Maximillian

Maximillian

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Lokation / Rubinien

Alder / 2557 år

Højde / 181 cm

Helli 06.09.2020 17:54
Det var efterhånden et stykke tid siden at Maximillian havde indfundet sin plads hos Kazimi'erne, og som han havde lært sin plads at kende, så var han også blevet mere komfortabel med den. Man blev aldrig glad for at blive slavebundet igen, men Fyrstinden havde i den grad sørget for at det ikke føltes så forfærdeligt. For det meste kunne han gøre som det passede ham, og ofte fik han også visse goder for at gøre et ekstra godt arbejde, så det var til at nyde.

Desværre var der stadig alt det normale tjenestearbejde han også gjorde sig i, som når nogen ankom til Kazimi paladset, og der ikke var en eneste anden slave i nærheden. En lavmælt irriteret klikken kom fra hans tunge, men alligevel gik han ned for at møde skikkelsen der var kommet ind af døren. Det var trods alt ikke en af dem der holdt til på paladset, og derfor nok skulle have meldt deres ankomst. Forhåbentlig kunne han finde en anden at tørre ham af på, hvis det ikke var til Fyrstinden.
”Velkommen til, kan jeg hjælpe Dem med noget?” spurgte Maximillian, som han nærmede sig manden. Han lignede en typisk rubinsk mand, meget modsat Maximillian, som stod meget ud, med sin meget lyse hud. Maximillian var også bedre klædt end mange af de andre tjenestefolk på paladset, så selv hvis man ikke kendte ham, så var man også klar over at han nok var en af de højere stående i paladsets tjenestefolk.

Som Maximillian kom tættere på manden, så følte han dog noget. Noget der fik det næsten til at løbe ham lidt koldt ned af ryggen, hvilket gjorde at han ikke kunne lade vær med at kigge lidt mere overvejende på manden.
Drakhan

Drakhan

Handelsmand

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Rubinien

Alder / 2405 år

Højde / 190 cm

Krystal 10.09.2020 15:31
Samik af Kazimi. Et navn, der i den kæmpestore Kazimi-slægt var fuldstændig ubetydeligt, fordi det var så langt fra fyrstetitlen, som det kunne være - og derved havde det været nemt at infiltrere. Den rigtige Samik, som var gået i frivilligt eksil, levede ikke mere, og Drakhan havde nu meldt sin tilbagekomst i Balzera i adelsmandens skikkelse.

Her havde han planer om, at navnet skulle være alt andet end ubetydeligt. Han havde allerede sikret sig adskillige handelsaftaler og indkøbt en større mængde slaver hos en byen store handlere, Vargas.

Snakken om slaver, havde i længden oplyst Drakhan om, at Samik af Kazimis husslave, som adelsmanden havde fået tildelt ved fødslen, var blevet tilbage i Balzera, og nu befandt sig som en del af den større stab på Kazimi-paladset. Drakhan kunne ikke fordrage tanken om, at noget var "hans" uden at han havde det, så der var lavet en aftale om et besøg på Kazimi-paladset, hvor han kunne hente slaven..

En skikkelse mødte ham ved døren, for bleg til at være af Rubinsk oprindelse og sandsynligvis en eller anden form for tjener. Drakhan skulle til at affeje ham med det samme, da der var et eller andet ved personen, der fangede hans opmærksomhed. Noget han ikke helt kunne sætte fingeren på..

"Samik af Kazimi - ankommet for at hente en slave.. jeg .. har vi mødtes før?" Sagde han tøvende, betragtende den anden mand.
Drakhan bærer skikkelsen af den adelige Samik af Kazimi

(avatar i større format)

Maximillian

Maximillian

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Lokation / Rubinien

Alder / 2557 år

Højde / 181 cm

Helli 10.09.2020 18:25
Maximillian havde kun været i Kazimi familien i et par måender, og var ikke engang begyndt at have styr på alle navnene der hørte med det. Derfor var det heller ikke underligt at Samik ikke var gået forbi hans ører endnu, men allerede nu lagrede han navnet og udseendet i hovedet, til hvis han risikerede at støde på manden igen. De mange år hos Lyset havde trods alt lært ham en ting eller to om at være en god tjenestemand, og en af de ting var at kunne huske folks navne.

