Kladde gør jeg ikke kan starte ny tråd

Que

Que

Et væsen af mange lyde!

3721
karakterer

Que 20.09.2020 11:57
Jeg ved ikke om det her som sådan er en fejl, men!
Jeg har en kladde liggende lige nu, til en ny tråd. Denne tråd er "bundet til" Den Nedre Bydel. Jeg vil starte en anden ny tråd, som også skal være i Den Nedre Bydel, men når jeg trykker " Ny tråd " åbner den min kladde. Jeg testede lige for at se om det bare var fordi den kopierede teksten fra kladden ind, men det er det ikke. Det er kladden den åbner. 

Så umiddelbart virker det til, at man ikke kan lave en ny tråd i et forum, hvor man han en kladde til en ny tråd liggende. Jeg tænker det måske kan hænge samme med at kladder ikke gemmer titler på nye tråde, når man gemmer dem som kladde?
Shhh, tænk hvis mor så med!
Fia

Fia

The Sweet Stressed One

1612
karakterer

Fia 20.09.2020 15:49
Jeg har oplevet det samme, hvor jeg troede den gemte kladden... Så jeg mistede kladden, men seje krys kunne gendanne den!
Det ville være rart hvis det kunne fikses ❤️

Mig: Du sidder forkert. Ret dig op og træk skuldrene tilbage. Husk at tage pauser og stræk ud.

Også mig: Ligger halvt på en sækkepude og gulvet og med skuldrene op til ørene i flere timer uden at strække ud.
Krystal

Krystal

Skaberinden

5941
karakterer

Krystal 27.09.2020 18:12
Jeg har gjort sådan at titler nu også bliver gemt på kladder, og derved kan man også oprette flere kladder per forum :)

Der kommer sådan en dialogboks og spørger, om man så vil bruge kladden eller ej - den er ikke super elegant designet, men det skulle forhåbentlig virke ^^
~ Krys ~

Que

Que

Et væsen af mange lyde!

3721
karakterer

Que 27.09.2020 18:14
* smæk møsser * Du er en skat <3
Shhh, tænk hvis mor så med!

Chatboks
Gæst
[smilies]