Izilarna

Izilarna

Dæmonjæger

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 170 cm

Xenix 08.02.2011 16:02
Izilarna så langt efter ham, inden hun til sidst rejste sig, en anelse tøvende, hvis han nu bare var oprigtig ville der ikke ske så meget, og det forsikrede hun sig selv om, at han var. I et arvet greb, tog hun alle de seks krus de havde drukket af, og tog dem med op til kromutter, som der smilede kækt til Izil, der dog bare svarede med en stille hovedrysten, var der én på kroen der var kendt for at være en værre skøge, så var det ksomutter, og hun lagde ikke skjul på det, overhovedet.
izil så kort på den store klods der hang på nøglen, hvor tallet '12' forekom og Izilarna tog det første skridt op ad trappen, inden hun vendte sig, og sendte et skadefro blik rundt i kroen, til de folk der tydeligvis ærgrede sig helt til en anden verden over, at hun bare fol lov til at smutte på den måde.
"Værelse 12 ligger i enden!" sagde hun så og fortsatte ned til værelset, gangen var ikke særlig bred, nok lige bred nok til at man kunne gå to ved siden af hinanden, men ellers ikke større, til gengæld var værelserne i orden.
Izilarna skubbede døren op til værelset, som var et af kroens største, det var tydeligt, at det bar tildelt Alexander af en grund, han var tydeligvis en af de mest velhavende gæster på kroen, og det var derfor tydeligt, at han fik det største værelse. Da hun avr kommet ind, kiggede hun afventende på Alexander, og sendte ham så et lille smil. "Så er der ikke længere nogen undskyldning!"

I am the Who, when you call; Who's there!
Alexander Schwartz

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 08.02.2011 17:47
Alexander fulgte efter hende da det lod til at hun kendte stedet væsentlig bedre end ham selv, han bevægede sig stille og roligt ind i det store værelse, og det bragte et smil frem på hans læber, måske håbede kromutter at få noget ekstra ud af ham? lidt ekstra mønt eller lign. men det havde han ikke tænkt sig, lidt ekstra til krotøserne for den gode betjening, men en kromutter som ikke har styr på sine kunder fortjener ikke nogen ekstra drikkepenge.
"Ja de har ret, så må jeg vel bare vise dig dem"
Alexander tog roligt sin skjorte af og lagde den pænt over en skjorte ryg, han stak armen frem med hånden opad, afmærkninger lyste op og en rødlig tyk væske svævede et par centimeter over hans hånd, det bevægede sig rundt om sig selv og skiftede konstant form,
"Det er min anden evne, stoffet bliver kaldt antistof, det er højt explosivt og ualmindeligt smertefuldt hvis det træner ind i kroppen"
Alexander kiggede nu over på hende og en mængde antistof var nu over den anden arm, Antistoffet begyndte nu at dække begge hans arme og størknedes hvilket gav det en rustninge lign. udseende, og fingrerne gik ud i et par grumme kløer.
"Og dette er så min anden evne, jeg er igang med at træne mig selv til at kunne lave forskellige former med det, men som det er nu kan jeg kun forme det som kløer, er tæt på at kunne lave lange klinger"
Sagde han og smilede og afventede hendes reaktion.
Alexander er blevet lidt mere voksen ;)
Alexander Schwartz

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 08.02.2011 20:02
Alexander fulgte efter hende da det lod til at hun kendte stedet væsentlig bedre end ham selv, han bevægede sig stille og roligt ind i det store værelse, og det bragte et smil frem på hans læber, måske håbede kromutter at få noget ekstra ud af ham? lidt ekstra mønt eller lign. men det havde han ikke tænkt sig, lidt ekstra til krotøserne for den gode betjening, men en kromutter som ikke har styr på sine kunder fortjener ikke nogen ekstra drikkepenge.
"Ja de har ret, så må jeg vel bare vise dig dem"
Alexander tog roligt sin skjorte af og lagde den pænt over en skjorte ryg, han stak armen frem med hånden opad, afmærkninger lyste op og en rødlig tyk væske svævede et par centimeter over hans hånd, det bevægede sig rundt om sig selv og skiftede konstant form,
"Det er min anden evne, stoffet bliver kaldt antistof, det er højt explosivt og ualmindeligt smertefuldt hvis det træner ind i kroppen"
Alexander kiggede nu over på hende og en mængde antistof var nu over den anden arm, Antistoffet begyndte nu at dække begge hans arme og størknedes hvilket gav det en rustninge lign. udseende, og fingrerne gik ud i et par grumme kløer.
"Og dette er så min anden evne, jeg er igang med at træne mig selv til at kunne lave forskellige former med det, men som det er nu kan jeg kun forme det som kløer, er tæt på at kunne lave lange klinger"
Sagde han og smilede og afventede hendes reaktion.
Izilarna

