Lige uden for byen

Ekko Skvalder

Ekko Skvalder

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Alf

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 37 cm

Ekko 11.06.2009 09:37
(( Korte indlæg kan også være godt ^^))

"Men du er jo. Ja, jeg skal nok lade være med at køre i det mere. Jeg kan godt se, at vi ikke har det samme syn på tingene. Men jeg vil stadig gerne hjælpe dig, hvis jeg kan..
Han smilede svagt til Cath. Så rejste han sig op, og fandt et tykt sjal, hans søster havde lavet. Det blev virkelig koldt, når solen gik ned, og man ikke havde et bål eller Carmen at varme sig ved.
Dagbog

- It's strange, it's wonderful
Cathrine Green

Cathrine Green

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 168 cm

Cathrine Green 11.06.2009 13:47
Mens Ekko tog mere tøj på, tænkte Cathrine meget over hvad han havde sagt. Hun blev også lidt mut over at hun ikke frøs trods hun kunne mærke skiftet i varmen, ej heller var hun sulten, men det var vel måske godt nok. Hun var ikke sulten nej, men… Men hvad egentlig? Hun følte lidt der manglede noget, men hun kunne ikke placere det. Hun trak let på skuldrene og valgte ikke at mærke sig ved det. Sjalet Ekko havde på så ikke ud til at være varmt nok til det vist kolde vejr.
Hmm
”Skal jeg lave et bål Ekko?” spurgte hun så efter noget tid i stilhed. Cathrine betragtede deres samtale som ovre, hvilket han nok også gjorde og hun ville ikke have at han frøs.
”Jeg tror godt nok jeg snart bliver nød til at gå.”

- Billede fra Photobucket
Bemærk! Andet tøj end på billedet. Se eventuelt profil
Ekko Skvalder

Ekko Skvalder

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Alf

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 37 cm

Ekko 11.06.2009 15:12
Ekko havde ikke villet være den som skulle bryde tavsheden. Nu smilede han op til Cath. "Jeg kunne nok selv gøre det, men jo tak. Det ville være dejligt."
Han rejste sig og fandt et par tørre grene. Bålet behøvede ikke være så stort, for han skulle alligevel snart til ro, og han ville have alt for meget bøvl med at slæbe vand til at slukke det, hvis det ikke gik ud af sig selv. Og selvom det langt fra var tørt nok til at antænde noget, kunne man jo aldrig vide...?
"Ja, jeg forstår godt, hvis du bliver nødt til at tage af sted snart. Men sig, hvis der er noget jeg skal hjælpe med? Jeg kunne altid finde et bibliotek eller sådan noget, og se om jeg kunne finde ud af noget? Psykopaten er vel ikke den eneste som ved noget om det her?"
Dagbog

Cathrine Green

Cathrine Green

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 168 cm

Cathrine Green 11.06.2009 15:33
Et lille grin der ikke kunne holdes ude fik en lille underlig klukkende dæmpet lyd til at komme fra hende. Hun kunne meget godt lide at Ekko kaldte Alzeid psykopaten, men hun måtte nok hellere sige hvad han hed, om ikke andet for at Ekko undgik ham hvis han hørte om ham.

”Han hedder Alzeid” Svarede hun med et smil. ”Det er sikkert godt nok at vide.” Hun gik en til den lille bunke grene og lukkede øjnene mens hun langsomt prøvede at koncentrere sig. Hun havde mindre kontrol over denne ild, men hun havde fundet nøglen til hvordan hun skulle gøre. Koncentration og energi. Hun kunne føle hvordan energien gik fra hendes hoved og krop helt ud til fingerspidserne og så ud fra hendes hånd. Hun styrede roligt den blå flamme ned mod grenene og slap den så. Hun holdt øje med den indtil den fik den normale orange røde farve.