”Det har jeg desværre ikke hørt noget om,” sagde Maximillian med et næsten sødt smil på læberne, mest af vane, end fordi denne Samik egentlig fortjente det. ”Og nej... det skulle jeg ikke mene. Jeg har kun været her et par måneder, og normalvis betjener jeg Fyrstinden.” Lige nu havde hun dog heldigvis ikke behov for ham, til hans store glæde, desværre skulle han stadig opføre sig som enhver anden af tjenestefolkene.
”Så hvem forventer Dem?” tilføjede han til det tidligere spørgsmål, dog kunne man godt se at de røde øjne stadig var lidt smalle, som han holdt et ekstra øje på denne Samik. Der var noget over ham. En følelse, eller tilstedeværelse, som var meget familiær, og dog ikke. Hvis han havde forventet en anden dæmon heromkring, så ville han nok have haft nemmere ved at påpege det, men at tage en Kazimi krop var alligevel vovet. 
Drakhan

Drakhan

Handelsmand

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Rubinien

Alder / 2405 år

Højde / 190 cm

Krystal 01.10.2020 13:01
Fyrstinden. Drakhan havde ingen intentioner om at så meget som nærme sig fyrsteparret. Ganske vidst var de kun mennesker, og mennesker var trods alt ubetydelige i det store billede, men der var visse rygter om Sephyran af Kazimis magt.
Samik var trods alt blot en tilbagevendt adelsmand uden det store til sit navn, andet end at det tilhørte Kazimierne, og han ville ikke ulejlige fyrsten før han havde en del mere at handle med..

Desuden skulle han ikke risikere, at nogen dæmoner fik færten af ham, hvilket fik ham til igen at se indgående på tjeneren foran sig.

"Jeg forstår." Svarede han med et overbærende smil, selv om der var en del mere interesse i blikket, end man på nogen måde normalvise ville ulejlige en tjener. "Jeg har blot fået besked på at henvende mig, så I så fald må De jo være den, der forventer mig."

"Slaven.. hendes navn er Qismah. Hun blev efterladt her hos familien, efter jeg flyttede nordpå. Jeg måtte dog indse, at jeg savnede Balzera alt for meget." Sagde han med en blændende overbevisning og en armbevægelse ud mod de luksuriøse omgivelser.

(avatar i større format)

Maximillian

Maximillian

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Lokation / Rubinien

Alder / 2557 år

Højde / 181 cm

Helli 02.10.2020 20:20
Maximillian kiggede ligeså indgående på manden foran ham, men han var også godt klar over at hans egen stand i forhold til en der var født i Kazimi, hvis han da var. ”Qismah siger De?” sagde han og lod som om at han tænkte over det, selvom navnet med det samme havde lydt bekendt i hans ører. Det var ikke som om at han ville ulejlige sig alt for meget med denne her sag. Han skulle blot finde en anden tjener han kunne tørre den af på, og heldigvis havde tjenestestaben efterhånden forstået, at han havde magten over dem.
Desuden havde han stadig sine tvivl om den anden mand. Han virkede forkert, og derfor var Maximillian heller ikke bleg for bare at se hvad der rørte sig på overfladen af mandens tanker, hvis han overhoved kunne få adgang. Det betød dog også blot at han kiggede mere indgående på ham, mens han forsøgte at ligne at han tænkte over det. Da han ikke kunne udskyde det mere nikkede han dog endelig. ”Ah, jeg ved hvor hendes værelse af, men mon ikke vi skal finde husholderen, for at være sikker på, at tingene er i orden?” spurgte han, næsten for venligt mod den anden mand. Han havde i hvert fald ikke tænkt sig at udlevere en tilfældig slave, til en mand han ikke engang kendte. 
Drakhan

Drakhan

Handelsmand

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Rubinien

Alder / 2405 år

Højde / 190 cm

Krystal 20.10.2020 16:20
"Lad os .. Der er sikkert også lidt papirarbejde, der skal ordnes." Lød det fra Drakhan, der lod som om han betragtede rummet, mens de isblå øjne stadig skævede mod "tjeneren". Drakhan var en dæmon, der vidste, hvor værdifulde oplysninger var, og han havde allerede så småt besluttet sig for at grave lidt i, hvem manden var - for der var et eller andet der kildede hans sanser på en besynderlig måde.

