Selvom ordene var hårde og sikkert også nogle som Spencer ikke ønskede at høre, så kunne hun i det mindste se at han lyttede til dem, uanset hvor utilfreds han var. For han så ikke ligefrem glad over de ord. Det var nok heller ikke pænt af hende, at behandle ham, som var han et barn der ikke kunne styre sit eget liv, men på visse punkter, kunne Mirabelle nok godt lide at kontrollere ting, og sørge for at dem hun holdt af, faktisk også havde det godt, også selvom de hadede det.
Det lettede hendes hjeret lidt, som Spencer alligevel virkede ikke helt sur, da smilet blev fundet frem.
”Det er jeg glad for at høre,” sagde Mirabelle med et smil, og var også hurtig til at lægge armene omkring Spencer for at give ham et kram. Hun var virkelig glad for at han var her i byen, mest af alt for at have noget af familien tættere på, og hun håbede at han kom til at nyde godt af Dianthos' goder, som hun havde gjort.
”I lige måde. Jeg er glad for at du er her,” sagde hun, men holdt ikke krammet uendeligt langt, som hun løsnede sig lidt fra det.
Nu da hun følte sig sikker i at Spencer nok skulle overholde deres afholde, måske lidt naivt af hende, så var det også tid for hende at tage hjem.
”Jeg vil overlade dig til dine studier,” sagde hun med et smil.
”Du er altid velkommen oppe på Krystalpaladset, hvis der er noget,” tilbød hun også, men ville ikke gå ud af døren, før hun var sikker på at Spencer ikke havde mere at sige til hende.