Ask Eddassøn

Ask Eddassøn

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 32 år

Højde / 194 cm

Rabbit 12.06.2018 18:29
Det var det lille smil, der gjorde det. Ask havde ellers lovet sig selv, at han ikke ville gøre det, for han vidste jo ikke, om Kaliyah ville have det. Men da han så det lille smil, så det ansigt, han kendte og elskede så godt, efter så mange år, kunnne han simpelthen ikke lade være. Hans ru hænder gled op for at holde blidt om Kaliyahs ansigt, mens han lænede sig ind og kyssede hende.

Det var et insisterende kys, et kys hvorigennem Ask prøvede at vise hende, hvor meget han havde savnet hende, men hans greb om hendes ansigt var løst nok, så hun kunne trække sig væk, hvis hun ønskede det. Men Ask håbede inderligt, at hun ikke ønskede det. Han var ligeglad med drager, og hvad der nu ellers måtte plage hende; Ask elskede Kaliyah, og det ville han blive ved med at gøre til sin død.

Kaliyah

Kaliyah

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 176 cm

Efterlyst af Byvagten

Helli 26.06.2018 13:21
Der var meget miksede følelser der vældede op i Kaliyah som Ask kyssede hende, og kun for et øjeblik kyssede hun tilbage, før at hun skubbede ham tilbage. Hun kunne praktisk talt allerede mærke tårerne presse på.  Hendes hoved var forvirret, hendes følelser var over det hele, og der var bare ikke noget der gav mening i øjeblikket.
”Hvorfor tror du at det ville gøre det nemmere?” udbrød hun og rejste sig op og kiggede nu ned på manden hun havde elsket siden hun havde mødt ham. Han kunne bare ikke forstå det der foregik. For ham skulle tingene nok gå som de altid havde, men han var ikke blevet påvirket på samme måde. I Kaliyahs øjne ville det have været så meget nemmere hvis han aldrig havde ledt efter hende, eller at de i hvert fald aldrig var stødt på hinanden. Men så nemt var tingene bare ikke for hende.

Ask Eddassøn

Ask Eddassøn

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 32 år

Højde / 194 cm

Rabbit 26.06.2018 15:31
Det nærmest flimrede i hele Asks krop, da han mærkede Kaliyah gengælde kysset, men han nåede ikke at nyde det, før hun skubbede ham væk igen.

"Undskyld," sagde han og slikkede sig om læberne for at nyde de sidste rester af hendes smag. Han sukkede. "Jeg kunne ikke lade være. Du er så smuk, Kali. Jeg er ligeglad med drager og alt mulig andet lort. Jeg vil bare have dig igen."

Det hele røg ud af ham, alle de tanker, han havde gået med, mens han havde ledt efter hende, mens han havde siddet her og set på sin elskede, der til trods for de mange forandringer, stadig var hans elskede.

"Jeg vil gøre alt for dig," forsatte ham og tog hendes hånd i sin. "Jeg elsker dig, Kali. Jeg vil aldrig have nogen anden end dig."

Kaliyah

Kaliyah

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 176 cm

Efterlyst af Byvagten

Helli 06.07.2018 23:37
Kaliyah kunne mærke frustrationen boble i hende. Det var som om at hun stod overfor en der bare ikke virkede til at lytte til hende overhoved. Frustrationen blev også delt af Ryuu, som heller ikke kunne forstå menneskemandens tiltro til at det nok skulle gå, og de kunne være sammen forevigt.
Det var også den frustration der fik Kaliyah til at rive sin hånd ud af Ask's. Hun var forvirret, frustreret, vred, ked af det og så mange andre følelser, men hun var ikke klar over hvordan hun skulle komme af med følelserne eller få Ask til at forstå.

"Så du ønsker at leve på flugt resten af dit liv? Lyst til ikke at vide, om det er mig der er kontrollere kroppen, eller Ryuu på hvilken pågældende dag?" Det var selvfølgelig en overdrivelse, for Ryuu overtog kun når Kaliyah ikke var i kontrol, men det var ikke som om at det ikke havde været på deres hjerner. Hvad hvis dette kun var midlertidigt og linjerne senere hen ville blive udvasket mere og mere.
"Det kan godt være at du idag er fuld af kærlighed til mig, men hvad med i morgen? Hvad med om et halvt år? Et år... Ti år! Der kommer aldrig til at være et punkt, hvor jeg kan få lov til at slå mig ned et sted, uden at have en efterlysning på mit hoved. Der vil altid ske noget der gør at de ønsker at få den dusør." Og hun var bange for sin fremtid og hvem hun ville blive, men det var så svært at sætte ord på disse ting.