"De havde været her et par måneder.. hvad bragte Dem til Kazimi-familiens tjeneste Hr...?" Spurgte han, søgende efter mandens navn samt al anden information, der kunne lokkes ud af ham. Han håbede, at han ikke ville virke for påtrængende, men alene måden der blev kigget på ham på, viste ham, at noget ikke var, som det skulle være.

En almindelig tjener ville have dukket nakken og sænket blikket så snart navnet "Kazimi" blev nævnt..

(avatar i større format)

Maximillian

Maximillian

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Lokation / Rubinien

Alder / 2557 år

Højde / 181 cm

Helli 27.10.2020 11:26
”Naturligvis” var Maximillians korte svar på papirarbejdet. Han var dog begyndt at blive en smule frustreret da det ikke virkede til at han forsigtig kunne snige sig ind i den andens mand hoved. Enten noget han havde trænet, eller også var han en tankelæser, ligeså meget som Maximillian selv var det.

Deres fødder bag dem længere ind i paladset, og Maximillian gik ganske målrettet, men dog ikke hurtigt. Hans nysgerrighed var stadig om den anden mand, og jo længere tur de kunne tage, uden at det blev tydeligt, jo mere mulighed havde Maximillian for faktisk at undersøge manden. ”Jeg kaldes blot Maximillian,” svarede han roligt, og gav ingen antydning til at have et efternavn også. Det kunne dog ligeså vel være fordi han var slave, som han var en mand uden et efternavn. Man kunne ikke vide på disse kanter, men det var trods alt blot det navn han altid gik med, når han var i nogens tjeneste, fordi det var det første navn de nævnte, når de påkaldte ham ved hans rigtige navn. ”Fyrstinden rekrutterede mig,” sagde han, hvilket ikke engang var en rigtig løgn. ”Hun havde behov for en stabil personlig tjener, og følte at jeg lød som en oplagt kandidat til det. Man kan trods alt ikke sige nej til en Fyrstinde, når man bliver tilbudt et job.” Det blev mere og mere en løgn, men den faldt uden problemer ud af Maximililans mund, som var det sandheden han satte op overfor den anden mand. 
Drakhan

Drakhan

Handelsmand

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Rubinien

Alder / 2405 år

Højde / 190 cm

Krystal 20.11.2020 10:51
Drakhan fulgte med ind i paladset efter Maximillian, afpassende sine skridt til den anden mands tempo. Øjnene hvilede på hans baghoved og han forsøgte at sende en lille, mental tråd ud for at prøve at opsnappe den andens tanker.
Det var en ting, der betød, at han samtidig selv åbnede sit sind, men det var risikoen værd, hvis det betød, at han kunne finde ud af noget mere om denne "tjener".

"Åh Fyrstinden. Den tredje kone, har jeg ret? Jeg har faktisk ikke haft fornøjelsen af at møde hende, eftersom jeg har været bort fra Balzera så længe.." Konverserede Drakhan, taknemmelig for, at han havde brugt en rum tid på at sætte sig ind i Kazimi-slægstræet. De formerede sig så meget, at man næsten skulle tro, at de var dæmoner.

"Så, er De tilfreds med deres arbejde ind til nu?" Fortsatte han, stadigt mentalt famlende efter den andens sind.

(avatar i større format)

Maximillian

Maximillian

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Lokation / Rubinien

Alder / 2557 år

Højde / 181 cm

Helli 22.11.2020 12:27
Det var ikke ligefrem ofte at Maximillian var omkring andre mentalister, de plejede trods alt aldrig rigtig at komme godt ud af det med hinanden. Når begge parter ville læse tanker, men ingen af dem ville have sine egne læst.
Dog lod Maximillian også sit hoved åbne lidt op, blot så han selv kunne få adgang til den fremmede tjeners hoved, for der var noget der.

