Basil Argyris

Basil Argyris

Junker (adelig)

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske/Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 35 år

Højde / 178 cm

Charizard 15.02.2023 15:05
Bare hest. Det var alligevel også nok. "Så... hvis jeg nu gjorde noget, så ville I ikke have en jordisk chance for at fange mig?" spurgte han semi teoretisk. Selvfølgelig kendte han godt selv svaret på det. Deres heste fløj ikke, og hvordan fanger man en, som flyver. 

Måske at kalde ham bare byvagten Stian, var lidt groft. Han var ingen tankerlæser, men det lignede da, at Stian tænkte lidt over det. Men svaret kom, og det virkede ikke helt overbevisende. "Det er også okay. Du virker jo glad for dit job," kunne han kun sige om det emne. Så længe han nød det, var der vel intet i at være så i et med sit job. 
Heldigvis lod de hans interesse for kortspil ligge øde hen. Men de fik øjenkontakt. Måske en anelse mere end hvad var tiltænkt, ordene forsvandt fra hovedet og mund. Spørgsmålet lå som en forglemmelse og ventede på en reaktion. 

"Undskyld hvad?" gentog han og tog hånden til baghovedet og kom i tanke om spørgsmålet: "Frit er vel det bedste ord jeg kan bruge til at beskrive det"  studsede han en anelse over svaret og så blot på vejen frem for sig. "Vil du prøve det en dag?" det var jo ikke umuligt for ham, men det var vel næppe det samme at blive båret i luften, end at være den som fløj. 
Han burde næsten have det som et erhverv og tjene kassen på det. 

Forvirret så han mod Stian og kommentar om at lide at flyve. Okay? tænkte han og lod det kort ligge. Men der kom noget andet emne på bordet. "Lyset?" gentog han. Havde det stået til hans far, skulle han også være i lyset, men det skib var forlængst sejlet og han havde aldrig i sit liv haft den interesse. 
Stian Hwan

Stian Hwan

Byvagt i det centrale bydistrikt

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 27 år

Højde / 176 cm

Tatti 15.02.2023 15:29
 Stian klemte øjnene mistænktsomt sammen og så mod Basil, som hvis han prøvede at analysere ham. "Har du tænkt dig at gøre noget, så vi er nødsaget til at fange dig?" Ordene var vagtsomme, og tonelejet en smule mere som hvis han forsøgte at forhøre den anden. Måske var der alligevel en småkriminel gemt i manden med vingerne? Han håbede det ikke. 

Du virker glad for dit job. Ja, Stian var umådeligt glad for sit job. Han gjorde det til punkt og prikke og tog nærmest ikke fri, selv hvis han var syg. Selvom han for nylig fik tvunget nogle fridage ned over hovedet. Han ville hellere være fri for det - og bare arbejde. "Ja, det kan man godt sige." svarede han dæmpet, en smule fjernt. 

Tiden forekom at stå stille mellem dem, eller bevæge sig utrolig langsomt da deres øjne ikke rigtig brød kontakten, og spørgsmålet blot lå lidt i luften mellem dem, uden at blive grebet af Basil. 
 Men så rev den anden sig fri, og tungen kom på gled igen, omend en smule forvirret. Stian skulle til at gentage sig selv, men pressede atter læberne sammen og tav, da det så ud til at Basil fandt tråden igen. 
 "Prøve det?" papegøjede han en smule vantroisk, men med et skævt smil om mundvigen, "Skal jeg sidde på ryggen af dig imens du flyver?" der var noget spor af humor der forsøgte at tvinge sig frem til overfladen. Flyve, tjo. Det ville da være.. en oplevelse. 

Emnet om lyset blev bragt op, og Stian nikkede stilfærdigt. "Ja, men - det blev ikke til noget alligevel." Tydeligvis. "Jeg har bare altid været draget af det. At gøre noget for det gode, hjælpe andre. men, byvagten var vel det næstbedste. Nu hjælper jeg andre igennem det." han trak lidt på skuldrene med et lille suk.

Basil Argyris

Basil Argyris

Junker (adelig)

Kaotisk Forvirret

Lokation / Dianthos

Alder / 35 år

Højde / 178 cm

Charizard 15.02.2023 15:37
Måske var det bare at snak uden at tænke, og måske var det dumt, men det fløj ud af ham: "Nok til at du skal fange mig," og med ordene sagt, blegnede han og så sit liv flashe for øjnene. Rødmen ramt ham som en tomat i hovedet. Tænk før du taler! 

