Den første dans

Aleksander af Isenwald

Aleksander af Isenwald

Lysets Kriger, Prins af Isenwald

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 194 cm

Dragonflower 24.07.2020 13:21
Alexander smilede varmt af hendes svar, og nikkede "Man skal være ærlig med sig selv, før man kan være ærlig med andre" lo han lidt. Det var et godt svar, og en indstilling han kunne værdsætte. De færreste folk der sagde de handlede kun for andres bedste, havde det med at være fulde af løgn. Om det var bevidst eller ej.

"Jeg vil se frem til det Arya! Selvom der nok går nogle måneder før jeg er tilbage igen. Jeg tager hjem forbi Isenborg efter festen her" informerede han. Han ville nødig have hun blev skuffet, selvom han næppe forventede hun ville have siddet og sukket efter ham alligevel.

Men det var nu engang mere høfligt at informere om den lidt længere tidshorisont, især nu hun var så nysgerrig. Det var heller ikke ligefrem ofte han var hjemme forbi, selv før familien var blevet ophøjet til Fyrsteslægt. Faktisk havde var han kun draget hjem ved ganske få lejligheder de sidste 10 års tid, for selvom han savnede sin moder og yngre søster, så havde frygten for Astrid oftest været stærkere.
Arya af Arys

Arya af Arys

Adelig

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 172 cm

Helli 30.07.2020 11:47
Arya lo let med ham. Det havde han ret i, selvom hun også godt vidste at det ikke var lige let for andre. Måske hun også havde visse ting hun selv skjulte for sig selv, men det var næppe noget der generede hende i hvert fald. Måske var det grundet at hun ikke havde så mange lyster der ikke passede af hendes stand, og dem hun havde, hvilket nok nærmere var interesser, dem vidste hun også godt at hun skulle gå stille med dørene med.

”Oh, det gør ikke noget. Send dog endelig bud efter mig, når de er tilbage i Dianthos,” sagde hun. Hun havde andre hun kunne ses med, og selvom det glædede hende, at finde endnu en ven, så havde hun ikke travlt. Så hurtigt ville hendes moder formegentlig ikke finde hende et giftemål. ”De må endelig hilse resten af din familie.. jeg ved ikke om jeg når at sige goddag til dem alle sammen,” indrømmede hun og kiggede ind mod festlighederne, som stadig var godt i gang. Hendes hænder var begyndt at gnide sig lidt foran hende, da kulden efterhånden var ved at have fundet sit indtag på den tynde kvinde, til trods for at hun var bedre klædt på end mange af de andre kvinder til ballet.
When worry's never helping, tell me why worry at all?
Aleksander af Isenwald

Aleksander af Isenwald

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 194 cm

Dragonflower 31.07.2020 21:54
Alexander smilede, for første gang nogenlunde afslappet, til Arya. Hun var noget for sig, det var der ingen tvivl om. Men når man havde været så afskåret fra alting, så pakket ind i vat, og så pludselig fik smag af frihed?
Der var ikke noget at sige til at hun ønskede at smage på livet, om end igennem andres oplevelser, og snage, hvor velment det end var. Det var en forfriskende indstilling til livet, det kunne han ikke benægte!

"Det skal jeg gøre, begge dele, og De ligeså" svarede han varmt, inden hans blik faldt på hendes vridende hænder.
"Men for nu tænker jeg at finde en forfriskning, hvis de vil tillade mig at eskorterer Dem tilbage indenfor?" spurgte han. Jo, han kunne nok få fat i en tjener til at bringe ham en, men hans ord handlede næppe om forfriskningen, så meget som at følge hende tilbage indenfor, i varmen, uden at hun skulle føle sig taget særlig hensyn til. Den slags fik hun uden tvivl så rigeligt af andre steder.
Arya af Arys

Arya af Arys

Adelig

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 172 cm

Helli 06.08.2020 14:43
I mange år havde det været den eneste måde hun kunne smage livet på. Bøger og hendes venners liv, og når man først vænnede sig til noget, så var det svært at lade vær. Andres liv var ofte mere farverigt end hendes eget, og selvom hun var påpasselige med hemmeligheder, så gav det hende altid ideer, til noget hun selv kunne bruge, når hun skrev. En af de få hemmeligheder hun trods alt passede på af sine egne.

