two friends meeting.

Amora Treaty

Amora Treaty

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 174 cm

Wimse 14.04.2011 19:49
Hun rystede bare smilende på hovedet af ham. Hun syntes at han var sindssyg med den holdning.
Det hun havde regnet med, var ikke det hun så. Hun havde regnet med noget småt der bare lige kunne skjules. Men det var det ikke! Det var englevinger.. og de fyldte jo det hele!
Hun fik endnu engang store øjne.
"Padra.. De er jo.. de fylder hele din ryg!" sagde hun, og lød denne gang endnu mere overrasket end før.
Ichabod Castillo

Ichabod Castillo

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Castillo 14.04.2011 20:10
"De er gigantiske! jeg ved det godt. Det var bestemt heller ikke meningen den skulle være så stor. Ham dværgen der lavede den forstod ikke rigtig hvad jeg sagde til ham, faktisk så misforstod han mig fuldstændig, men den endte altså med at blive så stor ..når man sådan har vænnet sig til den er den ikke så slem endda"
Han kiggede sig lidt ned over skulderen, hvor han svagt kunne skimte den store tatovering. Den havde bestemt ikke været som han havde forstillet sig den skulle være, men efter at have stået ved søen og betragtet den utallige gange, havde han alligevel skiftet mening omkring den og nu havde han faktisk intet imod det monstrum der kunne komme til at præge hans ryg resten af livet, desuden, han havde alligevel fået ret mange komplimenter for den, hovedsageligt fra kvinder.
- "I'm the me i choose to be" <3
Amora Treaty

Amora Treaty

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 174 cm

Wimse 14.04.2011 20:23
"Gjorde det ikke ondt?" spurgte hun, og kiggede på ham. Af ren og sker nysgerrighed lod hun en finger køre i kanten af tatoveringen. Et lille smil gled over hendes læber, da hun kunne se, at han kort fik kuldegysninger af det, da hendes finger sikkert var kold.
"Din søster slår dig ihjel. Crispin vil sikkert bare grine af det" sagde hun med et grin.
"Jeg kan lige se det for mig. Hun vil sikkert kalde dig Ichabod," sagde hun så drillende. Hun kunne virkelig godt lide hans familie, specielt hans søskende. Hun følte sig altid som en del af familien, når hun var hjemme ved dem.
Ichabod Castillo

Ichabod Castillo

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Castillo 14.04.2011 22:30
"Naaej det var skam ikke så slemt, men lad os bare sige en er mere end nok" En Kilrende og lettere varmende fornemmelse gik gennem kroppen på ham da hun kørte fingeren ned over tatoveringen, den forvandlede sig dog efter lidt tid til en køligere fornemmelse og ledte til sidst til kuldegysninger.
Han kunne ikke lade vær med at grine "Det skulle slet ikke undre mig hvis jeg faktisk blev mindet om mit fulde navn, i en lettere bebrejdende tone"
Han brød sig på ingen måde om at blive tiltalt ved sit fornavn, som han så modvilligt havde "arvet" fra en af sine mere prægtige forfædre, det havde dog i flere tilfælde vist sig at være ganske nyttigt som dæknavn.
"Jeg har faktisk ikke set dem siden jeg tog afsted, de har allesammen haft så travlt.."
Amora Treaty

Amora Treaty

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 174 cm

Wimse 15.04.2011 08:29
Amora var glad for, at det ikke var hende, der skulle have lavet en tatovering. Hun var ikke pivet eller bange, hun kunne bare ikke lide tanken om at skulle have så meget farve ind i huden. I hvert fald ikke i så stort omfang.
Hun huskede at Joseph engang havde fået en, og deres far var virkelig blevet gal. Et lille smil gled over hendes læber. Joseph var deres ønskebarn, den perfekte søn, og alligevel gjorde han som det passede ham, uden at de blev helt vildt sure. De var i hvert fald ikke sure særligt lang tid af gangen.
"Du er virkelig sindssyg, Padra. Hvad nu hvis du engang fortryder det?" spurgte hun og kiggede på ham.
"Ichabod er ikke grimt.. Det passer bare ikke til dig.." sagde hun med et smil. Hun kom dog til at grine ved tanken om, at Genevie(var det ikke hendes navn?) skulle sige hele hans navn.
"Jeg så Crispin for et par dage siden.. men han havde travlt med et eller andet, så jeg nåede ikke at snakke med ham.. Vi kan tage hen til dem?" spurgte hun med et smil.
Ichabod Castillo