Ask Eddassøn

Ask Eddassøn

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 32 år

Højde / 194 cm

Rabbit 08.07.2018 18:43
Ask kunne godt se frustrationen koge i Kaliyah, men han vidste ikke, hvad han kunne sige for at overbevise hende. Han havde på fornemmelsen, at hvis han prøvede at presse mere på med hensyn til lige dét emne, så ville det gå helt galt. Derfor sagde han heller ikke noget, mens Kaliyah talte, men lyttede blot i stilhed med sit varme blik hvilende på hende.

"Ingen kan jo vide, hvad fremtiden bringer," sagder han stille, da Kaliyah havde talt. Han rejste sig og sukkede. "Undskyld," sagde han så. "Det var ikke meningen at... at presse dig. Hvad nu, hvis vi bare rejste sammen? Som rejsekammerater? Vi kunne rejse mod den landsby, jeg er født i. Du ville ikke blive jagtet dér, det lover jeg, og du kan blive der så længe, du vil."

Kaliyah

Kaliyah

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 176 cm

Efterlyst af Byvagten

Helli 18.08.2018 00:31
Problemet for Kaliyah var at ingen vidste hvad fremtiden bragte for hende og Ryuu. Hvis hun havde været tilbage i sine trygge rammer i Sarghos, så ville hun aldrig have skubbet Ask væk. Ask havde været hendes liv dengang, men nu. Nu var for usikkert og hun ville ikke hive ham med ind i det.
Hendes skuldre sank lidt sammen, som hun følte sig selv opgive lidt. Hun havde måske været for hård ved Ask, derfor kiggede hun også overrakset på ham, da han foreslog at hun kunne tage med ham. Som rejsekammerater.

"Jeg... ved ikke rigtig.... kulde har ikke været rar ved mig siden... siden jeg blev det her..." sagde hun. Hun var selvfølgelig ikke godt nok klædt på sidst, men kulden var hård når man bare gerne ville ligge i solen og sole sig det meste af tiden.

Ask Eddassøn

Ask Eddassøn

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 32 år

Højde / 194 cm

Rabbit 18.08.2018 17:04
Et lille smil dukkede op på Asks læber, da Kaliyah ikke afslog hans forslag med det samme. Det gav ham håb, og han smed straks en kævle på bålet for ligesom at understrege det næste, han sagde.

"Vi skal nok holde dig varm på en eller anden måde," forsikrede han hende, mens bålets gyldne ild blussede lidt op imellem dem. Laksen lå stadig i græsset, hvor Ask havde tabt den, da Kaliyah dukkede op, og han samlede den op og begyndte at sprætte den op og gøre den klar til at blive stegt. I forvirringen havde han helt glemt fisken og sin egen sult, og hans mave knurrede, mens han rensede fisken. Det var lige før, han havde lyst til bare at sætte tænderne i den rå, men det gjorde han dog ikke. Han gjorde sig i stedet umage med at gøre fisken så lækker som mulig. Han fandt friske timiankviste og nogle skiver citron fra sit telt og fyldte den store fisk med det, inden han lagde den på den simple rist over bålet.

Kaliyah

Kaliyah

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 176 cm

Efterlyst af Byvagten

Helli 18.08.2018 17:18
Kaliyah så på Ask ordne fisken, og satte sig forsigtigt ned. Hun var stadig akavet omkring ham. Hun ville ønske at det var den samme akavethed der havde været da de først mødte hinanden, men det var det ikke. Det var en langt mere ubehagelig akavethed. Ekskærester var aldrig en hyggelig ting og selvom de ikke havde brudt op rasende på hinanden eller lignende. Blot... ulykkelige.
"Du ser ud til at klare dig godt," sagde Kaliyah så stille. Han så i hvert fald ud til at klare sig væsnetlig bedre end Kaliyah selv gjorde.

Ask Eddassøn

Ask Eddassøn

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 32 år

Højde / 194 cm

Rabbit 18.08.2018 17:31
Asks smil blev en lille smule bredere, da hun talte, og han trak lidt på skuldrene, mens han så på fisken over ilden. Det begyndte hurtigt at dufte skønt.

"Jeg klarer mig i hvert fald," sagde han og kiggede så på hende. Det var umådeligt fristende at række ud for at tage hendes hånd, men han holdt sig i skindet. "Jeg klarer mig bedre nu, hvor jeg har fundet dig."

