Hector skulle lige til at hidse sig op igen, men så fik Killian hægtet på, at Hector passede godt på Juno. Ja! Det gjorde han! Han var den
bedste til at passe på Juno. Faktisk var der ingen andre, der skulle passe på Juno udover Hector! Det kunne godt være, at der var alle mulige andre, der mente, at de skulle passe på Juno - Killian, Giles, Netrish, Mia - men det var Hectors livsopgave at sørge for, at Juno havde det godt, og han var på ingen måde villig til at give den opgave fra sig ligegyldigt hvad. Han ville hellere dø.
"Tak," sagde han til Killian med et nok.
"Det skal jeg nok huske."
Han tilbød Killian et kort, oprigtigt smil og klemte om hans hånd, inden han slap den og smuttede ud af bagdøren. Han havde allermest lyst til at se til Juno igen, men det var nok en dårlig idé, så han lod være, selvom det var svært. Hector havde altid været beskyttende og en smule besidderisk over Juno, men hans instinkt, der fortalte ham, at han altid skulle være sammen med Juno, var kun blevet stærkere, efter de var blevet kærester. Det var ikke nemt at være væk fra Juno flere timer hver dag, men det betød til gengæld også, at det var så meget bedre, når de så hinanden om aftenen.
Hector smilede for sig selv, mens han gik ned ad gaden, og han begyndte straks at planlægge, hvilket aftensmåltid han skulle have klar til Juno, når han kom hjem senere.
Broerne brænder, vi drikker vin og danser tæt, bygger luftkasteller, lever og elsker som mennesker. Du er bekymringsløs, det er jeg vild med, jeg elsker den måde, du er dig på... Jeg tror, jeg kender dig