”Det vil jeg gøre,” sagde Arya med et smil. Det var også vigtigt at holde sig på god fod med de andre fyrsteslægter, især prinserne, og Alexander virkede til at være et behageligt selvskab, heldigvis.

Forfriskninger. Arya sendte et blik ind mod varmen og ballet igen, og så mod haven, og til sidst Alexander, før hun nikkede. Det var ikke ligefrem svært at regne ud af at Alexander formegentlig tog hensyn til Arya, selvom hun blev lidt bekymret for om hendes læber mon også var ved at blive blå, hvis det var så tydeligt. Hun holdt dog panikken i sig selv. ”Det vil jeg gerne.. jeg kan vel heller ikke stjæle Dem væk hele aftenen,” pointerede hun, og tog fat i kjolens lag, for at begynde at gå indenfor sammen med Alexander. 
Aleksander af Isenwald

Aleksander af Isenwald

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 194 cm

Dragonflower 14.08.2020 10:04
Alexander tilbød sin arm atter engang, og holdt den fast og stabil, i tilfælde af at Arya skulle få behov for at læne på den. Nok var han ingen stor kriger, men han var en del stærkere end han så ud. Alexander havde bestemt ikke slækket igennem de mange timer træning blandt Lysets krigere.

Den unge prins kunne kun smile skævt til hendes kommentar "Jeg tvivler på De vil have behov for at stjæle nogen på sådan en aften, når alle så villigt opsøger Dem på egen hånd" kommenterede han sigende, og løftede let et øjenbryn af hende. Der var naturligvis også en del sandhed i hendes ord. Hvor hyggeligt det end ville være, blot at sidde i Aryas selvskab, så havde han en pligt overfor sin familie. En pligt til at mingle, mæle, og bruge aftenens dyrbarer timer for Medaniens bedste.

Alligevel forblev det skæve smil på hans læber, som et glimt trådte frem i hans blik. "Men jeg vil ikke nægte at jeg måske bliver trukket tilbage i Deres selskab senere, i håbet på en dans" sagde han som de krydsede tilbage ind i varmen, hans tone let. Han var ikke sikker på hun dansede, eller om hun ville gøre en undtagelse for ham hvis hun ikke gjorde. Men han synes bestemt det var forsøget værd!
Arya af Arys

Arya af Arys

Adelig

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 172 cm

Helli 25.08.2020 14:09
Arya var hurtig til at tage armen, nok mere af høflighed end af nød, selvom det altid var rart at læne sig op af noget. En vane hun ikke helt havde slået af sig siden sygdommen rigtig havde raseret hendes krop. Det var altid rart at vide at man ikke ville falde, skulle ens ben pludselig give efter for en.

En let latter undslap hende, da han pointerede at hun blev opsøgt af andre folk. ”Det kan jo være at der en dag er en jeg har behov for at stjæle lidt væk, for at få lidt tid med dem,” svarede hun tilbage, en lille smule drillende, men absolut ikke henvendt mod Alexander, selvom det for i nogens øre kunne lyde sådan. Han var behageligt selskab, men Arya ville nok aldrig finde det mere end som det.

