Naamah

Naamah

Dødssynden Lyst | Lummergud

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Kzar Mora: Dæmonriget

Alder / 6077 år

Højde / 174 cm

Hobbit 07.06.2019 19:53
Rejsen havde nærmest været behagelig denne gang. Forårets varme havde løsnet den værste frost på rejsen, og havde ligefrem gjort det behageligt at være ude. Hun havde mødt smilende bønder der glædestrålende proklameret at de hårdere tider var forbi og de endelig kunne føle noget fred efter at Kiles Orden var blevet smidt på porten. Naamah havde delt deres glæde som et skuespil, for hun var egentlig fløjtende ligeglad. Naamah havde mere egoistiske mål i tankerne. Noget havde ændret sig. Hun var blevet stærkere, og hun bemærkede hvor nemt alle omkring hende gav efter for deres egne lyster. Om det var på et primitivt plan hvor to snakkende pludselig forgabte sig i hinanden midt på gaden når hun gik forbi, eller når hun selv havde et behov der skulle opfyldes. Hun nød magten. Til fulde. Men magten kom også med komplikationer. Hvis hun havde arvet den, dødssyndens stærke indre kræft, var det fordi hendes kære søster var afgået ved døden. Nyheden havde ikke ligefrem den effekt man kunne forvente hos en søster. Og da nyheden om at Avaion ikke var smidt ned til Kile, var hendes træk blevet grumme.

Hævn ville være Avaions vej. Og med den vej, fulgte en krig. En krig Naamah ønskede at være forberedt på. Men allierede var ikke hvad hun havde mest af. Tværtimod have hun brugt sit liv på at strejfe rundt og tage efter behov og aldrig dannet sig et større bånd end et par år i samme seng. Men hun huskede ham, tydeligt. Ra havde en helt speciel evne, der fratog hende enhver form for magisk kræft, hvilket i sig selv var et problem. En dæmon som ham havde hun brug for hos sin side. Naamah var optimistisk omkring at en aftale kunne komme på plads.

Som kroppen var skiftet, var genkendelsen det samme. Vagterne stoppede hende inden labyrinten og var til en start ikke villige til at sende en besked til deres herre. Ikke før de fik hendes kræft at smage. Hvordan de blev helt bløde i knæene og nærmest sværmede sig om hende. Først der sendte de besked, og guidede hende frem. ”Virkelig? Behøver jeg stadig at gå med en forbinding for øjnende?” hendes stemme var legende drilsk, og skuttede i stedet kappen omkring sig, skjulende sig selv og sine former som straf. De var ikke vigtige nok til at give godbider.
Ra's al Ghul

Ra's al Ghul

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 4562 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

KraveKage 08.06.2019 01:40
Der var gået langtid mellem de forskellige folk Ra havde mødt på sin vej, nogen var kommet og gået nogen var til og med også blivet, og nogen var rejst som han ikke forventede at se igen, dæmoner mennesker vampyr mange racer havde fundet vej til hans fæstning, både med vilje og nogen der blot var på forkerte kurs, Ra sad som altid på hans trone i den stor sal, hvor han sad og tænkte over tingene for mange ting var sket I disse dage måneder og år, men når alt kom til alt var Ra og hans klan aldrig i søge lyset, men mest af alt var det også fordi man ikke vidste hvor denne fæstning lå.

Døren gik op ude fra og ind til salen, først kiggede Ra blot og så de havde taget en gæst med, og lige idet han skulle til at skælde hans vagter ud så han noget ved denne person der virkede bekendt, han rejste sig op hvor efter han løftede hånden, hvorpå vagterne greb fat om hendes arme for at holde hende, inden Ra gik hen og så direkte på hende med hans helt sorte øjne “ ser man det, og jeg som troede du havde glemt mig, “ sagde han meget roligt og bestemt, inden han gik op og satte sig på sin trone igen, hvor efter han viftede med hånden og vagterne gav slip på hende.