Mens han prøvede at fokusere på at snige sig igennem de mentale barriere, måtte han også holde samtalen i gang, ude af stand til faktisk at vide at den anden mand også var mentalist. ”Ganske vel. Jeg bliver behandlet pænt, og det er en prestige fyldt position,” sagde han, selvom der nok nærmere var rygter om hvor frygtindgydende Florence egentlig kunne være.

Og der, der ramte han noget, og hans øjne blev lidt mere smalle. ”Hvorfor har De været væk så længe, hvis jeg kan tillade mig at spørge?” Som tankerne var blevet filtreret igennem, så begyndte en mistro til manden også. Man skulle næsten tro han var en dæmon, og det sidste Maximillian ville møde lige nu var en dæmon. Desværre kunne han ikke ligefrem komme væk fra situationen med mindre han gik hurtigere.
Drakhan

Drakhan

Handelsmand

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Rubinien

Alder / 2405 år

Højde / 190 cm

Krystal 03.12.2020 11:12
"Ah ja, naturligvis." Gav Drakhan tjeneren ret. Det var ikke enhver, der bare sådan uden videre, blev taget ind hos Kazimierne, og da tjenestestaben stod væsentlige højere end slaverne, så var der sandsynligvis også tid til at nyde.

Drakhans mentale tanketråde ramte den andens, og han snappede uhørligt efter vejret. Mentalist, pis! Var det fyrstindens ønske, at have en mentalist ansat i tjenestestaben, eller var hun uden vidende om hans evner?
Hold samtalen kørende! Tænkte han, tvingende sig selv til at trække tankerne tilbage og forsøge at lukke sit sind for den andens indtræning, så hastigt, han kunne. Sandsynligvis havde Maximillian allerede på dette tidspunkt opfanget lidt af Drakhans nysgerrighed, samt at noget ikke var helt, som det burde være.

"Åh, jeg fik nok af det travle Balzera. Tænkte jeg ville finde mig et stykke land og dyrke jorden, det er alligevel ikke fordi jeg er i nogen umiddelbar nærhed af arverækkefølgen." Lo han, og det var på trods af rygterne om, at fyrstesønnerne var forbandet, og det hele kunne ende med at gå noget hurtigere.

Drakhan skulle ikke for meget frem i søgelyset. Så risikerede man blot, at folk fandt ud af, at den rigtige Samik var død. "Men tænk engang .. jeg endte med at savne det hele for meget." Sukkede han, mens han intenst så mod Maximillians ansigt efter det mindste tegn på, at han havde opdaget noget.

(avatar i større format)

Maximillian

Maximillian

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Lokation / Rubinien

Alder / 2557 år

Højde / 181 cm

Helli 07.12.2020 19:30
Der var ingen af de to mentalister der brød sig om det. Maximillian havde levet ret godt med at være en af de eneste i paladset, og dermed have råderum til at få de overfladiske tanker hos de fleste, men ikke hos denne mand. Forbandede mentalister og deres forsvar i sindet, hvilket den anden mand nok også tænkte.
Hans eget sind havde primært skreget dæmoner, inden at han også selv forsøgte at lukke ned, og føre samtalen videre, men hvis der var flere ting der var sluppet ud, så kunne Maximillian ikke vide det, og han brød sig ikke om det. Kunne han overhoved tillade sig at stille spørgsmålstegn ved tingene.

Alligevel var det et let smil der blev sendt i den mørkhudet mands retning. ”Nogle gange bliver tingene vel bare for stille,” sagde han, næsten i et sigende blik om sindet af Samik, som intet tankemylder havde som Maximillian kunne få fat i.

Han stoppede dog også sine skridt, og vendte sig med fronten mod den anden mand. Det var bare at tage tyren ved hornene. ”Er der noget jeg kan hjælpe med? Nogle tanker De mangler adgang til?” spurgte han. Der var ingen tjenere eller slaver i deres umiddelbare nærhed, så de ville let kunne snakke om tingene.
Dog gjorde det her møde Maximillian lidt utilpas, især som de begge to forsøgte at finde ud af noget om den anden, og Maxmillian var ikke sikker på at han ønskede at vide præcis hvordan tingene hang sammen. 
Drakhan

Drakhan

Handelsmand

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Rubinien

Alder / 2405 år

Højde / 190 cm

Krystal 04.01.2021 09:59
De to mentalistdæmoner kunne vel have lusket om den varme grød i evigheder. Mistankerne var plantet, og det var ikke til at sige, om de ville være på hinandens side. Især Drakhan var påpasselig over for andre folk af sine race, for skulle nogen finde ud af hvilken slægt, han kom fra, kunne han lige så godt tegne en målskive på sin ryg.
Han havde ikke overlevet alle disse århundreder for at blive fundet nu.

