two friends meeting.

Amora Treaty

Amora Treaty

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 174 cm

Wimse 12.04.2011 09:01
Amora sad og ventede. Hun ventede på en hun skulle mødes med. Hun var altid i god tid, så det gjorde hende intet at vente.
Hun havde haft travlt på det sidste, så hun havde ikke rigtigt haft tid til at være sammen med sine venner. Lige denne dag havde hun dog tid, og det glædede hende.
Mens hun ventede, legede hun med fløjten. Hun havde den altid med sig, og hun blev altid beroliget når hun følte det glatte træ mellem sine fingre. Hun ville ikke give den fra sig for alverdens rigdomme. Det var en fantastisk fløjte, og den kunne mere end de fleste vidste. Den var mere værd end noget andet hun ejede, måske endda mere væd end det sværd hun havde.
Hun kiggede rundt i skoven. Der herskede en slags fred, som man ikke oplevede andre steder. Lydende i skoven kunne man ikke høre andre steder, og skovens dyr så man ikke, medmindre man var helt stille.
Amora havde fundet end solplet i skoven, og havde sat sig på sin kappe på græsset.
Ichabod Castillo

Ichabod Castillo

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Castillo 12.04.2011 12:02
"Det her er virkelig blevet en dårlig vane" mumlede han vred for sig selv da han styrtede gennem skoven, atter engang forsinket. Det var meget lang tid siden han sidst havde set hende og han glædede sig over at hun endelig havde tid. Han havde altid nydt hendes selskab og han havde så meget at fortælle hende om hans sidste rejse.
Vejret var varmt og han svedte en smugle efter at have løbet i længere tid. Han kunne ikke vente med at komme ned til søen og dyppe fødderne i det kølige vand.
Da han nærmer sig lysningen ligger han sig i græsset og begynder at mave sig frem gennem det lange grønne græs, frem mod hende.
- "I'm the me i choose to be" <3
Amora Treaty

Amora Treaty

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 174 cm

Wimse 12.04.2011 13:27
Amora havde været fordybet i sine tanker, så til at starte med, havde hun ikke hørt noget. Mentalt var hun langt væk sammen med sine tanker, et sted hvor der ikke var andre end hende.
Først da han var tæt på, fik hun øje på ham.
"Padra!" sagde hun med et stort smil, men hun havde også fået et chok, det kunne man godt se på hende.
Hun havde savnet at snakke med ham. Det var lang tid siden sidst, og hun håbede bare på, at han ville fortælle mere om hans fantastiske rejser.
Ichabod Castillo

Ichabod Castillo

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Castillo 12.04.2011 13:49
Han kunne ikke lade vær med at storsmile af hendes reaktion "halløj skønjomfru" Han kravlede gemmen græsset og helt hen til hende hvorefter han satte sig ved hende.
Han betragtede hende med et svagt smil på læben. Hun havde ikke forandret sig specielt meget siden han sidst havde set hende. Hendes hår var blevet længere, hun var blevet mere brun i det og generelt var hun bare blevet lidt mere moden at se på
Amora Treaty

Amora Treaty

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 174 cm

Wimse 12.04.2011 13:57
Amora grinede af hans hilsen, og lagde straks armene om ham i et kram.
Hun tog sine arme til sig, og kiggede lidt på ham. Hun kunne godt se, at det var lang tid siden hun havde set ham. Han var blevet ældre at se på, ikke gammel, men man kunne tydeligt se, at han ikke var et barn længere. Et smil sad på hendes læber, mens hun kiggede på ham.
"Du er blevet ældre," sagde hun med et drillende smil til ham. Men det var ikke dårligt ment, tværtimod da.
"Har du været nogle spændende steder på det sidste?" spurgte hun så, og kunne ikke skjule, at hun elskede at høre om de steder han havde været.
Ichabod Castillo

Ichabod Castillo

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Castillo 12.04.2011 14:09
Han kunne ikke lade vær med at grine af hendes kommentar til hans udseende "Det er jo hvad der sker når dagene går" han satte sig bedre til rette på græsset og lod en hånd glide gennem hans hår mens han kortvarigt tænkte over hvad han skulle sige "Jeg var oppe i en lille bjerglandsby længere nordpå, egentlig arbejde jeg bare det meste af tiden, men jeg fik da også set indersiderne af nogle af grotterne"
Amora Treaty

Amora Treaty

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 174 cm

Wimse 12.04.2011 14:20
"Hvordan var det der?" spurgte hun med et stort smil. Hun følte sig som et lille barn der fik gaver, når padra fortalte om alle de steder han havde været. Hun kom aldrig selv ud, så han var hendes eneste kilde til verden udenfor der hun levede. Hun mødte selvfølgelig nye mennesker, men det var bare ikke det samme, som når Padra fortalte. Det undrede hende faktisk lidt, at han aldrig blev træt af at fortælle om det. Hun blev jo ved, indtil hun havde fået hver eneste lille detalje.
Ichabod Castillo