At denne kvinde havde søgt hen til ham var meget overraskende for Ra, og han var sikker på hun ikke kom for at dele seng med ham, så hvilket formål hun ellers havde måtte komme ham til gode
Naamah

Naamah

Neutral Ond

Race / Dæmon

Alder / 6077 år

Højde / 174 cm

Hobbit 23.06.2019 02:23
Naamah blinkede et par gange og kom med et dybt suk over den behandling der fortsat blev hende givet. Oh, hvor trættende. Men nu var forbindingen for hendes øjne fjernet og hun så rundt i den velkendte sal, den velkendte trone og nogle uartige gerninger der havde foregået lige præcis samme sted som bragte et skævt smil og et mindefyldt blik frem i dæmonens øjne. Og der var han. Ra’s al Ghul, dæmonen der sørgede for at hun var komplet skrøbelig men samtidig med godt veltilfreds. Mændene lukkede deres hænder omkring hendes arme, men alligevel lod hun sin naturlige aura af lysten lege omkring i deres sind. Så længe hun kunne og Ra kom for tæt på og lukkede hendes evne ned. De så så dejligt forvirrede ud over det ene øjeblik at havde været fuldstændig overfyldt med lyst, til at miste det tag fuldstændig.

Glemme dig? Min kære, hvordan skulle jeg kunne det” som han gik udenfor radiussen igen, lod hun sin aura lege med vagterne igen, selv efter de havde givet slip. Hun kunne ikke lade være. Efter at havde mærket denne nye kræft i sig, brugte hun den ved enhver lejlighed, mod enhver hun lystede. Roligt gik hun tættere på tronen, frivilligt ind i hans magidræbende fælt, for at vise at hun var i en god tro. Men lod ham sidde hævet over hende på sin trone. ”Må jeg anmode om at vi taler mere privat” hun lagde hovedet på skrå og talte om vagterne der, trods de havde sluppet hende, stadig var i lokalet. Hun ønskede ikke at alle og enhver skulle vide om den komplicerede situation hun stod i. At have arvet en titel som dødssynd var alt farligt, men det værste var at hendes kære søster havde formået at overleve. Kendte Naamah hende ret, ville hun dræbe enhver forhindring på sin vej, inklusivt Naamah selv, for at få sin titel tilbage. En titel Naamah ikke havde i hensigt at give slip på.
Ra's al Ghul

Ra's al Ghul

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 4562 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

KraveKage 13.08.2019 23:22
Denne dæmon var altid en prøve for Ra på sin helt egen måde, og selvom mange kom her var det aldrig blivet så
Alvorligt imellem dem at de skulle snakke alene, så hvad denne dæmon havde i tankerne måtte alligevel være noget specielt, hendes måde at lege med hans vagter på fik han alligevel til st smile kort, denne dæmon virkede anderledes på en eller anden måde, og selvom han synes det var sjovt at hun legede med hans vagter var der også grænser for hvad han ville finde sig i “ hvis du kan lade være med at lege med mine vagter kan vi snakke alene og uforstyrret, “ sagde han roligt og gik ud fra hun ville acceptere hans ønske, hvor efter han vigtede dem væk med hånden, og der gik ikke 2 sekunder før de var alene i rummet, dog sad han stadig på hans trone og kiggede på hende, han kiggede forundrede på denne dæmon gad vide hvad hun ville, vil hun bare dele seng med Ra igen eller ville hun noget seriøst, “ du er velkommen til at tag mad og drikke “ sagde han roligt inden han satte sig til rette og fulgte denne dæmon med hans helt sorte blik som han nu besad.

“ beklager din tilgang og velkomst forresten, men du ved også godt jeg ikke bare kan lukke hvem som helst ind, “ smilte han selvom han godt vidste hun ikke var hvem som helst, men stadig Ra havde virkelig været sløj på det sidste angående racer der havde besøgt hans festning, og han var godt klar over der skulle ske noget nyt snart fra hans side af, men nu var det denne dæmon der havde søgt sig vej til hans sted, så hvad hun ville var ham endnu en gåde.

// sorry det tog tid at svare har haft ferie men er tilbage
Naamah

Naamah

Neutral Ond

Race / Dæmon

Alder / 6077 år

Højde / 174 cm

Hobbit 23.09.2019 20:52
Naamah kiggede ikke engang på vagterne, men vidste at hendes aura påvirkede dem. Den magt der fulgte med den nye titel fik hende til at smile lusket mere eller mindre permanent. Det var en ubeskrivelig dejlig følelse. Naamah tog en dyb indånding og lukkede luften ud igen i et langt suk. "Så lad gå" hun kunne ikke fjerne sin aura permanent, men hun lukkede den så meget ned at vagterne i hvert fald kunne begynde at tænke med det rigtige hoved igen.