Izilarna

Dæmonjæger

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 170 cm

Xenix 08.02.2011 23:29
Izilarna betragtede fascineret manden mens han demonstrerede hans evner, kort fik hun lyst til at afsløre sin anden evne fuldt ud, da mange ligeledes fandt hende evne unik, men på den anden side var det nok bedst at have det ekstra kort i ærmet.
Roligt stirrede hun på antistoffet mens han formede det, og lod det svæve omkring hans hånd, mens hun satte sig på en bænk bagerst i lokalet og lagde det ene ben over det andet, mens hun satte sig til rete, en lille smule kunne hun ikke lade være med at beundre hans muskuløse krop, hun var trods alt ikke mors lille uskyldige pige, ikke mere.
"Hvor længe har du været klar over dine evner?" spurgte hun så, og betragtede roligt hvordan han 'legede' med sine evner forean hende, et øjeblik greb panikken hende, det måtte være ualmindeligt smertefuldt at blive ramt af hans tilsyneladene snaskede anti-stof, men på den anden side, hun kunne selv lade ting op til at blive direkte eksplosive. Hun rystede den ubehagelige tanke af sig, og overbeviste sig selv om, at ville han hende noge tondt, ville han havde gjort det nu, og ellers havde hun heldigvis let ved at slippe væk, med hendes bygning og evner til at slippe væk med fald på op til 20 meter, faktisk ligesom en kat.

Alexander Schwartz

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 10.02.2011 12:35
Alexander afsluttede demontrationen ved at lade alt materialet blive suget ind igen i det kors der sad i hans hånd, og dette var en særdeles hurtig process, væsentlig hurtigere end det at dække armen med det, han gik derpå hen og satte sig ned ved siden af hende.
"Tjae det ved jeg egentlig ikke, det startede alt sammen med afmærkningerne ved mine øjne, en særdeles smertefuld proces må jeg indrømme, men jeg tror mit øje var klar da jeg var omkring de 8, senere kom så den venstre arm, og for blot en måned siden blev afmærkninger færdige med at dække min højre arm også"
Sagde han roligt og smilede til hende, han havde selvfølgelig lagt mærke til at hun havde stirret på hans muskuløse krop, noget han bestemt ikke havde haft det mindste imod, og han lagde da også roligt armen over hende.
"Jeg så tidligere at du selv kan ændre dine øjne, og dine ører? det var en del af din evne til at forbedre sanserne vil jeg tro?"
Izilarna