Varmen der ramte dem da de kom ind i salen var behagelig, i hvert fald for Arya, da den vaskede noget af kulden af hendes krop, og hjalp hende med at opbygge varmen endnu engang i sin krop. ”Jeg vil se frem til det, selvom jeg ikke kan love at du ikke bliver trådt over tæerne,” sagde hun smilende. Hun havde ikke danset meget, men det så så elegant ud, og hvis Alexander ville tage chancen, så tog hun den også gerne. 
Aleksander af Isenwald

Aleksander af Isenwald

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 194 cm

Dragonflower 26.08.2020 12:44
Alexander lo muntert af hendes drillende ord. Han gjorde sig ingen illusion om at de var henvendt til ham. Trods Aryas stand og charme, var hans tanker ikke drevet i den retning omkring hende. Han hjerte var i Dianthos.
"Så er det værdig træning" lo han.

Varmen indenfor var behagelig, men menneskemængden fik Alexander til at stivne en smule. Astrid var et sted blandt alle de mennesker.. Den korte pause Arya havde givet ham havde været en velsignelse, men virkeligheden var ikke til at nægte. Adlingens bevægelser var tilbage til deres anspændte form, som de havde været før han og Arya var gået udenfor.

Alexander førte Arya tilbage til hvor de var mødtes, så hun kunne sidde ned igen. Trods hans anspændthed, var hans smil varmt og ægte. "Det er en risiko jeg er villig til at tage. Til vi ses igen" svarede han, og gav hende endnu et smil, inden han høfligt bukkede, undskyldte sig, og forsvandt ud i mængden.

~~~~~~~

Alexander brugte meget af aftenen med at drive rundt, danse med håbefulde adelsfrøkener, snige sig væk til samtaler med venner og generelt undgå at gøre større væsen af sig. Hans anstrengelser havde dog været forgæves, da Astrid alligevel fik slået kløerne i ham. Deres samtale havde været anspændt, og til tider ophedet. Endelig fik Alexander undskyldt sig, og satte retningen tilbage mod Arya.

Da Alexander vendte tilbage var der noget jaget i hans blik, skønt hans smil var venligt som før. Kraven på hans skjorte og jakke var mørke af sved, og hans ansigt en smule blegere end før. "Prinsesse Arya" hilste han og bukkede høfligt. "Ville en dans passe dem nu?" han tilbød hende sin hånd.
Arya af Arys

Arya af Arys

Adelig

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 172 cm

Helli 28.08.2020 22:19
Arya kunne godt mærke hvordan Alexander blev mere anspændt, som de kom ind i salen igen. Det var tydeligt at han ikke var parat til at komme videre med aftenen, men desværre kunne man ikke undgå alle de ubehagelig ting hver gang.
"Til vi ses igen," sagde hun i et ekko af hans ord, med et bredt smil på læberne, som hun sattte sig ned på stolen igen. Hun kunne allerede mærke hvordan hendes krop følte sig lidt træt og udkørt over kulden havde trængt sig på, men hendes hoved føltes mere klart.

Henover aftenen nåede Arya omkring en del af sine venner, og hun havde også været rundt og gå, da kroppen lige var kommet sig, men altid drev hun tilbage på sin plads. Man kunne se på en stor mængde af folkene, og de fleste opdagede hende med lethed og kunne finde hende, så det var ikke så slemt.
Da hun fik øje på Alexander der banede sig vej i hendes retning faldt hendes smil alligevel lidt. Han så ikke ud til at have det så godt, og derfor var hun også hurtig til at tage imod forslaget. "Lige nu passer mig fint," sagde hun og sendte et smil til de to piger hun ellers snakkede med, før hun rejste sig og tog hans hånd, så han kunne føre hende ud på dansegulvet. Forhåbentlig ville de tage det i et roligt tempo, så hun kunne følge med.
Aleksander af Isenwald

Aleksander af Isenwald

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 194 cm

Dragonflower 31.08.2020 10:06
