Hu ser opmærksomt op fra læsning. Brænd? tænker hun forundret. Der er jo rigeligt her at brænde, men lyden var jo ikke så høj og alligevel, lyder det som om, brænden er tæt på. Hun lægger bogen fra sig - åben med bindet opad - og går efter lyden, hvilket naturligvis fører hende til den lille stump. Hun hæver et øjen bryn. Spiller mine sanser mig et pus? Hun er ret selvglad, så det, at hendes sanser åbenbart ikke fungerer, som de skal, overrasker hende. Hun mener nemlig selv, de er ret så gode. Det er også rigtigt nok, men normale mennesker ville bare lægge denne misforståelse til side som ingenting. Det kan Ethelihn ikke. Jeg kan umuligt have hørt forkert... Så går det op for hende, at Fresleys mund bevæger sig med lyden. Hun smiler skævt og stiller sig op ad reolen.
"Leger vi?" spører hun nedsættende, som man ville tale til et ualmindeligt dumt barn, hvis man selv var ubehøvlet. Det er jo sådan set også situationen set fra Ethelihns synspunkt.
—The Light af Disturbed
"Meget kunne siges om Ethelihn, men der var ikke noget der afholdt hende, fra at åbne en tønde med alkohol!"
—Ridder Asha Drakkari
Krystallandet