Izilarna

Dæmonjæger

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 170 cm

Xenix 10.02.2011 13:09
Izilarna betragtede hans evne med stor fascination, hun havde aldrig set noget lignende. Med et lille smil nikkede hun anderkendende da han var færdig, og havde fjernet alt det tyktflydene substans igen. Diskret rykkede hun sig llidt, så Alexander havde lidt mere plads at sidde på. "Jeg har aldrig set nogen der kunne sådan noget! sagde hun så, og stivnede en lille smule da hun mærkede hvordan han lagde armen omkring hende, hun var i al almindelighed ikke så glad for kropslig kontakt, heller ikke selvom Alexander nu var en ret charmerende fyr. Izilarna var dog også en bestemt kvinde, og hun rejste sig derfor, ikke fordi at hans berørting var ubehagelig, han skulle bare ikke tro, at hun var som så mange andre kvinder, der bare lod sig rive med at søde ord, og en betalt regning vel at mærke. Skøger, det havde landet alligevel nok af, og Izil havde ikke i sinde at være en af dem.
Hun rømmede sig kort og sendte ham så et lille smil, efter at han havde været så ærlig med hende, så hun ikke noget galt i at give ham en lille forsmag på hendes evne.
"Tja, det er i virkeligheden bare en lille den af min evne!" sagde hun så, og sendte ham et lille blink. Hun tog kort en dyb indånding, inden hendes øjne igen ændrede sig og blev gule og pupillerne aflange, hendes ører spidsede en smugle til, og sorte striber begyndte at finde vej i det lange eller kridhvide hår.
Fra hændene og til albuerne blev hendes hud kulsort, hvorfra den ellers tonede ud til en grålig farve, mens lange skarpe lløer groede ud fra negnele, og hendes hjørnetænder spidsede til at være spidse og halvlange, årde i over og undermund. Dog demonstrerede hun ikke sin evne til at skifte farve og kamuflere sig 100% i et lokale, eller til at kravle på vægge, det kunne som sagt blive hendes sidste udvej.
"Som sagt er det jo ikke noget særligt, der findes mange formskiftere i Krystallandet!" sluttede hun med en lille latter, der var en nelse dybere end normalt

Alexander Schwartz

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 10.02.2011 13:25
Alexander kiggede lidt forundret da hun bevægede sig væk fra ham igen, det var lidt irriterende måtte han indrømme, nu var det jo ikke fordi han var sprunget på hende, det var jo bare en lille kærlig gestus, men han vidste hun havde interesse i ham, den måde hendes blik havde faret over hans overkrop havde overbevist ham, om hun så bare legege kostbar vidste han ikke, men det var sådan egentlig også ligegyldigt, skete der noget så skete der noget, men han kunne nok overleve en aften uden det, desuden kunne han faktisk reelt godt li Iza's selvskab.
"Jeg er også stolt af mine evner og deres styrke, men som sagt er de væsentlig mere genkendelige end fx bare en elemental kraft"
Alexander kiggede forundret på hende og kiggede med stor forventning på hende, så hun havde også holdt kortene tæt på kroppen ligesom ham selv, klog pige han blev kraftigt forundret over hendes transformation, og fandt den yderst interessant, han tænkte desuden over hvilke fordele denne form måtte have? Hans egne evner havde udviklet sig så han ligeledes var i stand til at lave en form for formskiftning, men det var bestemt ikke en han havde tænkt sig at vise, for alles sikkerhed.
"Jeg finder nu din evne særdeles interessant"
Sagde han og rejste sig op og gik hen så han stod lige foran hende, han lod blidt sin hånd røre hendes kind og smilede med sit karismatiske chamerende smil.
"Iza jeg må sige at selv nu finder jeg dig ufattelig tiltrækkende"
Izilarna

Izilarna

Dæmonjæger

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 170 cm

Xenix 10.02.2011 14:02
Izilarna skævede ned imod hends fødder, de var ikke længere så tilpas i de store læderstøvler, da hendes formskiftning ændrede hele kroppen, også fødderne, som havde brug for mere plads, men hun vurderede, at hun ikke skulle til at give ham den store demonstration, og beholdt støvlerne på.
"Det kan jeg godt forstå, det er meget skægt at have noget der ikke er set så tit, som du selv nævner elementalevner!" sagde hun så, og slog en lille latter op. Hendes stemme var en anelse dybere og en smulende mere knurrende i denne form, det var en af de ting der fulgte med, og sådan var det bare. Hun rømmede sig kort og lod så kroppen vende tilbage til normal, at hun i sin anden form var virkelig stærk og unaturligt smidig behøvede han vel heller ikke vide, igen kunne det komme hende til gode, selvom Schwarts sikkert allerede havde bemærket, at hun i sin anden form var væsentligt mere muskuløs og atletisk. Ikke at hun normalt var kluntet, men hun var bare væsentligt mere spinkel og så mere skrøblig ud.
Hun pustede en hvis hårlok væk, som havde revet sig løs under forvandlingen og grinede en lille smule, denne gang lidt mere tøset, i hvert fald hvis man sammenlignede med den knurrende dybe stemme.
Han stillede sig foran hende, og hun lod ham røre hende kind "Mange tak hr. Schwarts!" sagde hun og betragtede hans ansigt med en afslappet mine inden hun strøg en tot af hans hår om bag hans ene ører, han var lige præcis et par centimeter højere end hende. "Du er heller ikke tabt bag en vogn!"