Alexander virkede lettet som Arya tog imod hans invitation. En del af ham havde frygtet hun ville afslå tilbuddet, og det ville efterlade ham for sig selv igen.. og måske var det blot hans fantasi, eller frygten, men han synes at kunne mærke Astrids blik brænde sig ind i nakken på ham.
Lettelsen var tydelig i hans smile "Det glæder mig".

Alexanders hånd var en smule klam af sved, men føltes samtiddig kold som han førte Arya ud på gulvet, og tog position. Skønt hans positur var ret, som den burde under dans, var der samtiddig noget afslappet over ham, som han mødte Aryas blik med varme. "Klar?" spurgte han lavmælt, og ventede til hun gav sin accept, inden han tog det første skridt.

Alexander var en habil danser, og der var en beroligende sikkerhed i hans bevægelser. Han ledte dansen roligt, og uden at prøve på noget fancy. Han kendte ikke meget til Aryas sygdom, men det var nærliggende at tænke, at hun nok ikke havde haft anledning til at danse meget, og han ville gerne sikre sig det blev en god oplevelse for hende.
Arya af Arys

Arya af Arys

Adelig

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 172 cm

Helli 03.09.2020 10:45
Arya kunne også mærke sin egen nervøsitet, dog om væsentlig andre ting end Alexander. Han havde også virket som om at der var noget der gik ham på, og hvis hun kunne hjælpe ham til at få et øjebliks ro, så var det virkelig det mindste hun kunne gøre. Det var trods alt vigtigt af fyrstefamilierne imellem var gode venner.

”Så klar jeg kan være,” sagde hun lidt usikkert, som hun prøvede at justere sin hånd i hans, som om at det ville gøre nogen forskel.

Hun havde taget danselektioner, men at tage en lektion og så faktisk bruge det, var væsentlig forskelligt, især fordi de ikke havde været på skemaet ofte. Derfor var hendes trin også en anelse mere kluntede end hans, og hendes øjne blev ved med at glide ned for at tjekke, at hendes fødder var hvor de burde. Det kunne hun dog ikke se pga. den lange kjole hun bar.
Heldigvis med tempoet de kørte, så var der ikke mange muligheder for at Arya rent faktisk trådte ham over fødderne, og med tiden kunne man også se at hun slappede mere af i dansen, og kiggede mere op på Alexander. 
Aleksander af Isenwald

Aleksander af Isenwald

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 194 cm

Dragonflower 04.09.2020 13:37
Alexander lod til at blive mere og mere rolig i selskab med Arya. Trods deres nærhed blev hans hænder mindre svedige, mindre klamme. Der var noget beroligende ved deres dans, og dens langsomme tempo, og Alexanders smil voksede stødt som Arya også lod til at blive bedre tilpas i deres dans.

"Og her fik De mig til at tro jeg skulle frygte for mine tærer prinsesse. De virker da ganske kompetent i at undgå dem indtil videre!" drillede han godmodigt "Jeg tænker ikke De for nogle problemer med at mestre dansens kunst" komplimenterede han så ærligt.

At sige hun var god ville være løgn, men med træning og tid var han ganske sikker på at hun kunne blive det! Det var hans indtryk at hun havde en god fornemmelse for rytme, og hun var ikke bange for at lade sig lede, som nogle andre, mere stædige kvinder han havde haft den tvivlsomme fornøjelse af at danse med. 
Arya af Arys

Arya af Arys

Adelig

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 172 cm

Helli 04.09.2020 20:39
Arya var hurtig til at bryde ud i latter, da han alligevel kommenterede på hendes danse evner. Hun var næppe god, selv det vidste hun, men det varmede hende alligevel at Alexander ikke havde et problem med det. Der var andre mænd der nok ikke havde set så blidt på det, hvis hun skulle være ærlig. Ikke at hun blev spurgt om at danse ret ofte.