Maximillians pludselige fronten fik en lille mængde luft til at undslippe hans læber, og et ganske kort øjeblik, så dæmonen ganske og aldeles overrasket ud. Derefter faldt ansigtet hurtigt tilbage i de høflige, smilende folder. Han så sig hurtigt ned ad gangen, hvor der ikke så ud til at være nogen på vagt..

"Jeg har hørt, at væggene af og til har ører her på paladset." Svarede han lavmælt, for man vidste aldrig, hvor Fyrstens spioner befandt sig, selv om de med sandsynlighed kun var mennesker. "Men nu De siger det, er jeg ganske interesseret i, om Fyrstinden med vilje har ansat en mentalist, eller om det blot er en lille .. skjult fordel."

Drakhan var ikke sikker på, om han håbede på det første eller sidste. Hvis Maximillian ikke var blevet ansat på grund af sin magiske kunnen, ville det dog sandsynligvis betyde, at han havde andre tanker med sit ophold her i syden, end blot at tjene Kazimierne..

(avatar i større format)

Maximillian

Maximillian

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Lokation / Rubinien

Alder / 2557 år

Højde / 181 cm

Helli 16.01.2021 13:21
For Maximillian handlede det ofte mere om at tabe ansigt. Ikke at nogen kendte det her ansigt, som værende det samme som han havde været yngre. Det var også et andet navn han gik med disse dage, måske ikke af valg, men på visse punkter var det bedre, også selvom så alle kendte en del af hans navn.

Det var en lille form for sejr i Maximillians indre som Samiks ansigt viste overraskelse i korte øjeblikke. Det kunne nemt have været ham selv, hvis Samik var den første der havde pointerede at de lige nu havde en stille krig i gang om hvem der kunne få lov til at bryde igennem den andens hoved. Mentalister var så ufattelig sarte om at dele deres tanker, især når man tænkte på at de glædeligt lyttede til andres private tanker.

”Nogle af dem har, ja,” sagde han, selvom han følte sig ret sikker i at ingen var i nærheden af dem lige nu, og han tvivlede stærkt på at fyrsten spionerede på dem, og selv hvis det kom til det. De var vel mentalister. ”Og hvilke grundlag jeg er blevet ansat på, er mellem Fyrstinden og jeg. De må vel kunne forstå at jeg ikke kan dele så fortrolige oplysninger.” For ikke at nævne at Fyrstinden ikke var begejstret for at nogen vidste at han var mentalist. Uden at vide det, så virkede han bare som en ufattelig kompetent tjener. ”Så desværre kan jeg ikke hjælpe med det, selvom jeg indtil videre ikke havde hørt om andre mentalister i Kazimi-familien. Manden var i forvejen ufattelig suspekt, men Maximillian kunne næppe pointere det, i tilfælde af at det bare var sådan han opførte sig. 
Drakhan

Drakhan

Handelsmand

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Rubinien

Alder / 2405 år

Højde / 190 cm

Krystal 30.01.2021 15:57
Drakhan kastede et kort blik op og ned af gangen. Der var ingen i nærheden - i hvert fald ikke, som han kunne se. "Naturligvis." Smilede han til Maximillian, selv om han ikke brød sig om svaret. Det var hvad han fik ud af at være så direkte med den anden mand .. hvis man da kunne kalde ham det. 

"Og spørgsmålet om Deres menneskelighed. Er det også et privat anliggende mellem Dem og Fyrstinden?" Han trak den langt nu, for han var langt fra sikker på, om der reelt var noget dæmonisk i den anden mand - men hans arrogance ville ikke tillade ham at tænke, at en simpel mennesketjener ville være i stand til at opdage, at der var noget som helst besynderligt ved Drakhans fremtoning.