Naamah lod langsomt sit blik glide dovent over maden og drikkelsen på bordet. Det var overdådigt som altid, men Naamah spiste sjældent menneskeføde. Hun havde ikke behovet for det. Men hun valgte at følge bordet, så hendes fingre gled blidt over det hårde træ som hun gik rundt med let gyngende hofte. "Er jeg virkelig stadig hvem som helst?" hun lød næsten såret. Han burde tænke højere om hende. Hun havde trods alt givet ham en uforglemmelig nat, skulle hun mene.

Langsomt vendte hun sig mod ham og lænede sig op af bordet. Hovedet blev lagt let på skrå, som hun betragtede ham. Jo, han ville være en god allieret. "Jeg ved ikke om du har hørt, men min kære søster led en skæbne værre end døden. I processen blev hendes overdådige titel givet videre til det mest passende individ, men døden indtraf ikke helt efter planen. På en eller anden måde overlevede min søster, og hun hungre efter sin førhenværende magt. Min magt." Hun var tilstrækkelig lang nok væk fra ham til at hans evne ikke blokerede hende, og hun skruede den op igen. Lod dødssyndens aura nærmest skinne ud af sig, så lysten fyldte rummet. "Jeg er lystens dødssynd, og jeg har ingen interesse i at skulle give slip på det nogensinde. Derfor behøver jeg hjælp. Min søster vil formentlig forsøge at myrde mig, hvis hun kan. Og jeg vil formentlig forsøge at dræbe hende. Men alt er nemmere med de rette samarbejdspartnere" hun lagde ikke skjul på sine intentioner. De var ret lige til, for at sige det mildt.
Ra's al Ghul

Ra's al Ghul

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 4562 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

KraveKage 24.09.2019 13:42
Selvfølgelig spiste denne dæmon ikke men hvorfor skulle hun også det, mæt hed var noget der ikke betød noget for dem, så derfor var det helt forståeligt for ham at hun ikke spiste, for det var sjældent han selv spiste, det var mest af blot for hans gæster at dette fest måltid altid var så pænt, han lyttede til hendes ord og tog sig til det skæg han ikke havde og så undrende på hende, at hun kom til ham om hjælp var ikke en gåde men at hun på en måde var bange for sin søster, det bekymrede ham lidt for af alle de dæmoner han havde mødt, havde hun altid været den dæmon som han tænkte ville være den sværeste at knække, men igen han havde hørt meget lidt om disse dødssynder, men mest af alt fordi det ikke var det som var hans første periotet, han smilede kort “ hvem som helst...... nej hvem som helst er du på ingen måde, nej du har selvfølgelig altid din ret til at dukke op her, men hvis du vil slippe for alt dette så lad dig blive afmærket af mig, og ikke den måde du tænker afmærket “ sagde han og blinkede til hende, som hun begynde at vise sig frem.

Hendes aura var tiltalende, og frem tvingende og mega frembrusende, og Ra vidste han ikke var tæt nok på denne dæmon, så han rejste sig op og gik hen imod hende for at ramme den sikre zone hvor hendes magi ikke ville være til stede, han smilede tilfreds til hende “ så det du siger er at du har brug for min hjælp til at dræbe din søster, “ sagde han kort inden han satte sig ved stolen ved bordet, han dræbe en anden dæmon for en anden dæmon var ikke bare noget han gjord, men igen han vidste også at så vil hun skylde ham en tjeneste, og hvor slem kunne hendes søster lige være.

“ fortæl mig om din søster “ sagde han afventende, imens han lænede sig tilbage i stolen og kiggede på hende.
Naamah

Naamah

Neutral Ond

Race / Dæmon

Alder / 6077 år

Højde / 174 cm

Hobbit 27.09.2019 15:53
Naamah var ikke bange for sin søster. Naamah var ikke bange for nogen som helst, hvis hun selv skulle sige det. Men hun kendte den andens vrede, og selvom Avaion lige nu var gået under jorden, vidste Naamah hvor hævngerrig kvindemennesket var. Hadet havde været stærkt mellem dem siden Naamah blev skabt. Nogen brød sig ikke om at dele farmand.

Naamah løftede et øjenbryn af ham. "Mig, afmærke? Så foretrækker jeg at blive bundet engang imellem" konstaterede hun med et lusket smil. Man afmærkede ikke en dødssynd. End ikke Ra's al Ghul.