”Jeg må have lært mere end jeg troede til danselektionerne,” sagde hun smilende, selvom hun også mente at tempoet hjalp i den grad på det. Det var ikke meget de bevægede sig, og der var derfor ikke mange chancer for at hendes fødder ville ramme hans. ”Desuden er jeg sikker på at en god dansepartner gør op for i hvert fald en god mængde af fejltrin.” Et ikke rigtig skjult kompliment rettet mod Alexander.

”Så nyder De festen?” spurgte hun. Han havde set nervøs ud, inden de var begyndt at danse, men virkede mere som sig nu. Alligevel ville hun gerne høre det. De havde også tiden til at snakke herude på dansegulvet. 
Aleksander af Isenwald

Aleksander af Isenwald

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 194 cm

Dragonflower 08.09.2020 16:01
Alexander var ikke sen til at le med Arya. Herude på dansegulvet, var de lidt i deres egen verden. Der var ikke megen tid til at bekymre sig om sin søster, når han både skulle føre dansen, fokusere på at holde et roligt tempo, og føre en samtale.

"Det glæder mig at mine danselektioner kommer nogen til gode!" lo han muntert tilbage, og gav et lille, taknemmeligt nik med hoved, for at anderkende hendes kompilment. Han var næppe den mest yndefulde danser til festen, og trods han ikke afskyede det som andre af adelens unge, så var det heller næppe hans yndlings foretagende.
Den nuværende dans med Arya var uden tvivl den, han fandt bedst af dem han havde haft den aften. Arya forsøgte ikke at gøre sig til overfor ham, og de kunne nyde dansen, hinandens selskab og samtalen, uden yderligere underlæggende agendaer.

Aryas spørgsmål fik Alexanders blik til at flakke en smule. "Det er en storslået fest Deres moder har sat for os" svarede han først diplomatisk, inden han mødte hendes blik, med et undskyldende smil. Efter deres snak før, skyldte han hendes vist et bedre svar end det.
"Men jeg må også erkende, det er noget anderledes at være her som Prins af Isenwald, end som 'den der sidegren der slåsser med utysker i natten'. Vores familier har altid været på god fod, men for andre er forskellen markant" svarede han ærligt. Det var måske kun den halve sandhed om hvorfor, men det var så meget som han kunne give hende nu. Hans følelser for hans søster var næppe nogen der kunne tages op i så offentligt et rum.
Arya af Arys

Arya af Arys

Adelig

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 172 cm

Helli 09.09.2020 20:25
Der var ingen forventninger mellem dem. De var blot to venner ude på en dans, og det gjorde det nok i bund og grund nemmere for dem begge to. De kunne nyde hinandens selskab, og også koncentrere sig mere om ikke at træde hinanden over fødderne. Det var i hvert fald noget Arya godt kunne bruge, for selvom hun ofte slog en del hen, og ikke rigtig så, når folk ønskede noget af hende, så vidste hun også at hun også var blevet betaget af flere af adelens mænd. Udelukkende for hendes stand dog. En prinsesse var vel en prinsesse, og formegentlig var hun den næste arving, hvis noget skulle komme i klemme hos Aldamar.

Det var altid en storslået fest, derfor var svaret tydeligvis heller ikke godt nok for Arya, som stirrede lidt opfordrende til ham til at forsætte med nogle mere ærlige ord. ”Du er blevet langt mere attraktiv,” indrømmede Arya. Fra enhver anden kunne det være et kompliment, men det var nu mere bare en konstatering om hans stand. ”Det er jo også stadig det helt store og nye imellem fyrstefamilier. Med tiden skal De nok blive efterladt alene.” Nok først når han fik en hustru dog. ”Hvis der er noget jeg kan gøre for at hjælpe Dem med at føle sig mere tilpas, mens De vænner sig til det, så må De endelige sige til. Det må være noget af en omvæltning.” 
Aleksander af Isenwald

Aleksander af Isenwald

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 194 cm

Dragonflower 10.09.2020 10:30