Inderst inde græd han. Voldsomt og ustoppeligt. Det var næsten ikke til at følge med i hvad Stian ville svare ham, for han kunne end ikke huske hvad han havde sagt. Nej. For helvede. Basil trak kort op i kragen for at skjule sig selv en anelse og viftede med den anden hånd som indikation på alt var fint. Vi' ok
Papegøje Stian fik ham dog til at lette trykket lidt og han rømmede sig, men måtte se lidt misfornøjet på ham over den mulige joke. "Jeg er ikke flyvende hest du kan sadle op," kommenteret han igen som et lille modsvar. Men ville det ikke være et kønt syn at forestille sig alligevel? "Jeg ville skulle .. bære dig," men der var heldigvis mange måde at bære folk på. Ikke?

Han tyggede lidt på ordene. "Tænker byvagten er det rigtige valg," mest fordi, lysets kriger havde det med at dø som fluer vel. Man kunne jo ikke rigtig ofre Stian. 
Stian Hwan

Stian Hwan

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 27 år

Højde / 176 cm

Tatti 15.02.2023 16:01
 Der gik et forfjamsket lille sug igennem maven på Stian. Nok til at du skal fange mig. Han sank en klump, og følte sig underligt tør i munden. Hvad skulle det betyde? Hans blik gled undersøgende rundt på Basils ansigt for at forstå hensigten. Men, det eneste der mødte ham var synet af Basil der langsomt forvandlede sig til en tomat. Kinderne på ham blev mere og mere røde, jo mere Stian kiggede indtrængende på ham. Selv, blev den unge byvagt lidt forbavset over den andens reaktion, og som Basil skjulte ansigtet bag sin krave og viftede afværgende med hænderne, måtte Stian selv, kigge stift den anden vej imens han pillede lidt ved øreringen - forlegen. 
 "Jeg skal da nok sørge for at det er mig.. der fanger dig så." Brummede han dæmpet, så ordene næsten ikke kunne høres. Han ved ikke hvorfor han sagde det - det var vel bare passende og så alligevel ikke. Stian forstod dog stadig ikke helt hvad han mente med det. Helt præcist. Han lod det dog ligge. En underlig knude sad i hans mave. 

Stian klukkede lidt - latteren kom selv bag på ham. Der var nok bare så mange følelser der kørte rundt i ham som en pærevælling, at han ikke kunne tilbageholde det. Det Basil sagde lød også bare så absurd. En flyvende hest han kunne sadle op. - "Bære mig?" Han så Basil an og forsøgte at forestille sig det, "Hvordan? Med armene om dig?" Stian kunne mærke at han kom i et drilsk humør - noget han ellers kun blev overfor sin mor - men.. trods at de to mænd havde en mærkelig følelse og kemi imellem sig, så kunne han ikke lade være med at drille lidt. Han sendte dog Basil uskyldige øjne og ventede på en forklaring. 

Byvagten var vel det rigtige valg. Han tog imod komplimenten, ved at nikke lidt med et skævt smil mens han betragtede Basil. "Og du er sikker på at du ikke selv vil være byvagt?" Det var der nok ikke stor sandsynlighed for. 

Basil Argyris

Basil Argyris

Junker (adelig)

Kaotisk Forvirret

Lokation / Dianthos

Alder / 35 år

Højde / 178 cm

Charizard 15.02.2023 20:08
Øjnene ville ikke se hvad der skete hos byvagten, varmen lå umådeligt tungt i ansigtet på ham. Det kunne umuligt blive værre for nu, men som han hørte det brummende svar, startede det langsomt for fra. Det var uvirkeligt. End ikke dette ville kunne læses i de bøger kvinder læste. Basil lod øjnene søge efter noget, som kunne få hans mave til at slappe af, synet af noget, som han normalt ville finde ubehageligt eller fik ham til at undre sig. Et mhmm blev svaret til hvad svar han havde fået, alt for at begrave den del af dialogen nu. 