Alexander Schwartz

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 14.02.2011 14:24
Alexander smilede til hende og kunne kun give hende et nik for at vise at han var enig i hendes udsagn, men han tænkte nu ikke så meget over det, han havde travlt med at stirre fascineret på hendes krop idet den transformerede sig tilbage til sin normale smukke kvindelige form, Alexander smilede bade og undrede sig over hvor langt denne transformation rent faktisk rakte? og i sin fulde form hvad ville hun i så fald blive i stand til at gøre? Han kunne selvfølgelig bare finde ud af det ved brug af sit venstre øje, og han var da også meget tæt på at gøre det, men han lod nu engang være, selvom det pirrede hans nysgerrig, han var trodsalt sikker på at hun ikke ligefrem ville blive særlig glad det, hvis han pludselig transformerede sit øje.
Alexander kunne ikke holde et smil tilbage idet hun grinede, det var så sødt, og lød fantastisk i hans ører, og han smilede da også endnu kraftigere da hun denne gang ikke veg tilbage for hans berøring, men derimod selv rørte ham, hvilket han nød til fulde drag, og den gengældte kommentar var bestemt heller ikke værst at få at vide, han tog derfor blidt rundt omkring hende og trak hende roligt tæt ind til sig ( ? )
Izilarna

Izilarna

Dæmonjæger

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 170 cm

Xenix 14.02.2011 15:31
Izilarna strøg et par fingre over håndfladen i den anden hånd, da hun var transformeret tilbage, normalt når hun havde været i sin anden form i flere timer, sov hendes hænder og ben som regel, men når det kun drejede sig om ganske få minutter var der intet at bemærke, overhovedet.
Hun betragtede roligt Alexander, det var tydeligt at han var interesseret i hendes evne, han vidste godt at det ikke bare var en almindelig transformation, men hun ville ikke begynde på en lang søforklaring der kunne ende med at få hende i problemer. Hun blinkede et par gange da han lagde armene om hende, og trak hende ind til sig, inden hun sendte ham et alvorligt blik "Hr. Schwarts.." startede hun med en bestemt tone, der indikerede at hun mente hvad hun sagde "De er en umådelig køn mand, men tro ikke at jeg er en af de kvinder der kaster mig i armene på den første og bedste fyr, uanset hvor tiltalende han er!" sagde hun og nikkede, for at bekræfte hvad hun sagde.
Hun lod sig dog alligevel trække ind til Alexander, men det var dog tydeligt at hun tænkte over hver eneste lille handling. Hun rømmede sig kort, og så rundt i lokalet, havde kromutter egentlig beregnet at de skulle dele værelset hele natten?
Hurtigt strøg hun igen den lille tot om bag det ene ører, og sendte ham så et lille smil, der var mange grunde til at Izilarna var påpasselig omkring alting, blandt andet kunne der blive involveret følelser, og da hun vidste at han på en eller anden måde var tilhænger af mørket, skulle hun ikke nyde noget, desudenville hun ikke føle sig som en anden glædespige, ved at lave Alexander betale alting, til gengæld for, at hun overgav sig til ham, aldrig i livet, selvom Alexander virkelig var tiltalende

Alexander Schwartz

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 21.02.2011 20:25
Alexander mærkede glæden vokse (no pun intented ;)) idet hun lod sig trække ind til ham, han var faktisk lidt overrasket over at hun tillod det, hun havde i startet virket så kontakt sky, men det var da dejligt at hun åbnede sig lidt op for ham (again no pun intented xD )
Han blev dog en lille smule forulempet ved hendes udsagn, selvom han var lidt splittet, han følte sig lidt krænket over at hun troede at han bare var ude efter et hurtigt slag hygge, men samtidigt var han meget glad for at blive kaldt umådelig køn og meget tiltalende, så han kunne ikke rigtigt lade sig selv være sur på hende i mere end blot et sekund.
"Frøken tusind tak for deres kønne ord, og det eneste jeg faktisk ønskede mig var at holde dem i mine arme, og måske stjæle et enkelt kys fra dem på et tidspunkt"
Sagde han idet han klamrede hende tæt ind imod sig
"Jeg har på ingen måde ringe tanker om dem, og jeg anser dem bestemt heller for at være billig hvis de troede at mine tanker var ledt sådanne steder hen"
Sagde han og forsøgte at lande et lille kys på hendes kind hvorefter han slap hende, han ville ikke komme for stærkt på hende ( i am on fire! ) således at hun måske ville blive skræmt væk eller lign. han håbede trodsalt stadigvæk at have en chance for at charmere hende og derved spendere natten med hende.
Izilarna