Ekko Skvalder

Ekko Skvalder

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Alf

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 37 cm

Ekko 11.06.2009 20:39
"Alzied?" Navnet sagde ikke Ekko noget. Men okay, hvor meget vidste han også om menneskene? Han smilede da han mærkede varmen fra bålet. "Mange tak. Det er en ret nyttig evne den der."
Dagbog

Cathrine Green

Cathrine Green

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 168 cm

Cathrine Green 11.06.2009 23:01
Ilden lyste hendes blege ansigt op og gjorde en tænksom rynke mellem hendes bryn.
hm.. Nyttig?

”Jeg plejede at have mere kontrol over det… Jeg er lidt bange for den her. Det er anderledes og nyt. Vildt. Utæmmet. Den gamle ild var en del af mig. Min personlighed. Denne ild passer mest kun til mit ydre og fysiske.” Hun vidste ikke helt hvorfor hun valgte at svare på den måde. Men det gjorde hun altså. Ja lige indtil hun fandt ud af at hun ikke havde svaret.
”Men den er da nyttig nogle gange ja.”

Alzeid Drakilion

Alzeid Drakilion

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 234 år

Højde / 169 cm

Derag 11.06.2009 23:44
((Hvis det fortsætter til det ekstreme, så ville Ekko være i stand til at finde Alzeid nævnt i gamle skrifter og deslige ;) Just so you know.))

When we look into the night sky, we see light engulfed in devouring darkness.
A soul is like the night hours; the cold grip of reality, encasing warm specks of emotion -
However, whether you rest your gaze in the nightly void is your choice.
If you close your eyes you see no darkness, you see no light,
if you close your heart you feel no warm, and you feel no cold
Ekko Skvalder

Ekko Skvalder

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Alf

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 37 cm

Ekko 12.06.2009 09:06
(( Ved ikke hvor langt ud det fortsætter.. Men ja, på et eller andet tidspunkt? xD ))

"Og hvorfor tror du ikke, at det her er en del af din personlighed?" kunne Ekko ikke lade være med at spørge.
"Du siger jo selv, at der er så meget nyt, som du skal have vænnet dig til. Måske du bare skulle lære at finde ud af, hvordan den fungerer den her, og så vil den fungere lige så godt som det gamle. Jge synes da, at det lader til at du har ret meget kontrol?"
Lige da han havde sagt det fortrød han. For det første lod enhver hentydning til, at hun var forandret, til at smide hende helt ud af fatning. Og for det andet, hvorfor skulle han hele tiden forsøge at ændre på hendes mening om noget? Selvfølgelig syntes han, at hun havde fat i noget forkert, men på en måde - en lille, mærkelig måde - syntes han faktisk, at det var sjovt. Ikke at kaste hende ud af fatning, men at have nogle at diskutere med.
Dagbog

Cathrine Green

Cathrine Green

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 168 cm

Cathrine Green 12.06.2009 11:16
Cathrine fik et lidt irriteret udtryk i øjnene… Misforstod han hende med vilje eller hvad.
”Ekko… Det kan godt være der er så meget anderledes ved mig. Fysisk… men jeg har altså ikke, ændret mig psykisk. Og hvis jeg har… Så bliver jeg nød til at stoppe det. Hvis jeg ændre mig til hvordan denne ild føles.. Så har jeg ikke lyst til at eksistere. Jeg har ikke lyst til at være vild og utæmmet. Jeg har ikke lyst til at myrde folk… Og så kan det godt være jeg ellers ville hygge mig helt utroligt meget i mit liv hvis jeg accepterede det… Men jeg har ikke tænkt mig at blive det monster som gjorde mig sådan her.” Hun prøvede virkelig, virkelig at få ham til at forstå det her. Hun talte stille og roligt, forklarende.
”Bare fordi mit ydre har ændret sig, betyder det jo ikke at mit indre skal. Og denne ild… Den er ikke mit indre.. Ikke medmindre jeg finder en måde at tæmme den på.”