Savner næsten da vi bare lå og sov
Det var hvor han stod lige nu. Det var næsten værre det her, end at indse at man havde ligget arm i arm med en anden mand. 

Blikket mødtes Stians, men rødmen havde forlagt sig forlængst (som man ser på det). "Ja, jo.. sådan ja?" svaret han lidt forvirret over hvordan Stian kunne tage det som han gjorde. Det var dog nu meget rart, at det kunne tages som drillen og ikke mere akavet dialog mellem sig, men han lod hovedet blive lænet tilbage for at mærke solens varme stråler for en lille stol. 

"Det er yderst tvivlsomt, hvis det sker, så dræb mig," det var måske lidt hårdt at sige, men hvis det skete, så var der hvert fald noget helt gjalt og så var han ikke sig selv. 
Stian Hwan

Stian Hwan

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 27 år

Højde / 176 cm

Tatti 16.02.2023 00:26
 Sikke en underlig, nat og morgen alt dette var blevet til. At Stian fik nattevagten, til at blive låst inde, spille fisk, hvorefter at blive vækket af sin sergent fra sin dybe søvn, omslynget af en anden mand, til nu at have fået selvsamme mand som sin nye ven - ja, det føltes surrealistisk.

Stian lavede et tilbageholdt, moret fnys. "Det må vi prøve. En dag." Sagde han så bare til det med at forsøge at flyve. Det skulle nok se tosset ud. Den unge byvagt betragtede kortvarigt Basils fysik, og forsøgte at analysere hvor stærk han var, og om han overhovedet ville kunne formå at bære ham. Stian måtte vel klynge sig på ham, med både arme og ben. Ligesom da de lå i sengen. Åh nej. Stian skyndte sig at finde stor interesse i Nishith istedet, ørerne var stadig farvede i en svag rosa, men af ny forlegenhed. Pokkers.

Så dræb mig. "Aftale." Sagde Stian næsten lidt for hurigt, og tiltede hovedet en anelse så øreringen dinglede mod hans kæbe.
   "Men.. så du er adelig?" Ville han lige få bekræftet. 

Basil Argyris

Basil Argyris

Junker (adelig)

Kaotisk Forvirret

Lokation / Dianthos

Alder / 35 år

Højde / 178 cm

Charizard 16.02.2023 00:36
Han ænsede hvordan han blev betragtet. Målt og vejet, det ville normalt være ganske rart at blive vurderet udelukkende på sit udseende og kropsbygning, skønt det er gemt væk under tøj, men det var både og for nu. "Hvis du synes," kommenteret han og fik taget hånden til håret, men snittet sit øre og indså, at han endnu manglede sin ørering. Den var endnu i Aaliyahs varetægt. Ah. Ja. Mor dilemmaet. Hans hånd faldt igen og hans smil forsvandt som en sky lagde sig over ham. 

"Det var hurtigt. Du vil måske gerne lige svinge hænderne om halsen på mig eller hvad?" klukkede han kort og skyen forsvandt atter igen. "Ah, ja. Ikke noget særligt ved det dog. Min farbror er baron," det var alligevel ikke helt, hvad han forventet de skulle tale om. 

Så hellere drøfte om hvordan Stian ville hjælpe ham af med livet. 
Stian Hwan

Stian Hwan

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 27 år

Højde / 176 cm

Tatti 16.02.2023 00:53
 Stian bemærkede den pludselig ændring i Basils mimik. Som blev øjnene mørkere og smilet falmede - virkede det til at en tung byrde lå om den andens skuldre. Han rynkede brynene, en smule bekymret for hvad der mon gik igennem den andens hovede. Men han var ikke sikker på at det var hans sted at spørge om det. Ikke endnu i hvert fald. 

Men som ved at trylleslag, blev øjnene atter farverige, og det smittende Basil smil lå igen om hans læber. 
 "Hvad foretrækker du? Kvælning? Ellers må du sige til. Jeg er rimelig fleksibel." Lo han dæmpet.

"Ah javel." Svarede han til informationen og kunne fornemme at Basil blev temmelig kortfattet i sit svar. Familie var nok ikke et emne han brød sig synderligt om. Stian kendte til det.

"Så.." hans ord hang lidt i luften, stadig lidt forvirret over Basils ændrede sindstemning fra før. Men han ville ikke hænge sig i det.
  "Vil du lære mig at spille andet end fisk?" Spurgte han istedet, med et skævt træk i mundvigen.