Roligt lod Naamah sin aura falde igen, selv inden Ra var kommet tæt nok på hende til at afværge hendes magiske evner fuldstændig. "Hvis du kan." Naamah satte sig på bordkanten og lagde sit ene lange ben hen over det andet. "Avaion er den tidligere dødssynd for lyst. Jeg ved ikke præcis hvad der hændte hende, men titlen som dødssynd gives videre når den tidligere dræbes. Den gik i arv til mig, noget der vel ikke kan overraske nogen." Naamah flettede sine fingre omkring sin knæ og smilede roligt. "Hun er svækket, men også forsvundet fra søgelys. Jeg ved hun vil forsøge at finde mig, og fratage min titel. På en eller anden måde har hun overlevet, eller blevet genskabt, og hun er hævngerrig. Avaion vil gøre alt for at få sin titel tilbage, deriblandt at dræbe mig. Hun er manipulerende og taktisk, og det vil ikke kræve mange år for hende at få etableret en hær til få fat i mig. Min intention er at være så forberedt så muligt, hvilket kræver allierede. Det er her du kommer ind i billedet" Naamah lod fraværende sin hånd køre igennem det lange blonde hår, som hun forsøgte at vende sig til at hun ikke bare kunne styre ham med magi.
Ra's al Ghul

Ra's al Ghul

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 4562 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

KraveKage 10.10.2019 17:10
Ra og hende havde haft mange gode stunder her og der, og selvfølgelig til en vis grænse stolede han på denne dæmon der stod foran ham, og bad og hjælp men igen hvad fik Ra ud af det, men som han sad der og lyttede til hendes ord kunne han godt fornemme det hele var sandt, og at hun havde brug for hans hjælp hvis det skulle brænde på, Ra kunne nemt aflive hendes søster han havde folkene til det, men igen hvad fik han ud af dette i sidste ende.
" nu siger vi jeg hjælper dig med dit lille problem, hvad har du så tænkt dig jeg skal gøre nu? og det der er mest vigtigt hvad har du at tilbyde mig til gengæld, for som jeg ser det kan jeg nemt gør det af med din søster, men tænkt hvis hun lige en jeg dræber hende tilbyder mig noget der er bedre end det som du har at tilbyde, hvad gør vi for lige nu ser jeg en dæmon stå foran mig som gerne ville have, men intet giver til gengæld " sagde han på hans helt egen arrogante måde, som hun nok havde set før.

At gå efter en anden dæmon på en anden dæmons bekostning, var normalt ikke noget Ra gjord men igen så havde denne dæmon og Ra en fortælling sammen, de havde ikke blot ses en gang nej der havde været noget ved denne kvinde som havde forført Ra, og gjord han havde tilbragt tid sammen med hende, og der var åbenbart en grund til at hun havde søgt tilbage til Ra's fæstning og søgt for hjælp.
Naamah

Naamah

Neutral Ond

Race / Dæmon

Alder / 6077 år

Højde / 174 cm

Hobbit 13.10.2019 02:07
At stole på et andet væsen var en så utroværdig ting. Mennesker især var utroværdige og selvom dæmoner var dem langt overlegen, var det aldrig en god ide at stole fuldt og fast på dem. Det agerede kun til egen fordel. Hver og en. Naamah havde i hvert fald aldrig mødt en dæmon der ikke tænkte på dem selv før alt andet. Hun regnede ikke med at Ra var anderledes fra det. For Naamah var ikke. Men det betød ikke at hun var skeptisk overfor alt denne dæmon gjorde. Han havde trods alt vidst sig at være et behageligt selskab og hun ville værdsætte ham som allieret.

"Ikke undervurder hende, Ra. Hvis hun var nem at dræbe, havde jeg selv gjort det for længe siden" pointerede hun. Hvor forfriskende hun end fandt hans arrogance og hvor meget det syntes at være knyttet til hans selvtillid der intet fejlede, så kunne det være farligt. "og hvad jeg kan tilbyde dig til gengæld. Det afhænger helt og aldeles af hvad du lyster." Hun kunne selv havde fundet ud af det, havde det ikke været for hans blokade.