"De har jo også kun været her et par måneder, sagde de selv." Tilføjede han med et afvæbnende smil til den sidste bemærkning. "Men De har ganske ret i, at Fyrsten ikke bryder sig om at have mentalister inden for sine vægge, og derfor holder jeg almindeligvis min afstand." Han forsøgte at falde tilbage i adelsmandposituren, men han var ikke et sekund i tvivl om, at tjeneren betragtede ham med den dybeste mistro.

(avatar i større format)

Maximillian

Maximillian

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Lokation / Rubinien

Alder / 2557 år

Højde / 181 cm

Helli 06.02.2021 16:35
Maximillians øjne blev om noget endnu mere smalle, som han kiggede på Samik. Han havde haft ret, havde han ikke? Det føltes i hvert fald meget sådan, som også den anden mand havde opfanget at der var noget på færde mellem dem. Det ville være bedst at lægge det her til hvil, inden det blev et problem, og inden det kom for Florence's ører. Hemmeligheden om Maximillians ophav var hemmeligt, og han vidste at han ville blive trynet af sine ligeværdige dæmoner over at han var slavebundet på denne måde. Det var ikke dæmon værdigt, men desværre en realitet for mange af deres slags. ”Naturligvis er det det,” var derfor også svaret der lød, selvom Maximillian ønskede at konfrontere manden.

”Ja... det er vel den eneste grund,” sagde han, selvom han ikke troede et sekund på det. ”Og ikke fordi De har noget at gemme vel?” Såsom et dæmonisk ophav. Besætterdæmoner var ofte gode til at falde til i nye omgivelser, og det ville forklare hvorfor Samik af Kazimi pludselig dukkede op igen, med en næsten... anderledes personlighed. 
Drakhan

Drakhan

Handelsmand

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Rubinien

Alder / 2405 år

Højde / 190 cm

Krystal 03.03.2021 14:57
Naturligvis er det det. Den manglende overraskelse ved spørgsmålet, var præcis hvad Drakhan forventede. En simpel mennesketjener ville ikke være snu nok til overhovedet at finde noget mistænkeligt ved Drakhans egen fremtoning .. dertil var de for dumme. Drakhan havde på ingen måde høje tanker om menneskeracen, selv om man måtte beundre de rigdomme, det havde lykkedes Kazimierne at samle om sig i de seneste årtusinder.

Rigdomme som han lige så stille var ved at luske sig ind på.

"Jeg vil gætte på, at jeg har omtrent lige så meget at skjule, som De selv har." Sagde han med et sigende blik på den anden .. mand, hvis man kunne kalde ham det. Han var mere og mere overbevist om, at tjeneren havde dæmonisk blod i årerne - nu var det vigtige blot at sikre, at han ikke fandt ud af Drakhans dybereliggende hemmeligheder. Mens menneskerne om dem ville dø som fluer, ville de to sandsynligvis have en evighed til at lære hinanden bedre at kende.

(avatar i større format)

Maximillian

Maximillian

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Lokation / Rubinien

Alder / 2557 år

Højde / 181 cm

Helli 12.03.2021 15:21
Maximillians øjne var smalle, og han gjorde sit for at blokere den anden mentalist ud af sit hoved, mens tankerne hvirvlede. Han var ikke helt sikker på hvad han skulle gøre, og hvor lang than var villig til at gå. Men jo mere sikker han blev på at den anden mand var dæmon, eller havde dæmonisk blod i årerne, jo mere sikker blev han også på at manden vidste at han også var det. Han havde behov for at tingene var sikre for ham selv, hvordan end han måtte gøre det.