Ichabod Castillo

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Castillo 12.04.2011 14:31
"Det var mest af alt bare fugtigt og mørkt, men når man kom længere ind kunne man virkelig finde de mest underlige ting og dyr" Han smilede mens han fortalte "Jeg har faktisk taget noget med hjem til dig" Han stak forsigtigt hånden ned i lommen og fandt forskellige sten og krystaller frem, som han rakte frem mod hende.
"Du må altså tage med mig næste gang" Han kunne ikke lade vær med at se håbefuldt på hende, der var så mange oplevelser han gerne ville dele med hende, så meget hun skulle se.
Amora Treaty

Amora Treaty

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 174 cm

Wimse 12.04.2011 14:42
Amora lyttede opmærksomt til hvad Padra sagde. Det lød alt sammen spændende, og hun ville ønske, at det var hende, der kunne tage af sted. Men hun kunne ikke tage af sted. Hendes forældre ville aldrig give hende lov.
"Har du noget med hjem til mig?" spurgte hun med et smil, men hun lød også en smule overrasket. Det gjorde hun altid, når han havde gaver med hjem til hende, for selvom han tit havde det, var det ikke noget hun gik og regnede med, overhovedet. Hun følte sig bare heldig, når han tænkte på hende på sine rejser.
Hun kiggede på det han gav hende, og hun fik store øjne.
"Wow.." sagde hun og tog stenene og krystallerne i hænderne. De var vildt flotte. Hun kiggede på ham igen.
"Tusinde tak," sagde hun, og gav ham et kram. De skulle hjem til de andre ting han havde givet hende. Det var i hendes vindueskarm, hvor hun altid kunne se på dem.
"Jeg vil utroligt gerne med.. Men du kender mine forældre. De synes det er slemt, at jeg bare har Josephs sværd. Hvad tror du ikke at de ville tænke, hvis jeg bad om lov, til at tage med ud at rejse?" spurgte hun, og kiggede på ham. Hun bed sig i læben. Det irriterede hende, at hun ikke havde særligt meget frihed. Hun ville jo utroligt gerne med padra ud og rejse.
Ichabod Castillo

Ichabod Castillo

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Castillo 12.04.2011 15:09
Han smilede glad ved reaktionen over hans gaver. Han elskede at gøre hende glad og gaver var en let måde at gøre det på. Han lagde blidt armene om hende da hun krammede ham og krammede med. Han var ikke meget for at indrømme det overfor sig selv men han kunne ikke undgå at lægge mærke til at hun var dejlig varm og blød at røre ved.
Han lavede en svag grimasse da snakken faldt på hendes forændre. Han havde ærlig talt glemt alt om dem og deres snæversynet gammeldags holdninger "Det er trist... Det kunne ellers være helt fantastisk, er du sikker på jeg ikke vil kunne overtale dem til at lade dig komme med?" Han kunne virkelig ikke forstå hvorfor det skulle være et problem at hun tog med ham, han var jo i stand til at passe på hende.
Amora Treaty

Amora Treaty

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 174 cm

Wimse 12.04.2011 18:00
Amora havde virkelig savnet Padra. Han var vel hendes bedsteven, den hun stolede allermest på. Hun savnede ham når han var ude og rejse, men hun glædede sig også til at høre om hans rejser. Det lød så fantastisk når han fortalte om de steder han havde været.
"Du er meget velkommen til at prøve," sagde hun med et skævt smil. Hendes forældre havde irriterende gammeldags regler om, hvordan de mente en rigtig kvinde skulle være. Det irriterede Amora en hel del, men alligevel, havde hun jo stadig fået en god opdragelse. Uden den, ville hun ikke være så høflig overfor fremmede mennesker, hvilket hun vidste var en god ting.
Ichabod Castillo

Ichabod Castillo

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Castillo 12.04.2011 18:44
Han smilede opmuntrende tilbage til hende og lod sig så dumpe ned og ligge i det kølige grønne græs.
De sidste par dage havde for hans vedkomne været hektiske så hvert eneste fredeligt øjeblik var kært velkommen.
Han lod et udmattet suk undslippe hans læber og han lagde en arm over panden for at skygge for solen "Det burde da nok kunne lade sig gøre, at overtale de gamle hejre om at lade dig slippe lidt ud" Han kiggede op på hende og pillede lidt ved hendes ene fod.
Amora Treaty

Amora Treaty

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 174 cm

Wimse 12.04.2011 20:03
Amora havde egentlig som sådan haft travlt. Hun havde bare haft en del at se til, specielt havde hendes forældre forventet meget af hende. Men hun havde ikke stresset rundt eller noget.
"Man skal bare gøre det på den rigtige måde. Og de ved godt at du passer på mig, men jeg er stadig ugift, og de vil ikke have at jeg bliver overfaldet eller noget i den stil, for så er der ingen der vil giftes med mig, siger de,"Sagde hun med et skævt smil. Hun syntes selv at det var lidt sygt, at se tingene sådan, men de stod fast ved det de mente, og så kunne hun ikke rigtigt gøre noget ved det, desværre.
Ichabod Castillo

