Tatti 18.03.2026 20:33
Så var der vel ikke mere. Han ville have drejet om og givet Fabian ro til at falde på plads, lade natten lukke sig stille om dem, som om intet var blevet sagt... men fødderne blev stående. Og endnu mindre gjorde de, da Fabian kom nærmere.Du kan bare vække mig når det er.
Den lette tone hang i luften mellem dem, næsten fremmed i kontrast til det, der strammede sig i Romeos bryst. Som om den burde gøre det hele enklere, men i stedet blot understregede, hvor lidt der egentlig var simpelt.
Han nikkede svagt - eller forsøgte på det - uden helt at være sikker på, om bevægelsen nåede frem.
Så kom berøringen.
Det gik gennem ham med det samme. Et kort, skarpt spjæt, som han ikke nåede at skjule, før kroppen allerede havde reageret, og bagefter stod han stille, alt for stille, som kunne han ophæve det igen ved ikke at bevæge sig yderligere. Og du er altid velkommen til at finde mig... Kæben spændte sig. Ordene lagde sig et sted, han ikke vidste hvad han skulle stille op med.
Romeo pressede læberne mod hinanden, og blikket gled væk, hurtigt, næsten reflektorisk, som om han ikke kunne holde det fast uden at afsløre mere, end han ønskede. finde mig hvis... Han sank og et stille suk slap ud efterfølgende, ujævnt, som om han først dér kom i tanke om at trække vejret ordentligt.
Da han så op igen, tøvede han et øjeblik, før han klappede hånden der lå på hans overarm - let, næsten distræt - som for at gøre berøringen til noget mindre betydningsfuldt, noget han kunne affeje. Han fugtede læberne, trak vejret ind for at sige noget - men lod være.
I stedet trådte han et skridt tilbage. Afstanden kom hurtigt og han mærkede Fabians hånd forsvinde igen.
"Tak..." Ordet kom lavt, en anelse for sent, som om det skulle presses fri. Et smil spillede svagt i mundvigen, men det nåede aldrig rigtigt at sætte sig.
"Jeg vil lade dig..." Han stoppede op midt i sætningen, trak vejret ind gennem læberne og lod hånden glide op langs halsen, hvor den blev et øjeblik, som om kraven sad for stramt. "... få ro."
Der var noget forhastet over det nu. Noget, der ikke længere blev styret, men bare skulle afsluttes.
Et kort nik.
"Godnat, Fabian." Han tøvede kun et brøkdel af et sekund, før han vendte sig, lidt for hurtigt og gik.
Romeo Bayron | 31 år | Præst | Varulv
"and sometimes it's like I can't even breathe.
But maybe tomorrow. (...) Maybe I'll feel better in the morning."
"and sometimes it's like I can't even breathe.
But maybe tomorrow. (...) Maybe I'll feel better in the morning."
Krystallandet