Derfor gik han endenu tættere på den anden mand, bevidst om enten at bryde den personlige sfære, og hvis han bare ville træde bagud, så ville han så vidt som muligt sørge for at han til sidst blev presset op mod en væg.
De røde øjne mødte de isblå, og seriøsiteten brændte igennem ham. ”Jeg bryder mig virkelig ikke om at være omgivet af hemmeligheder,” sagde han lavmælt. ”Hvad er din plan her i familien?” Han forventede ikke et svar, men hvis han fik et, og et der mest af alt var sandfærdigt, så kunne det være at han kunne hvile mere sikker. De to af dem kunne nok godt komme frem til en enighed. 
Drakhan

Drakhan

Handelsmand

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Rubinien

Alder / 2405 år

Højde / 190 cm

Krystal 28.03.2021 18:12
Et eller andet måtte Drakhan have ramt i tjeneren, tænkte han, som Maximillian kom ganske tæt på, nærmest pressende ham mod væggen. En mild latter kom over hans læber, selv om man utvivlsomt kunne høre hans hurtige hjertebanken, kom man helt tæt på. Andre dæmoner gjorde ham nervøs - og Maximillian var med stort sandsynlighed en dæmon.

"Du har valgt den forkerte familie, hvis du ikke bryder dig om hemmeligheder." Bemærkede han lavmælt. Under den tilsyneladende munterhed lurede en alvor i dybet af hans lyseblå øjne. 

"Men du kan være ganske rolig. Jeg har blot brug for et lille .. ståsted her i byen. Jeg skal nok holde mig helt ude af fyrsteparrets affærer." Ville han være i stand til at overbevise Maximillian om, at hans tilstedeværelse ikke var en trussel? Og hvad var Maximillians egne planer? Ganske, ganske forsigtigt begyndte han igen at søge udad med sindet. 

(avatar i større format)

Maximillian

Maximillian

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Lokation / Rubinien

Alder / 2557 år

Højde / 181 cm

Helli 06.04.2021 22:00
Menneskelige hemmeligheder kunne Maximillian tage, men ikke de her. Han følte sig ikke sikker med manden og han følte sig så umådelig sikker i at manden måtte være af dæmonisk ophav et eller andet sted, og det ønskede han ikke. Han hadede at han var slavebundet, og han hadede  når folk fandt ud af det, det var trods alt ikke hans første gang, men det var første gang han vandrede rundt som ejede han selv stedet.

De røde øjne var smalle som de stirrede på adelsmanden. Han kunne ikke grave i sindet, ikke som han ønskede, og slet ikke uden at risikere sit eget sind, så dermed lod han sig blokere alt hvad han kunne, i tilfælde af at den anden mand prøvede at snige sig tættere på. I stedet for måtte han regne med hvad han kunne udlede af den anden mands kropssprog. ”Og hvordan kan jeg regne med at det er alt du ønsker at gøre på disse kanter?” spurgte han lavmælt. Hvis han aldrig skulle se den anden mand igen, så ville han have det ganske fint med det, men tingene føltes usikre. 
Drakhan

Drakhan

Handelsmand

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Rubinien

Alder / 2405 år

Højde / 190 cm

Krystal 28.04.2021 09:32
Den anden mands sind var lukket tættere end en bankboks. Hastigt fik Drakhan sine egne barrierer op igen, endnu en gang tænkene tanken, at det var en imponerende magisk kunnen for en simpel tjener af fyrstinden.

"Ingen grund til at være så .. fjendtlig." Forsøgte han, smilende selv om hele hans krop skreg til ham, at han skulle være på vagt. Han var stadig presset op mod væggen, som Maximillian havde bevæget sig tættere på.
"Folk som os har meget bedre af at .. arbejde sammen. Også selv om samarbejdet primært består af at holde næsen ude af hinandens affærer." Foreslog han. Stemmen blev endnu mere lavmælt, som han tilføjede: "Det ville også være ganske synd hvis fyrsteparret skulle finde ud af, at deres tjener ikke helt er, hvad han ser ud til.."

Han bluffede nu, for han vidste ikke hvor meget fyrstinden reelt vidste. Måske var de med på det hele - men Drakhan satsede på, at Maximillian, hvis han var en dæmon, ikke ville fortælle et par mennesker hvad som helst. Oftest var det nærmere et spørgsmål om at vente til at de kradsede af og derefter rage mere af magten til sig selv..

(avatar i større format)

1 1 0 0 1

Trådnomineringer:

Nomineret af: Lux
Nomineringsårsag:
“Hvem elsker ikke lidt adelsdrama? Særligt når det blandes med dæmondrama! - jeg håber lidt de mødes igen *eyes* ”

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, Tatti
Lige nu: 2 | I dag: 12