En ting der var så fantastisk spændende ved ham. Naamah vidste hvad alle ville have. Hvad alle lystede i deres dybeste indre, for hun læste det som en bog. Nogen gange en usandsynlig kedelig bog, men hun vidste det. Ra. Ra kunne hun ikke læse, og lige nu lystede hun at vide hvad han ville have. Nogen ting kunne hun ikke tilbyde ham, heller ikke hvis hun ville, men der måtte være noget der stod i hendes magt. Så længe han ikke bad om en arving. Der havde hun været før, og at føde børn for andre var ikke synderligt behageligt.
Ra's al Ghul

Ra's al Ghul

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 4562 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

KraveKage 26.10.2019 21:23
Ra lyttede til denne dæmon for han var godt klar over at, selvfølgelig havde hun selv dræbt hende hvis hun kunne så han var godt klar over han skulle gør sit for det skete, men Ra var ikke hvem som helst og han vidste han havde hvad der skulle til for at få det til at ske, og han var også godt klar over at der var en grund til hun havde opsøgt ham, for når alt kom til alt var Ra en mægtig dæmon som man brude frygte, hans klan havde vokset sig større og større med tiden, og han havde og rekrutteret en masse nye dæmoner til hans klan der gjord hans klan stærkere.

“ javel ja så det du siger er at du bekymre dig lidt for mig “ sagde han med et smil selvom han godt vidste at det ikke var tilfældet, for ja hun ville have en allierede og hvem anden end Ra var oplagt for han besad nogle evner sim meget få mennesker havde, at hun som sådan ikke tilbød Ra noget med det samme var selvfølgelig okay men stadig, denne dæmon plejede altid at være rap i kæften, men måske denne lige situation hun var kommet i, havde fået hende til at dæmpe på
Offensiven.

“ nu vel jeg vil selvfølgelig gerne hjælpe dig, og hvad du skal gøre for mig ville jeg lade dig vide når tiden er inde til det, “ sagde han roligt og meget bestemt, for der var intet bedre ind at nogen skylde Ra noget, for så havde han altid en fordel i form af overraskelse og uvished.

“ så nu er det på plads, hvad så nu “ sagde han med løftede øjenbryn.
Naamah

Naamah

Neutral Ond

Race / Dæmon

Alder / 6077 år

Højde / 174 cm

Hobbit 31.10.2019 19:48
Som sagt, utrolig forfriskende så selvsikker han var. Naamah kunne ikke lade være med at smile drilsk til ham. "Selvfølgelig" det var naturligvis løgn, mend et vidste han også godt. Han kunne ikke andet. Hun vidste også at han ikke bekymrede sig om hende - de ville begge fortsætte livet uden bekymringer selv hvis den anden forsvandt.
Men Naamah ønskede at holde sig selv i live, til der ikke var mere tilbage i denne verden. Hvis det betød at hun måtte dæmpe farverne en smule, og gå mere i et med alle andre, så var det hvad der skulle til. Ikke at hun brød sig om at være sådan. Hun foretrak at være frembrusende.

Naamah hævede et øjenbryn markant og kom med et let grin. "Når tiden er inde til det? Ra, jeg kan ikke give dig hvad som helst. At skylde dig en tjeneste er en ting, men det er ikke alt jeg er villig til at give" hun kunne lige så godt ligge kortene på bordet nu. Hun bandt sig ikke til et løfte hun ikke vidste hvad indebar. Ikke uden evnen til at sige nej. Hun var i stand til at ofre meget, men ikke alt.

"Jeg overveje at tage mere for mig af din gæstfrihed, nu jeg er her. Men lad mig endelig ikke afholde dig fra dit arbejde. Det ville være naivt af mig at tro, at du ikke har andet arbejde end at lytte til mine forslag" grinede hun muntert. Hun havde mange planer om hvad de kunne lave, men hun havde ikke travlt. Hvis han tillod det kunne hun endda finde på at blive i flere måneder. Tid var sådan en flyvsk ting for de udødelige.
Ra's al Ghul

Ra's al Ghul

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 4562 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

KraveKage 22.11.2019 14:34
At en kvinde som hende, som befandt sig i den sitation som var i ikke gjord mere ud af sin ofring var ham en gåde, men på den anden side rørte det egenlig ikke, Ra kunne blot afslå denne dæmon også var det løb kørt, men alligevel valgte han ikke at gør det, han nikkede kort “ nuvel okay lad os sige vi har en aftale, lad os så aftale at jeg bestemmer udfaldet af fin søsters skæbne hvis det er min dør hun banker på først “ sagde han roligt og kiggede nærmeste igennem hende med hans sorte øjne, som han rejst sig op hvor efter han gik mod det stor dør.

