Men det som der skete efter det, fik dog et instinkt til at brænde i hende, da han pludselig skød ud af hoved indgangen. Hvor skulle han hen, ville han bare smutte nu? Hvorfor var hun ikke lettet?
Måske fordi der havde været noget over hans udtryk, den måde han havde betragtet hende på. Og derefter var det blevet for meget, hvilket gjorde hun gik efter ham. Hendes egen mave snurrede rundt, men ikke på samme måde som da Pax tømte sin mave for det indhold, som den så desperat havde brug for.
Hun tog en dyb indånding, som hun hurtigt fortrød, da lugten af mavesyre penetrerede hendes næsebor. Hendes hånd rakte ud efter ham, men gled så langsomt tilbage. Inden hun tog en dyb indånding, og gjorde det alligevel.
Hendes hånd lagde sig rundt omkring hans skulder, mens hun vente sig sådan så hun var foran ham. Da hun havde sikret sig han var færdig med at kaste det hele op. "Jeg ved godt, ingen af hos bryder os om at blive rørt ved, men - lad mig få det støv ud af dine øjne. Du kan ikke vende tilbage sådan her." hviskede hun hæst, lad mig tage mig af dig, bare for i aften. Så behøver vi aldrig snakke om det igen.
Krystallandet