Ekko Skvalder

Ekko Skvalder

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Alf

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 37 cm

Ekko 12.06.2009 11:29
Ekko blinkede et par gange for at få styr på sine tanker. Hun har ret, det ved du godt, ikke? spurgte Carmen. Det var ikke let at overhøre den lidt drillende tone i hendes stemme. Burde du ikke sove nu? spurgte han, halvirriteret.
Jo, det burde jeg, men nu er det jo ikke så let ikke at overhøre jeres samtale, svarede hun. Så kunne han mærke. at hun lukkede af og ignorerede ham. Han sukkede, og prøvede alligevel at tale til hende.
Burde du ikke holde med mig? Intet svar.
"Undskyld. Jeg kan godt se at du har ret. Jeg beklager." Han besluttede sig for at det var sikrest at trække i land, før han kom endnu længere væk fra fast grund.
Dagbog

Cathrine Green

Cathrine Green

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 168 cm

Cathrine Green 12.06.2009 11:33
Cathrine smilte lidt og iagttog ha lidt.
”Det har du også haft mange gange. Tak for hjælpen.” Svarede hun roligt. Det havde faktisk hjulpet at tale med ham, og så havde hun jo også fået så meget andet hjælp af ham. Hun kikkede ned på ringen hun havde fået. Den var virkelig flot. Hun håbede ikke den var blevet stjålet eller noget, men egentlig så gjorde det for en gangs skyld ikke så meget hvis den var. Den var fra ham. Et minde og derudover var den jo ret smuk.

Ekko Skvalder

Ekko Skvalder

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Alf

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 37 cm

Ekko 12.06.2009 11:39
"Det var så lidt." Han smilede til hende. Så kunne han ikke lade være med at gabe. "Undskyld. Tiden har gået hurtigere end jeg havde regnet med."

((Meeeega kort, I know. Meen... jeg løb tør for ideer. Beklager :s))
Dagbog

Cathrine Green

Cathrine Green

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 168 cm

Cathrine Green 12.06.2009 11:44
Det var ved at blive sent og mørk, så Cathrine kunne sagtens forstå at Ekko var træt. Hun ville også have været det.. Engang… Det var vel egentligt praktisk nok indså hun, selvom hun ikke brød sig om det.
”Det er i orden. Du har brug for søvn. Jeg bliver nok nød til at gå snart alligevel.” Svarede hun undskyldende over at hun havde tænkt sig at gå. Hun havde på mange punkter lyst til at blive, men det kunne hun ikke. Det ville være mest praktisk at færdes mens hun stadig kunne, i sollys.

Ekko Skvalder

Ekko Skvalder

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Alf

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 37 cm

Ekko 12.06.2009 12:03
Han smilede til hende.
"Held og lykke Cathrine. Jeg håber at vi ses igen."
Han holdt en pause. Anede egentlig ikke helt, hvad han skulle sige. God tur kunne han jo ikke sige. Det tvivlede han på, at hun ville få.
Han smilede lidt genert i forlegen tasvhed. "Held og lykke," gentog han så.
Dagbog

Cathrine Green

Cathrine Green

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 168 cm

Cathrine Green 12.06.2009 12:49
Cathrine smilte også lidt forlegent. Hun vidste ikke om hun skulle give ham hånden eller noget?
ehm..

”Held og lykke Ekko. Jeg håber også vi ses igen engang” Hun tænkte sig lidt om…
”Skal jeg slukke bålet?”