Basil Argyris

Basil Argyris

Junker (adelig)

Kaotisk Forvirret

Lokation / Dianthos

Alder / 35 år

Højde / 178 cm

Charizard 16.02.2023 00:59
"Kan du da andet?" var der virkelige andre muligheder end kvælning, hvis det krævede at mærke den andens hænder omkring sin hals. Føj. Han trængte snart til et stort krus whisky. Nej, bare flasken. Han måtte dog ikke tage det så tungt. De konverseret blot, intet andet. Nu skulle han stoppe med at ligge så meget i det. 

Stemningen kom som vindskift, og stilheden kunne virke lang og ubehagelig. Normalt var dette dog ikke et problem. Normalt var det ganske normalt at sådanne ting skete. 
At man blot gik side om side med en ven. 

"Vil du da gerne lære at spille noget?" og hovedet tiltet frem og så mod ham med en snert af undren; "Vi kan også spille noget med terninger, der er mange muligheder, men det koster," hvilket nok kom som en åbenlys del af at spille. 
Stian Hwan

Stian Hwan

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 27 år

Højde / 176 cm

Tatti 16.02.2023 01:36
 "Jeg kan koge dig levende." Og det var ikke engang en spøg. Stian gjorde dog sjældent brug af sin blod magi. Ikke at Basil ville have den fjerneste idé om hvad han menteDet var en smule modbydeligt at stå og snakke om Basils henrettelse, omend den blot var fiktiv. Men det var venskabelig snak, og jo mere de talte, jo bedre flød deres small talk. 

Morgenstundens minder var dog aldrig helt glemt, og spøgte lidt i underbevidstheden. Han kunne erindre, den andens skægstubbe mod sin pande. Det gøs lidt i ham. Stop dig selv, Stian Hwan.

Stian trak lidt på skuldrene, "hvorfor ikke? Alt er bedre end fisk." Han pressede læberne tænksomt sammen. 
Terninger, kort.. mulighederne var mange. Stian vidste ikke meget om det, så det hele afhang lidt af Basil. 
 "Koster, ligefrem?" Han hævede et øjenbryn og så ham nysgerrigt an.
 "Er du en sandfærdig mand, Basil af Argyris - eller forsøger du at snyde mig for mine penge?" Han ruskede lidt op i uniformen og fjernede usynlig støv fra sin skulder. Tonelejet var ikke uvenligt. 

Basil Argyris

Basil Argyris

Junker (adelig)

Kaotisk Forvirret

Lokation / Dianthos

Alder / 35 år

Højde / 178 cm

Charizard 16.02.2023 10:17
Foruroligende. "Lyder... varmt?" ville han gerne koges, kunne de ikke finde på noget mindre brutalt. Ny lød kvælning langt mere tiltalende. "Hvad er de andre muligheder?" hvis de alligevel skulle gennemgå de mange muligheder, og han kunne få en medbestemmelse i hvordan det skulle ske, var det vel oplagt. 

Et træk på smilebåndet var at ane, trods munden var lukket godt. "Ja, alt er bedre end fisk, medmindre man er fuld nok," det var nok den mest korrekte måde at sige det på. Fisk var ikke godt for andet end at spille, når man alligevel ikke kunne tælle til mere end fem. 

"Det er lidt sjovere, når der er noget på spil,"

Han satte tempoet en anelse ned og så mod hestens ryg og så mod Stian igen: "Ville jeg snyde dig for penge, hvis jeg vandt dem ærligt og redelig?" kunne han andet end at spille et fair spil med Stian?
Stian Hwan

Stian Hwan

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 27 år

Højde / 176 cm

Tatti 16.02.2023 10:33
 Hvad er der af andre muligheder. Stian tænkte lidt, og tog en dyb indånding gennem næsen før han måtte slippe den ud af munden. "Jamen.." det morede ham lidt, at det var dét samtale emne der holdt dem kørende. "Der er selvfølgelig sværdet." Han rykkede lidt på hoften for at gøre sværdets hylster mere fremræden mens han klappede på håndtaget af sværdet.

