kommentere hans arbejde.
// Sala
Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 16.10.2011 21:01
Han tager forsigtigt hendes hånd med arret og betragter det et øjeblik, før han blidt lader fingeren glide over det.
"Og denne person ødelægger hele Deres tilværelse," konkluderer han. "Og jeg vil ikke sige, man da må kunne gøre noget ... Jeg har ingen ide om hvem der er efter Dem eller hvad type han eller hun er, mn jeg ville ønske jeg kunne gøre noget for Dem. Han holder håndfladen mod hendes et øjeblik, og da han flytter den, ligger der en lille blomst i hendes hånd. Den er isblå og bladene er formet som små dråber, der vælter ud i et brusende skørt fra en helt hvid knop i midten. Der er ingen torne, men stilken er fyldt med små, ru hår.
Sala Scarleen

Sala Scarleen

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 166 cm

Milla 16.10.2011 21:13
Sala ser ned på blomsten og ser op på George med et lille smil.
"Tak.. Det er jeg glad for at høre... Det er bare så svært at afvise folk, hvis de tilbyder hjælp... Jeg ved ikke, om det er noget, De kender til?" spørger hun ham og igen ser hun ned i bordet. Hun piller igen lidt ved sin fletning - den kan distrahere hende lidt, holde hende fra at bryde fuldstændig sammen. Det har hun ikke lyst til at gøre foran ham, selvom det er fristende.
// Sala
Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 16.10.2011 21:21
"Jo, jeg kender det alt for godt," siger han en anelse bittert og tænker på Gabrielles stædige ansigt. "Men når blot De ved, at kan jeg gøre noget, så må De sige til ... om det så blot er at skjule Dem en enkelt dag eller hvordan, så kan De regne med mig ... Det lyder måske mærkeligt, at en fremmed siger sådan, men jeg ønsker virkelig at hjælpe Dem, miss Scarleen."
Sala Scarleen

Sala Scarleen

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 166 cm

Milla 16.10.2011 21:28
Hun smiler lidt og faktisk bliver hun lidt våd i øjenkrogen. Denne gang er det ikke på grund af alt det onde, men af Georges godhed. Hendes smil bliver stort og sætter den blomst, George gav hende, i håret.
"De er virkelig et god menneske. Og det siger meget, når vi kun har snakket sammen i så kort tid.." Hun tørrer tåren væk fra sit ansigt og ryster lidt på hovedet af sig selv.
"Tilgiv mig, jeg bliver så let rørt!"
// Sala
Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 16.10.2011 21:32
Han smiler roligt til hende.
"Jeg gør mit bedste for at veje op for al den ondskab, der er i verden, men desværre er det en håbløs opgave. Og De skal ikke undskylde fr at blive rørt. Var jeg i Deres sted er jeg sikker på, jeg havde fældet mere end én tåre." Han klapper hende beroligende på hånden og forsøger at lade sin ro nå over i hende. Hans tanker er faldet til ro, og hans egne trængsler glemt, mens han betagter stakkels Sala, som hun sidder der foran ham.
Sala Scarleen

Sala Scarleen

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 166 cm

Milla 16.10.2011 21:40
Sala klemmer Georges hånd lidt og smiler igen.
"Jaeh, men jeg har altid bare fået af vide, at man skal holde hovedet højt... og jeg ved godt, at man ikke altid behøves at gøre det - jeg er også blevet bedre til det - men det er alligevel svært." indrømmer hun så.
Meget svært, faktisk. Hver eneste gang tårer glider ned af hendes kinder eller dumme ord flyver ud af hendes mund, bebrejder hun sig selv. Hun tænker ikke over, hvem det er, der har ødelagt hendes selvværd - for det er jo hende, der har lagt op til at blive behandlet sådan, når hun er så ynkelig.
// Sala
Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 16.10.2011 21:44
Han kærtegner beroligende hendes hånd.
"Fordi det er svært, gør det ikke mindre beundringsværdigt, når De klarer det. For det er når vi gør det, der er svært, vi udvikler os og viser vores styrke. Jeg holder selv hovedet højt, som De siger, og jeg ved, hvor svært det er, men jeg tror på, man bliver stærkere af den modgang, man møder, og De slår mig også som en usædvanligt stærk kvinde." Han smiler stadig, ikke hånende eller drillende, men helt oprigtigt og med rolige, blide øjne.
Sala Scarleen

Sala Scarleen

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 166 cm

Milla 16.10.2011 22:03
Hun smiler lidt til ham, har ikke lyst til at give ham uret, selvom hun ikke selv mener, at hun er stærk. Langt fra, faktisk. Men efterhånden er hun vant til at give det indtryk..
"Tak... Og ja, modgang gør stærk.. Selvom det er svært at acceptere..." mumler hun og ser væk, men ser hurtigt op igen.
// Sala
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lorgath , Krystal , Mee
Lige nu: 3 | I dag: 13