Ra vende sig om og kiggede på hende “ du kan blive ligeså længe du vil, men husk ingen ballade “ sagde han og gik ud af døren, Ra trængte til et bad efter alt den snak, det var ikke snak der falde Ra mest ind men det skulle også til engang imellem, en af Ras vagter gik hen og stillede sig foran hende ” de er velkommen til at slutter dem til ham “ sagde vagten og stillede sig derefter bag hende, vagten var hendes tjener så længe hum var her og han ville følge hende uden set hvor hen hun gik nærmest, for selvom Ra havde givet hende lov til at blive betød det ikke han vil lukke sit øje til.

Døren gik op og varm damp ramte hans ansigt, han smed kappen og tøjet på jorden og lod sig glide ned under kæmpe stor marmor bad som havde en bredde på 8x8 meter, en tjener sad på kanten ved hans side og vaskede hans overkrop, Ra selv lod blot sine øjne slappe helt af, lukket og afslappet.
Naamah

Naamah

Neutral Ond

Race / Dæmon

Alder / 6077 år

Højde / 174 cm

Hobbit 05.12.2019 13:32
Ra var en farlig dæmon at skylde alt for mange tjenester. Faktisk håbede hun at hun ikke havde begået en fejl ved at lave denne aftale med ham. En aftale var bindende, også selvom hun ikke vidste hvad han ville have. Naamah var ikke sikker på om hun kunne opfylde kravet han engang ville stille, hvilket hun også gjorde klart nu. "Så længe den skæbne ikke gør hende stærkere mod mig, må du gøre præcis med hende som du lyster" Beholde hende som kæledyr hvis det var det han ville, Naamah var ligeglad, så længe hun ikke fik muligheden for at genvinde sin titel. Naamah ville egentlig gerne forblive i live.

Naamah slikkede sig over underlæben og grinede over hans ord. "Mig? Ballade? Det kunne jeg aldrig finde på" Naamah kiggede efter ham som han forsvandt ud af døren til en ukendt destination, og lod sit blik glide tilbage på vagten. Hun modstod fristelsen til at lege med hans lyster - hun måtte jo ikke lave ballade. "Og hvor var han på vej hen?" spurgte hun med en drillende undertone til vagten der åbenbart havde påtaget sig rollen som personlig tjener forklarede hende præcis hvor Ra var på vej hen.

Naamah lagde sit ben over det andet, som hun tog sig god tid til at beslutte sig. Efter en lang rejse kunne hun godt bruge et skold hedt bad til at fjerne rejsestøv og anspændninger i kroppen, men hun ville heller ikke komme løbende som en lydig hundehvalp. Hun tog sig tid til at vandre ned af gangen til hun nåede badesalen hvor Ra allerede sad, godt betjent af en tjener. Naamah valgte at fortsætte igennem rummet, smidende tøjgenstande på vejen til hun kunne få en stor spand vand ned over sig, for at gnubbe skidtet væk "Plads til en mere?" spurgte hun som hun vred det lange blonde hår inden hun lagde det ned af den nøgne ryg.
Ra's al Ghul

Ra's al Ghul

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 4562 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

KraveKage 06.01.2020 22:42
Som Ra sad i badet og blev vasket af hans tjener, hørte han at døren ind til den store bade sal åbnede, og han kunne fornemme at han nu ikke var alene, og som sandt kom hun som en lille hundehvalp, selvom det godt nok var noget tid siden var gået, men når alt kom til alt havde det ingen betydning, for hun var jo kommet til hans dør og bedet om hans hjælp, og nu var han gået med til at hjælpe hende med hendes problem, som hun spurgte om hun måtte joine ham, viftede han kort med armen som var et tegn på at hun godt måtte, Ra's mørke øjne blev nu rettet på denne dæmon igen, der var intet ved hinanden de ikke havde set før, så dette møde var helt naturligt for ham, dog var han stadig mere nysgerrig, omkring denne anden dæmon som var ude efter hende. men tror de måske at din søster ved hvor du er nu, og hvad vil du sige til hvis vi måske lokkede hende frem, for her i min fæstning er du i sikkerhed for jeg tvivler på en dæmon ville håndtere en hel hær, for kunne vi lokke hende frem ville jeg fange hende og holde hende fanget her i evigheder, sådan du kan leve dit liv som du vil, for jeg ved ligeså vel som dem at du ikke har tænkt dig at være her i ret langtid af gangen, for så havde du siddet ved min side  " sagde han meget bestemt, for selvom man ikke kunne se hvordan Ra følte eller tænkte, så gjord han mange overvejelser i sit liv, og det var også derfor han var hvor han var i sit liv.