Izilarna

Dæmonjæger

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 170 cm

Xenix 21.02.2011 23:39
Izilarna kunne ikke lade være med at smile lidt idét han trak hende ind til sig og knugede hende i hans favn, hun var altid vant til at skulle klare sig selv, selv finde mad, selv finde husly, selv sørge for ikke at blive berøvet osv. osv. Men når hun stod sådan i armene på Schwarts kunne hun ikke lade være med at føle, at han et eller andet sted passede en lille smule på hende, for en gangs skyld tillod hun sig selv at slappe en kende af, og mærke varmen fra hans krop.
De sekundter forstod hun måske en lille smule de kvinder der lod sig gifte alligevel, de havde en sikkerhed i deres mand, og kom aldrig til at stå alene, det ville Izilarna naturligvis aldrig indrømme eller sige højt, hvilket også var grunden til at hun holdt sin mund.
Forsigtigt lod hun den ene hånd løbe ned over hans nøgne brystkasse som den åbne skjorte afslørrede, et sted under muskler og hud kunne hun mærke hvordan hans hjerte hamrede, det var længe siden hun sidst have været så tæt på et andet menneske, så tæt at hun kunne dufte hans nyvaskede tøj og hår. Der var ingen tvivl om hvilket liv han levede. Hun gav et lille suk fra sig, og mærkede hvordan de bløde læber kærtegnede hendes kind, hvilket ligeledes fremkaldte det lille, næsten utydelige smil på de røde læber.
"Jeg siger blot hvad jeg mener Hr. Schwarts, hverken mere eller mindre!" sagde hun så, og lagde hovedet på sned imod ham, mens de store blå øjne betragtede hans "Så.... Er du sikker på at du ikke har lyst til at fortælle mig deres erhverv?" fortsatte hun, inden hun forsigtigt med den ene hånd snoede en af hans hvide lokker omkring hendes ene finger, nysgerrigheden var for hende efterhånden ved at tage fuldkommen over, hvis han ikke sagde det til hende nu, skulle hun nok finde ud af det, på den ene eller anden måde, det var trods alt hendes speciale

Alexander Schwartz

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 22.02.2011 11:47
Alexander nød øjeblikket til sit fulde drag, følelsen af at omfavne en kvinde på denne måde var særdeles dejligt, lugten af hendes krop og hendes hår og varmen fra hendes krop som smittede af på hans egen, alt dette var ufatteligt dejligt og han lukkede øjnene og nød det til hende drag, og det blev bestemt ikke mindre behageligt da hun blidt lod sin hånd løbe op ad Alexanders nøgne brystkasse, det var en dejligt og en anelse pirrende berøring, men det fik ham blot til at grine en lille smule, dog ikke et nedladende grin, men blot et grin der udtrykte hans glæde.
"Jeg er da også glad for at de ikke er den bange mus type, som ikke tør sige sin ærlige mening, jeg fortæller dem bare at de intet har at frygte fra min side af"
Sagde han roligt og lod blidt sin ene hånd ae hendes ryg i blide lange bevægelser, han ville ikke have hun skulle føle sig utryg ved situationen, ikke bare for at få noget, men også fordi han rent faktisk nød hendes selvskab, og det var alt det behøvede at være lige nu.
Alexander havde svært ved at sige nej til hendes ønske om at kende hans proffesion, specielt når hun sendte ham de ufatteligt bedårende blå øjne men han vidste det var bedst for nu
"Beklager frøken Iza"
Izilarna