Alexanders ansigt lyste ikke op ved det der kunne have været et kompliment, men blev i stedet stramt, som han nikkede langsomt. De forstod begge det ikke nødvendigvis var en positiv ting, om end det var det største der nogensinde kunne ske for Alexanders familie. Det var dog ikke alle der higede efter den magt og vælde positionen som fyrstefamilie gav.

"Man kan håbe. Desværre er det ikke alt godt.. så mange som ser og som en ny, mindre etableret magtfaktor der er nemmere at manipulere, lige så mange tvivler stadig på vores tilhørsforhold. Den tidligere fyrstinde var min moders kusine, og blod flyder tykt som det siges". Alexander havde altid interesseret sig mere for politik end andet, men han havde aldrig forestillet sig at være i en position hvor han selv ville være midt i så højspændt en politisk situation.
Hans smil vendte dog tilbage som Arya tilbød sin hjælpe "Det er venligt af Dem, men det går for nu. Jeg har fordelen at hæren ikke skelner. Jeg tror det var været værre for mine søstre" hans blik vandrede en smule mod deres omgivelser. For en gang skyld scannede de ikke efter Astrid, men i stedet hans yngre søster, Thalia. Han havde endnu ikke set hende..
Arya af Arys

Arya af Arys

Adelig

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 172 cm

Helli 10.09.2020 17:25
Det var svært for Arya helt at holde det sørgmodige blik ude af sine øjne, da han nævnte at folk stadig tvivlede på deres tilhørsforhold. Hun forstod godt hvor det kom fra, men der havde aldrig været noget galt med deres del af familien, selvom de selvfølgelig var tæt beslægtet til den tidligere fyrstinde.
”Det er jeg ked af at høre, men det skal nok blive bedre,” sagde hun, i et forsøg på at være lidt opmuntrende, og gav Alexander et lille klem, så han vidste hun var her. Der var ikke meget hun kunne hjælpe med, men hun var vant til at folk holdt øje og kiggede på en, for at se om man lavede en fejltrin. Det var lidt hvad man fik ud af at være en prins eller prinsesse, selvom hun også var blevet skånet for det meste, lige indtil hun blev genintroduceret til alle festerne.

Aryas øjne begyndte også at kigge lidt ud for at se om hun kunne få øje på Alexanders søstre, men der var for mange. ”Hvis De ser dem inden jeg gør, så er min hjælp også forlænget til Dem. Hvordan har Astrid og Thalia det?” Spurgte hun. Det burde Alexander trods alt have lidt styr på, selv hvis han ikke havde set dem her til aften. 
Aleksander af Isenwald

Aleksander af Isenwald

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 194 cm

Dragonflower 14.09.2020 21:46
Alexander nikkede bestemt "Det er jeg ikke i tvivl om. Med tiden skal det nok ændre sig, forhåbentlig før hellere end senere" medgav han med et lille optimistisk grin. Det var svært ikke at se tingene på den lysere side med en som Arya i nærheden.

Alexanders blik flakkede atter som Arya spurgte ind til hans søstre. "Det er venligt af Dem. Jeg skal bringe Deres ord videre til dem" svarede han først, mens han prøvede at finde en god måde at fortsætte på.
"Astrid finder sig stadig tilpas i sin nye rolle. Ændringen har nok også været størst for hende, som den ældste. " startede han ud, og prøvede at overbevise sig selv om, at Astrid ikke ville flå ham levende for at få hende til at fremstå som 'svag' eller et eller andet.
"Og Thalia.." et ømt smil brød Alexanders læber "Hun er nok den af os der håndtere det best" grinede han lidt. Han viste det nok kun var den halve sandhed. Thalia havde ikke skrevet noget der havde ladet ham tro andet i sine breve, men han kendte hende godt nok til at vide, at hun næppe ville skrive hvis det var heller.
Arya af Arys

Arya af Arys

Adelig

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 172 cm

Helli 19.09.2020 13:53