"Men, det lyder som om din præference er at mærke mine hænder om din hals. Så det er nok den vej vi går." Som ordene havde forladt ham, kunne han høre hvordan det lød. Helt forkert. De fyldige læber gned lidt rundt af fortrydelse, men det var for sent at rette på det - det ville bare gøre det værre. Hellere lade som om at der intet betydning var bag ordene - hvilket der selvfølgelig heller ikke var! Men hvis Stian ikke viste forlegenhed, så ville Basil måske opfatte det.. bedre, end hvordan det kom ud. Stian måtte dog alligevel rømme sig lidt og føre en beroligende hånd hen over brystkassen. Taknemmelig for kortspils emnet.

"Ja?" Han trak lidt på skuldrene og betragtede den anden. Han kunne lige så godt forsøge at lave andet end arbejde. Men Basil forsatte, og han havde vel en pointe, ærligt og redeligt, var ikke snyd.
 "Det kræver at du spiller ærligt og redeligt, jo." Han trak på smilebåndet. "Hvad er dit absolut favorit spil at spille?" Spurgte han nysgerrigt lige efter. Måske han kunne introducere ham for det. 

Basil Argyris

Basil Argyris

Junker (adelig)

Kaotisk Forvirret

Lokation / Dianthos

Alder / 35 år

Højde / 178 cm

Charizard 16.02.2023 13:17
Tjo, sværdet var vel smertefrit? Men han kunne ikke helt undgå at opfange, hvordan Stian rykkede lidt i sværdet og han så mod sværdet. Det kunne jo være sløvt, så ville det gøre ondt. Men han måtte jo nok nøjes. 
Men med et, fik vagten dog vendt hele stemningen med sin kommentar. "Ehm, oka.. tak" små stammede han en anelse og lod vær med at  blikket falde ned mod fødderne som de kom fremad. 

Det var ikke ment sådan, nej. Det kunne være han misforstod det og lod sig påvirke af den tidligere stemning der havde været. Flettene arme og ben, tæt kram og.. verbal flirten. Det var bare det. Misforståelser. Han lagde mere i det, end hvad der var ment. 

Man kunne ikke undgå sådanne misforståelser jo. Nej. 

"Ligner jeg en der snyder?" spurgte han, en drilsk undertone af fornærmelse. "Det er svært at ville snyde, når man finder dårlige modstandere," tilføjet han som en ekstern kommentar og trak på skuldren: "Hmmm," summede han lidt over det. "Jeg er måske mest til baccarat?"
Stian Hwan

Stian Hwan

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 27 år

Højde / 176 cm

Tatti 16.02.2023 14:14
 Basils påtaget fornærmelse, fik Stian til at se ham an ganske længe med lettere sammenklemte øjne. Ligner jeg en der snyder? Muligvis? Stian kendte ham ikke godt nok til at vide, om han var en der snød eller ej. Hans første indskydelse ville være et nej, for han snød ikke i fisk.. så vidt han vidste. Ikke at man sådan rigtigt kunne snyde i fisk; men det skulle nok kunne lade sig gøre. 
 Stian nåede dog ikke at kommentere på det, før Basil fik kastet en lille hentydning afsted mod ham; noget der kunne, og sikkert skulle tolkes som en fornærmelse. Dårlige modstandere. 

"Så det er med den på, hva?" Sagde han tørt, men den drilske undertone var gengældt. Sandheden var jo nok, at Basil ville vinde i spil, da han klart havde fordelen. Han satte en arm i siden.
 "Vær blid mod mig. Jeg er jo blot en nybegynder." Han satte en arm i siden. Desværre, kunne de ord også tolkes i andre sammenhænge. Men Stian havde ikke helt opfanget dette. 

"Baccarat?" Papegøjede han, og havde lidt svært ved at finde ud af om det var en delikatesse fra Balzera eller rent faktisk et spil. 
 "Jeg kender det ikke. Er det nemt at lære?" Studsede han lidt over.

