Når flokken blev kaldt sammen til større begivenheder, blev meddelelsen altid mistet, glemt og brændt. Hun havde ingen lyst til at sætte sig selv i en ubehagelig situation og alligevel vidste denne brunhåret kvinde, med den fineste oliven brune hud, med ar der skinnede op som hvide markeringer i det rigtige lys.
Så denne session var noget ganske nyt for hende, Juno skulle bruge hendes hjælp, så hun havde bedt ham om at møde hende i undergrundens kamparena. Da ved denne tid tidlig eftermiddag var der alligevel aldrig nogen, så det var privat til hvad end der skulle ske denne dag. Hun fjernede sin kappe og stod i hendes kort ærmet kjortel, og hendes løse bomuldsbukser i en mørkebrun farve, snævret ind i hendes liv så hun ikke ville tabe dem. Måske lignede hun ikke den store kæmper, eller en der havde meget kræft bag hende, men de tonede arme viste at der lå muskler bag hendes hud. Muskler der i aktion kunne rive en mand fra hinanden, skulle personen provokere hende nok.
Hendes blik lagde sig på den blonde mand der trådte ind ad trædøren, ”her” råbte hun og kastede en halskæde hans vej ”jeg skal have den når vi er færdig, men for nu kan du tage den på så vi kan kigge hinanden i øjnene” erklærede hun, og ventede med at vende sit hoved mod ham, før hun var sikker på at han havde fulgt hendes instrukser før hun vendte hele hendes front mod ham. ”medmindre du selvfølgelig er kommet her, for mig til at finde dine værste afkroge af skam” sagde hun næsten med en monoton stemme, trods for at det ved første intuition måske kunne have lydt som en vittighed.
”Nu, hvad er det du ønsker jeg skal gøre for dig?” spurgte hun med et uimponeret hævet bryn, og armene over kors foran hendes brystkasse.

Krystallandet