Arya kunne kun håbe på det sammen med Alexander, nu når han ikke følte han havde behov for hjælp. Ellers ville Aldamar selvfølgelig også være der som han kunne støtte sig op af. Måske prinser bare fandt ud af det sammen, og det i stedet for var lidt underligt at hun kom og ville hjælpe ham. Hun var ikke helt sikker.

Hun nikkede lidt som han fortalte om sine søstre. ”Det lyder som Thalia,” sagde hun smilende. ”Jeg er glad for at høre, at selvom det er overvældende, så er det til at overkomme.” Hun ville have været trist over at høre at Astrid og Thalia begge var gået ned med flaget over det.

Musikken lød efterhånden som at de var ved at komme til ende for denne her dans, inden det ville forsætte i den næste Selvom tempoet ikke havde været specielt hurtigt, så kunne Arya da også godt mærke, at de nok ikke skulle blive for længe ude på dansegulvet, men det havde føltes ås godt at danse. Hun var derfor ikke meget for at sige det, selvom hendes åndedræt måske var blevet bare en anelse tungere. 
Aleksander af Isenwald

Aleksander af Isenwald

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 194 cm

Dragonflower 20.09.2020 20:17
Alexander nikkede bekræftende til Aryas ord, en forsikring om at de to Isenwald døtre nok skulle klarer sig. De havde altid været umådelig stædige og selvstændige, Astid mest markant af dem, men hverken Alexander eller Thalia kunne se sig fri af familiens stædighed.
For Alexanders vedkomne, var han for vand til at holde det hele inde. Hans soldater kammerater var fantastiske, men der var ikke mange af dem der forstod, eller gad hører på, 'adlens' problemer. Nej, den unge prins havde længe båret sine byrde selv, men han kunne ikke nægte at Aryas ord havde slået rod, og at en del af ham så frem til, at de kunne mødes i Dianthos, under mere private omstændigheder.

Musikken rungede ud, og Alexander tog Arya i øjesyn. Hendes træthed gik ikke hans opmærksomme blik forbi, og i stedet for at byde op til den næste dans, tilbød han hende sin arm, for at fører hende tilbage at sidde. "Det var en sand fornøjelse at dele denne dans med Dem, men jeg tænker vi skal gøre plads på gulvet til andre?" foreslog han roligt, med et indgående blik. Hans ord var ganske ærlige, for han havde nydt deres rolige dans, men han fandt det også bedst at stoppe mens legen var god for hende. 
Arya af Arys

Arya af Arys

Adelig

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 172 cm

Helli 23.09.2020 13:04
Det var ikke mange venner Arya havde i de lavere samfundslag, mest fordi hun havde været så passet på over årerne, men hun forstod alligevel godt at ikke alle kunne se på adelen og se at der kunne være reelle problemer. De havde jo penge, et tag over hovedet og nok penge til at svømme i, problemet var bare at med det, så kom der andre problemer, og man kunne aldrig rigtig vide bl.a. hvem der var en ven og hvem der ikke var. Arya var en af de mere naive på det punkt, og lod folk komme umådelig tæt på hende uden at tænke på deres andre motiver.

Da Alexander gjorde antræk til at deres dans var forbi, var det både lidt lettelse, men også lidt fortrydelse. Hun ville virkelig ønske at hun havde kunne tage en til dans, men sådan lå kortene ikke for hendes krop, ikke endnu, men måske en dag hvis hun var heldig.
Hun tog derfor hans arm, og lod sig føre ud, selvom hun også godt vidste at det nok mere var på baggrund af at hun så lidt mere træt i. ”I lige måde, jeg håber vi kan tage endnu en dans til næste fest,” sagde hun. Det havde været rart og bekvemt at være på dansegulvet med Alexander, og noget hun håbede ville ske igen. Om ikke andet for det venskab de to af dem kunne få sammen. Det kunne tiden nu kun vide, når de var tilbage i Dianthos og lidt væk fra festens krav om deres væremåde. 
1 1 0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lux , Echo
Lige nu: 2 | I dag: 12