Ekko Skvalder

Ekko Skvalder

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Alf

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 37 cm

Ekko 12.06.2009 12:57
"Jo tak." Ekko smilede taknemmeligt. Så var der ikke der ikke det at koncentrere sig om. "Eerrhmm..." Han anede virkelig ikke hvad han skulle sige. "Jah.. Hils? Eller sådan noget,"
Argh, pinlig tavshed. Hvordan i alverden sagde man farvel til en, som man kun havde kendt i et døgn, men som man alligevel var begyndt at (care about ? Umm.. Oversættelse tak?). Og som man ikke anede, om man ville se igen?
Dagbog

Cathrine Green

Cathrine Green

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 168 cm

Cathrine Green 12.06.2009 13:06
Cathrine kikkede lidt væk. Hun vidste ikke hvad hun skulle sige. Det var virkelig svært at forholde sig til en helt lille alfe-fyr man først lige havde lært at kende og som faktisk havde hjulpet en en del.
”Jeg tror han bliver lidt forundret hvis jeg hilser” hun grinte kort.
”Nå men… Hav det godt..” Cathrine rejste sig stille op og begyndte at gå væk. Før hun kom for langt væk, huskede hun bålet. Hun kikkede koncentreret på det og pustede ud. Bålet slukkeds let og hun vinkede kort til Ekko før hun forsvandt mellem træerne.

//out

Ekko Skvalder

Ekko Skvalder

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Alf

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 37 cm

Ekko 12.06.2009 15:50
Ekko kiggede efter Cathrine da hun gik sin vej. Han vidste ikke helt, om der var mere at sige, eller noget. En enkelt gang kiggede hun tilbage, og han troede at hun ville sige noget, men hun kiggede bare på bålet, og kort efter gik det ud.
Da han ikke kunne se hende mere klatrede han op i træet og lagde sig tæt op af Carmen, der allerede sov tungt.
Dagbog

Kanismo Sanis

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 04.08.2009 21:20
Kanismo kom med huen over hovedet så den dækkede for ansigtet gående i retning mod byen, det regnede og det havde det gjort i et styk tid nu.
hvorfor skal det møgvejr også være her lige nu tænkte han for sig selv og holdte med sin ene hånd om sin venstre brystkasse, hvor han havde sine ribben brækket. corsettet eller hvad det var holdte dem fint på plads men smerten var der beklageligvis endnu.
Sværdet's skede som han havde på ryggen var temlig tung at bære på efter al den vand den havde suget til sig, og pilehylstret, som hang ned af højre ben var også godt fyldt op med vand, Rygsækken som der i forvejen var mindre tung uden vand i måtte mindst veje et ton efter hans ejen beregning. Selvom at matematik ikke ligefrem var hans stærke side.
En stor eg kom til syne mellem regndråberne ude i højre side af vejen, hvilket var temlig praktisk i dette vejr da der ikke faldt meget vand ned mellem bladene. Kanismo gik med et mere rask tempo hen mod træet og satte sig op af dets stamme.

Sølvdjalen kunne ikke flyve i dette vejr så den hoppede ivrigt efter Kanismo for ikke at tabe ham af syne.
Træet var en velsignelse for den, der var nemlig nedfaldne nødder på jorden, hvilket den godt kunne tåle så den gav sig til at spise af nøderne på jorden og rettede hovedet op og så sig om en gang imellem.
Alwyn

Alwyn

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 172 cm

Alwyn 04.08.2009 21:28
Alwyn traskede med hastige skridt afsted igennem mudderet. Hendes hæle var høje, men bygget til vejret. De var flade og holdt hende løftet over den plørede jord. Hun havde en rød kutte over sig, med en hætte der skjulte hendes ansigt mere eller mindre. Kun hendes blodrøde læber var til syne. Kutten gemte det meste af hendes krop. Hun holdt armene langs siden og traskede hurtigt afsted.

Hun skævede rundt og så et træ, som hun straks skubbede sig selv ind under. Hun stirrede ud i regnen, fra det tørre sted og bemærkede kort efter at hun delte sit opholdssted med en anden.
"Godaften," hviskede hun køligt og skævede til manden. Hun syntes at kunne kende ham fra et eller andet sted, men var ikke sikker. Nu til dags lignede de allesammen hinanden.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lorgath , Krystal , Mee
Lige nu: 3 | I dag: 13