Ichabod Castillo

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Castillo 13.04.2011 10:09
"Så må jeg jo bare overbevise dem om at jeg gifter mig med dig, hvis der sker dig noget" Han grinede svagt ved tanken, der på en måde syntes ham at være latterlig. Hun var jo hans bedste veninde, at det pludselig skulle ændre sig virkede som en ret usandsynlig og uvirkelig tanke. Han kiggede ned på hendes fod som han fortsat lå og pillede ved. Tanken om ægteskab havde faktisk aldrig rigtig ramt ham og den skræmte nu da han tænkte over det. Han havde haft for travlt med alt muligt andet til overhovedet at overveje et forhold.
Amora Treaty

Amora Treaty

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 174 cm

Wimse 13.04.2011 11:51
Amora kom til at grine over det han sagde. Der skulle meget til at overbevise hendes forældre om noget når de allerede havde sat noget i deres hoveder.
"mine forældre kan virkelig godt lide dig, så du er nok den der har nemmest ved at overtale dem. Men du ved, at de har de dumme regler om hvad de mener er bedst for mig,"sagde hun med et skævt smil.
Hun kiggede på ham, og kumme ikke lade være med at smile lidt. Hun havde aldrig selv tænkt over. At hun skulle giftes engang, fordi hun vidste, at det skulle hendes forældre nok tage sig af.

// Sorry kvaliteten, men det er skrevet på mobilen... XD
Ichabod Castillo

Ichabod Castillo

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Castillo 13.04.2011 18:41
"Jeg er virkelig også charmerende, så det er da slet ikke så underligt at de kan lide mig" Han sendte hende et bredt delvist charmerende, delvist drillende smil før han fortsatte "Jeg forstår virkelig ikke hvordan du kan holde dem ud, havde det været mig var jeg for længst rejst over alle bjerge" Han lagde hovedet lidt på da han kiggede op på hende. Han kunne ikke lade vær med at beundre hende for hendes personlighed der indeholdte så mange forskellige aspekter han manglede, tålmodighed fx.

// Fair nok xD
Amora Treaty

Amora Treaty

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 174 cm

Wimse 14.04.2011 18:10
Amora kom til at grine af det han sagde, og tjattede grinende til ham.
"Mine forældre elsker dig, men de er ikke vilde med at du rejser rundt. De forstår ikke hvorfor du ikke bare kan blive her," sagde hun med et skævt smil.
Hun havde kendt Padra så længe hun huskede. Han var den hun gik til, da hun savnede Joseph allermest, og han gjorde ikke andet end at trøste hende. Det satte hun virkelig pris på. Han havde altid været der for hende, og det kunne ikke tælles på hænder og fødder, hvor mange gange de egentlig havde boet ved hinanden.
"De er mine forældre. Jeg elsker dem. Jeg har lært at leve med det," sagde hun med et lille smil.
Ichabod Castillo

Ichabod Castillo

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Castillo 14.04.2011 18:44
Padra nikkede kort og smilede, nu hvor han tænkte over det var det egentlig også lang tid siden at han havde taget sig sammen til at besøge sin mor.
Han kiggede op på den klare blå himmel og tænkte de sidste par ugers oplevelser igennem, bare sådan for at tjekke at han ikke havde undladt at fortælle hende noget vigtigt "jeg havde faktisk et ret så sjov oplevelse med en eller anden gut på hjemvejen. Han havde også rejst en del rundt og han fortalte at han havde fået en tatovering for alle de steder han havde besøgt. Vi indgik et vædemål da han ikke troede på jeg ville lade mig tatovere, jeg fik dog hurtigt overbevist ham om det modsatte.."
Amora Treaty

Amora Treaty

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 174 cm

Wimse 14.04.2011 19:22
Amora kiggede straks på ham, da hun hørte ordet "tatovering."
Hun lyttede til hvad han sagde, og fik store øjne.
"Har du fået en tatovering?!" spurgte hun overrasket. Af en eller anden grund, havde hun aldrig troet at han ville få sådan en. Eleverne havde da nogle tegn og alt muligt som mange fik, men Padra..
"Jeg vil se den!" sagde hun med et stort smil.
Ichabod Castillo

Ichabod Castillo

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Castillo 14.04.2011 19:44
Padra kunne ikke lade vær med at grine lidt af hendes reaktion "Jeg ville da ikke fremstå som en kylling, især ikke foran en fremmed mand" . Han fik hurtigt sat sig op trukket skjorten af så hun kunne se de store englevinger, der nu prægede størstedelen af hans ret så muskuløse ryg.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Tatti, Echo, jack, Lux
Lige nu: 4 | I dag: 12