Bailey
Sælger i en blomster bod på Festivalspladsen & Så passer hun dyr indimellem.
Kaotisk Dum
Race / Menneske
Så var der også en blomster bod, fordi selvfølgelig var der da det, hvor der blev solgt en helt masse blomster, alt fra liljer, roser, til tulipaner, og kaktuser. Der var nogle enkle der stod og var helt betaget over de flotte blomster der blev solgt, og flere og flere endte med at gå hen til netop denne bod, kun fordi der var de flotteste blomster. Stående i boden var en kvinde med kort sort hår, og grønne øjne, og ved siden af hende stod Bailey med det lange brune hår, og de safirblå øjne. Hun havde som altid et smil på læben, og smillede stort til alle der kom forbi boden, selv hvis de så triste eller sure ud, så sendte hun dem et smil. Både hende og den anden kvinde tjente godt på at sælge blomsterne, og det var vel kun en god ting, dog var Bailey kun glad for at hun havde hjulpet, og fået andre til at smile. Efter at hun havde stået og betjent en kunde begyndte hun at høre noget, det lød som om en høj larm der kom tættere og tættere på, og hun kunne høre nogle skrig, og endnu mere larm. Gad vide hvad det nu var, og hvad kunne det være, hun var meget nysgerrig efter det, og overvejede at løbe ud fra boden, og hen i retningen af det. Dog var det måske ikke den bedste idé men det var ligemeget hun var nysgerrig og tænkte kun at det sikkert var noget stort, og spændende.
Så Bailey gad ikke stå længere i boden, hun var blevet alt for interesseret og nysgerrig efter at vide, hvad den høje larm var, så uden at sige noget, vinkede hun blot med hånden, og skyndte sig at løbe i retningen af larmen. Hun havde et stort smil på læben, og nærmest hoppede glad hen imod larmen, tænk hvis det var noget stort, og noget utrolig smukt noget, eller noget der var blevet hejst op i vejret som strålede. Hun var blevet mere og mere nysgerrig, og da hun så endelig kunne se noget lidt længere henne ved den kreds omkring gade musikerne, mærkede hun noget hårdt ramme mod hende, hun tog sig til hovedet, og selvom det gjorde lidt ondt så smillede hun og kiggede op det var en person hun var ramt ind i, og de stod endda tæt på en krydderi bod, random ja det var det hvist"Det må du undskylde jeg så dig ikke"sagde hun og tog fat i hans hænder for at ryste dem som tegn på at hun undskyldte i vilden sky, over stødet imod ham. Hun kiggede så på ham, og rykkede lidt tættere på ham, og hun kunne slet ikke se at flere og flere folk begyndte at rykke væk, og så bange ud, var det fordi den her person var farlig, eller eftersøgt, eller var det fordi han var en man ikke skulle røre eller være i nærheden af"Lad mig gøre det godt igen, jeg har den perfekte blomst til det"sagde hun med et stort smil, mens hun slet ikke anede at den anden person stod og stirrede på hende som var hun helt skør og langt ude, men så pludselig greb fat i hendes arm hårdt, og træk hende lidt ind til sig"Jeg har ikke tid til en dum tøs som dig, Den Røde Stjerne finder mig sikkert bare hvis jeg står fortsat og snakker med dig"svarede han koldt og skulle til at spytte hende i ansigtet, men det blev afbrudt da Bailey nærmest lyste lidt op, selvom han havde hårdt fat i hendes arm"Den røde stjerne det lyder utrolig smukt, sikke et meget smukt og interessant navn"sagde hun med glad stemme, og smillede stort til ham. Han stod blot som et stort spørgsmålstegn, og slet ikke vidste hvad han skulle gøre, eller sige, så han stod bare med hende trukket lidt ind til sig, med det hårde greb om hendes arm.

Krystallandet