Izilarna

Dæmonjæger

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 170 cm

Xenix 22.02.2011 15:02
Izilarna tog et lille, næste ikke eksisterende skridt væk fra Schwars da han igen nægtede at fortælle hvad han arbejdede med, en lille skuffelse var let at spore i de store blå øjne der endnu var rettet imod Alexander, dette var dog blot en af de metoder Izilarna havde til at få folk til at fortælle hende hvad hun ville vide, hun var trods alt ikke amatør. "Nårh ja, sådan er det jo!" sagde hun så, og pustede den berygtede tot væk fra ansigtet, hendes hår var så mange forskellige længder, og der var så meget at holde styr på, at hun næsten til tider gav op, og overvejede at lade det klippe af, men hun fortrød altid i sidste øjeblik.
Hun gav et lille suk fra sig, og satte sig så over på bænken der stod ved vinduet, hvor hun kiggede ud med et misfornøjet blik "Det bliver koldt i nat!" sagde hun så, og sendte Alexander et enkelt blik, frosten havde stadig et godt tag i denne del af landet, og hun kunne sværge på, at springvandet hun før på dagen havde siddet ved, var frosset når solen igen viste sig på himlen. Izilarnas evne gjorde også, at hendes kropstamperetur kunne sænke sig til det umenneskelige, så hun ubesværet kunne kravle upåklædt rundt uanset hvor koldt det var udenfor, egentlig en ganske praktisk egenskab når hun selv skulle sige det.
Derefter vendte hun blikket mod Alexander, hun vidste ikke rigtigt hvad hun skulle stille op med ham, eller hvad hun skulle gøre af sig selv, hun kunne gå ned til kromutter og bede om en ekstra nøgle til et andet værelse, men der var noget ved Schwarts der fik ende til at blive, en faktor hun ikke kunne finde ud af hvad var, og det interesserede hende og tirrede hendes dyriske side

Alexander Schwartz

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 22.02.2011 15:28
Alexander havde mærket hendes skuffelse, ja det var jo rent faktisk umuligt for ham ike at lægge mærke til det, han var da bestemt også sikker på at hun ike gjorde noget yderligere for at skjule sin skuffelser, ellers havde hun nok ikke kigget på ham på den måde med sine smukke øjne, men det var bedst at holde det for sig selv indtil videre, hendes tidligere udsagn gjordet det tydeligt at hun ikke brød sig vanvittigt meget om Mørkets krigere og lign. og Alexander var trodsalt en del af inkvisationen, en af de absolutte mest frygtede grupper i landet, ja selv samsons gruppe var vand i forhold til inkvisationen som arbejde under mørkets dække, og når man engang havde opdaget at de var ude efter en personligt ja så var det højst sandsynligt allerede for sent idet man højst sandsynligt sad i deres fangekælder, og afventede sin straf.
"Det kan være at jeg fortæller dem det i morgen"
Sagde han roligt ligesom for at holde hendes interesse i ham, han havde ikke lyst til at hun forlod ham på grund af hans proffesion men samtidigt ville han egentlig heller ikke holde hende for nar, så chancen var at han ville fortælle det når det var mest favoritabelt for ham selv, nemlig når de tog afsked med hinanden.
"Det håber jeg ikke, sengen er stor og jeg tror jeg ville ende med at fryse helt alene i den"
Sagde han og smilede til hende, udmærket klar over at hun nok ville fange den hentydning der lå i budskabet, dog sagde han det på en måde som i hans øjne virkede rolig og ikke anmasende.
Alexander bevægede sig roligt over ved siden af hende og satte sig ned, han kiggede ind i hendes øjne som havde den smukkeste isblå farve, ligesom ham selv, og han vidste at han kunne sidde sådan i mange timer, bare at stirre ind i Iza's bedårende varme øjne.
Izilarna