Basil Argyris

Basil Argyris

Junker (adelig)

Kaotisk Forvirret

Lokation / Dianthos

Alder / 35 år

Højde / 178 cm

Charizard 16.02.2023 14:59
"Det kan du sgu tro," kom det rapkæftet fra ham. Han skulle nok give vagten tørt på, få ham til at smage sine salttåre og opleve at der var mere end blot at være vagt. "Jeg skal nok være blid ved dig, om jeg så skal sidde bag dig og hviske dig i øret" for de ville selvfølgelig ikke skulle spille mod hinanden kun. Set fra deres perspektiv, ville dialogen måske ikke være så slem igen, men var man forbi passerende, ville der nok blive vendt lidt øjne, specielt fordi den ene havde en byvagt uniform på. 

"Ya, det er ikke så vildt, men det giver en ros," svaret han og lod sig ikke påvirke af hvordan den anden var en papegøje. Det var jo sådan det var, når man ikke kendte til spil. Men de skulle nok ikke ligge ud med det. "Nej, vi skal finde noget andet til dig," sagde han rimelig kontant og lod blikket glide kort omkring. Ah fuck. Vi er snart ved thehuset

"Skal du hele vejen forbi butikken eller?" et eller andet sted, håbede han, at Stian skulle hele vejen forbi og ikke drejet fra før. 
Stian Hwan

Stian Hwan

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 27 år

Højde / 176 cm

Tatti 16.02.2023 15:15
 Stian spærrede øjnene lidt forbløffet op til den andens rapkæftethed, men han kunne lide energien. Desuden var den akavet stemning mellem heller ikke tilstedeværende længere. Nok sagde de ting til hinanden der kunne mistolkes til en mild flirten, men det påvirkede ham ikke på samme måde som tidligere, da deres harmoni var blevet mere venskabelig. 

"Nå, jeg troede ellers vi skulle spille mod hinanden. Så er det vel svært at sidde lige bag mig?" Han trak skævt i smilebåndet. Hviske mig i øret gentog han indvendig, og lod være med at ligge for meget i det. 

Vi skal finde noget andet til dig - Stian nikkede lidt, "Det er dig der er eksperten. Så hvis du siger det." Hvad end Basil ville, så skulle Stian nok følge trop. Han strak sig en anelse til den ene side da ryggen stadig brokkede sig over den dårlige seng. Uanset hvor godt viklet ind i den anden han havde ligget, var en skod seng, stadig en skod seng. 

Stian så sig hurtigt omkring da Basil spurgte om han skulle med hele vejen. Sandheden var, at Stian skulle have drejet af for længst. To blokke tidligere, hvis han skulle være specifik; men han hyggede sig bare til sådan en grad, at han ikke havde lyst til at skilles endnu.
 "Ja." Svarede han, men uden at artikulere at han løj. "Hvilket the skal du have?" Spurgte han for at holde samtalen kørende inden de slap hinanden.

Basil Argyris

Basil Argyris

Junker (adelig)

Kaotisk Forvirret

Lokation / Dianthos

Alder / 35 år

Højde / 178 cm

Charizard 16.02.2023 15:23
"Hvordan skal jeg lærer dig op i spil, hvis ikke du skal spille mod nogen på dit niveau?" det var vel det mest åbenlyse. Basil ville da gerne spille med ham og mod ham, men det var jo ikke fair. Han kunne jo ikke gøre sig selv dårligere bare fordi Stian var dårlig. 

Begge tommelfingre røg mod brystkassen mens de andre finger var knyttet sammen: "Det er lige hvad jeg er," eksperten. Nok ikke lige hvad man som barn gik og drømte om. At være en ekspert i at bruge krystaller man ikke havde, eller være villig til at satse alt man nu engang havde. "Men lad os finde en dag?

Selv lod han hovedet flyve lidt omkring, som han prøvede at se hvad det var vagten så efter, men det var måske blot for at orienterer sig om hvor de opholdte sig: "Bare den traditionelle," hvad det så end var. 
Han havde virkelig ikke tænkt det med theen igennem. "Eller har du nogen anbefalinger?" stik mig et ord og jeg bruger det og køber det mens du ser på. Hvis han blev stående uden for døren og ventede på Stian forsvandt, ville det vel blot være mærkeligt.  
Stian Hwan

Stian Hwan

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 27 år

Højde / 176 cm

Tatti 16.02.2023 15:42
 "God pointe." Svarede han blot og nikkede lidt. Det gav jo temmelig god mening, at spille mod en anden på sit eget niveau- frem for mesterspilleren. "Jeg tror bare jeg forestillede mig, at vi spillede med åbne kort til at starte med." Han kløede sig lidt i nakken. Sådan kunne man vel også lære et spil. Stian forsøgte at lade være med at forestille sig Basil tætsiddende bag sig og føre ham rundt i spillets regler. Af en eller anden grund, sad han på Basils skød, fremfor sin egen stol. Mærkeligt. Stop. Stop dig selv, Stian.