Ichabod Castillo

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Castillo 15.04.2011 09:14
"Man siger at genialitet ikke ligger langt fra sindsyge, så jeg fortrækker udtrykket genial, og jeg fortryder intet " Han smilede skævt, trak sin skjorte på igen og knappede de nederste knapper før han fortsatte " overhovedet ikke - men du kender mig jo også kun som Padra, så alt andet ville jo bare lyde underligt" Han knappede de sidste knapper på skjorten og kiggede op på hende " det kan vi da godt, hvis de altså har tid og lyst til at se os" Han kunne ikke lade vær med at blive begejstret ved tanken om hans familie, han savnede dem alligevel mere end han sådan gav udtryk for.
Amora Treaty

Amora Treaty

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 174 cm

Wimse 15.04.2011 11:08
"Du har altid været genial," sagde hun med et smil. Hun holdte meget af Padra, og havde altid gjort det. Hun så ham som sin bror, og hun følte lidt, at deres venskab var blevet knyttet tættere sammen, efter at Joseph døde. Hun havde det som om Padra var den eneste der forstod hende.
"Men jeg har hørt både Genevie og din mor kalde dig det. Det lyder bare fremmed i mine ører. Og så synes jeg at Padra er pænere. Det lyder ikke helt så gammelt," sagde hun med et smil og rejste sig op.
"jeg vil altid gerne besøge din familie," sagde hun, og samlede kappen op fra jorden. Hun tog den over skuldrene og lukkede spændet ved halsen. Fløjten kom i lommen på kappen, og så kiggede hun afventende på Padra, som for at sige, at hun nu var hun klar til at tage afsted.
Ichabod Castillo

Ichabod Castillo

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Castillo 15.04.2011 12:26
"Jeg kan kalde mig Ichabod når jeg bliver gammel" Han grinede lidt og rejste sig.
Han betragtede hende mens hun gjorde sig klar. Han kunne godt mærke det var lang tid siden, han sidst han sidst havde set hende, dog havde den velkendte følelse af ømhed omkring hende ikke forandret sig.
Hun havde altid været der for ham, når han havde brug for hende og han vidste han kunne betro sig til hende om alt.
Amora Treaty

Amora Treaty

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 174 cm

Wimse 15.04.2011 12:34
"Det vil jeg glæde mig til," sagde hun med et grin. Hun syntes selv, at navnet lød gammelt. Det var jo også et gammelt navn, og det passede ikke til Padra. Det passede ikke til hans personlighed eller noget i den stil. Han var en Padra, ikke en Ichabod.
Amora kendte vejen hjem til Padra som sin egen bukselomme. Hun havde været der så mange gange, at hun kunne vejen i mørke.
Hun begyndte at gå gennem skoven med et smil på læberne.
"jeg har faktisk fået ordnet Joseph sværd, så jeg kan bruge det ordentligt," sagde hun med et smil.
Hun kendte alle stierne, og hun trådte ikke forkert.
Så snart hun kunne se deres hus, fik hun en følelse af at være hjemme. Deres hjem var jo hendes andet hjem, da hun havde brugt så meget tid der.
Hun kiggede på Padra.
"Jeg tror de bliver glad for at se dig," sagde hun med et smil og gik tættere på huset.
Ichabod Castillo

Ichabod Castillo

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Castillo 15.04.2011 20:34
"Så må vi hellere snart tage fægtekamp, du og jeg, bare sådan for at teste sværdet ik sandt?" Han smilede glad og mærkede humøret stige yderligere jo tættere de kom på huset. Han havde virkelig savnet dem alle sammen og kunne ikke vente med at se deres velkendte ansigter igen "Jeg glæder mig skam også til at se..." Længere nåede han ikke, før en ung kvinde kom løbende, sprang op i armene på ham og omfavnede ham. Det var hans tvillingesøster Genevie.
Amora Treaty

Amora Treaty

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 174 cm

Wimse 15.04.2011 23:42
"Hvis du tør," sagde hun med et grin og et udfordrende smil på sine læber. Padra vandt næsten altid når de kæmpede i et eller andet. Han var stærkere end hende, og hun tvivlede ikke på, at han muligvis ville vinde i deres sværdkamp. Hun var ikke mester, men hun var heller ikke dårlig. Der var bare mange der var bedre end hende. Men det havde hun nu intet imod. Hun skulle bare bruge det til at hævne sin bror. Hun havde ikke fortalt sine forældre om den plan. De ville forbyde hende det.
Amora havde godt set, at Genevie var på vej hen til dem, og hun gættede sig til hvad han ville sige, da han stoppede.
Hun smilede, da hun så bror og søster. De lignede virkelig hinanden.
Hun stod pænt og ventede, og ville ikke sige noget, da hun vidste, at det var et øjeblik som de begge tog havde brug for.
Ichabod Castillo

Ichabod Castillo

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Castillo 18.04.2011 01:08
Han knugede hende lykkeligt ind til sig, da han virkelig havde savnet hende.
Der var nu noget særligt ved at være tvilling, at have en tvilling som han havde savnet. Hun kendte ham virkelig ud og ind, hans inderste følelser og dybeste tanker, ofte så godt at ord var unødvendige mellem de to.
Nu kom også Crispin ud af huset, han så også glad ud ved synet af os. Han gik hen til dig og kiggede på Padra og Genevie, der stadig var optaget af hinanden.
Amora Treaty

