Og kampen var endnu ikke færdig, selvom deres tunger var. For Vektors hænder nede hen til de kødfulde hofter og fyldige baller. Med et enkelt ord ønskede Vektor at fastholde en uenighed mellem dem. Nej. Vektor ville ikke bære ham i sengen. Sølvelveren ville ikke overgive til det bløde underlag endnu. Og selvom Winchell blev benægtet, hvad han bad om, kunne den buttede mand se på Vektors ansigt, at han ikke skulle være ked. Der var planer sølvelverens tanker. Planer, Winchell vidste, han ville elske.
Alligevel blev Winchell løftet. Og kun med én hånd! Winchell kunne ikke andet end at smile lummert, som han blev holdt oppe med en hånd af Vektors og sine egne ben rundt om sølvelverens talje. De låste blidt om hinanden ved Vektors bagdel. Og med en fri hånd vidste den buttede mand kun godt, hvor den skulle hen og hvad dens opgave var. Derfor kæmpede han da heller ikke imod, som benene løsnede sig lidt og han lod Vektor placere ham, som sølvelveren ville. Winchell kom til at sidde på lemmet. Blive spydet af det hårde kødspyd som en pattegris henover bålet. Et langt og sødt støn undslap Winchells læber, som lemmet kom helt op i ham igen.
Hvert et lille skridt og hver en lille bevægelse i Vektors underdel skabte friktion inde i Winchell. Og selvom der ikke var mange skridt hen til den nærmeste væg, udnyttede sølvelveren disse. Skridtene blev taget hurtig og nærmest hoppende. Og for hvert skridt gav Winchell et hvin eller støn, inden hans ryg blev presset op mod væggen. Det var hér, Vektor ville have ham. Ikke i sengen, men op af væggen. Og Winchell elskede sølvelverens tankegang. Vektor tøvede tydeligvis ikke med at udnytte Winchells evne. Den buttede mand blev bevæget op og ned lettere end noget andet. Og derfor kunne det gøres godt og eget. Svedperlerne faldt af ham, som han gav et støn i duet med Vektor. "Jeg vil have dig hårdt. Jeg vil ikke gå mere. Jeg vil have, du skal løfte mig. Hele aftenen." sagde Winchell tungt og i mellem hvert støn. To eller tre ord af gangen. Det her føltes fremragende. Fandens fremragende! Der var ikke noget bedre, end når nogen valgte at udnytte alle mulighederne, der var. Ingen grund til at overanstrenge sig om at holde Winchell oppe, når det kunne gøres med en lillefingers kraft. Resten af kraften kunne bruges på det sjove. Blive fokuseret i hofterne, så de kunne bevæge sig hårdt, imens Winchells krop blev løftet op og ned.
Hænderne var endnu bag Vektors hoved, som Winchell lænede sig ind og atter lod deres læber mødes. Tungernes kamp var endnu ikke overstået. Og imens der var gang i det ene hul, skulle det andet også gerne besudles af Vektor. Den fremragende sølvelver.

Krystallandet