Izilarna

Dæmonjæger

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 170 cm

Xenix 22.02.2011 16:15
Izilarna kneb øjnene sammen imod ham, en ubetydelig smule, men nok til at det trænede øje ville fange det, 'Det kan være jeg fortæller det i morgen', han kunne tro nej, havde han virkelig regnet med at de kunne tilbringe natten sammen, og så i morgen kunne han meddele at han var en af de sadistiske Mørkets Krigere, ikke tale om.
Hun strøg forsigtigt en hånd over skulderen, og sendte ham så et lille smil "Nah, her er rigeligt med tæpper, jeg tror ikke det bliver et problem at få varmen!" sagde hun så, og lod hans hentydning forsvinde i det blå, hun havde udemærket bemærket den, men et øjeblik var det ham der var begyndt at rende om hjørner med hende, og ikke omvendt, en ting som en kvinde som Izilarna ikke kunne se bort fra.
Hun skævede rundt i lokalet, her var sågar et ildsted hvor det var muligt at tænde op, hvis man smed nogle ravstykker for et par stykker brænde, så hen ville i hvert fald ikke dø af kulde. Hun kunne stadig mærke mjøden der sikkert havde været med til at sløre hendes vurdering af Alexander, måske havde hun begivet sig ud på lidt for dybt vand alligevel, en hovedpine var ligeledes begyndt at brede sig fra hendes ende tending, dog var den ikke uudholdelig, bare virkelig ubehagelig. Derefter fangede han igen hendes blik, med hans blå fordybende øjne, hun var virkelig i syv sind, hans blik var fortryllende på en skræmmende måde, faktisk kunne de øjne lige så godt have tilhørt en vampyr på den måde de bandt en på hænder og fødder, Izil havde en enkelt gang løbet ind i en af de blodsugende bæster, og det var kun med held, at hun slap derfra med småskræmmer.

Alexander Schwartz

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 22.02.2011 20:46
Alexander kunne ikke undgå at se det blik hun sendte til ham, han var skuffet, han havde egentlig håbet på at det havde han den stik modsatte effekt, men det her var egentlig mere og mere som en slagmark, hvert træt skulle gennemtænkes inden det blev brugt, og den slags analytiske evner var Alexander rigtig god til, det store problem ved dette var blot at han ikke kunne bruge sit øje til at undersøge hendes kropssprog bedre og at han heller ikke havde den bedste viden omkring mennesker når det kom til at konversere med dem på en sådan måde, han var særdeles god til at sige de forkerte ting.
Der blev banket et par gange på døren "En gave fra kromutter" blev der sagt hvorefter man kunne høre hastige fnisende skridt udenfor værelset, Alexander gik roligt hen og åbnede døren i bar overkrop, han nåede lige at få øjnkontakt med en af pigerne som arbejdede nede i kroen, Alexander smilede til pigen som fnisende skyndte sig væk, derefter kiggede han ned hvor der stod en kro, det var tydeligt at kro mutter virkelig prøvede at smigre sig ind hos Alexander som hurtigt bar den ind, lukkede døren bag sig og stillede kurven på et bord, i kurven var der 2 glas, en rimelig god flaske rødvin, som Alexander nok endte med at betale for hvilket var okay, der var også diverse velsmagende sager, der var fx jordbær, mandler og en god del diverse velsmagende bær.
"Det lader til kromutter ønsker os en god aften, frøken isa, jeg forventer aldeles ikke de spenderer natten med mig, men jeg håber da de i det mindste vil nyde denne kurv sammen med mig"
Sagde han og tog begge glas over ved siden af hende og hældte et glas op til dem begge.
"Skål for dem og deres fantastiske selvskab"
Izilarna

Izilarna

Dæmonjæger

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 170 cm

Xenix 22.02.2011 22:08
Izilarna kunne let mærke den anspændte stemning der kom imellem hende og Alexander, hun var parat til at sætte af et hvert øjeblik, hvis det skulle vise sig at han fik en pludselig lyst til til kvæle hende, hun havde trods alt set ham nedlægge 5 mand, hun skulle ikke nyde noget, med mindre hun fik tid til at skifte form.
Stemningen blev dog afbrudt af en banken på døren og en hysterisk tøsefnidder, der forsikrede Alexander om, at hvis Izilarna pakkede sygfrugterne, så var der mindst én villig kropige der med glæde ville holde den kære hr. Schwarts med selskab.
Da Alexander kom ind med kurven kunne hun dog ikke lade være med at kigge nysgerrigt efter hvad der var i den, det var sjældent at Izilarna fik mad som dette, faktisk var det sjældent hun spiste sig mæt, hvilket også vat til at se på hendes slanke skikkelse. Vin var også en af de ting hun sjældent havde råd til, især vin som det hende og Alexander havde drukket til maden. Hun så tænkende på kurven, hvorfor ville kromutter give dem det? Hun var normalt ikke den gavminde type, men Alexander havde åbenbart formået at smelte hendes hjerte også. Izil gav et suk fra sig, hun havde lyst til mere vin, men vidste ikke hvor godt det ville være, hun var i forvejen småberuset. Ét enkelt glas, det sidste! lovede hun sig selv, inden hun tog imod det glas som Schwarts rakte over imod hende, og trak roligt af det, så den søde vin endnu engang løb over hendes tunge.
"Det ligner ikke kromutter!" brummede hun så, og trak benene op på bænken med en undrende mine, mens hun fulgte Alexander nøje med det isblå blik