Det varme skær fra ilden fik kun Kaliyah til at se endnu mere smuk ud, selv med de nye træk, Ask stadig skulle vænne sig til, og han blev nødt til at kigge tilbage på fisken igen. At rejse sammen som rejsekammerater ville ikke være nemt for ham, men han ville hellere leve resten af sit liv i stille men konstant længsel efter hende, end han ville slippe hende af syne igen.

Kaliyah

Kaliyah

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 176 cm

Efterlyst af Byvagten

Helli 18.08.2018 17:41
Et lille suk undslap Kaliyah. Måske rejsekammerater ikke var en god ide, ikke hvis han forsætte med alle de søde ord. Hun vidste ikke hvad hun skulle gøre af sig selv når det skete. Følelserne fra før blev bare ved med at ligge der og ulme, og det var hårdt. Det var virkelig hårdt at ignorere ham.
"Ask, kan du ikke bare.... lade vær... for nu..." bad hun og knugede let sine hænder sammen. Det var næsten som et løfte om at det måske en dag var okay, men det kom an på hvor meget Ask læste ind i det. Lige nu havde Kaliyah i hvert fald behov for ikke at føle at der var et pres på hende omkring den slags følelser. 

Ask Eddassøn

Ask Eddassøn

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 32 år

Højde / 194 cm

Rabbit 18.08.2018 17:56
"Jo, undskyld," svarede Ask og sukkede lidt af sig selv. Han skulle tage sig sammen, ellers ville han miste Kaliyah igen!

Han stirrede blot på fisken i stilhed efter det, og da den var færdig tog han den af ilden og skar den ned langs midten, så de hver kunne så en hel side af fisken. Stegt fisk holdt sig ikke specielt godt, og han burde nok have tørret den i stedet for, men steg fisk smagte bare så meget bedre. Desuden var der masser af laks i floden, og han kunne sikkert bare fange en ny i morgen.

Kaliyah

Kaliyah

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 176 cm

Efterlyst af Byvagten

Helli 19.08.2018 15:45
På den ene side var Kaliyah glad for stilheden, men samtidig ønskede hun at høre den velkendte stemme. Selv Ryuu var mere stille end han plejede, da selv ikke han vidste hvad de skulle gøre af denne her situation. I hvert fald uden at Kaliyah også ville blive ramt.

"Tak," kom det stille fra hende, som hun tog imod fisken fra Ask og spiste den ligeså forsigtigt. Det var nok det bedste hun havde fået i månedsvis. Hendes smagsløg var ikke længere så sarte, og selvom hun normalt ikke spiste råt kød, så var det tileredte kød ikke ligefrem det bedst tilberedt. Det var bare nok tilberedt til at hun følte sig en smule civiliseret.

Ask Eddassøn

Ask Eddassøn

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 32 år

Højde / 194 cm

Rabbit 20.08.2018 20:43
Ask nikkede i stilhed og fortsatte med at spise. Han stolede endnu ikke på sig selv til ikke at sige et eller andet dumt, der endelig ville drive Kaliyah væk fra ham, og dét var det sidste, han ville. Det eneste, han havde lyst til, var at holde om hende og kysse hende og elske med hende, som de havde gjort dengang. Han havde savnet hende så forfærdeligt meget, og at sidde her lige ved siden af hende, føltes næsten som tortur. Men det var bedre end ingenting!

Han spiste sin del af fisken roligt, men sneg små blikke over på Kaliyah, når han lod, som om han var optaget af at spille kødet af de mange fiskeben. Hun var stadig lige så smuk, som hun altid havde været, selvom mange nok ikke ville være enige med ham i den sag. Men Ask havde aldrig elsket Kaliyah for hendes udseende; han havde elsket hende for den kvinde, hun var, og det kunne nogle drageskæl ikke lave om på.

Han rejste sig og smed fiskeskelettet ind i bålet, inden han gik de få skridt ned til vandet for at vaske sine fedtede fingre. Det kolde vand fik ham til at køle lidt ned, både fysisk og mentalt, og han smilede, da han rejste sig og vendte sig mod Kaliyah igen.

"Du får teltet," sagde han og nikkede mod teltdugen af skind, han havde spændt ud. Der ville kun være plads til dem begge, hvis de lå klinet op ad hinanden, og det turde Ask ikke. Det var han slet ikke stærk nok til. Under dugen lå også en masse bløde skind til at sove på og under. Han tog et af dem ud til selv at sove på ved siden af bålet.

"Resten er dit," sagde han med endnu et nik mod de bløde skind og pelse.