Det havde været noget tiden siden han havde set hende faktisk, og ikke at han gik og tænkte på hende, men hun havde oplevet nogle ting han ikke havde, så lidt interessant var det alligevel at hun kom bankene på hans dør " så sig mig Naamah, hvad har du ellers lavet af ballade rundt omkring " sagde han roligt for han havde intet lavet, kun været her på denne fæstning på grund af han planlagde noget stort og det krævede meget af hans tid, men tid havde han jo også meget af.
Naamah

Naamah

Neutral Ond

Race / Dæmon

Alder / 6077 år

Højde / 174 cm

Hobbit 08.01.2020 21:58
Naamah tog det som et fint tegn til at hun kunne sætte sig ned i karet med varmt vand. Hun sukkede tilfreds som det varme vand omkransede hendes nøgne krop og hun lænede sig tilbage, afslappet og kiggede på ham, afventende på om han havde spørgsmål. Hvilket han syntes at have. Hun rettede sig ikke op, men tog en eftertænksom ekstra vejrtrækning og slikkede sig om læben før hun gav sig til at svare.
"Avaion er ikke dum - hun vil ikke lokkes hertil, da hun ved at hun ikke vil være i en stærk position. Hun vil enten forsøge at lokke mig i hendes fælde, eller møde mig på neutral grund. Men jeg kan godt lide din tankegang." hun smilede drillende til ham. "Og ja desværre, jeg er ikke god til at blive det samme sted ret lang tid af gangen, hvor lokkende tilbudet end er" for hun kunne få mange tilfredsstillelser her, og beskyttelse. Men hun mistede også sine evner og magt - hvilket hun ikke brød sig ret meget om.

"Oh hvor skal jeg begynde. Det var sjovt at udnytte menneskenes desperation som dæmonplagerne hærgede landet, og med min egen krop var det kun pære let. Oh, og jeg arbejder på at starte et lysthus til trængende sjæle som kan få udlevet alt hvad de lyster - men det kræver selvfølgelig at min søster holder sig fra mig" det sidste blev ytret med foragt og irritation i stemmen. Avaion kunne da også altid komme og ødelægge det hele, bare fordi deres faderlige ophav havde fundet så stor fornøjelse i at skabe Naamah. Hun var virkelig en jaloux kælling, specielt nu Naamah havde fået hendes elskede titel som dødssynd.
Ra's al Ghul

Ra's al Ghul

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 4562 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

KraveKage 06.02.2020 13:24
Der kom altid noget interesant ud af denne dæmon, det var altid som om når Ra kedet sig, så kunne denne dæmon få ham til at more sig igen på en måde, han nikkede kort til hendes ord “ altså jeg tager gerne med dig på neutral grund for at søger for vi fanger din søster, bare nu ikke hun er køn og ligeså forførende som dig “ sagde han og blinkede til hende, for en sjov tanke kunne være at han blev forført af hendes søster og vende sig imod hende, eller hvis man virkelig skulle tænke den langt ud, så kunne Naamah måske lokke Ra i en fælde, men igen det troede han ikke rigtig på.

Ra’s udfordrende blik vandrede over på hende “ så er det her virkelig første gang du besøger mig uden at du forføre mig “ sagde han undrende men stadig med en lumsk tone, for selvfølgelig kom hun ikke altid for at for nydelse, for denne gang var det faktisk vigtigt for hende og ikke blot en leg, eller var det.

“ men ellers så kan du bare gør hvad du vil her, til en vis grænse også hvis du kan vil jeg gerne vide hvordan din søster ser ud nu, for så vil jeg sende nogle af mine folk på sagen.”
Naamah

Naamah

Neutral Ond

Race / Dæmon

Alder / 6077 år

Højde / 174 cm

Hobbit 06.02.2020 23:45
Et lidt skarpt grin forlod hende denne gang ikke helt tilfreds med hans udtalelse, selvom han syntes at mene det i sjov. For Avaion var køn og forførende. Der var en grund til hun havde ejet den eftertragtede titel før Naamah selv, og det generede hende at Ra ville påpege at han kunne skifte side. Det gjorde ham ikke troværdig. Kunne hun bare give ham en grund til aldrig at forråde hende, men hun kunne ikke se hvad han lystede på grund af den irriterende blokering han havde.

