Selvom hun måske lå med lukkede øjne, var kroppen stadig hyber aktiv omkring hvad der skete omkring hende. At han havde være nøgen som hun trådte ind i rummet. Men hun bevægede sig stadig ikke, lod lige som ulven selv, stilheden herske over de to skikkelser. Kun hans rumstering var hvad der brød lyden, imod de klamme vægge.
Og selvom det stadig var uforløste ting, som hun kunne mærke lå og ulme i hendes indre. Så var det okay, for i det øjeblik hun havde været alene med ham; kom trygheden igen.
Hvilket var det der skræmt hende allermest, for hvad så, når han ikke var der længere. For han ville unægtelig forsvinde.
Pax ville aldrig kunne overbevise hende om andet, foruden hun tilhørte en anden. Så havde han planer, han havde ærinder han skulle tage sig til; som kunne blive hans død.
Og hvor Evlyn kunne se sig selv, sidde i en lille hytte; nyde blæsten fra sommervinden. Lave mad, ordne blomster; måske børn der løb hende om anklerne.
Så var det ikke noget hun kunne forestille sig ulven, der nu lagde sig ved hendes side kunne blive en del af. Og måske... det hele er lidt overvældende, lad det ligge.
Evlyn mærkede høet der gav efter, som han lagde sig ved hendes side. Helt op ad hende, hun sukkede næsten lidende som hun mærkede hans varme, hans nærhed. Det var igen altædende, følelserne der tromlede hen over hende.
Hvordan havde han den magt over hende?
Alle hendes hår rejste sig, som hun mærkede hans ånde imod hendes nakke.
savnet hende?
Hun grinte lavtmeld.
“hvis du ønsker mig med til træning, forventer jeg ikke at stå over i et hjørne og se på - mens jeg bliver nedstirret, af trunter.”
Tungen gled hen over hendes tænder, før de fugtede hendes læbe.
“jeg er ikke til pynt” mumlede hun til sidst, og pressede sig ind imod hans krop, greb hans hænder og lagde dem om hendes spinkle krop. hun havde også savnet ham
Krystallandet