Kaliyah

Kaliyah

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 176 cm

Efterlyst af Byvagten

Helli 18.10.2018 17:25
Kaliyah prøvede at beherske sig selv i måden hun spiste på, men efter flere år alene, var det faktisk svært. Det var som om at som Ryuu havde påvirket hende, var gamle vaner gået glemt, og hun følte ikke længere at hun var sig selv. Ikke at Ask nogensinde ville kunen forstå det, uanset hvor meget han ville ønske han kunne.
Ligeledes lod hun fiskeskellettet blive smidt ind i bålet, og på vej ned til vandet, suttede hun da også resterne af smagen af sine fingre, før hun lod dem vaske i vandet.

Da Ask pludselig gjorde antræk til at hun pludselig skulle sove i teltet i stedet for ham, rettede hun sig lidt mere op. "Jeg kan sagtens holde mig selv varm, det er dit telt, du burde sove i det," sagde hun. For ikke at nævne at hun var vant til at sove i det åbne. Hvis det blev for koldt, så varmede hun jo bare sin sengeplads op, så hun ikke frøs. Derudover så gjorde ildmagien generelt at kulden havde sværere ved at trænge igennem, med mindre det blev rigtig koldt.

Ask Eddassøn

Ask Eddassøn

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 32 år

Højde / 194 cm

Rabbit 26.10.2018 05:50
Ask rystede på hovedet. Han var måske ikke den mest stædige person i verden; han ville helst bare have, at alle var glade, men han ville under ingen omstændigheder lade Kaliyah sove ude i kulden, mens han selv lå trygt og godt i teltet.

"Jeg insisterer," sagde han blidt men bestemt. For at understrege hvor meget han mente det, lagde han skindet ud på jorden ved siden af bålet og lagde sig på det. Hun måtte løfte ham væk, hvis hun kunne. Han smilede lidt drillende til hende, næsten udfordrende, som om han ligefrem opfordrede hende til at prøve.

Kaliyah

Kaliyah

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 176 cm

Efterlyst af Byvagten

Helli 08.11.2018 20:46
Kaliyah løftede et øjenbryn af ham. De kunne godt være to om denne her leg. Legen havde måske været anderledes da de var yngre, men Kaliyah og i den grad Ryuu, kunne virkelig godt være stædige når det slog dem. Selvom Ryuu gerne ville ligge i det varme telt. Drager var som katte på det punkt. Jo varmere jo bedre. Ikke så godt som solen, men næsten.

”Du kan insistere så meget du vil, men du får mig ikke til det,” sagde hun, et let smil dansede på hendes læber, før at hun lagde sig på den anden side af bålet og trak sine vinger om sig, som et tæppe. Dette ville nok være værre for Ask at se, men Kaliyah var vant til at skulle sove i naturen uden noget på. Normalvis varmede hun så godt nok jorden godt op inden hun lagde sig til at sove på den, men hun blev også så frygtelig beskidt af at gøre det. Ikke fordi den bare jord var meget bedre.

Ask Eddassøn

Ask Eddassøn

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 32 år

Højde / 194 cm

Rabbit 11.11.2018 19:29
Ask kunne ikke lade være med at grine af Kaliyahs stædighed, men det var egentlig også rart, at hun kunne give lidt igen. Ikke at Ask huskede, at det nogensinde havde været et problem for hende. 

"Som du vil," sagde han, tydeligvis underholdt, men han rejste sig ikke fra sin plads ved bålet. Her var lunt nok, og skindet, han lå på, ville holde ham varm hele natten. Han lagde sig bedre til rette med ansigtet vendt mod bålet og Kaliyah på den anden side, så han kunne se på hende. Hvis hun ikke protesterede, havde han tænkt sig at se på hende, indtil han faldt i søvn. Hvis han ikke kunne ligge hos hende, kunne han i det mindste nyde hende skønhed.

// Du kan godt lukke den efter dit næste svar, hvis det er ^^

Kaliyah

Kaliyah

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 176 cm

Efterlyst af Byvagten

Helli 11.11.2018 21:04
Det var underligt at ligge på den hårde jord, ved et bål, mens man kunne se ens tidligere forlovede. Det var ikke nødvendigvis en dårlig ting, og som hun lukkede øjnene i, kunne hun ikke lade vær med at smile lidt. I de fleste tilfælde ville hun have været utryg ved at ligge og sove i nærheden af en anden, og ville på ingen måde have fundet ro ved det. Men hun følte sig overraskende tilpas.
"Godnat Ask," hviskede hun blidt, før at hun lod søvnen overtage hende. Forhåbentlig kunne søvnen gøre hende mere klar i sindet om hvor de skulle gå fra her.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, Krystal , Lux , Echo
Lige nu: 4 | I dag: 12