"Gi' det tid. Du har vel ikke travlt?" påpegede hun drilsk og lænede sig tilbage i det varme vand. Hun tog en dyb indånding og trak på skulderne. "Hun har vel skiftet udseende. Hendes krop døde formentlig og hun har overtaget eller skabt en ny. Så kender den ikke. Men hun har børn, specifikt en der altid render i skørterne på hende. Jeg kan fortælle dig hvordan han ser ud" påpegede hun og strak sit ben så hendes fod ganske bekvemt rørte huden op af hans ben.
Ra's al Ghul

Ra's al Ghul

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 4562 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

KraveKage 25.02.2020 09:37
Ra var en dæmon der kun gjord ting hvis det gavnede ham selv i sidste ende, men i dette tilfælde vidste han ikke rigtig hvor det vil bær hen, dog holde han sit ord hvis han havde lovet noget, han smilte kort til hende som hun begynde at snakke igen ” en ting du skal huske på, og det er at der er en grund til du kom til mig, og der er en grund til jeg vælger at hjælpe dig, når det så er sagt skal du huske alt har en pris i sidste ende “ sagde han roligt som hun førte hendes ben op af hans, en blik af tilfredshed kom frem i ham men man kunne ikke se det, da hans øjne altid var sorte.

Han tog fat om hendes fod og hev hende over til sig, sådan hun vil ende med at sidde ovenpå ham, hvorfor var det altid dette som skete mellem dem hvem ved.

Han øjne borede sig i hendes som hun var foran ham “ men du kan være helt rolig jeg skal nok give dig hvad du ønsker, så længe du ikke udnytter min magt til at beskytte dig selv “ sagde han som han førte hånden op af hendes ryg.
Naamah

Naamah

Neutral Ond

Race / Dæmon

Alder / 6077 år

Højde / 174 cm

Hobbit 14.04.2020 21:45
Naamah smilede morende over hans ord og lagde hovedet let på skrå. Nå så han mente at der altid kom en pris i sidste ende. Ja, det havde han vel ret i, og hvis bare han ville lade hende, kunne hun mærke og styrke alle hans lyster. Men han neutraliserede hende. Hvis bare han vidste hvor godt det ville være for ham at mærke hendes fulde styrke.
En munter latter forlod hende som han tog fat i hendes fod og trak hende igennem vandet så det skvulpede til siderne. Hun lod sig trække op på skødet af ham med et ben på hver side af ham, højnet en smule over ham.

"Udnytter din magt? Din magt er tiltrækkende, men jeg betaler skam for hvert øjeblik du beskytter mig" hendes fingre nussede ham i nakken mens hun bed sig i læben. Hun kunne godt lide at lege med sine mænd, men hun var ikke ubarmhjertig og frarøvede dem nydelse. Faktisk bevægede hun sig allerede ganske roligt over hans skød - nærmest som satte hun sig til rette. "Ellers må du jo selv tage hvad du vil have" hviskede hun ned mod hans læber, uden at røre dem og smilte drilsk til den anden dæmon. Det var nu en farlig leg, for han havde alle es på hånden, men hun ville ikke være Naamah hvis ikke hun gjorde det.
Ra's al Ghul

Ra's al Ghul

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 4562 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

KraveKage 01.05.2020 16:37
Hun var bestemt ligeså farlig som ham at lege med, men det var det der gjord det så spændende måske, hans blik var en smule opad som hun sad på ham, han var godt klar over at han måske kunne få mere hvis han ikke havde blokerede for hendes evner, men så var det ikke sjov mere, hvis hun styrrede alt.

“ så længe din betaling er godkendt så er der ingen problemer” sagde han. Med et smil på læben, som han roligt kørte hans hænder op af hendes lår, “ mund ikke jeg havde taget hvad jeg vil have hvis jeg ville, “ sagde han og søgte en rektion i hendes blik, for ligeså vel som hun ikke kunne læse ham, kunne han heller ikke læse hende altid, “ men sig mig en ting, hvis min magt er så tiltrækkende hvorfor søger du så ikke selv den magt, hvorfor ikke selv blive magtfuld” for hvilken dæmon ville ikke gerne det, dog havde hun fortalt hun ikke vil bindes til noget her med ham, men på den anden side så hun altid være fri og beskyttet.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mee
Lige nu: 1 | I dag: 0