Amora Treaty

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 174 cm

Wimse 08.05.2011 14:20
Amora stod og kiggede lidt på dem. Et smil kom frem på hendes læber.
Selv havde hun haft et fantastisk forhold til hende broder. Men det var aldrig i nærheden af det Genevie og Padra havde. Det var helt specielt. Selv ville Amora ønske at hun kunne have et forhold til nogen på den måde, men det var nok kun tvillinger der havde det.
Hun hørte godt Crispin og kiggede så på ham.
"De har vidst virkelig savnet hinanden?" sagde hun med et skævt smil. Men igen, hun kendte til deres forhold. Hun vidste hvor meget de savnede hinanden når Padra var ude på sine mange rejser.
Ichabod Castillo

Ichabod Castillo

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Castillo 08.05.2011 18:37
Crispin kiggede på hende og sendte hende et bredt smil "Selvfølgelig", selv han var blevet en del ældre at se på på trods af at han stadig var betydeligt yngre end sine søskende.
Padra, der endelig slap sin søster, strålede af lykke over gensynet med sin familie.
Amora Treaty

Amora Treaty

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 174 cm

Wimse 08.05.2011 18:42
Amora havde slet ikke besøgt Padras familie i lang tid. Det var lang tid siden hun havde set Crispin tæt på, og egentlig kunne hun godt se, at han så ældre ud. Genevie lignede sig selv, og det gjorde Padra også. Men hun havde også set en del mere til Padra og hans søster end hun havde set til Crispin gennem tiden.
Hun så på Padra og smilede.
"Padra din mor står ovre i døren og venter på dig," sagde hun med et skævt smil. Hun havde set moderen da hun havde vendt sig for at se på Crispin. De var vidst alle glade for at se ham igen. Ligesom når Joseph kom hjem en gang imellem. Hendes forældre var lykkelige, og ligeledes var hun. Padras familie måtte føle noget nær den samme lykke som hun selv kendte til.
Ichabod Castillo

Ichabod Castillo

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Castillo 08.05.2011 18:49
"Huh?" Han kiggede over på døren og smilede en smugle forlegent ved situationen, havde de været alene ville han være sprunget over til hende for også at hilse på hende, men alligevel var det som om Amoras tilstedeværelse ændrede lidt på sceneriet. Han gik dog alligevel over til hende og fandt sig også i det hyleri han modtog "ååååh! Min lille Ichabod!!" hendes stemme var en smugle skinger, en anelse anklagende og meget højlydt. Hun slog armene om ham og han så ingen anden løsning end bare at lade sig rive med.
Amora Treaty

Amora Treaty

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 174 cm

Wimse 08.05.2011 18:55
Amora smilede af det. Hun kendte Padra godt nok til, at vide, at han ville være løbet derhen, hvis der ikke havde været andre. Hun hørte moderens skingre stemme, og kom straks til at tænke på sin egen mor. Hun lød selv sådan nogle gange, og hun havde tit grint af sin ældre broder, når han var blevet udsat for det Padra blev lige nu.
Hun kiggede på Genevie.
"Det må være hårdt, at han er væk så lang tid af gangen?" spurgte hun og kom til at tænke på, at hun selv savnede ham når han var væk.
Ichabod Castillo

Ichabod Castillo

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Castillo 08.05.2011 19:04
"Nej, ikke ligefrem hård. Der er bare ufattelig tomt uden ham" Hun smilede til Amora og betragtede grinende Padra, der svagt kæmpede for at komme fri af moderens arme "Mor det er fint" han klappede hende på armen og trak sig lidt bagud, tydeligvis flov.
Amora Treaty

Amora Treaty

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 174 cm

Wimse 08.05.2011 19:06
Amora nikkede. Hun kiggede hen på Padra og kom selv til at grine af det.
"Padra, hun har bare savnet dig," sagde hun grinende og gik hen mod dem. Han havde været væk rimelig lang tid denne gang, og hun kunne godt forstå at det var tomt uden ham.
Ichabod Castillo

Ichabod Castillo

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Castillo 08.05.2011 19:37
Han kiggede hen på hende, stadig enormt flov "Det kan godt være men...arrgh, jeg har også savnet dig" ude af stand til at rette op på den pinlige situation han er havnet i, ser han ingen undskyldning for ikke bare at give slip på den smugle værdighed han sådan har tilbage, så han giver moderen et ordenligt kram, som hun hjerteligt gengælder.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lorgath , Chibi, Helli , Krystal , Leviathan
Lige nu: 5 | I dag: 11