Alexander Schwartz

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 22.02.2011 22:17
Alexander blev en smule glad idet Izil tog imod glasset og han selv tog også en tår af sin egen vin, dette var en af de særdeles gode vine, og Alexander var sikker på at denne kromutter havde nogle bagtanker, ellers ville hun ikke bare forære sådan en vin, han regnede stadig med at det at de indtog det betød at de havde sagt ja til at købe det, men Alexander havde penge nok, og han havde ikke tænkt sig at spare i aften af alle aftenen, det var han sikker på ville destruere hans chancer med Izil yderligere, højst sandsynligt ud over reperation, Alexander tog blidt hendes glas ud af hendes hånd og stillede den på et bord som stod op ad Sengen, han tog derpå også kurven og satte den derhen, han gik derefter stille og roligt hen og bøjede sig ned så at hans ansigt var meget tæt på Izils, han så hende blidt i øjnene og lod sin ene hånd ae hendes kind ( ? )
Han lod den derefter køre blidt bag hendes hoved, og lænte sig frem for blidt at plante et kys på hendes læbe, alt dette skete med største forsigtighed, han vidste at hun nok ikke var den person i verden der var vildest med kropskontakt, men han havde dog også lagt mærke til at hun var blevet langt mere tryg ved hans berøring, og han tænkte at det ville briste eller bære, han havde alligevel ikke i sinde at forsøge at drikke hende mega stiv og udnytte hende, det var ikke hans stil, han var langt gladere for udfordringen der var ved en pige som stadig havde sanserne i behold.
Izilarna

Izilarna

Dæmonjæger

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 170 cm

Xenix 22.02.2011 23:01
Izilarna kiggede langt efter hendes glas idet Alexander tog og stillede det hen på sengebordet sammen med kurven med diverse tropiske frugter og nødder, det var længe siden hun havde fået så god vin, måtte hun nok indrømme. Hun vidste efterhånden slet ikke hvad hun skulle tænke om hele situationen, først virkede Alexander ualmindelig tiltrækkende, så havde hun fundet ud af at han var tilhænger af mørket, hvilket havde forskrækket hende en hel del, så havde han mere eller mindre reddet hende fra kroens faste inventar der ikke var så tilfredse med hendes overlegenhed i armlægning og dets lige, og nu var de så endt på et værelse hvor han virkede charmerende, men som om han holdt på en grum hemmelighed, og ikke havde tænkt sig at afsløre den for hende før han havde chance for at vinke farvel på sin store rigmandskrikke, og efterlade Izilarna i den gudsforladte by, mens han kunne sætte endnu et hak i sin charmør-titel.
Hun gned sig kort over øjnene for at finde hoved og hale i situationen, da Alexander pludselig bukkede sig ned over hende, hans intentioner var ret klare og hun endte til sidst med, at møde hanslæber i et kort kys, inden hun trak hovedet tilbage, og sendte ham så det lille kække smil hun som regel havde på læberne. "Så fik du det lovede kys hr. Schwarts!" sagde hun til sidst og grinede så en lille perlende latter "Du skal ikke regne med at få mig til at ændre mening Schwarts, mine intentioner er stadig, at vi tilbringer natten hver for sig!" sagde hun så, endnu smilende, selvom hun vidste, at det sikkert ville ende med, at hun fik et af de små mørke og kolde lokaler med en gammel nedslidt seng.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lux , Echo
Lige nu: 2 | I dag: 12