Selvtillid, havde manden, med vingerne, masser af. Og den unge byvagt kunne ikke lade være med at fnyse moret ud over hans lille gestus ved brystkassen. 
 "Hvornår kan du? Jeg arbejder jo bare. Men jeg har mange.. erh, fridage til gode." Påpegede han. Måske var det nemmere at Basil fandt ud af det. "Ellers ved du, hvor du kan finde mig." Byvagtkontoret, for det meste.

Den traditionelle the. Stian havde selv ikke den største forstand på the, men hans mor drak en masse af det. "Topalis Oolong. Den drikker min mor meget- Men hun er også derfra. Topalis, altså." Forklarede han. "Den synes jeg selv er god. Hvis det er." Sagde han med et lille skuldertræk.

Basil Argyris

Basil Argyris

Junker (adelig)

Kaotisk Forvirret

Lokation / Dianthos

Alder / 35 år

Højde / 178 cm

Charizard 16.02.2023 16:06
"Det kan vi også, ja" det lød nu ikke helt så sjovt igen, men det var nok bedst alligevel. Da han for måneder siden skulle lære Lily poker, der havde de kigget kort sammen, men det var også nemmere eftersom de sad med andre. Men han måtte vel efterkomme Stians ønske om hvordan de skulle lære ham op til at kunne spille et spil. 

Tommelfingrene forlod brystkassen og han så mod Stian: "Jeg skal faktisk ud og rejse her om nogen dage, så vi må vente til når jeg kommer retur," beklaget han. "Jeg kan sende dig et brev når jeg er ved at komme retur, så kan vi finde en dato?" det krævede blot, at han fik Stians adresse. Smooth
Hjertet slog små gnister i håb om at få adressen. 

Fantastisk.. "Det lyder som en god the at gå med, hvis du kan lide den altså," sagde han og klukkede en anelse forlegent over sit ordvalg. Han skævede mod butikken og sukkede en anelse. Men på den anden side, hesten skulle vel også hjem og plejes?
Stian Hwan

Stian Hwan

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 27 år

Højde / 176 cm

Tatti 16.02.2023 18:48
 Stian dinglede lidt med hovedet til den ene og den anden side, mens han spidsede læberne vurderende. "Hvad end du synes er bedst." Kommenterede han, og tilføjede, "Vi kan sagtens gøre at du guider mig til at vinde over en anden modstander." Han klappede Nishith på flanken igen som hesten virrede lidt afslappet med hovedet. 

Oh. Basil skulle rejse, allerede om et par dage. Det var lidt tarvelige nyheder.
 "Ja, det kan du sagtens." han forsøgte at skjule sin skuffelse over at han ikke ville se sin nye kammerat i en god rum tid.
 Stian fandt en lille blok og blyant frem fra lommen og skriblede hurtigt sin adresse ned. Det var lidt i udkanten af det centrale distrikt, på kanten til det nedre. Ganske roligt, rakte han ham papiret. 
 "Kan du læse det her?" Det var lidt hurtigt skrevet, i skråskrift. Nydelig nok skrift, men også lidt sjusket da han skrev det hurtigt. Han pakkede blokken væk igen og betragtede Basils fingre når han tog imod det.

Hvis du kan lide den altså. Stian gned læberne lidt forlegent sammen, men artikulerede ikke hvad han tænkte gennem blikket. De stirrede lidt fjernt frem for sig. "Mhm, ja. Det.. håber jeg også du kan." Han pillede igen ved øreringen, og fulgte Basils blik. Thehandlen var kommet til syne og han begyndte at standse langsomt op med hesten. 
 ".." sagde han tøvende, og gnavede sig lidt i underlæben. "Jeg ved ikke om du har tid til en øl.. eller noget, inden du rejser?" Han sank en klump og viftede lidt henkastet med hånden.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lux , Echo
Lige nu: 2 | I dag: 12